:: Strefa postaci :: Niezbędnik gracza :: Archiwum :: Archiwum: inne :: Archiwum: zadania
Strona 1 z 2 • 1, 2
Pierwsze urodziny Midgardu
+21
Mistrz Gry
Karl Sørensen
Mikkel Guldbrandsen
Yasmin Forfang
Amalia Stjernen
Arthur Mortensen
Isak Bergman
Ivar Soelberg
Eitri Soelberg
Ursula Frisk
Sohvi Vänskä
Untamo Sorsa
Bertram Holstein
Safír Fenrisson
Egon Munch
Funi Hilmirson
Folke Baantjer
Lasse Nørgaard
Freja Ahlström
Björn Guildenstern
Villemo Holmsen
25 posters
Mistrz Gry
Pierwsze urodziny Midgardu Pon 20 Gru - 19:07
Pierwsze urodziny Midgardu
21 grudnia ubiegłego roku otworzyliśmy Midgard – stworzony przez nas świat galdrów zapełnił się pomysłami graczy i ciekawymi kreacjami widzących, ślepców i śniących. Z okazji naszych urodzin chcemy przede wszystkim podziękować wam, użytkownikom, ponieważ bez was nie świętowalibyśmy podobnego wydarzenia. Mamy nadzieję, że rozegracie w naszym gronie jeszcze wiele zajmujących fabuł i weźmiecie udział w kolejnych, organizowanych misjach. Jesteśmy dumni i przede wszystkim szczęśliwi, ciesząc się, że możemy rozwijać Midgard. Z okazji urodzin naszego projektu przygotowaliśmy dla was kilka dodatkowych atrakcji. Wszelkie szczegóły znajdziecie w poniższej części posta.
Aby wziąć udział w loterii, wystarczy rzucić w tym temacie kością k15 i posłużyć się poniższą legendą. Każdemu graczowi przysługuje jeden rzut na konto. Loteria zawiera zestaw unikalnych przedmiotów, które nie są dostępne w sklepie. Losowanie kończy się 15.01, 23:59. Po tym okresie nie można już dokonywać rzutów.
Podczas losowania należy skorzystać z poniższego kodu:
Każdy, kto rozegra jedno z dwóch przedstawionych wyzwań, może jednorazowo na postać odebrać nagrodę w postaci 40 PD (+10 PD za rozegrany wątek na minimum 5 postów na osobę). Wybór wyzwania jest dowolny, zależny od preferencji gracza. Wątek powinien być prowadzony w retrospekcjach. Można go zacząć maksymalnie do 15.01.
Urodzinowa loteria
Aby wziąć udział w loterii, wystarczy rzucić w tym temacie kością k15 i posłużyć się poniższą legendą. Każdemu graczowi przysługuje jeden rzut na konto. Loteria zawiera zestaw unikalnych przedmiotów, które nie są dostępne w sklepie. Losowanie kończy się 15.01, 23:59. Po tym okresie nie można już dokonywać rzutów.
Podczas losowania należy skorzystać z poniższego kodu:
- Kod:
[u]Imię i nazwisko postaci: [/u]wpisz
[u]Wylosowany wynik: [/u]wpisz
[u]Przedmiot: [/u]wpisz
1 – Pierścień poświęcenia – pozwala jednorazowo uleczyć wszystkie, nawet ciężkie rany, złamania i inne formy obrażeń posiadacza. Po użyciu ulega zniszczeniu.
2 – Oko Hajmdala – para magicznych okularów, wyostrzających zmysły. Gwarantują dwukrotny bonus +15 do spostrzegawczości, muszą być jednak użyte w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu zakresu tracą magiczną moc.
3 – Świeca Baldura – wierzy się, że zawiera ułamek mocy jednej z najbardziej cenionych postaci w panteonie nordyckim. Oświetla drogę właścicielowi i jego sojusznikom. Jej światło jest niewykrywalne na wrogów i zmienia kolor ze złotego na błękitny, gdy w pobliżu znajdują się nastawione wrogo istoty. Może zostać użyta w 3 rozgrywkach, a następnie ulega całkowitemu stopieniu.
4 – Mikstura Ullra (2 fiolki) – tajemniczy eliksir, którego receptura jest pilnie strzeżona przez kapłanów oddających cześć bogu myśliwych. Uspokaja przez II tury dowolne magiczne stworzenie, sprawiając, że nie podejmie ataku. Pojedyncza fiolka starcza na jedno użycie. Miksturę można zastosować jeden raz na rozgrywkę.
5 – Runiczna bransoletka – element biżuterii wypełniony niezwykłą mocą magii runicznej. Wchłania dowolną klątwę, ulegając w zamian zniszczeniu; pozwala tym samym uchronić właściciela przed działaniem pułapki nałożonej na przedmiot.
6 – Naszyjnik Freyra – wzmacnia pewność siebie, czyni właściciela o wiele bardziej atrakcyjnym w oczach innych. Gwarantuje dwukrotny bonus +15 do charyzmy, musi być jednak użyty w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu zakresu traci magiczną moc
7 – Tajemnicza moneta – nieznana, mosiężna moneta o zatartym awersie i rewersie. Przynosi posiadaczowi szczęście i gwarantuje pojedynczy sukces przy uzyskaniu wyniku niższego o maksymalnie 25 od wyznaczonego progu. Po użyciu traci magiczną moc.
8 – Sygnet Magniego – magiczny sygnet poświęcony synowi Thora, którego jednym z atrybutów jest siła. Na jego powierzchni została wygrawerowana góra, uważana za boski symbol Magniego. Gwarantuje dwukrotny bonus +15 do sprawności, musi być jednak użyty w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu zakresu traci magiczną moc.
9 – Buteleczka z nieznaną substancją (2 sztuki) – owiana tajemnicą buteleczka, stająca się eliksirem, jakiego potrzebuje właściciel. Ciecz znajdująca w buteleczce, początkowo przezroczysta, zmienia swoje właściwości pod wpływem nieznanego zaklęcia z magii przemiany. Pozwala na uzyskanie dwóch dowolnych sztuk mikstur. Eliksiry muszą być różne, nie można zdobyć dwóch takich samych.
10 – Klucz Lokiego – zaklęty klucz, dedykowany bogowi oszustwa. Pozwala właścicielowi 2 razy otworzyć dowolne drzwi bez względu na nałożone na nie zabezpieczenia. Po wykorzystaniu zakresu traci magiczną moc.
11 – Doniczka z kwiatami Eir – zawiera magiczną roślinę hodowaną przez kapłanów prowadzących świątynię poświęconą bogini zdrowia. Sok z jej kwiatów może zostać dwukrotnie użyty jako antidotum do natychmiastowego wyleczenia z dowolnej choroby zakaźnej lub zatrucia eliksirem.
12 – Naszyjnik Odyna – niezwykły przedmiot poświęcony najważniejszemu bogowi nordyckiemu obdarzonemu nieskończoną mądrością oraz przenikliwością. Pozwala właścicielowi na dwukrotne przejrzenie kłamstwa niezależnie od wyniku charyzmy, musi być jednak użyty w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu traci magiczną moc.
13 – Notes Hermoda – nazwany na cześć boskiego posłańca pozwala porozumieć się rozdzielonym członkom wyprawy. Aby go użyć, należy napisać wiadomość, jaka ma zostać przekazana sojusznikom i wyrwać kartkę z notesu. Kartka natychmiast zniknie i zmaterializuje się w rękach adresata. Z notesu można skorzystać dwukrotnie, w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po tych użyciach traci magiczną moc.
14 – Medalion Gullveig – medalion zawierający cząstkę mocy legendarnej Gullveig, która jako pierwsza poprowadziła galdrów. Symbolizuje dwie strony magii. Gwarantuje trzykrotny bonus +5 do dowolnego zaklęcia z dziedziny magii użytkowej lub zakazanej. Może zostać użyty jednokrotnie podczas rozgrywki. Po 3 wykorzystaniach traci magiczną moc. (W przypadku wylosowania medalionu przez postać śniącego można wykonać ponowny rzut kością).
15 – Wisiorek Mimira – dedykowany mędrcowi, którego głowa strzeże studni niekończącej się wiedzy. Wierzy się, że do właściciela podczas chwili zagrożenia przemówi w myślach sam mędrzec, dając mu użyteczną podpowiedź. Pozwala na uzyskanie kluczowej wskazówki i najlepszego rozwiązania z sytuacji, które pojawi się w następnym poście Proroka. Można z niego skorzystać dwukrotnie, w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po tych użyciach traci magiczną moc.
2 – Oko Hajmdala – para magicznych okularów, wyostrzających zmysły. Gwarantują dwukrotny bonus +15 do spostrzegawczości, muszą być jednak użyte w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu zakresu tracą magiczną moc.
3 – Świeca Baldura – wierzy się, że zawiera ułamek mocy jednej z najbardziej cenionych postaci w panteonie nordyckim. Oświetla drogę właścicielowi i jego sojusznikom. Jej światło jest niewykrywalne na wrogów i zmienia kolor ze złotego na błękitny, gdy w pobliżu znajdują się nastawione wrogo istoty. Może zostać użyta w 3 rozgrywkach, a następnie ulega całkowitemu stopieniu.
4 – Mikstura Ullra (2 fiolki) – tajemniczy eliksir, którego receptura jest pilnie strzeżona przez kapłanów oddających cześć bogu myśliwych. Uspokaja przez II tury dowolne magiczne stworzenie, sprawiając, że nie podejmie ataku. Pojedyncza fiolka starcza na jedno użycie. Miksturę można zastosować jeden raz na rozgrywkę.
5 – Runiczna bransoletka – element biżuterii wypełniony niezwykłą mocą magii runicznej. Wchłania dowolną klątwę, ulegając w zamian zniszczeniu; pozwala tym samym uchronić właściciela przed działaniem pułapki nałożonej na przedmiot.
6 – Naszyjnik Freyra – wzmacnia pewność siebie, czyni właściciela o wiele bardziej atrakcyjnym w oczach innych. Gwarantuje dwukrotny bonus +15 do charyzmy, musi być jednak użyty w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu zakresu traci magiczną moc
7 – Tajemnicza moneta – nieznana, mosiężna moneta o zatartym awersie i rewersie. Przynosi posiadaczowi szczęście i gwarantuje pojedynczy sukces przy uzyskaniu wyniku niższego o maksymalnie 25 od wyznaczonego progu. Po użyciu traci magiczną moc.
8 – Sygnet Magniego – magiczny sygnet poświęcony synowi Thora, którego jednym z atrybutów jest siła. Na jego powierzchni została wygrawerowana góra, uważana za boski symbol Magniego. Gwarantuje dwukrotny bonus +15 do sprawności, musi być jednak użyty w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu zakresu traci magiczną moc.
9 – Buteleczka z nieznaną substancją (2 sztuki) – owiana tajemnicą buteleczka, stająca się eliksirem, jakiego potrzebuje właściciel. Ciecz znajdująca w buteleczce, początkowo przezroczysta, zmienia swoje właściwości pod wpływem nieznanego zaklęcia z magii przemiany. Pozwala na uzyskanie dwóch dowolnych sztuk mikstur. Eliksiry muszą być różne, nie można zdobyć dwóch takich samych.
10 – Klucz Lokiego – zaklęty klucz, dedykowany bogowi oszustwa. Pozwala właścicielowi 2 razy otworzyć dowolne drzwi bez względu na nałożone na nie zabezpieczenia. Po wykorzystaniu zakresu traci magiczną moc.
11 – Doniczka z kwiatami Eir – zawiera magiczną roślinę hodowaną przez kapłanów prowadzących świątynię poświęconą bogini zdrowia. Sok z jej kwiatów może zostać dwukrotnie użyty jako antidotum do natychmiastowego wyleczenia z dowolnej choroby zakaźnej lub zatrucia eliksirem.
12 – Naszyjnik Odyna – niezwykły przedmiot poświęcony najważniejszemu bogowi nordyckiemu obdarzonemu nieskończoną mądrością oraz przenikliwością. Pozwala właścicielowi na dwukrotne przejrzenie kłamstwa niezależnie od wyniku charyzmy, musi być jednak użyty w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu traci magiczną moc.
13 – Notes Hermoda – nazwany na cześć boskiego posłańca pozwala porozumieć się rozdzielonym członkom wyprawy. Aby go użyć, należy napisać wiadomość, jaka ma zostać przekazana sojusznikom i wyrwać kartkę z notesu. Kartka natychmiast zniknie i zmaterializuje się w rękach adresata. Z notesu można skorzystać dwukrotnie, w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po tych użyciach traci magiczną moc.
14 – Medalion Gullveig – medalion zawierający cząstkę mocy legendarnej Gullveig, która jako pierwsza poprowadziła galdrów. Symbolizuje dwie strony magii. Gwarantuje trzykrotny bonus +5 do dowolnego zaklęcia z dziedziny magii użytkowej lub zakazanej. Może zostać użyty jednokrotnie podczas rozgrywki. Po 3 wykorzystaniach traci magiczną moc. (W przypadku wylosowania medalionu przez postać śniącego można wykonać ponowny rzut kością).
15 – Wisiorek Mimira – dedykowany mędrcowi, którego głowa strzeże studni niekończącej się wiedzy. Wierzy się, że do właściciela podczas chwili zagrożenia przemówi w myślach sam mędrzec, dając mu użyteczną podpowiedź. Pozwala na uzyskanie kluczowej wskazówki i najlepszego rozwiązania z sytuacji, które pojawi się w następnym poście Proroka. Można z niego skorzystać dwukrotnie, w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po tych użyciach traci magiczną moc.
Specjalne wyzwanie
Każdy, kto rozegra jedno z dwóch przedstawionych wyzwań, może jednorazowo na postać odebrać nagrodę w postaci 40 PD (+10 PD za rozegrany wątek na minimum 5 postów na osobę). Wybór wyzwania jest dowolny, zależny od preferencji gracza. Wątek powinien być prowadzony w retrospekcjach. Można go zacząć maksymalnie do 15.01.
Rozegraj dowolne wspomnienie powiązane z dniem urodzin postaci. Mogą być to przykładowo przygotowania do przyjęcia urodzinowego, złożona przez kogoś wizyta i odebranie prezentu.
Rozegraj wspomnienie dotyczące przyjazdu postaci do Midgardu i jej pierwszych chwil spędzonych na poznawaniu miasta. Z przyczyn oczywistych opcja jest dostępna wyłącznie dla postaci, które nie urodziły się w Midgardzie oraz przybyły tu w określonym momencie życia.
Rozegraj wspomnienie dotyczące przyjazdu postaci do Midgardu i jej pierwszych chwil spędzonych na poznawaniu miasta. Z przyczyn oczywistych opcja jest dostępna wyłącznie dla postaci, które nie urodziły się w Midgardzie oraz przybyły tu w określonym momencie życia.
Villemo Holmsen
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 18:49
Villemo HolmsenWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Bærum, Norwegia
Wiek : 23 lata
Stan cywilny : panna
Status majątkowy : przeciętny
Genetyka : niksa
Zawód : aktorka
Wykształcenie : II stopień wtajemniczenia
Totem : łabędź
Atuty : akrobata (I), złotousty (I), śpiew jezior
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 5 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 10 / magia twórcza: 6 / sprawność fizyczna: 15 / charyzma: 30 / wiedza ogólna: 17
Imię i nazwisko postaci: Villemo Holmsen
Wylosowany wynik: 9
Przedmiot: Buteleczka z nieznaną substancją (2 sztuki) – owiana tajemnicą buteleczka, stająca się eliksirem, jakiego potrzebuje właściciel. Ciecz znajdująca w buteleczce, początkowo przezroczysta, zmienia swoje właściwości pod wpływem nieznanego zaklęcia z magii przemiany. Pozwala na uzyskanie dwóch dowolnych sztuk mikstur. Eliksiry muszą być różne, nie można zdobyć dwóch takich samych.
Wylosowany wynik: 9
Przedmiot: Buteleczka z nieznaną substancją (2 sztuki) – owiana tajemnicą buteleczka, stająca się eliksirem, jakiego potrzebuje właściciel. Ciecz znajdująca w buteleczce, początkowo przezroczysta, zmienia swoje właściwości pod wpływem nieznanego zaklęcia z magii przemiany. Pozwala na uzyskanie dwóch dowolnych sztuk mikstur. Eliksiry muszą być różne, nie można zdobyć dwóch takich samych.
Najsłodsze piosenki Opowiadają o najsmutniejszych myślach
Mistrz Gry
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 18:49
The member 'Villemo Holmsen' has done the following action : kości
'k15' : 9
'k15' : 9
Björn Guildenstern
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 18:52
Björn GuildensternŚlepcy
Gif :
Grupa : ślepcy
Miejsce urodzenia : Bergen, Norwegia
Wiek : 29 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : bogaty
Zawód : alchemik, doktorant alchemii w Instytucie Kenaz, właściciel Pracowni Alchemicznej i były członek Kompanii Morskiej
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : kawka
Atuty : złotousty (I), alchemik renesansu (II), alchemiczny kolekcjoner (I)
Statystyki : alchemia: 28 / magia użytkowa: 21 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 13 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 11 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 5 / charyzma: 5 / wiedza ogólna: 7
Imię i nazwisko postaci: Björn Guildenstern
Wylosowany wynik: 9
Przedmiot: Buteleczka z nieznaną substancją (2 sztuki) – owiana tajemnicą buteleczka, stająca się eliksirem, jakiego potrzebuje właściciel. Ciecz znajdująca w buteleczce, początkowo przezroczysta, zmienia swoje właściwości pod wpływem nieznanego zaklęcia z magii przemiany. Pozwala na uzyskanie dwóch dowolnych sztuk mikstur. Eliksiry muszą być różne, nie można zdobyć dwóch takich samych.
Wylosowany wynik: 9
Przedmiot: Buteleczka z nieznaną substancją (2 sztuki) – owiana tajemnicą buteleczka, stająca się eliksirem, jakiego potrzebuje właściciel. Ciecz znajdująca w buteleczce, początkowo przezroczysta, zmienia swoje właściwości pod wpływem nieznanego zaklęcia z magii przemiany. Pozwala na uzyskanie dwóch dowolnych sztuk mikstur. Eliksiry muszą być różne, nie można zdobyć dwóch takich samych.
Mistrz Gry
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 18:52
The member 'Björn Guildenstern' has done the following action : kości
'k15' : 9
'k15' : 9
Freja Ahlström
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 18:58
Freja AhlströmWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Malmö, Szwecja
Wiek : 44 lata
Stan cywilny : wdowa
Status majątkowy : bogaty
Zawód : mecenas
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : kot
Atuty : złotousty (II), artysta: malarstwo (I), agresor (I)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 10 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 20 / sprawność fizyczna: 15 / charyzma: 25 / wiedza ogólna: 15
Imię i nazwisko postaci: Freja Ahlström
Wylosowany wynik: wpisz
Przedmiot: wpisz
Wylosowany wynik: wpisz
Przedmiot: wpisz
Mistrz Gry
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 18:58
The member 'Freja Ahlström' has done the following action : kości
'k15' : 5
'k15' : 5
Lasse Nørgaard
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 19:07
Lasse NørgaardWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Aalborg, Dania
Wiek : 25 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : zamożny
Genetyka : wyrocznia
Zawód : student klątwołamactwa, wnuk swojej babki
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : kruk
Atuty : uczony (I), pasjonat run (II), trzecie oko
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 10 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 25 /magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 5 / charyzma: 10 / wiedza ogólna: 26
Imię i nazwisko postaci: Lasse Nørgaard
Wylosowany wynik: 11
Przedmiot: Doniczka z kwiatami Eir – zawiera magiczną roślinę hodowaną przez kapłanów prowadzących świątynię poświęconą bogini zdrowia. Sok z jej kwiatów może zostać dwukrotnie użyty jako antidotum do natychmiastowego wyleczenia z dowolnej choroby zakaźnej lub zatrucia eliksirem.
Wylosowany wynik: 11
Przedmiot: Doniczka z kwiatami Eir – zawiera magiczną roślinę hodowaną przez kapłanów prowadzących świątynię poświęconą bogini zdrowia. Sok z jej kwiatów może zostać dwukrotnie użyty jako antidotum do natychmiastowego wyleczenia z dowolnej choroby zakaźnej lub zatrucia eliksirem.
As the devil spoke we spilled out on the floor and the pieces broke and the people wanted more and the rugged wheel is turning another round
Mistrz Gry
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 19:07
The member 'Lasse Nørgaard' has done the following action : kości
'k15' : 11
'k15' : 11
Folke Baantjer
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 19:10
Folke BaantjerWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Miðvágur, Wyspy Owcze
Wiek : 30 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : przeciętny
Zawód : była gwiazda filmowa
Wykształcenie : II stopień wtajemniczenia
Totem : zając
Atuty : artysta: aktorstwo (I), odporny (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 10 / magia lecznicza: 20 / magia natury: 16 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 15 / sprawność fizyczna: 5 / charyzma: 20 / wiedza ogólna: 15
Imię i nazwisko postaci: Folke Baantjer
Wylosowany wynik: 2
Przedmiot: Oko Hajmdala – para magicznych okularów, wyostrzających zmysły. Gwarantują dwukrotny bonus +15 do spostrzegawczości, muszą być jednak użyte w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu zakresu tracą magiczną moc.
Wylosowany wynik: 2
Przedmiot: Oko Hajmdala – para magicznych okularów, wyostrzających zmysły. Gwarantują dwukrotny bonus +15 do spostrzegawczości, muszą być jednak użyte w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu zakresu tracą magiczną moc.
YOU'RE GROWING TIRED OF ME
you love me so hard and I still can't sleep
sorry, l don't want your touch
It's not that I don't want you, It's just that
I fell in love with a war and it left a scar
nobody told me it ended
Mistrz Gry
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 19:10
The member 'Folke Baantjer' has done the following action : kości
'k15' : 2
'k15' : 2
Funi Hilmirson
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 19:15
Funi HilmirsonŚlepcy
Gif :
Grupa : ślepcy
Miejsce urodzenia : Höfn, Islandia
Wiek : 23 lata
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : biedny
Zawód : dorywczy pracownik do niczego, prawie kapłan, augur
Wykształcenie : II stopień wtajemniczenia
Totem : kuna
Atuty : zaślepiony (I), intrygant (I)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 21 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 17 / magia zakazana: 17 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 10 / charyzma: 10 / wiedza ogólna: 6
Imię i nazwisko postaci: Funi Hilmirson
Wylosowany wynik: 8
Przedmiot: Sygnet Magniego – magiczny sygnet poświęcony synowi Thora, którego jednym z atrybutów jest siła. Na jego powierzchni została wygrawerowana góra, uważana za boski symbol Magniego. Gwarantuje dwukrotny bonus +15 do sprawności, musi być jednak użyty w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu zakresu traci magiczną moc.
Wylosowany wynik: 8
Przedmiot: Sygnet Magniego – magiczny sygnet poświęcony synowi Thora, którego jednym z atrybutów jest siła. Na jego powierzchni została wygrawerowana góra, uważana za boski symbol Magniego. Gwarantuje dwukrotny bonus +15 do sprawności, musi być jednak użyty w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu zakresu traci magiczną moc.
( oh I know they call me crazy )
there will be no turning back
I don't care if things get ugly
once the word of god is spoken
there's no way to take it back
there will be no turning back
I don't care if things get ugly
once the word of god is spoken
there's no way to take it back
Mistrz Gry
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 19:15
The member 'Funi Hilmirson' has done the following action : kości
'k15' : 8
'k15' : 8
Egon Munch
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 19:16
Egon MunchŚlepcy
Gif :
Grupa : ślepcy
Miejsce urodzenia : Måløy, Norwegia
Wiek : 27 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : biedny
Zawód : złodziej, oszust, dyletant i były akrobata
Wykształcenie : I stopień wtajemniczenia
Totem : rosomak
Atuty : akrobata (I), intrygant (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 15 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 6 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 22 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 10 / sprawność fizyczna: 15 / charyzma: 20 / wiedza ogólna: 6
Imię i nazwisko postaci: Egon Munch
Wylosowany wynik: 7
Przedmiot: Tajemnicza moneta – nieznana, mosiężna moneta o zatartym awersie i rewersie. Przynosi posiadaczowi szczęście i gwarantuje pojedynczy sukces przy uzyskaniu wyniku niższego o maksymalnie 25 od wyznaczonego progu. Po użyciu traci magiczną moc.
Wylosowany wynik: 7
Przedmiot: Tajemnicza moneta – nieznana, mosiężna moneta o zatartym awersie i rewersie. Przynosi posiadaczowi szczęście i gwarantuje pojedynczy sukces przy uzyskaniu wyniku niższego o maksymalnie 25 od wyznaczonego progu. Po użyciu traci magiczną moc.
Mistrz Gry
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 19:16
The member 'Egon Munch' has done the following action : kości
'k15' : 7
'k15' : 7
Safír Fenrisson
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 19:20
Safír FenrissonŚniący
Gif :
Grupa : śniący
Miejsce urodzenia : Húsavík, Islandia
Wiek : 34 lata
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : biedny
Genetyka : warg
Zawód : opiekun w sierocińcu Toivoa
Wykształcenie : wyższe niepełne
Totem : kozioł
Atuty : lider (I), pomocnik (II), wilczy instynkt
Statystyki : charyzma: 25 / flora i fauna: 5 / medycyna: 10 / kreatywność: 15 / sprawność fizyczna: 16 / wiedza ogólna: 15
Imię i nazwisko postaci: Safír Fenrisson
Wylosowany wynik: 9
Przedmiot: Buteleczka z nieznaną substancją (2 sztuki) – owiana tajemnicą buteleczka, stająca się eliksirem, jakiego potrzebuje właściciel. Ciecz znajdująca w buteleczce, początkowo przezroczysta, zmienia swoje właściwości pod wpływem nieznanego zaklęcia z magii przemiany. Pozwala na uzyskanie dwóch dowolnych sztuk mikstur. Eliksiry muszą być różne, nie można zdobyć dwóch takich samych.
Wylosowany wynik: 9
Przedmiot: Buteleczka z nieznaną substancją (2 sztuki) – owiana tajemnicą buteleczka, stająca się eliksirem, jakiego potrzebuje właściciel. Ciecz znajdująca w buteleczce, początkowo przezroczysta, zmienia swoje właściwości pod wpływem nieznanego zaklęcia z magii przemiany. Pozwala na uzyskanie dwóch dowolnych sztuk mikstur. Eliksiry muszą być różne, nie można zdobyć dwóch takich samych.
Mistrz Gry
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 19:20
The member 'Safír Fenrisson' has done the following action : kości
'k15' : 9
'k15' : 9
Bertram Holstein
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 19:32
Bertram HolsteinWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Midgard, Norwegia
Wiek : 29 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : bogaty
Genetyka : warg
Zawód : zoolog, opiekun storsjöodjuretów w Ośrodku Rehabilitacji Dzikich Zwierząt Magicznych
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : wilk
Atuty : twardziel (I), miłośnik zwierząt (II), wilczy instynkt
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 31 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 21 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 10 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 25 / charyzma: 5 / wiedza ogólna: 5
Imię i nazwisko postaci: Bertram Holstein
Wylosowany wynik: 15
Przedmiot: Wisiorek Mimira – dedykowany mędrcowi, którego głowa strzeże studni niekończącej się wiedzy. Wierzy się, że do właściciela podczas chwili zagrożenia przemówi w myślach sam mędrzec, dając mu użyteczną podpowiedź. Pozwala na uzyskanie kluczowej wskazówki i najlepszego rozwiązania z sytuacji, które pojawi się w następnym poście Proroka. Można z niego skorzystać dwukrotnie, w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po tych użyciach traci magiczną moc.
Wylosowany wynik: 15
Przedmiot: Wisiorek Mimira – dedykowany mędrcowi, którego głowa strzeże studni niekończącej się wiedzy. Wierzy się, że do właściciela podczas chwili zagrożenia przemówi w myślach sam mędrzec, dając mu użyteczną podpowiedź. Pozwala na uzyskanie kluczowej wskazówki i najlepszego rozwiązania z sytuacji, które pojawi się w następnym poście Proroka. Można z niego skorzystać dwukrotnie, w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po tych użyciach traci magiczną moc.
Like a force to be reckoned with mighty ocean or a gentle kiss I will love you with every single thing I have. You know I will take my heart clean apart if it helps yours beat
Mistrz Gry
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 19:32
The member 'Bertram Holstein' has done the following action : kości
'k15' : 15
'k15' : 15
Untamo Sorsa
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 19:38
Untamo SorsaWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Helsinki, Finlandia
Wiek : 54 lata
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : przeciętny
Zawód : zastępca dowódcy na Wydziale Kryminalno-Śledczym Kruczej Straży
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : koń
Atuty : mistrz pościgów (I), obrońca (I), lider (II)
Statystyki : alchemia: 7 / magia użytkowa: 37 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 18 / charyzma: 27 / wiedza ogólna: 15
Imię i nazwisko postaci: Untamo Sorsa
Wylosowany wynik: 10
Przedmiot: Klucz Lokiego – zaklęty klucz, dedykowany bogowi oszustwa. Pozwala właścicielowi 2 razy otworzyć dowolne drzwi bez względu na nałożone na nie zabezpieczenia. Po wykorzystaniu zakresu traci magiczną moc.
Wylosowany wynik: 10
Przedmiot: Klucz Lokiego – zaklęty klucz, dedykowany bogowi oszustwa. Pozwala właścicielowi 2 razy otworzyć dowolne drzwi bez względu na nałożone na nie zabezpieczenia. Po wykorzystaniu zakresu traci magiczną moc.
I'm prepared for this
I never shoot to miss
I never shoot to miss
Mistrz Gry
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 19:38
The member 'Untamo Sorsa' has done the following action : kości
'k15' : 10
'k15' : 10
Sohvi Vänskä
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 19:40
Sohvi VänskäŚniący
Gif :
Grupa : śniący
Miejsce urodzenia : Jyväskylä, Finlandia
Wiek : 34 lata
Stan cywilny : rozwódka
Status majątkowy : zamożny
Zawód : starszy urzędnik w Departamencie ds. Śniących
Wykształcenie : wyższe
Totem : borsuk
Atuty : artysta (I), odporna (II)
Statystyki : charyzma: 28 / flora i fauna: 10 / medycyna: 5 / kreatywność: 20 / sprawność fizyczna: 10 / wiedza ogólna: 15
Imię i nazwisko postaci: Sohvi Vanhanen
Wylosowany wynik: 9
Przedmiot: Buteleczka z nieznaną substancją (2 sztuki) – owiana tajemnicą buteleczka, stająca się eliksirem, jakiego potrzebuje właściciel. Ciecz znajdująca w buteleczce, początkowo przezroczysta, zmienia swoje właściwości pod wpływem nieznanego zaklęcia z magii przemiany. Pozwala na uzyskanie dwóch dowolnych sztuk mikstur. Eliksiry muszą być różne, nie można zdobyć dwóch takich samych.
Wylosowany wynik: 9
Przedmiot: Buteleczka z nieznaną substancją (2 sztuki) – owiana tajemnicą buteleczka, stająca się eliksirem, jakiego potrzebuje właściciel. Ciecz znajdująca w buteleczce, początkowo przezroczysta, zmienia swoje właściwości pod wpływem nieznanego zaklęcia z magii przemiany. Pozwala na uzyskanie dwóch dowolnych sztuk mikstur. Eliksiry muszą być różne, nie można zdobyć dwóch takich samych.
Mistrz Gry
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 19:40
The member 'Sohvi Vanhanen' has done the following action : kości
'k15' : 9
'k15' : 9
Ursula Frisk
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 19:56
Ursula FriskWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Midgard, Norwegia
Wiek : 20 lat
Stan cywilny : panna
Status majątkowy : zamożny
Genetyka : medium
Zawód : studentka Instytutu Eihwaz (magia rytualna, I rok)
Wykształcenie : II stopień wtajemniczenia
Totem : wąż
Atuty : mistrz rytuałów (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 14 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 15 / magia runiczna: 25 / magia zakazana: 5 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 6 / charyzma: 5 / wiedza ogólna: 5
Imię i nazwisko postaci: Ursula Frisk
Wylosowany wynik: 9
Przedmiot: Buteleczka z nieznaną substancją (2 sztuki) – owiana tajemnicą buteleczka, stająca się eliksirem, jakiego potrzebuje właściciel. Ciecz znajdująca w buteleczce, początkowo przezroczysta, zmienia swoje właściwości pod wpływem nieznanego zaklęcia z magii przemiany. Pozwala na uzyskanie dwóch dowolnych sztuk mikstur. Eliksiry muszą być różne, nie można zdobyć dwóch takich samych.
Wylosowany wynik: 9
Przedmiot: Buteleczka z nieznaną substancją (2 sztuki) – owiana tajemnicą buteleczka, stająca się eliksirem, jakiego potrzebuje właściciel. Ciecz znajdująca w buteleczce, początkowo przezroczysta, zmienia swoje właściwości pod wpływem nieznanego zaklęcia z magii przemiany. Pozwala na uzyskanie dwóch dowolnych sztuk mikstur. Eliksiry muszą być różne, nie można zdobyć dwóch takich samych.
Mistrz Gry
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 19:56
The member 'Ursula Frisk' has done the following action : kości
'k15' : 9
'k15' : 9
Eitri Soelberg
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 20:14
Eitri SoelbergWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Göteborg, Szwecja
Wiek : 29 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : zamożny
Genetyka : medium
Zawód : oficer Kruczej Straży, inspektor w Wydziale Kryminalno-Śledczym
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : łasica
Atuty : mistrz pościgów (I), odporny (II), między światami
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 27 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 26 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 25 / charyzma: 12 / wiedza ogólna: 10
Imię i nazwisko postaci: Eitri Soelberg
Wylosowany wynik: 6
Przedmiot: Naszyjnik Freyra – wzmacnia pewność siebie, czyni właściciela o wiele bardziej atrakcyjnym w oczach innych. Gwarantuje dwukrotny bonus +15 do charyzmy, musi być jednak użyty w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu zakresu traci magiczną moc
Wylosowany wynik: 6
Przedmiot: Naszyjnik Freyra – wzmacnia pewność siebie, czyni właściciela o wiele bardziej atrakcyjnym w oczach innych. Gwarantuje dwukrotny bonus +15 do charyzmy, musi być jednak użyty w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu zakresu traci magiczną moc
Mistrz Gry
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 20:14
The member 'Eitri Soelberg' has done the following action : kości
'k15' : 6
'k15' : 6
Ivar Soelberg
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 20:18
Ivar SoelbergWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Göteborg, Szwecja
Wiek : 31 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : zamożny
Zawód : starszy oficer Kruczej Straży (Wysłannicy Forsetiego)
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : borsuk
Atuty : miłośnik pojedynków (I), odporny (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 36 / magia lecznicza: 10 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 27 / charyzma: 12 / wiedza ogólna: 10
Imię i nazwisko postaci: Ivar Soelberg
Wylosowany wynik: 13
Przedmiot: 13 – Notes Hermoda – nazwany na cześć boskiego posłańca pozwala porozumieć się rozdzielonym członkom wyprawy. Aby go użyć, należy napisać wiadomość, jaka ma zostać przekazana sojusznikom i wyrwać kartkę z notesu. Kartka natychmiast zniknie i zmaterializuje się w rękach adresata. Z notesu można skorzystać dwukrotnie, w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po tych użyciach traci magiczną moc.
Wylosowany wynik: 13
Przedmiot: 13 – Notes Hermoda – nazwany na cześć boskiego posłańca pozwala porozumieć się rozdzielonym członkom wyprawy. Aby go użyć, należy napisać wiadomość, jaka ma zostać przekazana sojusznikom i wyrwać kartkę z notesu. Kartka natychmiast zniknie i zmaterializuje się w rękach adresata. Z notesu można skorzystać dwukrotnie, w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po tych użyciach traci magiczną moc.
Mistrz Gry
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 20:18
The member 'Ivar Soelberg' has done the following action : kości
'k15' : 13
'k15' : 13
Isak Bergman
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 20:21
Isak BergmanŚlepcy
Gif :
Grupa : ślepcy
Miejsce urodzenia : Göteborg, Szwecja
Wiek : 58 lat, oficjalnie 40
Stan cywilny : wdowiec
Status majątkowy : przeciętny
Zawód : snycerz, szkutnik – wytwórca magicznych langskipów
Wykształcenie : I stopień wtajemniczenia
Totem : mewa
Atuty : miłośnik pojedynków (I), wiking (I), zaślepiony (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 6 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 10 / magia zakazana: 30 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 15 / sprawność fizyczna: 15 / charyzma: 10 / wiedza ogólna: 6
Imię i nazwisko postaci: Farbauti Bergman
Wylosowany wynik: 2
Przedmiot: Oko Hajmdala – para magicznych okularów, wyostrzających zmysły. Gwarantują dwukrotny bonus +15 do spostrzegawczości, muszą być jednak użyte w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu zakresu tracą magiczną moc.
Wylosowany wynik: 2
Przedmiot: Oko Hajmdala – para magicznych okularów, wyostrzających zmysły. Gwarantują dwukrotny bonus +15 do spostrzegawczości, muszą być jednak użyte w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu zakresu tracą magiczną moc.
There's a shadow just behind me
Shrouding every step I take
Shrouding every step I take
Making every promise empty
Pointing every finger at me
Pointing every finger at me
Strona 1 z 2 • 1, 2