:: Strefa postaci :: Niezbędnik gracza :: Archiwum :: Archiwum: inne :: Archiwum: zadania
Strona 2 z 2 • 1, 2
Pierwsze urodziny Midgardu
+21
Mistrz Gry
Karl Sørensen
Mikkel Guldbrandsen
Yasmin Forfang
Amalia Stjernen
Arthur Mortensen
Isak Bergman
Ivar Soelberg
Eitri Soelberg
Ursula Frisk
Sohvi Vänskä
Untamo Sorsa
Bertram Holstein
Safír Fenrisson
Egon Munch
Funi Hilmirson
Folke Baantjer
Lasse Nørgaard
Freja Ahlström
Björn Guildenstern
Villemo Holmsen
25 posters
Mistrz Gry
Pierwsze urodziny Midgardu Pon 20 Gru - 19:07
First topic message reminder :
Pierwsze urodziny Midgardu
21 grudnia ubiegłego roku otworzyliśmy Midgard – stworzony przez nas świat galdrów zapełnił się pomysłami graczy i ciekawymi kreacjami widzących, ślepców i śniących. Z okazji naszych urodzin chcemy przede wszystkim podziękować wam, użytkownikom, ponieważ bez was nie świętowalibyśmy podobnego wydarzenia. Mamy nadzieję, że rozegracie w naszym gronie jeszcze wiele zajmujących fabuł i weźmiecie udział w kolejnych, organizowanych misjach. Jesteśmy dumni i przede wszystkim szczęśliwi, ciesząc się, że możemy rozwijać Midgard. Z okazji urodzin naszego projektu przygotowaliśmy dla was kilka dodatkowych atrakcji. Wszelkie szczegóły znajdziecie w poniższej części posta.
Aby wziąć udział w loterii, wystarczy rzucić w tym temacie kością k15 i posłużyć się poniższą legendą. Każdemu graczowi przysługuje jeden rzut na konto. Loteria zawiera zestaw unikalnych przedmiotów, które nie są dostępne w sklepie. Losowanie kończy się 15.01, 23:59. Po tym okresie nie można już dokonywać rzutów.
Podczas losowania należy skorzystać z poniższego kodu:
Każdy, kto rozegra jedno z dwóch przedstawionych wyzwań, może jednorazowo na postać odebrać nagrodę w postaci 40 PD (+10 PD za rozegrany wątek na minimum 5 postów na osobę). Wybór wyzwania jest dowolny, zależny od preferencji gracza. Wątek powinien być prowadzony w retrospekcjach. Można go zacząć maksymalnie do 15.01.
Urodzinowa loteria
Aby wziąć udział w loterii, wystarczy rzucić w tym temacie kością k15 i posłużyć się poniższą legendą. Każdemu graczowi przysługuje jeden rzut na konto. Loteria zawiera zestaw unikalnych przedmiotów, które nie są dostępne w sklepie. Losowanie kończy się 15.01, 23:59. Po tym okresie nie można już dokonywać rzutów.
Podczas losowania należy skorzystać z poniższego kodu:
- Kod:
[u]Imię i nazwisko postaci: [/u]wpisz
[u]Wylosowany wynik: [/u]wpisz
[u]Przedmiot: [/u]wpisz
1 – Pierścień poświęcenia – pozwala jednorazowo uleczyć wszystkie, nawet ciężkie rany, złamania i inne formy obrażeń posiadacza. Po użyciu ulega zniszczeniu.
2 – Oko Hajmdala – para magicznych okularów, wyostrzających zmysły. Gwarantują dwukrotny bonus +15 do spostrzegawczości, muszą być jednak użyte w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu zakresu tracą magiczną moc.
3 – Świeca Baldura – wierzy się, że zawiera ułamek mocy jednej z najbardziej cenionych postaci w panteonie nordyckim. Oświetla drogę właścicielowi i jego sojusznikom. Jej światło jest niewykrywalne na wrogów i zmienia kolor ze złotego na błękitny, gdy w pobliżu znajdują się nastawione wrogo istoty. Może zostać użyta w 3 rozgrywkach, a następnie ulega całkowitemu stopieniu.
4 – Mikstura Ullra (2 fiolki) – tajemniczy eliksir, którego receptura jest pilnie strzeżona przez kapłanów oddających cześć bogu myśliwych. Uspokaja przez II tury dowolne magiczne stworzenie, sprawiając, że nie podejmie ataku. Pojedyncza fiolka starcza na jedno użycie. Miksturę można zastosować jeden raz na rozgrywkę.
5 – Runiczna bransoletka – element biżuterii wypełniony niezwykłą mocą magii runicznej. Wchłania dowolną klątwę, ulegając w zamian zniszczeniu; pozwala tym samym uchronić właściciela przed działaniem pułapki nałożonej na przedmiot.
6 – Naszyjnik Freyra – wzmacnia pewność siebie, czyni właściciela o wiele bardziej atrakcyjnym w oczach innych. Gwarantuje dwukrotny bonus +15 do charyzmy, musi być jednak użyty w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu zakresu traci magiczną moc
7 – Tajemnicza moneta – nieznana, mosiężna moneta o zatartym awersie i rewersie. Przynosi posiadaczowi szczęście i gwarantuje pojedynczy sukces przy uzyskaniu wyniku niższego o maksymalnie 25 od wyznaczonego progu. Po użyciu traci magiczną moc.
8 – Sygnet Magniego – magiczny sygnet poświęcony synowi Thora, którego jednym z atrybutów jest siła. Na jego powierzchni została wygrawerowana góra, uważana za boski symbol Magniego. Gwarantuje dwukrotny bonus +15 do sprawności, musi być jednak użyty w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu zakresu traci magiczną moc.
9 – Buteleczka z nieznaną substancją (2 sztuki) – owiana tajemnicą buteleczka, stająca się eliksirem, jakiego potrzebuje właściciel. Ciecz znajdująca w buteleczce, początkowo przezroczysta, zmienia swoje właściwości pod wpływem nieznanego zaklęcia z magii przemiany. Pozwala na uzyskanie dwóch dowolnych sztuk mikstur. Eliksiry muszą być różne, nie można zdobyć dwóch takich samych.
10 – Klucz Lokiego – zaklęty klucz, dedykowany bogowi oszustwa. Pozwala właścicielowi 2 razy otworzyć dowolne drzwi bez względu na nałożone na nie zabezpieczenia. Po wykorzystaniu zakresu traci magiczną moc.
11 – Doniczka z kwiatami Eir – zawiera magiczną roślinę hodowaną przez kapłanów prowadzących świątynię poświęconą bogini zdrowia. Sok z jej kwiatów może zostać dwukrotnie użyty jako antidotum do natychmiastowego wyleczenia z dowolnej choroby zakaźnej lub zatrucia eliksirem.
12 – Naszyjnik Odyna – niezwykły przedmiot poświęcony najważniejszemu bogowi nordyckiemu obdarzonemu nieskończoną mądrością oraz przenikliwością. Pozwala właścicielowi na dwukrotne przejrzenie kłamstwa niezależnie od wyniku charyzmy, musi być jednak użyty w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu traci magiczną moc.
13 – Notes Hermoda – nazwany na cześć boskiego posłańca pozwala porozumieć się rozdzielonym członkom wyprawy. Aby go użyć, należy napisać wiadomość, jaka ma zostać przekazana sojusznikom i wyrwać kartkę z notesu. Kartka natychmiast zniknie i zmaterializuje się w rękach adresata. Z notesu można skorzystać dwukrotnie, w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po tych użyciach traci magiczną moc.
14 – Medalion Gullveig – medalion zawierający cząstkę mocy legendarnej Gullveig, która jako pierwsza poprowadziła galdrów. Symbolizuje dwie strony magii. Gwarantuje trzykrotny bonus +5 do dowolnego zaklęcia z dziedziny magii użytkowej lub zakazanej. Może zostać użyty jednokrotnie podczas rozgrywki. Po 3 wykorzystaniach traci magiczną moc. (W przypadku wylosowania medalionu przez postać śniącego można wykonać ponowny rzut kością).
15 – Wisiorek Mimira – dedykowany mędrcowi, którego głowa strzeże studni niekończącej się wiedzy. Wierzy się, że do właściciela podczas chwili zagrożenia przemówi w myślach sam mędrzec, dając mu użyteczną podpowiedź. Pozwala na uzyskanie kluczowej wskazówki i najlepszego rozwiązania z sytuacji, które pojawi się w następnym poście Proroka. Można z niego skorzystać dwukrotnie, w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po tych użyciach traci magiczną moc.
2 – Oko Hajmdala – para magicznych okularów, wyostrzających zmysły. Gwarantują dwukrotny bonus +15 do spostrzegawczości, muszą być jednak użyte w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu zakresu tracą magiczną moc.
3 – Świeca Baldura – wierzy się, że zawiera ułamek mocy jednej z najbardziej cenionych postaci w panteonie nordyckim. Oświetla drogę właścicielowi i jego sojusznikom. Jej światło jest niewykrywalne na wrogów i zmienia kolor ze złotego na błękitny, gdy w pobliżu znajdują się nastawione wrogo istoty. Może zostać użyta w 3 rozgrywkach, a następnie ulega całkowitemu stopieniu.
4 – Mikstura Ullra (2 fiolki) – tajemniczy eliksir, którego receptura jest pilnie strzeżona przez kapłanów oddających cześć bogu myśliwych. Uspokaja przez II tury dowolne magiczne stworzenie, sprawiając, że nie podejmie ataku. Pojedyncza fiolka starcza na jedno użycie. Miksturę można zastosować jeden raz na rozgrywkę.
5 – Runiczna bransoletka – element biżuterii wypełniony niezwykłą mocą magii runicznej. Wchłania dowolną klątwę, ulegając w zamian zniszczeniu; pozwala tym samym uchronić właściciela przed działaniem pułapki nałożonej na przedmiot.
6 – Naszyjnik Freyra – wzmacnia pewność siebie, czyni właściciela o wiele bardziej atrakcyjnym w oczach innych. Gwarantuje dwukrotny bonus +15 do charyzmy, musi być jednak użyty w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu zakresu traci magiczną moc
7 – Tajemnicza moneta – nieznana, mosiężna moneta o zatartym awersie i rewersie. Przynosi posiadaczowi szczęście i gwarantuje pojedynczy sukces przy uzyskaniu wyniku niższego o maksymalnie 25 od wyznaczonego progu. Po użyciu traci magiczną moc.
8 – Sygnet Magniego – magiczny sygnet poświęcony synowi Thora, którego jednym z atrybutów jest siła. Na jego powierzchni została wygrawerowana góra, uważana za boski symbol Magniego. Gwarantuje dwukrotny bonus +15 do sprawności, musi być jednak użyty w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu zakresu traci magiczną moc.
9 – Buteleczka z nieznaną substancją (2 sztuki) – owiana tajemnicą buteleczka, stająca się eliksirem, jakiego potrzebuje właściciel. Ciecz znajdująca w buteleczce, początkowo przezroczysta, zmienia swoje właściwości pod wpływem nieznanego zaklęcia z magii przemiany. Pozwala na uzyskanie dwóch dowolnych sztuk mikstur. Eliksiry muszą być różne, nie można zdobyć dwóch takich samych.
10 – Klucz Lokiego – zaklęty klucz, dedykowany bogowi oszustwa. Pozwala właścicielowi 2 razy otworzyć dowolne drzwi bez względu na nałożone na nie zabezpieczenia. Po wykorzystaniu zakresu traci magiczną moc.
11 – Doniczka z kwiatami Eir – zawiera magiczną roślinę hodowaną przez kapłanów prowadzących świątynię poświęconą bogini zdrowia. Sok z jej kwiatów może zostać dwukrotnie użyty jako antidotum do natychmiastowego wyleczenia z dowolnej choroby zakaźnej lub zatrucia eliksirem.
12 – Naszyjnik Odyna – niezwykły przedmiot poświęcony najważniejszemu bogowi nordyckiemu obdarzonemu nieskończoną mądrością oraz przenikliwością. Pozwala właścicielowi na dwukrotne przejrzenie kłamstwa niezależnie od wyniku charyzmy, musi być jednak użyty w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu traci magiczną moc.
13 – Notes Hermoda – nazwany na cześć boskiego posłańca pozwala porozumieć się rozdzielonym członkom wyprawy. Aby go użyć, należy napisać wiadomość, jaka ma zostać przekazana sojusznikom i wyrwać kartkę z notesu. Kartka natychmiast zniknie i zmaterializuje się w rękach adresata. Z notesu można skorzystać dwukrotnie, w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po tych użyciach traci magiczną moc.
14 – Medalion Gullveig – medalion zawierający cząstkę mocy legendarnej Gullveig, która jako pierwsza poprowadziła galdrów. Symbolizuje dwie strony magii. Gwarantuje trzykrotny bonus +5 do dowolnego zaklęcia z dziedziny magii użytkowej lub zakazanej. Może zostać użyty jednokrotnie podczas rozgrywki. Po 3 wykorzystaniach traci magiczną moc. (W przypadku wylosowania medalionu przez postać śniącego można wykonać ponowny rzut kością).
15 – Wisiorek Mimira – dedykowany mędrcowi, którego głowa strzeże studni niekończącej się wiedzy. Wierzy się, że do właściciela podczas chwili zagrożenia przemówi w myślach sam mędrzec, dając mu użyteczną podpowiedź. Pozwala na uzyskanie kluczowej wskazówki i najlepszego rozwiązania z sytuacji, które pojawi się w następnym poście Proroka. Można z niego skorzystać dwukrotnie, w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po tych użyciach traci magiczną moc.
Specjalne wyzwanie
Każdy, kto rozegra jedno z dwóch przedstawionych wyzwań, może jednorazowo na postać odebrać nagrodę w postaci 40 PD (+10 PD za rozegrany wątek na minimum 5 postów na osobę). Wybór wyzwania jest dowolny, zależny od preferencji gracza. Wątek powinien być prowadzony w retrospekcjach. Można go zacząć maksymalnie do 15.01.
Rozegraj dowolne wspomnienie powiązane z dniem urodzin postaci. Mogą być to przykładowo przygotowania do przyjęcia urodzinowego, złożona przez kogoś wizyta i odebranie prezentu.
Rozegraj wspomnienie dotyczące przyjazdu postaci do Midgardu i jej pierwszych chwil spędzonych na poznawaniu miasta. Z przyczyn oczywistych opcja jest dostępna wyłącznie dla postaci, które nie urodziły się w Midgardzie oraz przybyły tu w określonym momencie życia.
Rozegraj wspomnienie dotyczące przyjazdu postaci do Midgardu i jej pierwszych chwil spędzonych na poznawaniu miasta. Z przyczyn oczywistych opcja jest dostępna wyłącznie dla postaci, które nie urodziły się w Midgardzie oraz przybyły tu w określonym momencie życia.
Mistrz Gry
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 20:21
The member 'Fárbauti Bergman' has done the following action : kości
'k15' : 2
'k15' : 2
Arthur Mortensen
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 20:39
Arthur MortensenWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Bergen, Norwegia
Wiek : 28 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : przeciętny
Zawód : drugi oficer Kompanii Morskiej, przemytnik
Wykształcenie : II stopień wtajemniczenia
Totem : niedźwiedź polarny
Atuty : obieżyświat (I), miłośnik pojedynków (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 20 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 20 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 30 / charyzma: 5 / wiedza ogólna: 10
Imię i nazwisko postaci: Arthur Mortensen
Wylosowany wynik: 1
Przedmiot: Pierścień poświęcenia – pozwala jednorazowo uleczyć wszystkie, nawet ciężkie rany, złamania i inne formy obrażeń posiadacza. Po użyciu ulega zniszczeniu.
Wylosowany wynik: 1
Przedmiot: Pierścień poświęcenia – pozwala jednorazowo uleczyć wszystkie, nawet ciężkie rany, złamania i inne formy obrażeń posiadacza. Po użyciu ulega zniszczeniu.
Mistrz Gry
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 20:39
The member 'Arthur Mortensen' has done the following action : kości
'k15' : 1
'k15' : 1
Amalia Stjernen
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 20:53
Amalia StjernenWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Trondheim, Norwegia
Wiek : 27 lat
Stan cywilny : panna
Status majątkowy : zamożny
Zawód : prezenterka radiowa/cukiernik amator (po godzinach)
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : łabędź
Atuty : krytyk (I), złotousty (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 15 / magia lecznicza: 10 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 10 / magia twórcza: 15 / sprawność fizyczna: 10 / charyzma: 15 / wiedza ogólna: 10
Imię i nazwisko postaci: Amalia Stjernen
Wylosowany wynik: 14
Przedmiot: Medalion Gullveig – medalion zawierający cząstkę mocy legendarnej Gullveig, która jako pierwsza poprowadziła galdrów. Symbolizuje dwie strony magii. Gwarantuje trzykrotny bonus +5 do dowolnego zaklęcia z dziedziny magii użytkowej lub zakazanej. Może zostać użyty jednokrotnie podczas rozgrywki. Po 3 wykorzystaniach traci magiczną moc. (W przypadku wylosowania medalionu przez postać śniącego można wykonać ponowny rzut kością).
Wylosowany wynik: 14
Przedmiot: Medalion Gullveig – medalion zawierający cząstkę mocy legendarnej Gullveig, która jako pierwsza poprowadziła galdrów. Symbolizuje dwie strony magii. Gwarantuje trzykrotny bonus +5 do dowolnego zaklęcia z dziedziny magii użytkowej lub zakazanej. Może zostać użyty jednokrotnie podczas rozgrywki. Po 3 wykorzystaniach traci magiczną moc. (W przypadku wylosowania medalionu przez postać śniącego można wykonać ponowny rzut kością).
Mistrz Gry
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 20:53
The member 'Amalia Stjernen' has done the following action : kości
'k15' : 14
'k15' : 14
Yasmin Forfang
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 21:01
Yasmin ForfangŚniący
Gif :
Grupa : śniący
Miejsce urodzenia : Oslo, Norwegia
Wiek : 24 lata
Stan cywilny : panna
Status majątkowy : biedny
Zawód : florystka w kwiaciarni Rosenkrantzów i projektantka biżuterii
Wykształcenie : średnie
Totem : gronostaj
Atuty : odporny (I), opiekun roślin (II)
Statystyki : charyzma: 12 / flora i fauna: 18 / medycyna: 10 / kreatywność: 15 / sprawność fizyczna: 13 / wiedza ogólna: 12
Imię i nazwisko postaci: Yasmin Forfang
Wylosowany wynik: 8
Przedmiot: Sygnet Magniego – magiczny sygnet poświęcony synowi Thora, którego jednym z atrybutów jest siła. Na jego powierzchni została wygrawerowana góra, uważana za boski symbol Magniego. Gwarantuje dwukrotny bonus +15 do sprawności, musi być jednak użyty w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu zakresu traci magiczną moc.
Wylosowany wynik: 8
Przedmiot: Sygnet Magniego – magiczny sygnet poświęcony synowi Thora, którego jednym z atrybutów jest siła. Na jego powierzchni została wygrawerowana góra, uważana za boski symbol Magniego. Gwarantuje dwukrotny bonus +15 do sprawności, musi być jednak użyty w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu zakresu traci magiczną moc.
Mistrz Gry
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 21:01
The member 'Yasmin Forfang' has done the following action : kości
'k15' : 8
'k15' : 8
Mikkel Guldbrandsen
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 21:08
Mikkel GuldbrandsenWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Tromsø, Norwegia
Wiek : 32 lata
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : zamożny
Zawód : wysłannik Forsetiego
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : sokół
Atuty : lider (I), miłośnik pojedynków (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 36 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 10 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 15 / charyzma: 15 / wiedza ogólna: 10
Imię i nazwisko postaci: Mikkel Guldbrandsen
Wylosowany wynik: 5
Przedmiot: Runiczna bransoletka – element biżuterii wypełniony niezwykłą mocą magii runicznej. Wchłania dowolną klątwę, ulegając w zamian zniszczeniu; pozwala tym samym uchronić właściciela przed działaniem pułapki nałożonej na przedmiot.
Wylosowany wynik: 5
Przedmiot: Runiczna bransoletka – element biżuterii wypełniony niezwykłą mocą magii runicznej. Wchłania dowolną klątwę, ulegając w zamian zniszczeniu; pozwala tym samym uchronić właściciela przed działaniem pułapki nałożonej na przedmiot.
when I say innocent
I should say naive
I should say naive
Mistrz Gry
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 21:08
The member 'Mikkel Guldbrandsen' has done the following action : kości
'k15' : 5
'k15' : 5
Karl Sørensen
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 21:13
Karl SørensenWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Odense, Dania
Wiek : 28 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : przeciętny
Zawód : pisarz
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : maskonur
Atuty : odporny (I), artysta: proza (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 10 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 10 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 20 / sprawność fizyczna: 10 / charyzma: 15 / wiedza ogólna: 15
Imię i nazwisko postaci: Karl Sørensen
Wylosowany wynik: 15
Przedmiot: Wisiorek Mimira – dedykowany mędrcowi, którego głowa strzeże studni niekończącej się wiedzy. Wierzy się, że do właściciela podczas chwili zagrożenia przemówi w myślach sam mędrzec, dając mu użyteczną podpowiedź. Pozwala na uzyskanie kluczowej wskazówki i najlepszego rozwiązania z sytuacji, które pojawi się w następnym poście Proroka. Można z niego skorzystać dwukrotnie, w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po tych użyciach traci magiczną moc.
Wylosowany wynik: 15
Przedmiot: Wisiorek Mimira – dedykowany mędrcowi, którego głowa strzeże studni niekończącej się wiedzy. Wierzy się, że do właściciela podczas chwili zagrożenia przemówi w myślach sam mędrzec, dając mu użyteczną podpowiedź. Pozwala na uzyskanie kluczowej wskazówki i najlepszego rozwiązania z sytuacji, które pojawi się w następnym poście Proroka. Można z niego skorzystać dwukrotnie, w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po tych użyciach traci magiczną moc.
Mistrz Gry
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 21:13
The member 'Karl Sørensen' has done the following action : kości
'k15' : 15
'k15' : 15
Laudith Vidgren
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 21:14
Laudith VidgrenŚlepcy
Gif :
Grupa : ślepcy
Miejsce urodzenia : Trondheim, Norwegia
Wiek : 30 lat
Stan cywilny : wdowa
Status majątkowy : zamożny
Genetyka : medium
Zawód : spirytystka, tłumaczka starożytnych run
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : kruk
Atuty : intrygant (I), mściciel (II), między światami
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 5 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 30 / magia zakazana: 20 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 5 / charyzma: 16 / wiedza ogólna: 11
Imię i nazwisko postaci: Laudith Vidgren
Wylosowany wynik: 15
Przedmiot: Wisiorek Mimira – dedykowany mędrcowi, którego głowa strzeże studni niekończącej się wiedzy. Wierzy się, że do właściciela podczas chwili zagrożenia przemówi w myślach sam mędrzec, dając mu użyteczną podpowiedź. Pozwala na uzyskanie kluczowej wskazówki i najlepszego rozwiązania z sytuacji, które pojawi się w następnym poście Proroka. Można z niego skorzystać dwukrotnie, w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po tych użyciach traci magiczną moc.
Wylosowany wynik: 15
Przedmiot: Wisiorek Mimira – dedykowany mędrcowi, którego głowa strzeże studni niekończącej się wiedzy. Wierzy się, że do właściciela podczas chwili zagrożenia przemówi w myślach sam mędrzec, dając mu użyteczną podpowiedź. Pozwala na uzyskanie kluczowej wskazówki i najlepszego rozwiązania z sytuacji, które pojawi się w następnym poście Proroka. Można z niego skorzystać dwukrotnie, w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po tych użyciach traci magiczną moc.
Monsters don't sleep under your bed,
they sleep inside your head
Mistrz Gry
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Wto 21 Gru - 21:14
The member 'Laudith Vidgren' has done the following action : kości
'k15' : 15
'k15' : 15
Einar Halvorsen
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Pią 24 Gru - 11:22
Einar HalvorsenWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Trondheim, Norwegia
Wiek : 31 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : zamożny
Genetyka : huldrekall
Zawód : malarz, portrecista
Wykształcenie : II stopień wtajemniczenia
Totem : kot
Atuty : intrygant (I), artysta: malarstwo (II), odmieniec
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 5 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 30 / sprawność fizyczna: 5 / charyzma: 40 / wiedza ogólna: 10
Imię i nazwisko postaci: Einar Halvorsen
Wylosowany wynik: 13
Przedmiot: Notes Hermoda – nazwany na cześć boskiego posłańca pozwala porozumieć się rozdzielonym członkom wyprawy. Aby go użyć, należy napisać wiadomość, jaka ma zostać przekazana sojusznikom i wyrwać kartkę z notesu. Kartka natychmiast zniknie i zmaterializuje się w rękach adresata. Z notesu można skorzystać dwukrotnie, w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po tych użyciach traci magiczną moc.
Wylosowany wynik: 13
Przedmiot: Notes Hermoda – nazwany na cześć boskiego posłańca pozwala porozumieć się rozdzielonym członkom wyprawy. Aby go użyć, należy napisać wiadomość, jaka ma zostać przekazana sojusznikom i wyrwać kartkę z notesu. Kartka natychmiast zniknie i zmaterializuje się w rękach adresata. Z notesu można skorzystać dwukrotnie, w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po tych użyciach traci magiczną moc.
there's a price to be paid
You're keeping in step In the line Got your chin held high and you feel just fine 'Cause you do What you're told But inside your heart it is black and it's hollow and it's cold just how deep do you believe?
Mistrz Gry
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Pią 24 Gru - 11:22
The member 'Einar Halvorsen' has done the following action : kości
'k15' : 13
'k15' : 13
Dahlia Tordenskiold
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Pon 10 Sty - 18:16
Dahlia TordenskioldWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Sztokholm, Szwecja
Wiek : 29 lat
Stan cywilny : zamężna
Status majątkowy : bogaty
Zawód : twórczyni perfum, właścicielka "Vanadis Atelier", alchemiczka, żona i matka
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : kot
Atuty : złotousty (I), kulturowy (II)
Statystyki : alchemia: 20 / magia użytkowa: 6 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 10 / sprawność fizyczna: 15 / charyzma: 16 / wiedza ogólna: 15
Imię i nazwisko postaci: Dahlia Tordenskiold
Wylosowany wynik: 8
Przedmiot: Sygnet Magniego – magiczny sygnet poświęcony synowi Thora, którego jednym z atrybutów jest siła. Na jego powierzchni została wygrawerowana góra, uważana za boski symbol Magniego. Gwarantuje dwukrotny bonus +15 do sprawności, musi być jednak użyty w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu zakresu traci magiczną moc.
Wylosowany wynik: 8
Przedmiot: Sygnet Magniego – magiczny sygnet poświęcony synowi Thora, którego jednym z atrybutów jest siła. Na jego powierzchni została wygrawerowana góra, uważana za boski symbol Magniego. Gwarantuje dwukrotny bonus +15 do sprawności, musi być jednak użyty w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu zakresu traci magiczną moc.
FAMILY, DUTY, HONOR
Mistrz Gry
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Pon 10 Sty - 18:16
The member 'Dahlia Tordenskiold' has done the following action : kości
'k15' : 8
'k15' : 8
Gerda Molander
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Pią 14 Sty - 20:22
Gerda MolanderWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Tärnaby, Szwecja
Wiek : 24 lata
Stan cywilny : panna
Status majątkowy : przeciętny
Zawód : stażystka w wydziale administracyjnym KS
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : kowalik
Atuty : znawca transformacji (I), obrońca (II)
Statystyki : alchemia: 15 / magia użytkowa: 28 / magia lecznicza: 10 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 15 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 5 / charyzma: 5 / wiedza ogólna: 10
Imię i nazwisko postaci: Gerda Molander
Wylosowany wynik: 15
Przedmiot: Wisiorek Mimira – dedykowany mędrcowi, którego głowa strzeże studni niekończącej się wiedzy. Wierzy się, że do właściciela podczas chwili zagrożenia przemówi w myślach sam mędrzec, dając mu użyteczną podpowiedź. Pozwala na uzyskanie kluczowej wskazówki i najlepszego rozwiązania z sytuacji, które pojawi się w następnym poście Proroka. Można z niego skorzystać dwukrotnie, w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po tych użyciach traci magiczną moc.
Wylosowany wynik: 15
Przedmiot: Wisiorek Mimira – dedykowany mędrcowi, którego głowa strzeże studni niekończącej się wiedzy. Wierzy się, że do właściciela podczas chwili zagrożenia przemówi w myślach sam mędrzec, dając mu użyteczną podpowiedź. Pozwala na uzyskanie kluczowej wskazówki i najlepszego rozwiązania z sytuacji, które pojawi się w następnym poście Proroka. Można z niego skorzystać dwukrotnie, w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po tych użyciach traci magiczną moc.
Mistrz Gry
Re: Pierwsze urodziny Midgardu Pią 14 Sty - 20:22
The member 'Gerda Molander' has done the following action : kości
'k15' : 15
'k15' : 15
Strona 2 z 2 • 1, 2