:: Forum :: Dział techniczny :: Wydarzenia fabularne :: Wydarzenia fabularne
Strona 2 z 2 • 1, 2
Granice magii
+10
Iris Myklebust
Isla Löve
Asterin Eggen
Agnar Eriksen
Villemo Holmsen
Einar Halvorsen
Vaia Cortés da Barros
Eira Bergdahl
Magnus Eggen
Ilmari Vanhanen
14 posters
Mistrz Gry
Granice magii Sro 3 Lip - 14:20
First topic message reminder :
Granice magii
W ostatnich dniach coraz częściej słyszy się o tajemniczych zjawiskach, które budzą niepokój i wątpliwości co do stabilności samej magii. Rozrastające się enklawy, zarówno w dużych skupiskach śniących, jak i w odległych zakątkach, stanowią palący problem dla Komisji do Spraw Niemagicznych. Karl Mickelson coraz częściej zwraca się z gorącymi apelami do mieszkańców magicznej Skandynawii, by trzymali się od tych miejsc z daleka. Niestety, te prośby pozostają bez odpowiedzi – nie brakuje bowiem śmiałków, którzy, zwiedzeni ciekawością, przekraczają zakazane granice. Choć niektórzy wierzą, że rytuały odprawiane w ostatnich miesiącach przez Magisterium mogły mieć związek z tym niepokojącym rozwojem wydarzeń, to nie ma na to pewnych dowodów. Jedno jest jednak pewne – zmiany te nieuchronnie, choć powoli i bezlitośnie, przesuwają granice znanego galdrom świata.
1. Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy rzucić kością k15 i rozegrać sesję w okolicach Midgardu (jezioro Golddajávri, góry Bardal, Lasy Północne, Samotna Wieża), uwzględniając wylosowany efekt.
2. Zadanie powinny być rozgrywką priorytetową, która musi być rozpoczęta w przeciągu dwóch tygodni od wylosowania zadania.
3. Gracz ma możliwość ze zrezygnowania z efektu, aktualizując status.
5. Gracze mają obowiązek zgłaszać wykonanie danej aktywności w temacie wydarzenia fabularnego, posługując się przy tymponiższym wzorem.
6. Za wykonanie minimum dwóch efektów graczowi przysługuje dodatkowa odznaka Granice magii. Po wykonaniu zadania można zgłosić się od razu po punkty doświadczenia w aktualizacji rozwoju postaci.
7. Można wziąć udział w dodatkowym wydarzeniu, jakim jest Wszystkie drogi prowadzą do Koselig, które będzie prowadzone przez Proroka.
Zasady
1. Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy rzucić kością k15 i rozegrać sesję w okolicach Midgardu (jezioro Golddajávri, góry Bardal, Lasy Północne, Samotna Wieża), uwzględniając wylosowany efekt.
2. Zadanie powinny być rozgrywką priorytetową, która musi być rozpoczęta w przeciągu dwóch tygodni od wylosowania zadania.
3. Gracz ma możliwość ze zrezygnowania z efektu, aktualizując status.
5. Gracze mają obowiązek zgłaszać wykonanie danej aktywności w temacie wydarzenia fabularnego, posługując się przy tymponiższym wzorem.
- Kod:
[b]Imię i nazwisko: [/b]wpisz
[b]Okres fabularny: [/b]wpisz
[b]Wynik rzutu: [/b]wpisz
[b]Opis:[/b] wpisz
[b]Status: [/b]niewykonane/w trakcie/wykonane/rezygnuję
6. Za wykonanie minimum dwóch efektów graczowi przysługuje dodatkowa odznaka Granice magii. Po wykonaniu zadania można zgłosić się od razu po punkty doświadczenia w aktualizacji rozwoju postaci.
7. Można wziąć udział w dodatkowym wydarzeniu, jakim jest Wszystkie drogi prowadzą do Koselig, które będzie prowadzone przez Proroka.
Ulrik Enger
Re: Granice magii Sro 4 Wrz - 18:09
Ulrik EngerWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Kopenhaga, Dania
Wiek : 32 lata
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : biedny
Genetyka : warg
Zawód : łowca zwierząt, były łowca Gleipniru
Wykształcenie : II stopień wtajemniczenia
Totem : wiewiórka
Atuty : siłacz (I), myśliwy (II), wilczy instynkt
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 20 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 20 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 10 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 20 / charyzma: 5 / wiedza ogólna: 5
Imię i nazwisko: Ulrik Enger
Okres fabularny: lipiec-sierpień
Wynik rzutu: 1
Opis: Kiedy przyjrzysz się bliżej okolicy, w której jesteś, nieoczekiwanie zauważasz dziwne... szczeliny. Są rozrzucone w przypadkowych miejscach w lesie, wśród drzew, na polanach, a czasem nawet w skalistym terenie. Te szczeliny nie są zwykłymi pęknięciami w ziemi – wydają się pulsować delikatnym, niepokojącym światłem, jakby emanowały nieznaną energią. Nie wszyscy są w stanie je zobaczyć; szczeliny znikają też po jakimś czasie.
Status: -
Okres fabularny: lipiec-sierpień
Wynik rzutu: 1
Opis: Kiedy przyjrzysz się bliżej okolicy, w której jesteś, nieoczekiwanie zauważasz dziwne... szczeliny. Są rozrzucone w przypadkowych miejscach w lesie, wśród drzew, na polanach, a czasem nawet w skalistym terenie. Te szczeliny nie są zwykłymi pęknięciami w ziemi – wydają się pulsować delikatnym, niepokojącym światłem, jakby emanowały nieznaną energią. Nie wszyscy są w stanie je zobaczyć; szczeliny znikają też po jakimś czasie.
Status: -
Mistrz Gry
Re: Granice magii Sro 4 Wrz - 18:09
The member 'Ulrik Enger' has done the following action : kości
'k15' : 1
'k15' : 1
Ulrik Enger
Re: Granice magii Sro 4 Wrz - 18:12
Ulrik EngerWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Kopenhaga, Dania
Wiek : 32 lata
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : biedny
Genetyka : warg
Zawód : łowca zwierząt, były łowca Gleipniru
Wykształcenie : II stopień wtajemniczenia
Totem : wiewiórka
Atuty : siłacz (I), myśliwy (II), wilczy instynkt
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 20 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 20 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 10 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 20 / charyzma: 5 / wiedza ogólna: 5
Imię i nazwisko: Ulrik Enger
Okres fabularny: lipiec-sierpień
Wynik rzutu: 9
Opis: Podczas wycieczki po okolicach, twoje zmysły zostają nagle przytłoczone intensywnym zapachem ziół, który zaczyna ci przeszkadzać, co nigdy wcześniej ci się nie zdarzyło. Z każdym krokiem, aromat staje się coraz silniejszy, otaczając cię niczym niewidzialna mgła. Zapach, który zwykle kojarzył się z uspokojeniem i harmonią, teraz drażni twoje zmysły, przyprawiając o zawroty głowy i dziwne uczucie mdłości. Twoje oczy zaczynają łzawić, a w gardle pojawia się dziwne drapanie, jakby natura nagle postanowiła poddać cię próbie, wystawiając na działanie sił, których nigdy wcześniej jeszcze nie doświadczyłeś.
Status: -
Okres fabularny: lipiec-sierpień
Wynik rzutu: 9
Opis: Podczas wycieczki po okolicach, twoje zmysły zostają nagle przytłoczone intensywnym zapachem ziół, który zaczyna ci przeszkadzać, co nigdy wcześniej ci się nie zdarzyło. Z każdym krokiem, aromat staje się coraz silniejszy, otaczając cię niczym niewidzialna mgła. Zapach, który zwykle kojarzył się z uspokojeniem i harmonią, teraz drażni twoje zmysły, przyprawiając o zawroty głowy i dziwne uczucie mdłości. Twoje oczy zaczynają łzawić, a w gardle pojawia się dziwne drapanie, jakby natura nagle postanowiła poddać cię próbie, wystawiając na działanie sił, których nigdy wcześniej jeszcze nie doświadczyłeś.
Status: -
Mistrz Gry
Re: Granice magii Sro 4 Wrz - 18:12
The member 'Ulrik Enger' has done the following action : kości
'k15' : 9
'k15' : 9
Verner Forsberg
Re: Granice magii Czw 12 Wrz - 19:12
Verner ForsbergŚlepcy
Gif :
Grupa : ślepcy
Miejsce urodzenia : Karlstad, Szwecja
Wiek : 30 lat
Stan cywilny : wdowiec
Status majątkowy : bogaty
Zawód : toksykolog
Wykształcenie : IV stopień wtajemniczenia
Totem : wąż
Atuty : truciciel (I), odporny na trucizny (II)
Statystyki : alchemia: 28 / magia użytkowa: 5 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 20 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 5 / charyzma: 21 / wiedza ogólna: 10
Imię i nazwisko: Verner Forsberg
Okres fabularny: lipiec
Wynik rzutu: 14
Opis: W okolicy Midgardu zauważasz stado martwych månhjortów, które wygląda niczym scena rzezi. Dobrze wiesz, ze ich dzikiej populacji zagrażają kłusownicy, chcący uzyskać surowiec poprzez prawnie zakazane wykrwawianie, ale po dłuższej inspekcji nie zauważasz żadnego śladu, który mógłby jednoznacznie wskazywać na ich obecność. Pozostaje więc pytanie: co się z nimi stało i kto lub co jest za to odpowiedzialny?
Status: w trakcie
Okres fabularny: lipiec
Wynik rzutu: 14
Opis: W okolicy Midgardu zauważasz stado martwych månhjortów, które wygląda niczym scena rzezi. Dobrze wiesz, ze ich dzikiej populacji zagrażają kłusownicy, chcący uzyskać surowiec poprzez prawnie zakazane wykrwawianie, ale po dłuższej inspekcji nie zauważasz żadnego śladu, który mógłby jednoznacznie wskazywać na ich obecność. Pozostaje więc pytanie: co się z nimi stało i kto lub co jest za to odpowiedzialny?
Status: w trakcie
Mistrz Gry
Re: Granice magii Czw 12 Wrz - 19:12
The member 'Verner Forsberg' has done the following action : kości
'k15' : 14
'k15' : 14
Verner Forsberg
Re: Granice magii Pią 13 Wrz - 16:35
Verner ForsbergŚlepcy
Gif :
Grupa : ślepcy
Miejsce urodzenia : Karlstad, Szwecja
Wiek : 30 lat
Stan cywilny : wdowiec
Status majątkowy : bogaty
Zawód : toksykolog
Wykształcenie : IV stopień wtajemniczenia
Totem : wąż
Atuty : truciciel (I), odporny na trucizny (II)
Statystyki : alchemia: 28 / magia użytkowa: 5 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 20 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 5 / charyzma: 21 / wiedza ogólna: 10
Imię i nazwisko: Verner Forsberg
Okres fabularny: lipiec
Wynik rzutu: 6
Opis: W pobliżu pojawia się tajemnicze, nieznane stworzenie, które wydaje się śledzić każdy twój ruch, nie zbliżając się jednak za bardzo. Jeśli rzucisz na spostrzegawczość, a twój wynik będzie równy lub powyżej 50, ujrzysz, że jest to ptak o ciemnoczerwonym upierzeniu, co czyni go zarówno pięknym, jak i przerażającym widokiem. Na piersi ma plamy przypominające skrzepy krwi, a jego oczy błyszczą się dziwnym, czerwonym blaskiem.
Status: w trakcie
Okres fabularny: lipiec
Wynik rzutu: 6
Opis: W pobliżu pojawia się tajemnicze, nieznane stworzenie, które wydaje się śledzić każdy twój ruch, nie zbliżając się jednak za bardzo. Jeśli rzucisz na spostrzegawczość, a twój wynik będzie równy lub powyżej 50, ujrzysz, że jest to ptak o ciemnoczerwonym upierzeniu, co czyni go zarówno pięknym, jak i przerażającym widokiem. Na piersi ma plamy przypominające skrzepy krwi, a jego oczy błyszczą się dziwnym, czerwonym blaskiem.
Status: w trakcie
Mistrz Gry
Re: Granice magii Pią 13 Wrz - 16:35
The member 'Verner Forsberg' has done the following action : kości
'k15' : 6
'k15' : 6
Strona 2 z 2 • 1, 2