:: Forum :: Dział techniczny :: Wydarzenia fabularne :: Wydarzenia fabularne
Strona 1 z 2 • 1, 2
Granice magii
+10
Iris Myklebust
Isla Löve
Asterin Eggen
Agnar Eriksen
Villemo Holmsen
Einar Halvorsen
Vaia Cortés da Barros
Eira Bergdahl
Magnus Eggen
Ilmari Vanhanen
14 posters
Mistrz Gry
Granice magii Sro 3 Lip - 14:20
Granice magii
W ostatnich dniach coraz częściej słyszy się o tajemniczych zjawiskach, które budzą niepokój i wątpliwości co do stabilności samej magii. Rozrastające się enklawy, zarówno w dużych skupiskach śniących, jak i w odległych zakątkach, stanowią palący problem dla Komisji do Spraw Niemagicznych. Karl Mickelson coraz częściej zwraca się z gorącymi apelami do mieszkańców magicznej Skandynawii, by trzymali się od tych miejsc z daleka. Niestety, te prośby pozostają bez odpowiedzi – nie brakuje bowiem śmiałków, którzy, zwiedzeni ciekawością, przekraczają zakazane granice. Choć niektórzy wierzą, że rytuały odprawiane w ostatnich miesiącach przez Magisterium mogły mieć związek z tym niepokojącym rozwojem wydarzeń, to nie ma na to pewnych dowodów. Jedno jest jednak pewne – zmiany te nieuchronnie, choć powoli i bezlitośnie, przesuwają granice znanego galdrom świata.
1. Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy rzucić kością k15 i rozegrać sesję w okolicach Midgardu (jezioro Golddajávri, góry Bardal, Lasy Północne, Samotna Wieża), uwzględniając wylosowany efekt.
2. Zadanie powinny być rozgrywką priorytetową, która musi być rozpoczęta w przeciągu dwóch tygodni od wylosowania zadania.
3. Gracz ma możliwość ze zrezygnowania z efektu, aktualizując status.
5. Gracze mają obowiązek zgłaszać wykonanie danej aktywności w temacie wydarzenia fabularnego, posługując się przy tymponiższym wzorem.
6. Za wykonanie minimum dwóch efektów graczowi przysługuje dodatkowa odznaka Granice magii. Po wykonaniu zadania można zgłosić się od razu po punkty doświadczenia w aktualizacji rozwoju postaci.
7. Można wziąć udział w dodatkowym wydarzeniu, jakim jest Wszystkie drogi prowadzą do Koselig, które będzie prowadzone przez Proroka.
Zasady
1. Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy rzucić kością k15 i rozegrać sesję w okolicach Midgardu (jezioro Golddajávri, góry Bardal, Lasy Północne, Samotna Wieża), uwzględniając wylosowany efekt.
2. Zadanie powinny być rozgrywką priorytetową, która musi być rozpoczęta w przeciągu dwóch tygodni od wylosowania zadania.
3. Gracz ma możliwość ze zrezygnowania z efektu, aktualizując status.
5. Gracze mają obowiązek zgłaszać wykonanie danej aktywności w temacie wydarzenia fabularnego, posługując się przy tymponiższym wzorem.
- Kod:
[b]Imię i nazwisko: [/b]wpisz
[b]Okres fabularny: [/b]wpisz
[b]Wynik rzutu: [/b]wpisz
[b]Opis:[/b] wpisz
[b]Status: [/b]niewykonane/w trakcie/wykonane/rezygnuję
6. Za wykonanie minimum dwóch efektów graczowi przysługuje dodatkowa odznaka Granice magii. Po wykonaniu zadania można zgłosić się od razu po punkty doświadczenia w aktualizacji rozwoju postaci.
7. Można wziąć udział w dodatkowym wydarzeniu, jakim jest Wszystkie drogi prowadzą do Koselig, które będzie prowadzone przez Proroka.
Mistrz Gry
Re: Granice magii Sro 3 Lip - 14:20
Granice magii
lipiec-sierpień 2001
lipiec-sierpień 2001
Numer: 1
Opis: Kiedy przyjrzysz się bliżej okolicy, w której jesteś, nieoczekiwanie zauważasz dziwne... szczeliny. Są rozrzucone w przypadkowych miejscach w lesie, wśród drzew, na polanach, a czasem nawet w skalistym terenie. Te szczeliny nie są zwykłymi pęknięciami w ziemi – wydają się pulsować delikatnym, niepokojącym światłem, jakby emanowały nieznaną energią. Nie wszyscy są w stanie je zobaczyć; szczeliny znikają też po jakimś czasie.
Numer: 2
Opis: Podczas swojej podróży po okolicach Midgardu natrafiasz na dziwne stworzenie, które z oddali nie przypomina żadnego z powszechnie znanych gatunków magicznej Skandynawii. Gdy próbujesz zbliżyć się do niego, ucieka, nie pozwalając ci się przyjrzeć.
Numer: 3
Opis: Mimo że tego nie planowałeś, nagle rzucasz przypadkowe zaklęcie z I poziomu. Nie wiesz, co się stało i dlaczego to zrobiłeś – ani tego nie chciałeś, ani nie wypowiedziałeś żadnego słowa.
Numer: 4
Opis: Zauważasz delikatne, migotliwe ślady magii wokół siebie, subtelne znaki, które sugerują, że niedawno w okolicy miały miejsce potężne czary lub rytuały. Powietrze jest nasycone niezwykłą energią, jakby echa zaklęć wciąż wibrowały między drzewami i kamieniami. Każdy krok zdaje się nieść ze sobą echo dawnej mocy, a ziemia pod stopami drży delikatnie, jakby przepełniona magiczną aurą, której źródło pozostaje wciąż tajemnicą.
Numer: 5
Opis: Podczas próby rzucenia prostego zaklęcia, nagle zdajesz sobie sprawę, że coś jest nie tak. Twój głos brzmi teraz dziwnie zniekształcony, jakby echa odległych krain mieszały się z twoimi słowami. Otoczenie wokół ciebie zaczyna się zmieniać w sposób niezgodny z naturalnym biegiem dnia: promienie słońca, które jeszcze przed chwilą łagodnie muskały ziemię, teraz wydają się przygaszać, a cienie wydłużają się i nabierają niepokojącej czerni.
Numer: 6
Opis: W pobliżu pojawia się tajemnicze, nieznane stworzenie, które wydaje się śledzić każdy twój ruch, nie zbliżając się jednak za bardzo. Jeśli rzucisz na spostrzegawczość, a twój wynik będzie równy lub powyżej 50, ujrzysz, że jest to ptak o ciemnoczerwonym upierzeniu, co czyni go zarówno pięknym, jak i przerażającym widokiem. Na piersi ma plamy przypominające skrzepy krwi, a jego oczy błyszczą się dziwnym, czerwonym blaskiem.
Numer: 7
Opis: W pobliżu pojawia się tajemnicze, nieznane stworzenie o dużej posturze, które wydaje się z oddali śledzić każdy twój ruch, nie zbliżając się jednak za bardzo. Jeśli zdecydujesz mu się przyjrzeć, zobaczysz, że to bestia przypominająca niedźwiedzia o dużych, zlodowaciałych, niemalże martwych oczach.
Numer: 8
Opis: W pewnym momencie czujesz dziwną, pulsującą energię wokół siebie, która sprawia, że czujesz się nieswojo. Ta energia zdaje się przenikać przez skórę, wnikać głęboko w ciało, jakby próbowała przejąć kontrolę nad twoimi zmysłami. Powietrze wokół ciebie staje się gęstsze, niemal namacalnie wibruje, a każda cząsteczka zdaje się być naładowana elektrycznością. Przez moment masz wrażenie, że czas zwalnia, a otaczający świat staje się surrealistyczny, jakbyś nagle znalazł się w innym wymiarze, gdzie prawa fizyki i magii splatają się w nieznany sposób.
Numer: 9
Opis: Podczas wycieczki po okolicach, twoje zmysły zostają nagle przytłoczone intensywnym zapachem ziół, który zaczyna ci przeszkadzać, co nigdy wcześniej ci się nie zdarzyło. Z każdym krokiem, aromat staje się coraz silniejszy, otaczając cię niczym niewidzialna mgła. Zapach, który zwykle kojarzył się z uspokojeniem i harmonią, teraz drażni twoje zmysły, przyprawiając o zawroty głowy i dziwne uczucie mdłości. Twoje oczy zaczynają łzawić, a w gardle pojawia się dziwne drapanie, jakby natura nagle postanowiła poddać cię próbie, wystawiając na działanie sił, których nigdy wcześniej jeszcze nie doświadczyłeś.
Numer: 10
Opis: W pewnym momencie, zaledwie przez kilka sekund, twoje otoczenie zaczyna się zmieniać. Krajobraz, który wydawał się tak znajomy, teraz pulsuje i drga w niepokojący sposób. Drzewa wokół ciebie zdają się wyginać w nienaturalnych kierunkach, a cienie wydłużają się i zniekształcają, przybierając postacie, które migoczą na granicy twojego pola widzenia. Skały i ścieżki, które przed chwilą były solidne i pewne, teraz wydają się falować i przesuwać pod stopami, jakbyś kroczył po iluzorycznym gruncie.
Numer: 11
Opis: Nagłe zmiany pogodowe przyprawiły cię o zdumienie. Słońce, które jeszcze przed chwilą przyjemnie przygrzewało twoją skórę, nagle znikło za gęstymi chmurami, które pojawiły się na niebie jak znikąd. Wiatr niespodziewanie zmienił kierunek, przynosząc chłodny, przenikliwy powiew, jakby zapomniane północne wiatry nagle zawitały na te ziemie. Liście drzew, które jeszcze przed chwilą szumiały spokojnie w letnim powietrzu, teraz zaczęły teraz zaczęły się szarpać i trzepotać. W oddali góry, które do tej pory były jedynie konturami na horyzoncie, zaczęły niespodziewanie blednąć, zanikając w mlecznobiałej mgle.
Numer: 12
Opis: Niespodziewanie słyszysz głosy, jakby były nie z tego świata. Choć nie jesteś medium, zdaje ci się, że dostrzegasz dusze lub może nawet wydarzenia przeszłości, które miały miejsce w danym miejscu. Są to ciche szepty, zawieszone w powietrzu niczym mgły wspomnień. Każdy dźwięk, każde echo, wydaje się wnikać głęboko w twoją świadomość, jakby chcąc przekazać ci coś istotnego. Czy to jakiś efekt twojej bujnej wyobraźni, czy też rzeczywiście zaczynasz odczuwać obecność duchów?
Numer: 13
Opis: Podczas przechadzki po okolicach Midgardu, niespodziewanie zauważasz duże ślady zwierzęcia. Każdy z tych śladów jest głęboko wciśnięty w ziemię, co świadczy o ogromnej sile i masie stworzenia, które najwyraźniej poruszało się tędy niedawno. Wzdłuż nich znajdują się rozerwane gałęzie i trawa, co sugeruje, że zwierzę poruszało się tu gwałtownie i z dużą pewnością. Patrząc na te ślady, nie możesz oprzeć się wrażeniu, że coś potężnego i groźnego może przebywać w pobliżu.
Numer: 14
Opis: W okolicy Midgardu zauważasz stado martwych månhjortów, które wygląda niczym scena rzezi. Dobrze wiesz, ze ich dzikiej populacji zagrażają kłusownicy, chcący uzyskać surowiec poprzez prawnie zakazane wykrwawianie, ale po dłuższej inspekcji nie zauważasz żadnego śladu, który mógłby jednoznacznie wskazywać na ich obecność. Pozostaje więc pytanie: co się z nimi stało i kto lub co jest za to odpowiedzialny?
Numer: 15
Opis: W pewnym momencie czujesz, jak twoje zmysły wibrują, a energia wokół ciebie pulsuje. W głębi duszy wiesz, że to nie jest zwykły przypływ mocy – to coś więcej, coś, co łączy cię z tą ziemią i pierwotną magią. Jeśli postanowisz rzucić zaklęcie z dziedziny magii natury, jest ono znacznie silniejsze niż mogłoby ci się wydawać, dodając ci przy tym jednorazowo +25 do wyniku.
Opis: Kiedy przyjrzysz się bliżej okolicy, w której jesteś, nieoczekiwanie zauważasz dziwne... szczeliny. Są rozrzucone w przypadkowych miejscach w lesie, wśród drzew, na polanach, a czasem nawet w skalistym terenie. Te szczeliny nie są zwykłymi pęknięciami w ziemi – wydają się pulsować delikatnym, niepokojącym światłem, jakby emanowały nieznaną energią. Nie wszyscy są w stanie je zobaczyć; szczeliny znikają też po jakimś czasie.
Numer: 2
Opis: Podczas swojej podróży po okolicach Midgardu natrafiasz na dziwne stworzenie, które z oddali nie przypomina żadnego z powszechnie znanych gatunków magicznej Skandynawii. Gdy próbujesz zbliżyć się do niego, ucieka, nie pozwalając ci się przyjrzeć.
Numer: 3
Opis: Mimo że tego nie planowałeś, nagle rzucasz przypadkowe zaklęcie z I poziomu. Nie wiesz, co się stało i dlaczego to zrobiłeś – ani tego nie chciałeś, ani nie wypowiedziałeś żadnego słowa.
Numer: 4
Opis: Zauważasz delikatne, migotliwe ślady magii wokół siebie, subtelne znaki, które sugerują, że niedawno w okolicy miały miejsce potężne czary lub rytuały. Powietrze jest nasycone niezwykłą energią, jakby echa zaklęć wciąż wibrowały między drzewami i kamieniami. Każdy krok zdaje się nieść ze sobą echo dawnej mocy, a ziemia pod stopami drży delikatnie, jakby przepełniona magiczną aurą, której źródło pozostaje wciąż tajemnicą.
Numer: 5
Opis: Podczas próby rzucenia prostego zaklęcia, nagle zdajesz sobie sprawę, że coś jest nie tak. Twój głos brzmi teraz dziwnie zniekształcony, jakby echa odległych krain mieszały się z twoimi słowami. Otoczenie wokół ciebie zaczyna się zmieniać w sposób niezgodny z naturalnym biegiem dnia: promienie słońca, które jeszcze przed chwilą łagodnie muskały ziemię, teraz wydają się przygaszać, a cienie wydłużają się i nabierają niepokojącej czerni.
Numer: 6
Opis: W pobliżu pojawia się tajemnicze, nieznane stworzenie, które wydaje się śledzić każdy twój ruch, nie zbliżając się jednak za bardzo. Jeśli rzucisz na spostrzegawczość, a twój wynik będzie równy lub powyżej 50, ujrzysz, że jest to ptak o ciemnoczerwonym upierzeniu, co czyni go zarówno pięknym, jak i przerażającym widokiem. Na piersi ma plamy przypominające skrzepy krwi, a jego oczy błyszczą się dziwnym, czerwonym blaskiem.
Numer: 7
Opis: W pobliżu pojawia się tajemnicze, nieznane stworzenie o dużej posturze, które wydaje się z oddali śledzić każdy twój ruch, nie zbliżając się jednak za bardzo. Jeśli zdecydujesz mu się przyjrzeć, zobaczysz, że to bestia przypominająca niedźwiedzia o dużych, zlodowaciałych, niemalże martwych oczach.
Numer: 8
Opis: W pewnym momencie czujesz dziwną, pulsującą energię wokół siebie, która sprawia, że czujesz się nieswojo. Ta energia zdaje się przenikać przez skórę, wnikać głęboko w ciało, jakby próbowała przejąć kontrolę nad twoimi zmysłami. Powietrze wokół ciebie staje się gęstsze, niemal namacalnie wibruje, a każda cząsteczka zdaje się być naładowana elektrycznością. Przez moment masz wrażenie, że czas zwalnia, a otaczający świat staje się surrealistyczny, jakbyś nagle znalazł się w innym wymiarze, gdzie prawa fizyki i magii splatają się w nieznany sposób.
Numer: 9
Opis: Podczas wycieczki po okolicach, twoje zmysły zostają nagle przytłoczone intensywnym zapachem ziół, który zaczyna ci przeszkadzać, co nigdy wcześniej ci się nie zdarzyło. Z każdym krokiem, aromat staje się coraz silniejszy, otaczając cię niczym niewidzialna mgła. Zapach, który zwykle kojarzył się z uspokojeniem i harmonią, teraz drażni twoje zmysły, przyprawiając o zawroty głowy i dziwne uczucie mdłości. Twoje oczy zaczynają łzawić, a w gardle pojawia się dziwne drapanie, jakby natura nagle postanowiła poddać cię próbie, wystawiając na działanie sił, których nigdy wcześniej jeszcze nie doświadczyłeś.
Numer: 10
Opis: W pewnym momencie, zaledwie przez kilka sekund, twoje otoczenie zaczyna się zmieniać. Krajobraz, który wydawał się tak znajomy, teraz pulsuje i drga w niepokojący sposób. Drzewa wokół ciebie zdają się wyginać w nienaturalnych kierunkach, a cienie wydłużają się i zniekształcają, przybierając postacie, które migoczą na granicy twojego pola widzenia. Skały i ścieżki, które przed chwilą były solidne i pewne, teraz wydają się falować i przesuwać pod stopami, jakbyś kroczył po iluzorycznym gruncie.
Numer: 11
Opis: Nagłe zmiany pogodowe przyprawiły cię o zdumienie. Słońce, które jeszcze przed chwilą przyjemnie przygrzewało twoją skórę, nagle znikło za gęstymi chmurami, które pojawiły się na niebie jak znikąd. Wiatr niespodziewanie zmienił kierunek, przynosząc chłodny, przenikliwy powiew, jakby zapomniane północne wiatry nagle zawitały na te ziemie. Liście drzew, które jeszcze przed chwilą szumiały spokojnie w letnim powietrzu, teraz zaczęły teraz zaczęły się szarpać i trzepotać. W oddali góry, które do tej pory były jedynie konturami na horyzoncie, zaczęły niespodziewanie blednąć, zanikając w mlecznobiałej mgle.
Numer: 12
Opis: Niespodziewanie słyszysz głosy, jakby były nie z tego świata. Choć nie jesteś medium, zdaje ci się, że dostrzegasz dusze lub może nawet wydarzenia przeszłości, które miały miejsce w danym miejscu. Są to ciche szepty, zawieszone w powietrzu niczym mgły wspomnień. Każdy dźwięk, każde echo, wydaje się wnikać głęboko w twoją świadomość, jakby chcąc przekazać ci coś istotnego. Czy to jakiś efekt twojej bujnej wyobraźni, czy też rzeczywiście zaczynasz odczuwać obecność duchów?
Numer: 13
Opis: Podczas przechadzki po okolicach Midgardu, niespodziewanie zauważasz duże ślady zwierzęcia. Każdy z tych śladów jest głęboko wciśnięty w ziemię, co świadczy o ogromnej sile i masie stworzenia, które najwyraźniej poruszało się tędy niedawno. Wzdłuż nich znajdują się rozerwane gałęzie i trawa, co sugeruje, że zwierzę poruszało się tu gwałtownie i z dużą pewnością. Patrząc na te ślady, nie możesz oprzeć się wrażeniu, że coś potężnego i groźnego może przebywać w pobliżu.
Numer: 14
Opis: W okolicy Midgardu zauważasz stado martwych månhjortów, które wygląda niczym scena rzezi. Dobrze wiesz, ze ich dzikiej populacji zagrażają kłusownicy, chcący uzyskać surowiec poprzez prawnie zakazane wykrwawianie, ale po dłuższej inspekcji nie zauważasz żadnego śladu, który mógłby jednoznacznie wskazywać na ich obecność. Pozostaje więc pytanie: co się z nimi stało i kto lub co jest za to odpowiedzialny?
Numer: 15
Opis: W pewnym momencie czujesz, jak twoje zmysły wibrują, a energia wokół ciebie pulsuje. W głębi duszy wiesz, że to nie jest zwykły przypływ mocy – to coś więcej, coś, co łączy cię z tą ziemią i pierwotną magią. Jeśli postanowisz rzucić zaklęcie z dziedziny magii natury, jest ono znacznie silniejsze niż mogłoby ci się wydawać, dodając ci przy tym jednorazowo +25 do wyniku.
Ilmari Vanhanen
Re: Granice magii Pon 8 Lip - 18:46
Ilmari VanhanenWidzący
online
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Turku, Finlandia
Wiek : 28 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : zamożny
Zawód : inżynier magii, pracownik naukowy Instytutu Kenaz
Wykształcenie : IV stopień wtajemniczenia
Totem : krogulec
Atuty : obieżyświat (I), rzemieślnik (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 10 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 6 / magia runiczna: 8 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 10 / magia twórcza: 27 / sprawność fizyczna: 5 / charyzma: 5 / wiedza ogólna: 21
Imię i nazwisko: Ilmari Vanhanen
Okres fabularny: lipiec-sierpień
Wynik rzutu: 10
Opis: W pewnym momencie, zaledwie przez kilka sekund, twoje otoczenie zaczyna się zmieniać. Krajobraz, który wydawał się tak znajomy, teraz pulsuje i drga w niepokojący sposób. Drzewa wokół ciebie zdają się wyginać w nienaturalnych kierunkach, a cienie wydłużają się i zniekształcają, przybierając postacie, które migoczą na granicy twojego pola widzenia. Skały i ścieżki, które przed chwilą były solidne i pewne, teraz wydają się falować i przesuwać pod stopami, jakbyś kroczył po iluzorycznym gruncie.
Status: w trakcie
Okres fabularny: lipiec-sierpień
Wynik rzutu: 10
Opis: W pewnym momencie, zaledwie przez kilka sekund, twoje otoczenie zaczyna się zmieniać. Krajobraz, który wydawał się tak znajomy, teraz pulsuje i drga w niepokojący sposób. Drzewa wokół ciebie zdają się wyginać w nienaturalnych kierunkach, a cienie wydłużają się i zniekształcają, przybierając postacie, które migoczą na granicy twojego pola widzenia. Skały i ścieżki, które przed chwilą były solidne i pewne, teraz wydają się falować i przesuwać pod stopami, jakbyś kroczył po iluzorycznym gruncie.
Status: w trakcie
Mistrz Gry
Re: Granice magii Pon 8 Lip - 18:46
The member 'Ilmari Vanhanen' has done the following action : kości
'k15' : 10
'k15' : 10
Magnus Eggen
Re: Granice magii Pią 12 Lip - 20:08
Magnus EggenŚlepcy
Gif :
Grupa : ślepcy
Miejsce urodzenia : Alta, Norwegia
Wiek : 36 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : przeciętny
Zawód : Niegdyś łowca Gleipniru. Dziś przestępca — najemnik, lichwiarz, morderca, złowrogi duch Przesmyku Lokiego; wierny kundel służący człowiekowi, któremu zawdzięcza zaślepienie.
Wykształcenie : I stopień wtajemniczenia
Totem : niedźwiedź
Atuty : obrońca (I), zaślepiony (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 10 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 36 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 15 / charyzma: 10 / wiedza ogólna: 5
Imię i nazwisko: Magnus Eggen
Okres fabularny: lipiec/sierpień 2001r.
Wynik rzutu: 14
Opis: W okolicy Midgardu zauważasz stado martwych månhjortów, które wygląda niczym scena rzezi. Dobrze wiesz, ze ich dzikiej populacji zagrażają kłusownicy, chcący uzyskać surowiec poprzez prawnie zakazane wykrwawianie, ale po dłuższej inspekcji nie zauważasz żadnego śladu, który mógłby jednoznacznie wskazywać na ich obecność. Pozostaje więc pytanie: co się z nimi stało i kto lub co jest za to odpowiedzialny?
Status: niewykonane
Okres fabularny: lipiec/sierpień 2001r.
Wynik rzutu: 14
Opis: W okolicy Midgardu zauważasz stado martwych månhjortów, które wygląda niczym scena rzezi. Dobrze wiesz, ze ich dzikiej populacji zagrażają kłusownicy, chcący uzyskać surowiec poprzez prawnie zakazane wykrwawianie, ale po dłuższej inspekcji nie zauważasz żadnego śladu, który mógłby jednoznacznie wskazywać na ich obecność. Pozostaje więc pytanie: co się z nimi stało i kto lub co jest za to odpowiedzialny?
Status: niewykonane
p u r p o s e
— that's all any of us want now, every single one of us. Not answers, not Löve — just a reason to exist.
Mistrz Gry
Re: Granice magii Pią 12 Lip - 20:08
The member 'Magnus Eggen' has done the following action : kości
'k15' : 14
'k15' : 14
Eira Bergdahl
Re: Granice magii Czw 18 Lip - 7:40
Eira BergdahlWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Trondheim, Norwegia
Wiek : 41 lat
Stan cywilny : wdowa
Status majątkowy : bogaty
Genetyka : zwierzęcoustny
Zawód : hodowca trolli, herpetolog
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : wąż
Atuty : zawodnik: łucznictwo (I), wprawny łowca (I), miłośnik zwierząt (II), mowa istot
Statystyki :
alchemia: 5 / magia użytkowa: 5 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 35 / magia runiczna: 20 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 20 / charyzma: 5 / wiedza ogólna: 5
alchemia: 5 / magia użytkowa: 5 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 35 / magia runiczna: 20 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 20 / charyzma: 5 / wiedza ogólna: 5
Imię i nazwisko: Eira Bergdahl
Okres fabularny: VII - VIII '01
Wynik rzutu: 14
Opis: W okolicy Midgardu zauważasz stado martwych månhjortów, które wygląda niczym scena rzezi. Dobrze wiesz, ze ich dzikiej populacji zagrażają kłusownicy, chcący uzyskać surowiec poprzez prawnie zakazane wykrwawianie, ale po dłuższej inspekcji nie zauważasz żadnego śladu, który mógłby jednoznacznie wskazywać na ich obecność. Pozostaje więc pytanie: co się z nimi stało i kto lub co jest za to odpowiedzialny?
Status: w trakcie
Okres fabularny: VII - VIII '01
Wynik rzutu: 14
Opis: W okolicy Midgardu zauważasz stado martwych månhjortów, które wygląda niczym scena rzezi. Dobrze wiesz, ze ich dzikiej populacji zagrażają kłusownicy, chcący uzyskać surowiec poprzez prawnie zakazane wykrwawianie, ale po dłuższej inspekcji nie zauważasz żadnego śladu, który mógłby jednoznacznie wskazywać na ich obecność. Pozostaje więc pytanie: co się z nimi stało i kto lub co jest za to odpowiedzialny?
Status: w trakcie
Mistrz Gry
Re: Granice magii Czw 18 Lip - 7:40
The member 'Eira Bergdahl' has done the following action : kości
'k15' : 14
'k15' : 14
Vaia Cortés da Barros
Re: Granice magii Sob 20 Lip - 17:47
Vaia Cortés da BarrosWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Salvador, Brazylia
Wiek : 34 lata
Stan cywilny : rozwódka
Status majątkowy : przeciętny
Zawód : wysłannik Forsetiego
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : jaguarundi amerykański
Atuty : pięściarz (I), miłośnik pojedynków (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 20 / magia lecznicza: 16 / magia natury: 6 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 22 / magia twórcza: 5 / sprawność: 20 / charyzma: 5 / wiedza ogólna: 5
Imię i nazwisko: Vaia Cortés da Barros
Okres fabularny: lipiec-sierpień
Wynik rzutu: 11
Opis: Nagłe zmiany pogodowe przyprawiły cię o zdumienie. Słońce, które jeszcze przed chwilą przyjemnie przygrzewało twoją skórę, nagle znikło za gęstymi chmurami, które pojawiły się na niebie jak znikąd. Wiatr niespodziewanie zmienił kierunek, przynosząc chłodny, przenikliwy powiew, jakby zapomniane północne wiatry nagle zawitały na te ziemie. Liście drzew, które jeszcze przed chwilą szumiały spokojnie w letnim powietrzu, teraz zaczęły teraz zaczęły się szarpać i trzepotać. W oddali góry, które do tej pory były jedynie konturami na horyzoncie, zaczęły niespodziewanie blednąć, zanikając w mlecznobiałej mgle.
Status: wykonane
Okres fabularny: lipiec-sierpień
Wynik rzutu: 11
Opis: Nagłe zmiany pogodowe przyprawiły cię o zdumienie. Słońce, które jeszcze przed chwilą przyjemnie przygrzewało twoją skórę, nagle znikło za gęstymi chmurami, które pojawiły się na niebie jak znikąd. Wiatr niespodziewanie zmienił kierunek, przynosząc chłodny, przenikliwy powiew, jakby zapomniane północne wiatry nagle zawitały na te ziemie. Liście drzew, które jeszcze przed chwilą szumiały spokojnie w letnim powietrzu, teraz zaczęły teraz zaczęły się szarpać i trzepotać. W oddali góry, które do tej pory były jedynie konturami na horyzoncie, zaczęły niespodziewanie blednąć, zanikając w mlecznobiałej mgle.
Status: wykonane
when killing them with kindness doesn't work...try voodoo
Mistrz Gry
Re: Granice magii Sob 20 Lip - 17:47
The member 'Vaia Cortés da Barros' has done the following action : kości
'k15' : 11
'k15' : 11
Vaia Cortés da Barros
Re: Granice magii Nie 21 Lip - 14:07
Vaia Cortés da BarrosWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Salvador, Brazylia
Wiek : 34 lata
Stan cywilny : rozwódka
Status majątkowy : przeciętny
Zawód : wysłannik Forsetiego
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : jaguarundi amerykański
Atuty : pięściarz (I), miłośnik pojedynków (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 20 / magia lecznicza: 16 / magia natury: 6 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 22 / magia twórcza: 5 / sprawność: 20 / charyzma: 5 / wiedza ogólna: 5
Imię i nazwisko: Vaia Cortés da Barros
Okres fabularny: lipiec-sierpień
Wynik rzutu: 12
Opis: Niespodziewanie słyszysz głosy, jakby były nie z tego świata. Choć nie jesteś medium, zdaje ci się, że dostrzegasz dusze lub może nawet wydarzenia przeszłości, które miały miejsce w danym miejscu. Są to ciche szepty, zawieszone w powietrzu niczym mgły wspomnień. Każdy dźwięk, każde echo, wydaje się wnikać głęboko w twoją świadomość, jakby chcąc przekazać ci coś istotnego. Czy to jakiś efekt twojej bujnej wyobraźni, czy też rzeczywiście zaczynasz odczuwać obecność duchów?
Status: wykonane
Okres fabularny: lipiec-sierpień
Wynik rzutu: 12
Opis: Niespodziewanie słyszysz głosy, jakby były nie z tego świata. Choć nie jesteś medium, zdaje ci się, że dostrzegasz dusze lub może nawet wydarzenia przeszłości, które miały miejsce w danym miejscu. Są to ciche szepty, zawieszone w powietrzu niczym mgły wspomnień. Każdy dźwięk, każde echo, wydaje się wnikać głęboko w twoją świadomość, jakby chcąc przekazać ci coś istotnego. Czy to jakiś efekt twojej bujnej wyobraźni, czy też rzeczywiście zaczynasz odczuwać obecność duchów?
Status: wykonane
when killing them with kindness doesn't work...try voodoo
Mistrz Gry
Re: Granice magii Nie 21 Lip - 14:07
The member 'Vaia Cortés da Barros' has done the following action : kości
'k15' : 12
'k15' : 12
Einar Halvorsen
Re: Granice magii Nie 21 Lip - 21:30
Einar HalvorsenWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Trondheim, Norwegia
Wiek : 31 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : zamożny
Genetyka : huldrekall
Zawód : malarz, portrecista
Wykształcenie : II stopień wtajemniczenia
Totem : kot
Atuty : intrygant (I), artysta: malarstwo (II), odmieniec
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 5 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 30 / sprawność fizyczna: 5 / charyzma: 40 / wiedza ogólna: 10
Imię i nazwisko: Einar Halvorsen
Okres fabularny: lipiec-sierpień 2001
Wynik rzutu: ?
Opis: ?
Status: niewykonane
Okres fabularny: lipiec-sierpień 2001
Wynik rzutu: ?
Opis: ?
Status: niewykonane
there's a price to be paid
You're keeping in step In the line Got your chin held high and you feel just fine 'Cause you do What you're told But inside your heart it is black and it's hollow and it's cold just how deep do you believe?
Mistrz Gry
Re: Granice magii Nie 21 Lip - 21:30
The member 'Einar Halvorsen' has done the following action : kości
'k15' : 12
'k15' : 12
Villemo Holmsen
Re: Granice magii Pon 22 Lip - 12:12
Villemo HolmsenWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Bærum, Norwegia
Wiek : 23 lata
Stan cywilny : panna
Status majątkowy : przeciętny
Genetyka : niksa
Zawód : aktorka
Wykształcenie : II stopień wtajemniczenia
Totem : łabędź
Atuty : akrobata (I), złotousty (I), śpiew jezior
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 5 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 10 / magia twórcza: 6 / sprawność fizyczna: 15 / charyzma: 30 / wiedza ogólna: 17
Imię i nazwisko: Villemo Holmsen
Okres fabularny: lipiec-sierpień
Wynik rzutu: 1
Opis: Kiedy przyjrzysz się bliżej okolicy, w której jesteś, nieoczekiwanie zauważasz dziwne... szczeliny. Są rozrzucone w przypadkowych miejscach w lesie, wśród drzew, na polanach, a czasem nawet w skalistym terenie. Te szczeliny nie są zwykłymi pęknięciami w ziemi – wydają się pulsować delikatnym, niepokojącym światłem, jakby emanowały nieznaną energią. Nie wszyscy są w stanie je zobaczyć; szczeliny znikają też po jakimś czasie.
Status: Nierozpoczęte
Okres fabularny: lipiec-sierpień
Wynik rzutu: 1
Opis: Kiedy przyjrzysz się bliżej okolicy, w której jesteś, nieoczekiwanie zauważasz dziwne... szczeliny. Są rozrzucone w przypadkowych miejscach w lesie, wśród drzew, na polanach, a czasem nawet w skalistym terenie. Te szczeliny nie są zwykłymi pęknięciami w ziemi – wydają się pulsować delikatnym, niepokojącym światłem, jakby emanowały nieznaną energią. Nie wszyscy są w stanie je zobaczyć; szczeliny znikają też po jakimś czasie.
Status: Nierozpoczęte
Najsłodsze piosenki Opowiadają o najsmutniejszych myślach
Mistrz Gry
Re: Granice magii Pon 22 Lip - 12:12
The member 'Villemo Holmsen' has done the following action : kości
'k15' : 1
'k15' : 1
Agnar Eriksen
Re: Granice magii Pon 22 Lip - 12:14
Agnar EriksenWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Tromsø, Norwegia
Wiek : 37 lat
Stan cywilny : wdowiec
Status majątkowy : zamożny
Zawód : łowca Gleipniru w stopniu specjalisty
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : ryś
Atuty : twardziel (I), myśliwy (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 16 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 25 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 20 / charyzma: 10 / wiedza ogólna: 5
Imię i nazwisko: Agnar Eriksen
Okres fabularny: lipiec - sierpień
Wynik rzutu: 15
Opis: W pewnym momencie czujesz, jak twoje zmysły wibrują, a energia wokół ciebie pulsuje. W głębi duszy wiesz, że to nie jest zwykły przypływ mocy – to coś więcej, coś, co łączy cię z tą ziemią i pierwotną magią. Jeśli postanowisz rzucić zaklęcie z dziedziny magii natury, jest ono znacznie silniejsze niż mogłoby ci się wydawać, dodając ci przy tym jednorazowo +25 do wyniku.
Status: W trakcie
Okres fabularny: lipiec - sierpień
Wynik rzutu: 15
Opis: W pewnym momencie czujesz, jak twoje zmysły wibrują, a energia wokół ciebie pulsuje. W głębi duszy wiesz, że to nie jest zwykły przypływ mocy – to coś więcej, coś, co łączy cię z tą ziemią i pierwotną magią. Jeśli postanowisz rzucić zaklęcie z dziedziny magii natury, jest ono znacznie silniejsze niż mogłoby ci się wydawać, dodając ci przy tym jednorazowo +25 do wyniku.
Status: W trakcie
hunter
He no longer clung to the simplistic ideals
of right and wrong or good and evil.
He understood better than anyone
that dark and light were intertwined
in strange and complex ways.
Mistrz Gry
Re: Granice magii Pon 22 Lip - 12:14
The member 'Agnar Eriksen' has done the following action : kości
'k15' : 15
'k15' : 15
Asterin Eggen
Re: Granice magii Pon 22 Lip - 15:50
Asterin EggenŚlepcy
Gif :
Grupa : ślepcy
Miejsce urodzenia : Alta, Norwegia
Wiek : 30 lat
Stan cywilny : panna
Status majątkowy : przeciętny
Zawód : dawniej prostytutka, obecnie dilerka
Wykształcenie : I stopień wtajemniczenia
Totem : borsuk
Atuty : alchemiczny kolekcjoner (I), zaślepiony (II)
Statystyki : alchemia: 22 / magia użytkowa: 10 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 7 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 39 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 5 / charyzma: 10 / wiedza ogólna: 5
Imię i nazwisko: Asterin Eggen
Okres fabularny: lipcosierpień
Wynik rzutu: 3
Opis: Mimo że tego nie planowałeś, nagle rzucasz przypadkowe zaklęcie z I poziomu. Nie wiesz, co się stało i dlaczego to zrobiłeś – ani tego nie chciałeś, ani nie wypowiedziałeś żadnego słowa.
Status: w trakcie
Okres fabularny: lipcosierpień
Wynik rzutu: 3
Opis: Mimo że tego nie planowałeś, nagle rzucasz przypadkowe zaklęcie z I poziomu. Nie wiesz, co się stało i dlaczego to zrobiłeś – ani tego nie chciałeś, ani nie wypowiedziałeś żadnego słowa.
Status: w trakcie
Mistrz Gry
Re: Granice magii Pon 22 Lip - 15:50
The member 'Asterin Eggen' has done the following action : kości
'k15' : 3
'k15' : 3
Einar Halvorsen
Re: Granice magii Czw 25 Lip - 13:13
Einar HalvorsenWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Trondheim, Norwegia
Wiek : 31 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : zamożny
Genetyka : huldrekall
Zawód : malarz, portrecista
Wykształcenie : II stopień wtajemniczenia
Totem : kot
Atuty : intrygant (I), artysta: malarstwo (II), odmieniec
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 5 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 30 / sprawność fizyczna: 5 / charyzma: 40 / wiedza ogólna: 10
rzut kolejny
there's a price to be paid
You're keeping in step In the line Got your chin held high and you feel just fine 'Cause you do What you're told But inside your heart it is black and it's hollow and it's cold just how deep do you believe?
Mistrz Gry
Re: Granice magii Czw 25 Lip - 13:13
The member 'Einar Halvorsen' has done the following action : kości
'k15' : 2
'k15' : 2
Ilmari Vanhanen
Re: Granice magii Pią 26 Lip - 15:34
Ilmari VanhanenWidzący
online
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Turku, Finlandia
Wiek : 28 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : zamożny
Zawód : inżynier magii, pracownik naukowy Instytutu Kenaz
Wykształcenie : IV stopień wtajemniczenia
Totem : krogulec
Atuty : obieżyświat (I), rzemieślnik (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 10 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 6 / magia runiczna: 8 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 10 / magia twórcza: 27 / sprawność fizyczna: 5 / charyzma: 5 / wiedza ogólna: 21
Imię i nazwisko: Ilmari Vanhanen
Okres fabularny: lipiec-sierpień
Wynik rzutu: 9
Opis:Podczas wycieczki po okolicach, twoje zmysły zostają nagle przytłoczone intensywnym zapachem ziół, który zaczyna ci przeszkadzać, co nigdy wcześniej ci się nie zdarzyło. Z każdym krokiem, aromat staje się coraz silniejszy, otaczając cię niczym niewidzialna mgła. Zapach, który zwykle kojarzył się z uspokojeniem i harmonią, teraz drażni twoje zmysły, przyprawiając o zawroty głowy i dziwne uczucie mdłości. Twoje oczy zaczynają łzawić, a w gardle pojawia się dziwne drapanie, jakby natura nagle postanowiła poddać cię próbie, wystawiając na działanie sił, których nigdy wcześniej jeszcze nie doświadczyłeś.
Status: w trakcie
Okres fabularny: lipiec-sierpień
Wynik rzutu: 9
Opis:Podczas wycieczki po okolicach, twoje zmysły zostają nagle przytłoczone intensywnym zapachem ziół, który zaczyna ci przeszkadzać, co nigdy wcześniej ci się nie zdarzyło. Z każdym krokiem, aromat staje się coraz silniejszy, otaczając cię niczym niewidzialna mgła. Zapach, który zwykle kojarzył się z uspokojeniem i harmonią, teraz drażni twoje zmysły, przyprawiając o zawroty głowy i dziwne uczucie mdłości. Twoje oczy zaczynają łzawić, a w gardle pojawia się dziwne drapanie, jakby natura nagle postanowiła poddać cię próbie, wystawiając na działanie sił, których nigdy wcześniej jeszcze nie doświadczyłeś.
Status: w trakcie
Mistrz Gry
Re: Granice magii Pią 26 Lip - 15:34
The member 'Ilmari Vanhanen' has done the following action : kości
'k15' : 9
'k15' : 9
Isla Löve
Re: Granice magii Wto 30 Lip - 13:51
Isla LöveWidzący
online
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Vaasa, Finlandia
Wiek : 25 lat
Stan cywilny : panna
Status majątkowy : biedny
Genetyka : niksa
Zawód : bezrobotna
Wykształcenie : I stopień wtajemniczenia
Totem : żbik
Atuty : akrobata (I), pani natury (II), śpiew jezior
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 5 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 20 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 15 / magia twórcza: 5 / sprawność: 20 / charyzma: 15 / wiedza ogólna: 5
Imię i nazwisko: Isla Löve
Okres fabularny: lipcosierpień
Wynik rzutu: 15
Opis: W pewnym momencie czujesz, jak twoje zmysły wibrują, a energia wokół ciebie pulsuje. W głębi duszy wiesz, że to nie jest zwykły przypływ mocy – to coś więcej, coś, co łączy cię z tą ziemią i pierwotną magią. Jeśli postanowisz rzucić zaklęcie z dziedziny magii natury, jest ono znacznie silniejsze niż mogłoby ci się wydawać, dodając ci przy tym jednorazowo +25 do wyniku.
Status: w trakcie
Okres fabularny: lipcosierpień
Wynik rzutu: 15
Opis: W pewnym momencie czujesz, jak twoje zmysły wibrują, a energia wokół ciebie pulsuje. W głębi duszy wiesz, że to nie jest zwykły przypływ mocy – to coś więcej, coś, co łączy cię z tą ziemią i pierwotną magią. Jeśli postanowisz rzucić zaklęcie z dziedziny magii natury, jest ono znacznie silniejsze niż mogłoby ci się wydawać, dodając ci przy tym jednorazowo +25 do wyniku.
Status: w trakcie
Mistrz Gry
Re: Granice magii Wto 30 Lip - 13:51
The member 'Isla Löve' has done the following action : kości
'k15' : 15
'k15' : 15
Iris Myklebust
Re: Granice magii Wto 13 Sie - 22:34
Iris MyklebustWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Tønsberg, Norwegia
Wiek : 29 lat
Stan cywilny : wdowa
Status majątkowy : bogaty
Genetyka : medium
Zawód : medyk traumatolog
Wykształcenie : IV stopień wtajemniczenia
Totem : puchacz śnieżny
Atuty : lider (I), uzdrowiciel (II), między światami
Statystyki : alchemia: 10 / magia użytkowa: 5 / magia lecznicza: 20 / magia natury: 5 / magia runiczna: 20 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność: 5 / charyzma: 15 / wiedza ogólna: 10
Imię i nazwisko: Iris Myklebust
Okres fabularny: lipiec-sierpień
Wynik rzutu: 15
Opis: W pewnym momencie czujesz, jak twoje zmysły wibrują, a energia wokół ciebie pulsuje. W głębi duszy wiesz, że to nie jest zwykły przypływ mocy – to coś więcej, coś, co łączy cię z tą ziemią i pierwotną magią. Jeśli postanowisz rzucić zaklęcie z dziedziny magii natury, jest ono znacznie silniejsze niż mogłoby ci się wydawać, dodając ci przy tym jednorazowo +25 do wyniku.
Status: niewykonane/w trakcie/wykonane/rezygnuję
Okres fabularny: lipiec-sierpień
Wynik rzutu: 15
Opis: W pewnym momencie czujesz, jak twoje zmysły wibrują, a energia wokół ciebie pulsuje. W głębi duszy wiesz, że to nie jest zwykły przypływ mocy – to coś więcej, coś, co łączy cię z tą ziemią i pierwotną magią. Jeśli postanowisz rzucić zaklęcie z dziedziny magii natury, jest ono znacznie silniejsze niż mogłoby ci się wydawać, dodając ci przy tym jednorazowo +25 do wyniku.
Status: niewykonane/w trakcie/wykonane/rezygnuję
Mistrz Gry
Re: Granice magii Wto 13 Sie - 22:34
The member 'Iris Myklebust' has done the following action : kości
'k15' : 15
'k15' : 15
Harpa Tveter
Re: Granice magii Sro 21 Sie - 2:40
Harpa TveterWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Uppsala, Szwecja
Wiek : 30 lat
Stan cywilny : zamężna
Status majątkowy : przeciętny
Genetyka : niksa
Zawód : Młoda oficer w Wysłannikach Forsetiego. Uciekinierka. Zaginiona żona. Rozczarowanie matki. Gorzki zawód ojca.
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : Kruk
Atuty : akrobata (I), miłośnik pojedynków (II), śpiew jezior
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 20 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 14 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 1 / magia przemiany: 20 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 10 / charyzma: 10 / wiedza ogólna: 5
Imię i nazwisko: Harpa Tveter
Okres fabularny: lipiec—sierpień 2001r.
Wynik rzutu: 7
Opis: W pobliżu pojawia się tajemnicze, nieznane stworzenie o dużej posturze, które wydaje się z oddali śledzić każdy twój ruch, nie zbliżając się jednak za bardzo. Jeśli zdecydujesz mu się przyjrzeć, zobaczysz, że to bestia przypominająca niedźwiedzia o dużych, zlodowaciałych, niemalże martwych oczach.
Status: w trakcie
Okres fabularny: lipiec—sierpień 2001r.
Wynik rzutu: 7
Opis: W pobliżu pojawia się tajemnicze, nieznane stworzenie o dużej posturze, które wydaje się z oddali śledzić każdy twój ruch, nie zbliżając się jednak za bardzo. Jeśli zdecydujesz mu się przyjrzeć, zobaczysz, że to bestia przypominająca niedźwiedzia o dużych, zlodowaciałych, niemalże martwych oczach.
Status: w trakcie
. Silence isn't empty.