:: Forum :: Dział techniczny :: Zadania
Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Wyzwania Norn
+16
Isla Löve
Eira Bergdahl
Rikke Gjertsen
Verner Forsberg
Asterin Eggen
Ulrik Enger
Urmas Laine
Toke Tougaard
Nik Holt
Isabella de' Medici
Björn Guildenstern
Vivian Sørensen
Villemo Holmsen
Mistrz Gry
Ursula Frisk
Einar Halvorsen
20 posters
Mistrz Gry
Wyzwania Norn Wto 1 Gru - 1:45
Wyzwania Norn
Są to specjalne, pełne losowości zadania, za których wykonanie przysługują graczowi od 5 do 20 PD i nagroda w postaci możliwości wykonania rzutu na jedną lokację zamkniętą. Wyzwania są losowane z listy, która jest aktualizowana co okres fabularny. Rzucamy kością k15. Wynik jest przypisany do określonego scenariusza.
1. Aby otrzymać maksymalną ilość punktów za zadanie, tj. 20 PD, gracz musi spełnić warunek 2 i 3. W przypadku niespełnienia jednego z poniższych wymagań otrzymuje jedynie 5 PD.
2. Wyzwania Norn powinny być rozgrywką priorytetową, która musi być rozpoczęta w przeciągu dwóch tygodni od wylosowania zadania.
3. Wylosowane zadanie powinno być obowiązkowo wykonane do końca miesiąca fabularnego.
4. Jeżeli zadanie zostało rozpoczęte przed końcem miesiąca fabularnego, gracz otrzymuje dodatkowo dwa tygodnie na dokończenie rozgrywki, by otrzymać całość punktów. Inne, poszczególne przypadki będą rozpatrywane indywidualnie przez administrację.
5. Gracz ma możliwość ze zrezygnowania z zadania, aktualizując status.
6. Aby rzucić kolejny raz, należy rozliczyć się z wykonanego zadania.
- Kod:
[b]Imię i nazwisko: [/b]wpisz
[b]Okres fabularny: [/b]wpisz
[b]Wynik rzutu: [/b]wpisz
[b]Opis:[/b] wpisz
[b]Status: [/b]niewykonane/w trakcie/wykonane/rezygnuję
Regulamin
1. Aby otrzymać maksymalną ilość punktów za zadanie, tj. 20 PD, gracz musi spełnić warunek 2 i 3. W przypadku niespełnienia jednego z poniższych wymagań otrzymuje jedynie 5 PD.
2. Wyzwania Norn powinny być rozgrywką priorytetową, która musi być rozpoczęta w przeciągu dwóch tygodni od wylosowania zadania.
3. Wylosowane zadanie powinno być obowiązkowo wykonane do końca miesiąca fabularnego.
4. Jeżeli zadanie zostało rozpoczęte przed końcem miesiąca fabularnego, gracz otrzymuje dodatkowo dwa tygodnie na dokończenie rozgrywki, by otrzymać całość punktów. Inne, poszczególne przypadki będą rozpatrywane indywidualnie przez administrację.
5. Gracz ma możliwość ze zrezygnowania z zadania, aktualizując status.
6. Aby rzucić kolejny raz, należy rozliczyć się z wykonanego zadania.
Spis treści
Mistrz Gry
Re: Wyzwania Norn Wto 1 Gru - 1:45
Wyzwania Norn
lipiec-sierpień 2001
lipiec-sierpień 2001
Numer: 1
Opis: Na tłocznych ulicach Midgardu, w samym centrum dzielnicy Ymira Starszego, pojawiła się tajemnicza postać rozdająca magiczne amulety, które ponoć spełniają jedno życzenie. Kiedy otrzymujesz jeden z nich, postanawiasz sprawdzić jego rzekomo ukrytą moc. Czy twoje życzenie przyniesie oczekiwane rezultaty, czy może będzie miało ukryte konsekwencje? Zgłoś się po jednorazową ingerencję ze strony Proroka.
Numer: 2
Opis: Wraz z początkiem wakacji do Midgardu przybył uliczny cyrk. Jego przybycie wywołało niemałe poruszenie w całym mieście, trudno bowiem było nie zauważyć kolorowych karawan przejeżdżających przez miasto i plakatów zapowiadających niezwykłe atrakcje: akrobatów wykonujących sztuczki w powietrzu, kuglarzy mistrzowsko żonglujących ognistymi pochodniami, oraz niespotykanych zwierząt, które miały zaprezentować swoje umiejętności. Rozegraj fabułę, w której wraz ze znajomym wybierasz się na ich występ w dowolnej części miasta.
Numer: 3
Opis: Mieszkańcy z twojej okolicy mówią o dziwnych zniknięciach zwierząt domowych. Atmosfera staje się napięta, a zaniepokojeni właściciele są coraz bardziej zdesperowani, by odnaleźć swoich ukochanych przyjaciół. Postanawiasz przeprowadzić własne śledztwo, aż pewien niepozorny trop prowadzi cię do opuszczonego budynku, gdzie zupełnym przypadkiem odkrywasz, że w piwnicy trzymane są ciasne klatki z zaginionymi zwierzętami. Już chcesz je ratować, gdy słyszysz cudze kroki... Fabuła do rozegrania z Bezimiennym lub innym graczem.
Numer: 4
Opis: Otrzymujesz anonimowy list z zaproszeniem do udziału w tajemniczym rytuale, który ma odbyć się podczas najbliższej pełni księżyca. Nawet jeśli magia runiczna nie jest twoją mocną stroną, twoja ciekawość nie pozwala ci przestać o tym myśleć. Czy możesz zaufać nieznanemu nadawcy, który skrywa swoją tożsamość? Co zrobisz: zdecydujesz się wziąć udział w rytuale, czy może przegapisz swoją szansę? Fabuła do rozegrania z Prorokiem, Bezimiennym bądź ślepcem biegłym w magii runicznej.
Numer: 5
Opis: Od kilku dni twoje magiczne zdolności zaczynają szwankować, a proste zaklęcia nie działają tak, jak powinny. Nie do końca wiesz, czym to jest spowodowane, choć podejrzenia padają na eliksir, który ostatnio wypiłeś, by wzmocnić swoje zdrowie. Nie masz jednak do końca nie masz pewności, dlaczego tak się stało. Rozegraj sesję, w której dochodzi do niewłaściwego użycia magii w towarzystwie drugiej osoby. Efekt jest tylko chwilowy – po kilku dniach wszystko powoli wraca do normy.
Numer: 6
Opis: Pogoda w Midgardzie przypomina wreszcie prawdziwe lato. Podczas wycieczki ze swoim znajomym po malowniczych okolicach Midgardu, natrafiasz na coś zupełnie niezwykłego – obszar wiecznej burzy. Wystarczy, że wyjdziesz na moment z lasu i postawisz nogę na łące, by jak na zawołanie doświadczyć gwałtownych wiatrów, huków piorunów i opadów deszczu, co przypomina scenerię wprost z opowieści o mitologicznych bitwach bogów i olbrzymów. Zaskoczony tym zjawiskiem, przyglądasz się mu uważnie, próbując zrozumieć, co mogło spowodować tę niespodziewaną, choć intrygującą zmianę w atmosferze.
Numer: 7
Opis: Dostajesz podwójne zaproszenie na tajemniczy bal maskowy organizowany w jednej z opuszczonych rezydencji na obrzeżach Midgardu. Po dłuższym namyśle postanawiasz się na niego wybrać – stosownie ubrany do okazji, wraz z osobą towarzyszącą pojawiasz się pod wskazanym adresem, słysząc już z oddali dźwięki muzyki klasycznej. Podekscytowany tym, co lada moment spotka cię po przekroczeniu progu starej rezydencji? Zgłoś się po jednorazową ingerencję ze strony Proroka.
Numer: 8
Opis: Zupełnym przypadkiem w twoje ręce trafia mapa Midgardu. Choć początkowo wyglądała niepozornie, postanawiasz jej się lepiej przyjrzeć, by szybko zauważyć, że nie kojarzysz kilku miejsc, które zostały na nią naniesione w dobrze znanej ci okolicy. Ostatecznie postanawiasz odwiedzić jedno z nich, by przekonać się, czy rzeczywiście jest prawdziwe. Rozegraj wraz z innym graczem sesję w miejscu oznaczonym symbolem (Z).
Numer: 9
Opis: Popadasz ostatnio w paranoję – w jednym z najmniej oczekiwanych momentów, podczas spotkania ze znajomym, zaczynasz mieć wrażenie, że na twojej dłoni znajduje się pieczęć Lokiego. Początkowo zaczynasz panikować, nawet jeśli zwykle uchodzisz za niezwykle opanowaną i powściągliwą osobę. Jak się okazuje, nikt inny oprócz ciebie nie jest w stanie jej zobaczyć, a pieczęć jest tylko wytworem twojej wyobraźni, która nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości (zadanie przeznaczone wyłącznie dla postaci bez pieczęci Lokiego).
Numer: 10
Opis: Przez zupełny przypadek w twoje ręce trafia małe radio, które ktoś wcisnął ci podczas ostatnich zakupów na targu. Z pozoru wygląda normalnie, zdaje się też, że jest zasilanie magiczną energią, lecz gdy z nieopisanej ciekawości włączasz je po raz pierwszy, szybko okazuje się, że programy radiowe brzmią… dziwnie. Dopiero po chwili dociera do ciebie, że transmisja dotyczy świata śniących. Rozegraj sesję, w której wraz ze swoim znajomym przysłuchujesz się muzycznym hitom z lat 2000.
Numer: 11
Opis: Przez kilka dni towarzyszy ci dziwne przeczucie, że coś jest nie tak. Zastanawiasz się, czy może to być spowodowane brakiem snu z powodu obowiązków zawodowych, czy może pogarszającymi się problemami ze wzrokiem. Jednak za każdym razem, kiedy przechadzasz się wieczorową porą przez miasto, masz wrażenie, jakby ziemia zaraz miała się otworzyć – na ulicach czy budynkach dostrzegasz nieśmiało świecące szczeliny, których – jak się okazuje – nikt inny oprócz ciebie nie dostrzega. Potraktujesz to jako zły omen czy może też zignorujesz?
Numer: 12
Opis: Ostatnio gazety pisały o krążącym w okolicy nieuchwytnym złodziejaszku. Nie przejmowałeś się tym, biorąc to za lekką przesadę, dopóki po powrocie do domu nie zastałeś mieszkania w kompletnym nieładzie… Czy coś ukradziono? Wszystko wskazuje na to, że ktoś szukał czegoś konkretnego, nie zginęły bowiem żadne drogocenne rzeczy. Zgłosisz to odpowiednim służbom, czy może poprosisz o pomoc kogoś znajomego?
Numer: 13
Opis: Letnia pogoda skłoniła cię do pierwszej w tym roku kąpieli w jeziorze Golddajávri. Choć początkowo bawisz się świetnie, korzystając z pierwszych dni wakacji, niespodziewanie czujesz, jak coś zaczyna cię ciągnąć w głąb jeziora. Na początku myślisz, że to jedynie silny prąd wodny, ale gdy próbujesz się wydostać na powierzchnię, zauważasz, że coś trzyma cię za nogi. Próby wypłynięcia na powierzchnię są coraz bardziej bezowocne, a ty zaczynasz tracić siły, walcząc z niewidzialnym stworzeniem. Całe szczęście, że twój zbawiciel był w okolicy i pomógł ci wydostać się na brzeg, choć nie było to łatwe zadanie. Fabuła do rozegrania z Prorokiem, Bezimiennym lub innym graczem.
Numer: 14
Opis: W bibliotece zupełnie przypadkiem natrafiasz na książkę, która, jak się okazuje po przeczytaniu kilku pierwszych słów, opowiada dokładnie twoją historię życia aż do obecnego momentu, jakby przelewały się do niej twoje myśli. Postanawiasz dla bezpieczeństwa zabrać ją do domu, by zbadać jej właściwości. Szybko okazuje się, że każdego dnia, kiedy budzisz się rano, na nowych stronach pojawiają się wydarzenia z poprzedniego dnia. Wraz z upływem czasu zauważasz jednak, że pojawia się w niej coraz więcej kłamstw, które oczerniają twoją osobę, przez co postanawiasz pozbyć się książki raz na zawsze.
Numer: 15
Opis: Dziwnym zrządzeniem losu otrzymujesz list, który ewidentnie nie był do ciebie adresowany. Ciekawość jednak nie pozwala ci go nie otworzyć, w związku z czym stajesz się posiadaczem informacji dostarczonej przez Proroka. Jeśli postanawiasz podzielić się tą wiedzą z kimś bliskim, możesz odebrać dodatkowe punkty za rozsiewanie plotek zgodnie z mechaniką.
Opis: Na tłocznych ulicach Midgardu, w samym centrum dzielnicy Ymira Starszego, pojawiła się tajemnicza postać rozdająca magiczne amulety, które ponoć spełniają jedno życzenie. Kiedy otrzymujesz jeden z nich, postanawiasz sprawdzić jego rzekomo ukrytą moc. Czy twoje życzenie przyniesie oczekiwane rezultaty, czy może będzie miało ukryte konsekwencje? Zgłoś się po jednorazową ingerencję ze strony Proroka.
Numer: 2
Opis: Wraz z początkiem wakacji do Midgardu przybył uliczny cyrk. Jego przybycie wywołało niemałe poruszenie w całym mieście, trudno bowiem było nie zauważyć kolorowych karawan przejeżdżających przez miasto i plakatów zapowiadających niezwykłe atrakcje: akrobatów wykonujących sztuczki w powietrzu, kuglarzy mistrzowsko żonglujących ognistymi pochodniami, oraz niespotykanych zwierząt, które miały zaprezentować swoje umiejętności. Rozegraj fabułę, w której wraz ze znajomym wybierasz się na ich występ w dowolnej części miasta.
Numer: 3
Opis: Mieszkańcy z twojej okolicy mówią o dziwnych zniknięciach zwierząt domowych. Atmosfera staje się napięta, a zaniepokojeni właściciele są coraz bardziej zdesperowani, by odnaleźć swoich ukochanych przyjaciół. Postanawiasz przeprowadzić własne śledztwo, aż pewien niepozorny trop prowadzi cię do opuszczonego budynku, gdzie zupełnym przypadkiem odkrywasz, że w piwnicy trzymane są ciasne klatki z zaginionymi zwierzętami. Już chcesz je ratować, gdy słyszysz cudze kroki... Fabuła do rozegrania z Bezimiennym lub innym graczem.
Numer: 4
Opis: Otrzymujesz anonimowy list z zaproszeniem do udziału w tajemniczym rytuale, który ma odbyć się podczas najbliższej pełni księżyca. Nawet jeśli magia runiczna nie jest twoją mocną stroną, twoja ciekawość nie pozwala ci przestać o tym myśleć. Czy możesz zaufać nieznanemu nadawcy, który skrywa swoją tożsamość? Co zrobisz: zdecydujesz się wziąć udział w rytuale, czy może przegapisz swoją szansę? Fabuła do rozegrania z Prorokiem, Bezimiennym bądź ślepcem biegłym w magii runicznej.
Numer: 5
Opis: Od kilku dni twoje magiczne zdolności zaczynają szwankować, a proste zaklęcia nie działają tak, jak powinny. Nie do końca wiesz, czym to jest spowodowane, choć podejrzenia padają na eliksir, który ostatnio wypiłeś, by wzmocnić swoje zdrowie. Nie masz jednak do końca nie masz pewności, dlaczego tak się stało. Rozegraj sesję, w której dochodzi do niewłaściwego użycia magii w towarzystwie drugiej osoby. Efekt jest tylko chwilowy – po kilku dniach wszystko powoli wraca do normy.
Numer: 6
Opis: Pogoda w Midgardzie przypomina wreszcie prawdziwe lato. Podczas wycieczki ze swoim znajomym po malowniczych okolicach Midgardu, natrafiasz na coś zupełnie niezwykłego – obszar wiecznej burzy. Wystarczy, że wyjdziesz na moment z lasu i postawisz nogę na łące, by jak na zawołanie doświadczyć gwałtownych wiatrów, huków piorunów i opadów deszczu, co przypomina scenerię wprost z opowieści o mitologicznych bitwach bogów i olbrzymów. Zaskoczony tym zjawiskiem, przyglądasz się mu uważnie, próbując zrozumieć, co mogło spowodować tę niespodziewaną, choć intrygującą zmianę w atmosferze.
Numer: 7
Opis: Dostajesz podwójne zaproszenie na tajemniczy bal maskowy organizowany w jednej z opuszczonych rezydencji na obrzeżach Midgardu. Po dłuższym namyśle postanawiasz się na niego wybrać – stosownie ubrany do okazji, wraz z osobą towarzyszącą pojawiasz się pod wskazanym adresem, słysząc już z oddali dźwięki muzyki klasycznej. Podekscytowany tym, co lada moment spotka cię po przekroczeniu progu starej rezydencji? Zgłoś się po jednorazową ingerencję ze strony Proroka.
Numer: 8
Opis: Zupełnym przypadkiem w twoje ręce trafia mapa Midgardu. Choć początkowo wyglądała niepozornie, postanawiasz jej się lepiej przyjrzeć, by szybko zauważyć, że nie kojarzysz kilku miejsc, które zostały na nią naniesione w dobrze znanej ci okolicy. Ostatecznie postanawiasz odwiedzić jedno z nich, by przekonać się, czy rzeczywiście jest prawdziwe. Rozegraj wraz z innym graczem sesję w miejscu oznaczonym symbolem (Z).
Numer: 9
Opis: Popadasz ostatnio w paranoję – w jednym z najmniej oczekiwanych momentów, podczas spotkania ze znajomym, zaczynasz mieć wrażenie, że na twojej dłoni znajduje się pieczęć Lokiego. Początkowo zaczynasz panikować, nawet jeśli zwykle uchodzisz za niezwykle opanowaną i powściągliwą osobę. Jak się okazuje, nikt inny oprócz ciebie nie jest w stanie jej zobaczyć, a pieczęć jest tylko wytworem twojej wyobraźni, która nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości (zadanie przeznaczone wyłącznie dla postaci bez pieczęci Lokiego).
Numer: 10
Opis: Przez zupełny przypadek w twoje ręce trafia małe radio, które ktoś wcisnął ci podczas ostatnich zakupów na targu. Z pozoru wygląda normalnie, zdaje się też, że jest zasilanie magiczną energią, lecz gdy z nieopisanej ciekawości włączasz je po raz pierwszy, szybko okazuje się, że programy radiowe brzmią… dziwnie. Dopiero po chwili dociera do ciebie, że transmisja dotyczy świata śniących. Rozegraj sesję, w której wraz ze swoim znajomym przysłuchujesz się muzycznym hitom z lat 2000.
Numer: 11
Opis: Przez kilka dni towarzyszy ci dziwne przeczucie, że coś jest nie tak. Zastanawiasz się, czy może to być spowodowane brakiem snu z powodu obowiązków zawodowych, czy może pogarszającymi się problemami ze wzrokiem. Jednak za każdym razem, kiedy przechadzasz się wieczorową porą przez miasto, masz wrażenie, jakby ziemia zaraz miała się otworzyć – na ulicach czy budynkach dostrzegasz nieśmiało świecące szczeliny, których – jak się okazuje – nikt inny oprócz ciebie nie dostrzega. Potraktujesz to jako zły omen czy może też zignorujesz?
Numer: 12
Opis: Ostatnio gazety pisały o krążącym w okolicy nieuchwytnym złodziejaszku. Nie przejmowałeś się tym, biorąc to za lekką przesadę, dopóki po powrocie do domu nie zastałeś mieszkania w kompletnym nieładzie… Czy coś ukradziono? Wszystko wskazuje na to, że ktoś szukał czegoś konkretnego, nie zginęły bowiem żadne drogocenne rzeczy. Zgłosisz to odpowiednim służbom, czy może poprosisz o pomoc kogoś znajomego?
Numer: 13
Opis: Letnia pogoda skłoniła cię do pierwszej w tym roku kąpieli w jeziorze Golddajávri. Choć początkowo bawisz się świetnie, korzystając z pierwszych dni wakacji, niespodziewanie czujesz, jak coś zaczyna cię ciągnąć w głąb jeziora. Na początku myślisz, że to jedynie silny prąd wodny, ale gdy próbujesz się wydostać na powierzchnię, zauważasz, że coś trzyma cię za nogi. Próby wypłynięcia na powierzchnię są coraz bardziej bezowocne, a ty zaczynasz tracić siły, walcząc z niewidzialnym stworzeniem. Całe szczęście, że twój zbawiciel był w okolicy i pomógł ci wydostać się na brzeg, choć nie było to łatwe zadanie. Fabuła do rozegrania z Prorokiem, Bezimiennym lub innym graczem.
Numer: 14
Opis: W bibliotece zupełnie przypadkiem natrafiasz na książkę, która, jak się okazuje po przeczytaniu kilku pierwszych słów, opowiada dokładnie twoją historię życia aż do obecnego momentu, jakby przelewały się do niej twoje myśli. Postanawiasz dla bezpieczeństwa zabrać ją do domu, by zbadać jej właściwości. Szybko okazuje się, że każdego dnia, kiedy budzisz się rano, na nowych stronach pojawiają się wydarzenia z poprzedniego dnia. Wraz z upływem czasu zauważasz jednak, że pojawia się w niej coraz więcej kłamstw, które oczerniają twoją osobę, przez co postanawiasz pozbyć się książki raz na zawsze.
Numer: 15
Opis: Dziwnym zrządzeniem losu otrzymujesz list, który ewidentnie nie był do ciebie adresowany. Ciekawość jednak nie pozwala ci go nie otworzyć, w związku z czym stajesz się posiadaczem informacji dostarczonej przez Proroka. Jeśli postanawiasz podzielić się tą wiedzą z kimś bliskim, możesz odebrać dodatkowe punkty za rozsiewanie plotek zgodnie z mechaniką.
Mistrz Gry
Wyzwania Norn3 Czw 24 Gru - 14:20
Ranking
Tu będzie ranking.
Einar Halvorsen
Re: Wyzwania Norn Sob 26 Gru - 21:57
Einar HalvorsenWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Trondheim, Norwegia
Wiek : 31 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : zamożny
Genetyka : huldrekall
Zawód : malarz, portrecista
Wykształcenie : II stopień wtajemniczenia
Totem : kot
Atuty : intrygant (I), artysta: malarstwo (II), odmieniec
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 5 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 30 / sprawność fizyczna: 5 / charyzma: 40 / wiedza ogólna: 10
Imię i nazwisko: Einar Halvorsen
Okres fabularny: wrzesień 2000
Wynik rzutu: 1
Opis: Obsługa magicznych portali przeprasza za aktualną awarię. Przenosisz się przez przypadek do innego miasta, nie tego, które miało być celem twojej podróży. Sprawność portali zostanie przywrócona dopiero za kilka godzin. Może zdecydujesz się na spacer?
Status: wykonane
Okres fabularny: wrzesień 2000
Wynik rzutu: 1
Opis: Obsługa magicznych portali przeprasza za aktualną awarię. Przenosisz się przez przypadek do innego miasta, nie tego, które miało być celem twojej podróży. Sprawność portali zostanie przywrócona dopiero za kilka godzin. Może zdecydujesz się na spacer?
Status: wykonane
there's a price to be paid
You're keeping in step In the line Got your chin held high and you feel just fine 'Cause you do What you're told But inside your heart it is black and it's hollow and it's cold just how deep do you believe?
Mistrz Gry
Re: Wyzwania Norn Sob 26 Gru - 21:57
The member 'Einar Halvorsen' has done the following action : Kości
'k15' : 10
'k15' : 10
Einar Halvorsen
Re: Wyzwania Norn Sro 20 Sty - 0:53
Einar HalvorsenWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Trondheim, Norwegia
Wiek : 31 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : zamożny
Genetyka : huldrekall
Zawód : malarz, portrecista
Wykształcenie : II stopień wtajemniczenia
Totem : kot
Atuty : intrygant (I), artysta: malarstwo (II), odmieniec
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 5 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 30 / sprawność fizyczna: 5 / charyzma: 40 / wiedza ogólna: 10
Imię i nazwisko: Einar Halvorsen
Okres fabularny: wrzesień 2000
Wynik rzutu: 9
Opis: Czujesz się zaniepokojony obecną sytuacją. Porozmawiaj z kimś o tajemniczych morderstwach i wymień się swoimi spostrzeżeniami.
Status: wykonane
Okres fabularny: wrzesień 2000
Wynik rzutu: 9
Opis: Czujesz się zaniepokojony obecną sytuacją. Porozmawiaj z kimś o tajemniczych morderstwach i wymień się swoimi spostrzeżeniami.
Status: wykonane
there's a price to be paid
You're keeping in step In the line Got your chin held high and you feel just fine 'Cause you do What you're told But inside your heart it is black and it's hollow and it's cold just how deep do you believe?
Mistrz Gry
Re: Wyzwania Norn Sro 20 Sty - 0:53
The member 'Einar Halvorsen' has done the following action : Kości
'k15' : 9
'k15' : 9
Ursula Frisk
Re: Wyzwania Norn Czw 28 Sty - 15:31
Ursula FriskWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Midgard, Norwegia
Wiek : 20 lat
Stan cywilny : panna
Status majątkowy : zamożny
Genetyka : medium
Zawód : studentka Instytutu Eihwaz (magia rytualna, I rok)
Wykształcenie : II stopień wtajemniczenia
Totem : wąż
Atuty : mistrz rytuałów (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 14 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 15 / magia runiczna: 25 / magia zakazana: 5 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 6 / charyzma: 5 / wiedza ogólna: 5
Imię i nazwisko: Ursula Frisk
Okres fabularny: wrzesień 2000
Wynik rzutu: 5
Opis: Poznaj świat śniących – z własnej woli, z namowy przyjaciela albo z przymusowego zrządzenia losu. Rozegraj wątek w ściśle niemagicznej lokacji, która znajduje się poza Midgardem.
Status: wykonane
Okres fabularny: wrzesień 2000
Wynik rzutu: 5
Opis: Poznaj świat śniących – z własnej woli, z namowy przyjaciela albo z przymusowego zrządzenia losu. Rozegraj wątek w ściśle niemagicznej lokacji, która znajduje się poza Midgardem.
Status: wykonane
Mistrz Gry
Re: Wyzwania Norn Czw 28 Sty - 15:31
The member 'Ursula Frisk' has done the following action : Kości
'k15' : 5
'k15' : 5
Einar Halvorsen
Re: Wyzwania Norn Sob 1 Maj - 17:39
Einar HalvorsenWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Trondheim, Norwegia
Wiek : 31 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : zamożny
Genetyka : huldrekall
Zawód : malarz, portrecista
Wykształcenie : II stopień wtajemniczenia
Totem : kot
Atuty : intrygant (I), artysta: malarstwo (II), odmieniec
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 5 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 30 / sprawność fizyczna: 5 / charyzma: 40 / wiedza ogólna: 10
Imię i nazwisko: Einar Halvorsen
Edycja wyzwań: październik 2000
Wynik rzutu: 1
Opis: Mogłoby się wydawać, że dziś nie spotka cię nic niezwykłego. A jednak – w pewnym momencie niechcący niemal wpadasz pod koła magibusa lub samochodu. Gdyby nie twój wybawiciel, który w ostatnim momencie uratował cię czy to przy pomocy magii, czy własnej siły, mogłoby to się skończyć wizytą w szpitalu. Zamień kilka słów ze swoim wybawcą i podziękuj za pomoc.
Status: wykonane
Edycja wyzwań: październik 2000
Wynik rzutu: 1
Opis: Mogłoby się wydawać, że dziś nie spotka cię nic niezwykłego. A jednak – w pewnym momencie niechcący niemal wpadasz pod koła magibusa lub samochodu. Gdyby nie twój wybawiciel, który w ostatnim momencie uratował cię czy to przy pomocy magii, czy własnej siły, mogłoby to się skończyć wizytą w szpitalu. Zamień kilka słów ze swoim wybawcą i podziękuj za pomoc.
Status: wykonane
there's a price to be paid
You're keeping in step In the line Got your chin held high and you feel just fine 'Cause you do What you're told But inside your heart it is black and it's hollow and it's cold just how deep do you believe?
Mistrz Gry
Re: Wyzwania Norn Sob 1 Maj - 17:39
The member 'Einar Halvorsen' has done the following action : kości
'k15' : 1
'k15' : 1
Villemo Holmsen
Re: Wyzwania Norn Czw 16 Gru - 23:25
Villemo HolmsenWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Bærum, Norwegia
Wiek : 23 lata
Stan cywilny : panna
Status majątkowy : przeciętny
Genetyka : niksa
Zawód : aktorka
Wykształcenie : II stopień wtajemniczenia
Totem : łabędź
Atuty : akrobata (I), złotousty (I), śpiew jezior
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 5 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 10 / magia twórcza: 6 / sprawność fizyczna: 15 / charyzma: 30 / wiedza ogólna: 17
Imię i nazwisko: Villemo Holmsen
Okres fabularny: grudzień 2000
Wynik rzutu: 9
Opis: W ostatnim czasie nieustannie masz sny, które związane są z Ragnarokiem. Zaczynasz się zastanawiać, czy twoja wiedza jest wystarczająca, dlatego postanawiasz ją zgłębić – możesz odwiedzić bibliotekę, księgarnię lub też porozmawiać ze swoim znajomym, wymieniając swoje spostrzeżenia na ten nurtujący cię temat.
Status: wykonane
Okres fabularny: grudzień 2000
Wynik rzutu: 9
Opis: W ostatnim czasie nieustannie masz sny, które związane są z Ragnarokiem. Zaczynasz się zastanawiać, czy twoja wiedza jest wystarczająca, dlatego postanawiasz ją zgłębić – możesz odwiedzić bibliotekę, księgarnię lub też porozmawiać ze swoim znajomym, wymieniając swoje spostrzeżenia na ten nurtujący cię temat.
Status: wykonane
Najsłodsze piosenki Opowiadają o najsmutniejszych myślach
Mistrz Gry
Re: Wyzwania Norn Czw 16 Gru - 23:25
The member 'Villemo Holmsen' has done the following action : kości
'k15' : 9
'k15' : 9
Einar Halvorsen
Re: Wyzwania Norn Pią 1 Lip - 0:34
Einar HalvorsenWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Trondheim, Norwegia
Wiek : 31 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : zamożny
Genetyka : huldrekall
Zawód : malarz, portrecista
Wykształcenie : II stopień wtajemniczenia
Totem : kot
Atuty : intrygant (I), artysta: malarstwo (II), odmieniec
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 5 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 30 / sprawność fizyczna: 5 / charyzma: 40 / wiedza ogólna: 10
Imię i nazwisko: Einar Halvorsen
Okres fabularny: styczeń 2001
Wynik rzutu: 6
Opis: Podczas zakupów w jednym ze sklepów, ktoś wypłacił ci dziwną monetę, o której odmienności zdałeś sobie sprawę dopiero kilka dni później – pieniądz przypomina talar runiczny, powszechnie stosowany wśród galdrów, lecz jest większy i zamiast runy fehu na rewersie ma wyrytą runę Iwaz. Jeżeli masz przynajmniej 15 punktów w wiedzy ogólnej, rozpoznajesz w przedmiocie starożytną monetę kolekcjonerską, stosowaną niegdyś przede wszystkim przez godarów, w innym wypadku skorzystaj z czyjejś pomocy – może razem zdecydujecie, co z nią zrobić?
Status: wykonane
Okres fabularny: styczeń 2001
Wynik rzutu: 6
Opis: Podczas zakupów w jednym ze sklepów, ktoś wypłacił ci dziwną monetę, o której odmienności zdałeś sobie sprawę dopiero kilka dni później – pieniądz przypomina talar runiczny, powszechnie stosowany wśród galdrów, lecz jest większy i zamiast runy fehu na rewersie ma wyrytą runę Iwaz. Jeżeli masz przynajmniej 15 punktów w wiedzy ogólnej, rozpoznajesz w przedmiocie starożytną monetę kolekcjonerską, stosowaną niegdyś przede wszystkim przez godarów, w innym wypadku skorzystaj z czyjejś pomocy – może razem zdecydujecie, co z nią zrobić?
Status: wykonane
there's a price to be paid
You're keeping in step In the line Got your chin held high and you feel just fine 'Cause you do What you're told But inside your heart it is black and it's hollow and it's cold just how deep do you believe?
Mistrz Gry
Re: Wyzwania Norn Pią 1 Lip - 0:34
The member 'Einar Halvorsen' has done the following action : kości
'k15' : 6
'k15' : 6
Vivian Sørensen
Re: Wyzwania Norn Pią 1 Lip - 0:35
Vivian SørensenWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Odense, Dania
Wiek : 25 lat
Stan cywilny : panna
Status majątkowy : przeciętny
Zawód : złotnik w sklepie jubilerskim Sørensen w Midgardzie
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : długowłosy kot
Atuty : twórca (II), złotousty (I)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 16 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 15 / magia twórcza: 15 / sprawność fizyczna: 10 / charyzma: 21 / wiedza ogólna: 10
Imię i nazwisko: Vivian Sørensen
Okres fabularny: styczeń 2001
Wynik rzutu: 8
Opis: W styczniu w Midgardzie odbywa się jeden z przed turniejowych meczów magicznego hokeja, w którym naprzeciw Ormów z Midgardu gra szwedzka drużyna – Wilki Odyna z Göteborg. Udaj się ze znajomym na lodowisko i obstawcie swoje zakłady – kto wie, być może intuicja cię nie zawiedzie i uda ci się wzbogacić?
Status: wykonane
Okres fabularny: styczeń 2001
Wynik rzutu: 8
Opis: W styczniu w Midgardzie odbywa się jeden z przed turniejowych meczów magicznego hokeja, w którym naprzeciw Ormów z Midgardu gra szwedzka drużyna – Wilki Odyna z Göteborg. Udaj się ze znajomym na lodowisko i obstawcie swoje zakłady – kto wie, być może intuicja cię nie zawiedzie i uda ci się wzbogacić?
Status: wykonane
Mistrz Gry
Re: Wyzwania Norn Pią 1 Lip - 0:35
The member 'Vivian Sørensen' has done the following action : kości
'k15' : 8
'k15' : 8
Björn Guildenstern
Re: Wyzwania Norn Sob 26 Lis - 17:55
Björn GuildensternŚlepcy
Gif :
Grupa : ślepcy
Miejsce urodzenia : Bergen, Norwegia
Wiek : 29 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : bogaty
Zawód : alchemik, doktorant alchemii w Instytucie Kenaz, właściciel Pracowni Alchemicznej i były członek Kompanii Morskiej
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : kawka
Atuty : złotousty (I), alchemik renesansu (II), alchemiczny kolekcjoner (I)
Statystyki : alchemia: 28 / magia użytkowa: 21 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 13 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 11 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 5 / charyzma: 5 / wiedza ogólna: 7
Imię i nazwisko: Björn Guildenstern
Okres fabularny: luty 2001
Wynik rzutu: 2
Opis: W jeden z mroźnych, lutowych wieczorów postanowiłeś wybrać się do biblioteki. Podczas przeglądania kolejnych regałów, twój wzrok przyciąga zaskakujący tytuł. Kiedy bierzesz książkę do ręki, ta okazuje się być jednak zamknięta za pomocą zaklęć – czyżbyś natrafił na jedną z zakazanych pozycji?
Status: wykonane
Okres fabularny: luty 2001
Wynik rzutu: 2
Opis: W jeden z mroźnych, lutowych wieczorów postanowiłeś wybrać się do biblioteki. Podczas przeglądania kolejnych regałów, twój wzrok przyciąga zaskakujący tytuł. Kiedy bierzesz książkę do ręki, ta okazuje się być jednak zamknięta za pomocą zaklęć – czyżbyś natrafił na jedną z zakazanych pozycji?
Status: wykonane
Mistrz Gry
Re: Wyzwania Norn Sob 26 Lis - 17:55
The member 'Björn Guildenstern' has done the following action : kości
'k15' : 2
'k15' : 2
Isabella de' Medici
Re: Wyzwania Norn Pon 28 Lis - 20:21
Isabella de' MediciWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Midgard, Norwegia
Wiek : 30 lat
Stan cywilny : wdowa
Status majątkowy : zamożny
Zawód : koroner w Kruczej Straży
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : szczur
Atuty : odporny (II), awanturnik (I)
Statystyki : alchemia: 15 / magia użytkowa: 23 / magia lecznicza: 10 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 10 / charyzma: 10 / wiedza ogólna: 20
Imię i nazwisko: Isabella de' Medici
Okres fabularny: luty 2001
Wynik rzutu: 9
Opis: Nagłe ochłodzenie nigdy nie sprzyja odporności – zachorowałeś na puchliznę nosowo-gardłową. Rozegraj fabułę, gdzie próbujesz zwalczyć objawy choroby lub zasięgasz pomocy medyka.
Status: wykonane
Okres fabularny: luty 2001
Wynik rzutu: 9
Opis: Nagłe ochłodzenie nigdy nie sprzyja odporności – zachorowałeś na puchliznę nosowo-gardłową. Rozegraj fabułę, gdzie próbujesz zwalczyć objawy choroby lub zasięgasz pomocy medyka.
Status: wykonane
Mistrz Gry
Re: Wyzwania Norn Pon 28 Lis - 20:21
The member 'Isabella de' Medici' has done the following action : kości
'k15' : 9
'k15' : 9
Einar Halvorsen
Re: Wyzwania Norn Pon 28 Lis - 21:50
Einar HalvorsenWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Trondheim, Norwegia
Wiek : 31 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : zamożny
Genetyka : huldrekall
Zawód : malarz, portrecista
Wykształcenie : II stopień wtajemniczenia
Totem : kot
Atuty : intrygant (I), artysta: malarstwo (II), odmieniec
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 5 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 30 / sprawność fizyczna: 5 / charyzma: 40 / wiedza ogólna: 10
Imię i nazwisko: Einar Halvorsen
Edycja wyzwań: luty 2001
Wynik rzutu: 10
Opis: Natrafiasz na grupę Wyzwolonych, którzy zaatakowali na ulicy przedstawiciela jednej z negatywne postrzeganych genetyk. Udasz, że nic nie zauważasz czy postanowisz pomóc? Fabuła do rozegrania z Prorokiem/Bezimiennym lub graczem posiadającym odpowiednią genetykę.
Status: wykonane
Edycja wyzwań: luty 2001
Wynik rzutu: 10
Opis: Natrafiasz na grupę Wyzwolonych, którzy zaatakowali na ulicy przedstawiciela jednej z negatywne postrzeganych genetyk. Udasz, że nic nie zauważasz czy postanowisz pomóc? Fabuła do rozegrania z Prorokiem/Bezimiennym lub graczem posiadającym odpowiednią genetykę.
Status: wykonane
there's a price to be paid
You're keeping in step In the line Got your chin held high and you feel just fine 'Cause you do What you're told But inside your heart it is black and it's hollow and it's cold just how deep do you believe?
Mistrz Gry
Re: Wyzwania Norn Pon 28 Lis - 21:50
The member 'Einar Halvorsen' has done the following action : kości
'k15' : 10
'k15' : 10
Vivian Sørensen
Re: Wyzwania Norn Wto 29 Lis - 21:49
Vivian SørensenWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Odense, Dania
Wiek : 25 lat
Stan cywilny : panna
Status majątkowy : przeciętny
Zawód : złotnik w sklepie jubilerskim Sørensen w Midgardzie
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : długowłosy kot
Atuty : twórca (II), złotousty (I)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 16 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 15 / magia twórcza: 15 / sprawność fizyczna: 10 / charyzma: 21 / wiedza ogólna: 10
Imię i nazwisko: Vivian Sørensen
Okres fabularny: luty 2001
Wynik rzutu: 5
Opis: W nocy spadł świeży śnieg, nakrywając okolice miasta białym puchem. Wczesnym rankiem postanowiłeś wybrać się na spacer po lesie i zgubiłeś ścieżkę. Niespodziewanie zahaczyłeś czubkiem buta o coś leżącego pod śniegiem i przewróciłeś się na ziemię. Kiedy postanowiłeś sprawdzić, co było przyczyną twojego upadku, okazało się, że na ziemi, przysypane śniegiem, leży… czyjeś martwe ciało. Wątek do rozegrania z Prorokiem.
Status: wykonane
Okres fabularny: luty 2001
Wynik rzutu: 5
Opis: W nocy spadł świeży śnieg, nakrywając okolice miasta białym puchem. Wczesnym rankiem postanowiłeś wybrać się na spacer po lesie i zgubiłeś ścieżkę. Niespodziewanie zahaczyłeś czubkiem buta o coś leżącego pod śniegiem i przewróciłeś się na ziemię. Kiedy postanowiłeś sprawdzić, co było przyczyną twojego upadku, okazało się, że na ziemi, przysypane śniegiem, leży… czyjeś martwe ciało. Wątek do rozegrania z Prorokiem.
Status: wykonane
Mistrz Gry
Re: Wyzwania Norn Wto 29 Lis - 21:49
The member 'Vivian Sørensen' has done the following action : kości
'k15' : 5
'k15' : 5
Isabella de' Medici
Re: Wyzwania Norn Pią 14 Lip - 20:53
Isabella de' MediciWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Midgard, Norwegia
Wiek : 30 lat
Stan cywilny : wdowa
Status majątkowy : zamożny
Zawód : koroner w Kruczej Straży
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : szczur
Atuty : odporny (II), awanturnik (I)
Statystyki : alchemia: 15 / magia użytkowa: 23 / magia lecznicza: 10 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 10 / charyzma: 10 / wiedza ogólna: 20
Imię i nazwisko: Isabella de' Medici
Edycja wyzwań: marzec 2001
Wynik rzutu: 2
Opis: Pomimo nieustannych działań Kruczej Straży, w mieście pojawia się coraz więcej plakatów, na których widnieją twarze zaginionych galdrów. Tym razem, kiedy wyszedłeś rano z mieszkania, zauważyłeś, że na jednym z afiszy znajduje się Twoja podobizna – myślisz, że to przypadkowy błąd czy może ktoś próbuje cię zastraszyć?
Status: wykonane
Edycja wyzwań: marzec 2001
Wynik rzutu: 2
Opis: Pomimo nieustannych działań Kruczej Straży, w mieście pojawia się coraz więcej plakatów, na których widnieją twarze zaginionych galdrów. Tym razem, kiedy wyszedłeś rano z mieszkania, zauważyłeś, że na jednym z afiszy znajduje się Twoja podobizna – myślisz, że to przypadkowy błąd czy może ktoś próbuje cię zastraszyć?
Status: wykonane
Mistrz Gry
Wyzwania Norn2 Pią 14 Lip - 20:53
The member 'Isabella de' Medici' has done the following action : kości
'k15' : 2
'k15' : 2
Isabella de' Medici
Re: Wyzwania Norn Sob 16 Gru - 14:43
Isabella de' MediciWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Midgard, Norwegia
Wiek : 30 lat
Stan cywilny : wdowa
Status majątkowy : zamożny
Zawód : koroner w Kruczej Straży
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : szczur
Atuty : odporny (II), awanturnik (I)
Statystyki : alchemia: 15 / magia użytkowa: 23 / magia lecznicza: 10 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 10 / charyzma: 10 / wiedza ogólna: 20
Imię i nazwisko: Isabella de' Medici
Okres fabularny: maj-czerwiec 2001
Wynik rzutu: 2
Opis: Podczas wizyty w ogrodzie botanicznym, otrzymałeś sadzonkę egzotycznej rośliny – poradzono ci, aby doniczkę z nowym kwiatem postawić na parapecie, gdzie będzie miała dużo światła słonecznego. Następnego dnia, po powrocie do mieszkania, łodygi rozrosły się jednak nie tylko wzdłuż twojej okiennicy, ale po całym pokoju, oplatając meble i pnąc się po suficie. Sam wypielisz nowy ogródek czy może skorzystasz z pomocy znajomego?
Status: wykonane
Okres fabularny: maj-czerwiec 2001
Wynik rzutu: 2
Opis: Podczas wizyty w ogrodzie botanicznym, otrzymałeś sadzonkę egzotycznej rośliny – poradzono ci, aby doniczkę z nowym kwiatem postawić na parapecie, gdzie będzie miała dużo światła słonecznego. Następnego dnia, po powrocie do mieszkania, łodygi rozrosły się jednak nie tylko wzdłuż twojej okiennicy, ale po całym pokoju, oplatając meble i pnąc się po suficie. Sam wypielisz nowy ogródek czy może skorzystasz z pomocy znajomego?
Status: wykonane
Mistrz Gry
Re: Wyzwania Norn Sob 16 Gru - 14:43
The member 'Isabella de' Medici' has done the following action : kości
'k15' : 2
'k15' : 2
Nik Holt
Re: Wyzwania Norn Nie 17 Gru - 15:32
Nik HoltWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Kohtla-Järve, Estonia
Wiek : 24 lata (udaje, że ma 29)
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : przeciętny
Genetyka : fossegrim
Zawód : łowca roślin i właściciel sklepu z roślinami
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : kruk
Atuty : Miłośnik pojedynków (I), Znawca natury (II), Duch wodospadu
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 25 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 20 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 8 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 11 / sprawność fizyczna: 7 / charyzma: 10 / wiedza ogólna: 5
Imię i nazwisko: Nik Holt
Okres fabularny: maj-czerwiec 2001
Wynik rzutu: 5
Opis: Tego dnia wybrałeś się na targ (lub jedną z lokacji związanej z handlem) i szczęśliwym wypadkiem ktoś potrącił cię na chodniku. Kiedy się odwracasz, zauważasz jednak jedynie plecy szybko oddalającej się postaci, a kiedy dostrzegasz mały woreczek na ziemi, osoba ta znika ci z oczu. Jeśli zdecydujesz się zajrzeć do środka i zachować zawartość, przysługuje ci jednokrotny rzut na ingrediencje I poziomu lub możliwość wyboru drobnego przedmiotu ze sklepu Mistrza Gry, którego cena nie przekracza 30 PD.
Status: wykonane
Okres fabularny: maj-czerwiec 2001
Wynik rzutu: 5
Opis: Tego dnia wybrałeś się na targ (lub jedną z lokacji związanej z handlem) i szczęśliwym wypadkiem ktoś potrącił cię na chodniku. Kiedy się odwracasz, zauważasz jednak jedynie plecy szybko oddalającej się postaci, a kiedy dostrzegasz mały woreczek na ziemi, osoba ta znika ci z oczu. Jeśli zdecydujesz się zajrzeć do środka i zachować zawartość, przysługuje ci jednokrotny rzut na ingrediencje I poziomu lub możliwość wyboru drobnego przedmiotu ze sklepu Mistrza Gry, którego cena nie przekracza 30 PD.
Status: wykonane
Dance with the waves
Move with the sea.
Let the rhythm of the water
Set your soul free.
Move with the sea.
Let the rhythm of the water
Set your soul free.
Strona 1 z 3 • 1, 2, 3