Midgard
Skandynawia, 2001
Planer postów


    Pierwsze urodziny Midgardu

    +21
    Mistrz Gry
    Karl Sørensen
    Mikkel Guldbrandsen
    Yasmin Forfang
    Amalia Stjernen
    Arthur Mortensen
    Isak Bergman
    Ivar Soelberg
    Eitri Soelberg
    Ursula Frisk
    Sohvi Vänskä
    Untamo Sorsa
    Bertram Holstein
    Safír Fenrisson
    Egon Munch
    Funi Hilmirson
    Folke Baantjer
    Lasse Nørgaard
    Freja Ahlström
    Björn Guildenstern
    Villemo Holmsen
    25 posters
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    First topic message reminder :

    Pierwsze urodziny Midgardu
    21 grudnia ubiegłego roku otworzyliśmy Midgard – stworzony przez nas świat galdrów zapełnił się pomysłami graczy i ciekawymi kreacjami widzących, ślepców i śniących. Z okazji naszych urodzin chcemy przede wszystkim podziękować wam, użytkownikom, ponieważ bez was nie świętowalibyśmy podobnego wydarzenia. Mamy nadzieję, że rozegracie w naszym gronie jeszcze wiele zajmujących fabuł i weźmiecie udział w kolejnych, organizowanych misjach. Jesteśmy dumni i przede wszystkim szczęśliwi, ciesząc się, że możemy rozwijać Midgard. Z okazji urodzin naszego projektu przygotowaliśmy dla was kilka dodatkowych atrakcji. Wszelkie szczegóły znajdziecie w poniższej części posta.


    Urodzinowa loteria

    Aby wziąć udział w loterii, wystarczy rzucić w tym temacie kością k15 i posłużyć się poniższą legendą. Każdemu graczowi przysługuje jeden rzut na konto. Loteria zawiera zestaw unikalnych przedmiotów, które nie są dostępne w sklepie. Losowanie kończy się 15.01, 23:59. Po tym okresie nie można już dokonywać rzutów.

    Podczas losowania należy skorzystać z poniższego kodu:

    Kod:
    [u]Imię i nazwisko postaci: [/u]wpisz
    [u]Wylosowany wynik: [/u]wpisz
    [u]Przedmiot: [/u]wpisz

    1 – Pierścień poświęcenia – pozwala jednorazowo uleczyć wszystkie, nawet ciężkie rany, złamania i inne formy obrażeń posiadacza. Po użyciu ulega zniszczeniu.

    2 – Oko Hajmdala – para magicznych okularów, wyostrzających zmysły. Gwarantują dwukrotny bonus +15 do spostrzegawczości, muszą być jednak użyte w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu zakresu tracą magiczną moc.

    3 – Świeca Baldura – wierzy się, że zawiera ułamek mocy jednej z najbardziej cenionych postaci w panteonie nordyckim. Oświetla drogę właścicielowi i jego sojusznikom. Jej światło jest niewykrywalne na wrogów i zmienia kolor ze złotego na błękitny, gdy w pobliżu znajdują się nastawione wrogo istoty. Może zostać użyta w 3 rozgrywkach, a następnie ulega całkowitemu stopieniu.

    4 – Mikstura Ullra (2 fiolki) – tajemniczy eliksir, którego receptura jest pilnie strzeżona przez kapłanów oddających cześć bogu myśliwych. Uspokaja przez II tury dowolne magiczne stworzenie, sprawiając, że nie podejmie ataku. Pojedyncza fiolka starcza na jedno użycie. Miksturę można zastosować jeden raz na rozgrywkę.

    5 – Runiczna bransoletka – element biżuterii wypełniony niezwykłą mocą magii runicznej. Wchłania dowolną klątwę, ulegając w zamian zniszczeniu; pozwala tym samym uchronić właściciela przed działaniem pułapki nałożonej na przedmiot.

    6 – Naszyjnik Freyra – wzmacnia pewność siebie, czyni właściciela o wiele bardziej atrakcyjnym w oczach innych. Gwarantuje dwukrotny bonus +15 do charyzmy, musi być jednak użyty w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu zakresu traci magiczną moc

    7 – Tajemnicza moneta – nieznana, mosiężna moneta o zatartym awersie i rewersie. Przynosi posiadaczowi szczęście i gwarantuje pojedynczy sukces przy uzyskaniu wyniku niższego o maksymalnie 25 od wyznaczonego progu. Po użyciu traci magiczną moc.

    8 – Sygnet Magniego – magiczny sygnet poświęcony synowi Thora, którego jednym z atrybutów jest siła. Na jego powierzchni została wygrawerowana góra, uważana za boski symbol Magniego. Gwarantuje dwukrotny bonus +15 do sprawności, musi być jednak użyty w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu zakresu traci magiczną moc.

    9 – Buteleczka z nieznaną substancją (2 sztuki) – owiana tajemnicą buteleczka, stająca się eliksirem, jakiego potrzebuje właściciel. Ciecz znajdująca w buteleczce, początkowo przezroczysta, zmienia swoje właściwości pod wpływem nieznanego zaklęcia z magii przemiany. Pozwala na uzyskanie dwóch dowolnych sztuk mikstur. Eliksiry muszą być różne, nie można zdobyć dwóch takich samych.

    10 – Klucz Lokiego – zaklęty klucz, dedykowany bogowi oszustwa. Pozwala właścicielowi 2 razy otworzyć dowolne drzwi bez względu na nałożone na nie zabezpieczenia. Po wykorzystaniu zakresu traci magiczną moc.

    11 – Doniczka z kwiatami Eir – zawiera magiczną roślinę hodowaną przez kapłanów prowadzących świątynię poświęconą bogini zdrowia. Sok z jej kwiatów może zostać dwukrotnie użyty jako antidotum do natychmiastowego wyleczenia z dowolnej choroby zakaźnej lub zatrucia eliksirem.

    12 – Naszyjnik Odyna – niezwykły przedmiot poświęcony najważniejszemu bogowi nordyckiemu obdarzonemu nieskończoną mądrością oraz przenikliwością. Pozwala właścicielowi na dwukrotne przejrzenie kłamstwa niezależnie od wyniku charyzmy, musi być jednak użyty w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu traci magiczną moc.

    13 – Notes Hermoda – nazwany na cześć boskiego posłańca pozwala porozumieć się rozdzielonym członkom wyprawy. Aby go użyć, należy napisać wiadomość, jaka ma zostać przekazana sojusznikom i wyrwać kartkę z notesu. Kartka natychmiast zniknie i zmaterializuje się w rękach adresata. Z notesu można skorzystać dwukrotnie, w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po tych użyciach traci magiczną moc.

    14 – Medalion Gullveig – medalion zawierający cząstkę mocy legendarnej Gullveig, która jako pierwsza poprowadziła galdrów. Symbolizuje dwie strony magii. Gwarantuje trzykrotny bonus +5 do dowolnego zaklęcia z dziedziny magii użytkowej lub zakazanej. Może zostać użyty jednokrotnie podczas rozgrywki. Po 3 wykorzystaniach traci magiczną moc. (W przypadku wylosowania medalionu przez postać śniącego można wykonać ponowny rzut kością).

    15 – Wisiorek Mimira – dedykowany mędrcowi, którego głowa strzeże studni niekończącej się wiedzy. Wierzy się, że do właściciela podczas chwili zagrożenia przemówi w myślach sam mędrzec, dając mu użyteczną podpowiedź. Pozwala na uzyskanie kluczowej wskazówki i najlepszego rozwiązania z sytuacji, które pojawi się w następnym poście Proroka. Można z niego skorzystać dwukrotnie, w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po tych użyciach traci magiczną moc.


    Specjalne wyzwanie

    Każdy, kto rozegra jedno z dwóch przedstawionych wyzwań, może jednorazowo na postać odebrać nagrodę w postaci 40 PD (+10 PD za rozegrany wątek na minimum 5 postów na osobę). Wybór wyzwania jest dowolny, zależny od preferencji gracza. Wątek powinien być prowadzony w retrospekcjach. Można go zacząć maksymalnie do 15.01.
    Rozegraj dowolne wspomnienie powiązane z dniem urodzin postaci. Mogą być to przykładowo przygotowania do przyjęcia urodzinowego, złożona przez kogoś wizyta i odebranie prezentu.

    Rozegraj wspomnienie dotyczące przyjazdu postaci do Midgardu i jej pierwszych chwil spędzonych na poznawaniu miasta. Z przyczyn oczywistych opcja jest dostępna wyłącznie dla postaci, które nie urodziły się w Midgardzie oraz przybyły tu w określonym momencie życia.
    Widzący
    Eitri Soelberg
    Eitri Soelberg
    https://midgard.forumpolish.com/t534-eitri-soelberghttps://midgard.forumpolish.com/t547-eitri-soelberghttps://midgard.forumpolish.com/t579-angerboda#1582https://midgard.forumpolish.com/f74-ivar-i-eitri-soelberg


    Imię i nazwisko postaci: Eitri Soelberg
    Wylosowany wynik: 6
    Przedmiot: Naszyjnik Freyra – wzmacnia pewność siebie, czyni właściciela o wiele bardziej atrakcyjnym w oczach innych. Gwarantuje dwukrotny bonus +15 do charyzmy, musi być jednak użyty w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu zakresu traci magiczną moc


    Deep into that darkness peering — long I stood there, wondering, fearing, doubting, dreaming dreams no mortal ever dared to dream before.
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Eitri Soelberg' has done the following action : kości


    'k15' : 6
    Widzący
    Ivar Soelberg
    Ivar Soelberg
    https://midgard.forumpolish.com/t595-ivar-soelberghttps://midgard.forumpolish.com/t3612-ivar-soelberg#36393https://midgard.forumpolish.com/t632-gnahttps://midgard.forumpolish.com/f74-ivar-i-eitri-soelberg


    Imię i nazwisko postaci: Ivar Soelberg
    Wylosowany wynik: 13
    Przedmiot: 13 – Notes Hermoda – nazwany na cześć boskiego posłańca pozwala porozumieć się rozdzielonym członkom wyprawy. Aby go użyć, należy napisać wiadomość, jaka ma zostać przekazana sojusznikom i wyrwać kartkę z notesu. Kartka natychmiast zniknie i zmaterializuje się w rękach adresata. Z notesu można skorzystać dwukrotnie, w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po tych użyciach traci magiczną moc.
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Ivar Soelberg' has done the following action : kości


    'k15' : 13
    Ślepcy
    Isak Bergman
    Isak Bergman
    https://midgard.forumpolish.com/t963-farbauti-bergman#5376https://midgard.forumpolish.com/t966-farbauti-bergmanhttps://midgard.forumpolish.com/t967-pelle#5429https://midgard.forumpolish.com/f105-pracownia-szkutnicza-njorr


    Imię i nazwisko postaci: Farbauti Bergman
    Wylosowany wynik: 2
    Przedmiot: Oko Hajmdala – para magicznych okularów, wyostrzających zmysły. Gwarantują dwukrotny bonus +15 do spostrzegawczości, muszą być jednak użyte w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu zakresu tracą magiczną moc.


    There's a shadow just behind me

    Shrouding every step I take
    Making every promise empty

    Pointing every finger at me

    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Fárbauti Bergman' has done the following action : kości


    'k15' : 2
    Widzący
    Arthur Mortensen
    Arthur Mortensen
    https://midgard.forumpolish.com/t914-arthur-mortensenhttps://midgard.forumpolish.com/t956-arthur-nisse-mortensen#5269https://midgard.forumpolish.com/t957-ravihttps://midgard.forumpolish.com/f89-dom-panstwa-nilsen


    Imię i nazwisko postaci: Arthur Mortensen
    Wylosowany wynik: 1
    Przedmiot: Pierścień poświęcenia – pozwala jednorazowo uleczyć wszystkie, nawet ciężkie rany, złamania i inne formy obrażeń posiadacza. Po użyciu ulega zniszczeniu.
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Arthur Mortensen' has done the following action : kości


    'k15' : 1
    Widzący
    Amalia Stjernen
    Amalia Stjernen
    https://midgard.forumpolish.com/t550-amalia-stjernen#1442https://midgard.forumpolish.com/t572-amalia-stjernen#1561https://midgard.forumpolish.com/t581-ina#1584https://midgard.forumpolish.com/f106-amalia-stjernen


    Imię i nazwisko postaci: Amalia Stjernen
    Wylosowany wynik: 14
    Przedmiot: Medalion Gullveig – medalion zawierający cząstkę mocy legendarnej Gullveig, która jako pierwsza poprowadziła galdrów. Symbolizuje dwie strony magii. Gwarantuje trzykrotny bonus +5 do dowolnego zaklęcia z dziedziny magii użytkowej lub zakazanej. Może zostać użyty jednokrotnie podczas rozgrywki. Po 3 wykorzystaniach traci magiczną moc. (W przypadku wylosowania medalionu przez postać śniącego można wykonać ponowny rzut kością).
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Amalia Stjernen' has done the following action : kości


    'k15' : 14
    Śniący
    Yasmin Forfang
    Yasmin Forfang
    https://midgard.forumpolish.com/t1180-yasmin-forfanghttps://midgard.forumpolish.com/t1186-yasmin-forfanghttps://midgard.forumpolish.com/t1187-brita#9107https://midgard.forumpolish.com/f158-yasmin-forfang


    Imię i nazwisko postaci: Yasmin Forfang
    Wylosowany wynik: 8
    Przedmiot: Sygnet Magniego – magiczny sygnet poświęcony synowi Thora, którego jednym z atrybutów jest siła. Na jego powierzchni została wygrawerowana góra, uważana za boski symbol Magniego. Gwarantuje dwukrotny bonus +15 do sprawności, musi być jednak użyty w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu zakresu traci magiczną moc.


    YASMIN FORFANG
    Pierwsze urodziny Midgardu - Page 2 IgHw9ak

    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Yasmin Forfang' has done the following action : kości


    'k15' : 8
    Widzący
    Mikkel Guldbrandsen
    Mikkel Guldbrandsen
    https://midgard.forumpolish.com/t1222-mikkel-guldbrandsenhttps://midgard.forumpolish.com/t1260-mikkel-guldbrandsen#10014https://midgard.forumpolish.com/t1261-tyr#10020https://midgard.forumpolish.com/f125-mikkel-guldbrandsen


    Imię i nazwisko postaci: Mikkel Guldbrandsen
    Wylosowany wynik: 5
    Przedmiot: Runiczna bransoletka – element biżuterii wypełniony niezwykłą mocą magii runicznej. Wchłania dowolną klątwę, ulegając w zamian zniszczeniu; pozwala tym samym uchronić właściciela przed działaniem pułapki nałożonej na przedmiot.


    when I say innocent
    I should say naive
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Mikkel Guldbrandsen' has done the following action : kości


    'k15' : 5
    Widzący
    Karl Sørensen
    Karl Sørensen
    https://midgard.forumpolish.com/t1077-karl-srensen#7152https://midgard.forumpolish.com/t1079-karl-srensen#7157https://midgard.forumpolish.com/t1078-sabine#7155https://midgard.forumpolish.com/f101-karl-srensen


    Imię i nazwisko postaci: Karl Sørensen
    Wylosowany wynik: 15
    Przedmiot: Wisiorek Mimira – dedykowany mędrcowi, którego głowa strzeże studni niekończącej się wiedzy. Wierzy się, że do właściciela podczas chwili zagrożenia przemówi w myślach sam mędrzec, dając mu użyteczną podpowiedź. Pozwala na uzyskanie kluczowej wskazówki i najlepszego rozwiązania z sytuacji, które pojawi się w następnym poście Proroka. Można z niego skorzystać dwukrotnie, w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po tych użyciach traci magiczną moc.
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Karl Sørensen' has done the following action : kości


    'k15' : 15
    Ślepcy
    Laudith Vidgren
    Laudith Vidgren
    https://midgard.forumpolish.com/t1289-laudith-vidgrenhttps://midgard.forumpolish.com/t1322-laudith-vidgrenhttps://midgard.forumpolish.com/t1321-hel#10847https://midgard.forumpolish.com/f130-laudith-vidgren


    Imię i nazwisko postaci: Laudith Vidgren
    Wylosowany wynik: 15
    Przedmiot: Wisiorek Mimira – dedykowany mędrcowi, którego głowa strzeże studni niekończącej się wiedzy. Wierzy się, że do właściciela podczas chwili zagrożenia przemówi w myślach sam mędrzec, dając mu użyteczną podpowiedź. Pozwala na uzyskanie kluczowej wskazówki i najlepszego rozwiązania z sytuacji, które pojawi się w następnym poście Proroka. Można z niego skorzystać dwukrotnie, w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po tych użyciach traci magiczną moc.





    Monsters don't sleep under your bed,
    they sleep inside your head
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Laudith Vidgren' has done the following action : kości


    'k15' : 15
    Widzący
    Einar Halvorsen
    Einar Halvorsen
    https://midgard.forumpolish.com/t544-einar-halvorsenhttps://midgard.forumpolish.com/t564-einar-halvorsenhttps://midgard.forumpolish.com/t568-iskrahttps://midgard.forumpolish.com/f72-einar-halvorsen


    Imię i nazwisko postaci: Einar Halvorsen
    Wylosowany wynik: 13
    Przedmiot: Notes Hermoda – nazwany na cześć boskiego posłańca pozwala porozumieć się rozdzielonym członkom wyprawy. Aby go użyć, należy napisać wiadomość, jaka ma zostać przekazana sojusznikom i wyrwać kartkę z notesu. Kartka natychmiast zniknie i zmaterializuje się w rękach adresata. Z notesu można skorzystać dwukrotnie, w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po tych użyciach traci magiczną moc.


    there's a price to be paid
    You're keeping in step In the line Got your chin held high and you feel just fine 'Cause you do What you're told But inside your heart it is black and it's hollow and it's cold just how deep do you believe?

    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Einar Halvorsen' has done the following action : kości


    'k15' : 13
    Widzący
    Dahlia Tordenskiold
    Dahlia Tordenskiold
    https://midgard.forumpolish.com/t1392-dahlia-tordenskioldhttps://midgard.forumpolish.com/t1416-dahlia-tordenskiold#12228https://midgard.forumpolish.com/t1415-ljuv#12226https://midgard.forumpolish.com/f134-halvard-i-dahlia-tordenskiold


    Imię i nazwisko postaci: Dahlia Tordenskiold
    Wylosowany wynik: 8
    Przedmiot: Sygnet Magniego – magiczny sygnet poświęcony synowi Thora, którego jednym z atrybutów jest siła. Na jego powierzchni została wygrawerowana góra, uważana za boski symbol Magniego. Gwarantuje dwukrotny bonus +15 do sprawności, musi być jednak użyty w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po wykorzystaniu zakresu traci magiczną moc.


    FAMILY, DUTY, HONOR


    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Dahlia Tordenskiold' has done the following action : kości


    'k15' : 8
    Widzący
    Gerda Molander
    Gerda Molander
    https://midgard.forumpolish.com/t1120-gerda-molander#8014https://midgard.forumpolish.com/t1429-gerda-molander#12456https://midgard.forumpolish.com/t1436-fintifluszka#12555https://midgard.forumpolish.com/f167-gerda-molander


    Imię i nazwisko postaci: Gerda Molander
    Wylosowany wynik: 15
    Przedmiot: Wisiorek Mimira – dedykowany mędrcowi, którego głowa strzeże studni niekończącej się wiedzy. Wierzy się, że do właściciela podczas chwili zagrożenia przemówi w myślach sam mędrzec, dając mu użyteczną podpowiedź. Pozwala na uzyskanie kluczowej wskazówki i najlepszego rozwiązania z sytuacji, które pojawi się w następnym poście Proroka. Można z niego skorzystać dwukrotnie, w dwóch oddzielnych rozgrywkach. Po tych użyciach traci magiczną moc.
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Gerda Molander' has done the following action : kości


    'k15' : 15



    Styl wykonali Einar i Björn na podstawie uproszczenia Blank Theme by Geniuspanda. Nagłówek został wykonany przez Björna. Midgard jest kreacją autorską, inspirowaną przede wszystkim mitologią nordycką, trylogią „Krucze Pierścienie” Siri Pettersen i światem magii autorstwa J. K. Rowling. Obowiązuje zakaz kopiowania treści forum.