Jul w Midgardzie
+3
Vivian Sørensen
Folke Baantjer
Mistrz Gry
7 posters
Mistrz Gry
Jul w Midgardzie Nie 6 Mar - 13:40
Jul w Midgardzie
Úti vill jól drekka, Ef skal einn ráða, Fylkir enn framlyndi, Ok Freys leik heyja.
Obchody Jul, wspominane w rozmowach i poprzedzone w licznych, podjętych przygotowaniach, powitały świat galdrów, niosąc w srogim obliczu tragedii przelanej krwi przebłysk świata nadziei. Zanurzeni w tradycji i wypełnianych obrządkach mieszkańcy, mogli choćby przez chwilę zapomnieć o wydarzeniach szarpiących bezwzględnie świat, o kaskadzie zaginięć, proteście Wyzwolonych i wstrząsającym, mającym miejsce na Placu Kupieckim akcie wandalizmu. Miasto, dekorowane podczas Dnia Świętej Łucji, stroiło się w migoczących światłach, bombkach, symbolach run oraz podobiznach magicznych, wpisanych w legendy stworzeń. Widok, jakże znajomy i jakże wyczekiwany, nierzadko skłaniał do przełamania uśmiechu na powleczonych ciepłem rumieńców twarzach.
Z tej wyjątkowej okazji przygotowaliśmy kilka różnych aktywności, w których możecie wziąć udział i otrzymać nagrodę w postaci punktów doświadczenia. Za wykonanie przynajmniej jednej z nich przysługuje specjalna odznaka „Jul w Midgardzie”. Czas jest dostępny tak długo, jak trwa fabularny miesiąc.
Magiczna sieć „Julbock” od lat pomaga w dostarczaniu prezentów, również tych całkowicie anonimowych. Domy, wpisywane w ich rejestr mogą cieszyć się błyskawicznym, niepostrzeżonym pojawieniem się pakunków z podarkami, dostrzeganymi rano przez domowników. Pracownicy umożliwiają, co więcej, wysłanie życzeń i złożenie podpisu na prezencie. Osoby, które z kolei pragną ukryć tożsamość i sprawić innym niespodziankę, mogą to oczywiście uczynić z pomocą kurierskiej sieci. Wystarczy tylko zostawić prezent w jednym z licznych punktów odbioru, tworzonych w różnych miejscach Midgardu i w innych, galdryjskich dzielnicach miast. Sieć „Julbock” cieszy się zaufaniem i dużą popularnością wśród społeczeństwa. Swoją nazwę czerpie od legendarnego stworzenia, przypominającego koziołka, nieśmiałego, przynoszącego zgodnie z podaniami prezenty domownikom, którzy odpowiednio przygotowali się do nadejścia Jul.
Niemal każdy galdr wykonuje określone czynności podczas nadejścia Jul, pragnąc w ten sposób dopełnić przygotowań oraz następnie, należycie przeżyć niezwykle istotne i pełne radości święto. Poniżej znajduje się lista zadań, na których motywach można oprzeć rozgrywki i dzięki temu otrzymać dodatkowe 10 PD za każdy zakończony wątek na minimum 5 postów na osobę. Można wykorzystać i rozliczyć dowolną ilość rozgrywek (każda z różnym motywem, nie można rozliczać tego samego zadania więcej niż jednokrotnie). Zadania nie podlegają losowaniu, każdy wybiera te, jakie będą mu najbardziej odpowiadać. Uwaga! Jednocześnie można prowadzić maksymalnie dwa scenariusze. Zabrania się uczestnictwa w większej ilości rozgrywek bez ukończenia poprzednich, bez względu na to, czy jest się osobą rozpoczynającą czy nie. Zadania należy zgłaszać w tym temacie po wypełnieniu poniższego wzoru. Może to uczynić dowolna osoba z pary. W poście należy podlinkować rozgrywkę.
Staronordycki toast wpisany w obchody świąt przesilenia zimowego. Pierwszy toast wznoszono w imię Odyna dla „zwycięstwa oraz potęgi władcy”, drugi dla Njorda i Frejra o dobre żniwa i pokój, trzeci z kolei, był poświęcony samej przyjemności czerpanej z upojenia. Wszystkie dalsze toasty dedykowano zmarłym.
Obchody Jul, wspominane w rozmowach i poprzedzone w licznych, podjętych przygotowaniach, powitały świat galdrów, niosąc w srogim obliczu tragedii przelanej krwi przebłysk świata nadziei. Zanurzeni w tradycji i wypełnianych obrządkach mieszkańcy, mogli choćby przez chwilę zapomnieć o wydarzeniach szarpiących bezwzględnie świat, o kaskadzie zaginięć, proteście Wyzwolonych i wstrząsającym, mającym miejsce na Placu Kupieckim akcie wandalizmu. Miasto, dekorowane podczas Dnia Świętej Łucji, stroiło się w migoczących światłach, bombkach, symbolach run oraz podobiznach magicznych, wpisanych w legendy stworzeń. Widok, jakże znajomy i jakże wyczekiwany, nierzadko skłaniał do przełamania uśmiechu na powleczonych ciepłem rumieńców twarzach.
Z tej wyjątkowej okazji przygotowaliśmy kilka różnych aktywności, w których możecie wziąć udział i otrzymać nagrodę w postaci punktów doświadczenia. Za wykonanie przynajmniej jednej z nich przysługuje specjalna odznaka „Jul w Midgardzie”. Czas jest dostępny tak długo, jak trwa fabularny miesiąc.
Sieć „Julbock”
Magiczna sieć „Julbock” od lat pomaga w dostarczaniu prezentów, również tych całkowicie anonimowych. Domy, wpisywane w ich rejestr mogą cieszyć się błyskawicznym, niepostrzeżonym pojawieniem się pakunków z podarkami, dostrzeganymi rano przez domowników. Pracownicy umożliwiają, co więcej, wysłanie życzeń i złożenie podpisu na prezencie. Osoby, które z kolei pragną ukryć tożsamość i sprawić innym niespodziankę, mogą to oczywiście uczynić z pomocą kurierskiej sieci. Wystarczy tylko zostawić prezent w jednym z licznych punktów odbioru, tworzonych w różnych miejscach Midgardu i w innych, galdryjskich dzielnicach miast. Sieć „Julbock” cieszy się zaufaniem i dużą popularnością wśród społeczeństwa. Swoją nazwę czerpie od legendarnego stworzenia, przypominającego koziołka, nieśmiałego, przynoszącego zgodnie z podaniami prezenty domownikom, którzy odpowiednio przygotowali się do nadejścia Jul.
Zasady
Prezenty można wysłać do dowolnej liczby osób. Prosimy jednak o zachowanie umiaru i przesyłanie prezentów do postaci o bliskich relacjach.
W jednym, dostarczonym pakunku mogą znajdować się maksymalnie trzy przedmioty.
Aby zachować klimatyczność i lekką tajemnicę, prosimy, aby zgłoszenia były wysyłane na prywatną skrzynkę Proroka. Mistrzowie gry będą systematycznie rozsyłać wasze podarki.
Każde konto może wykorzystać darmowe 100 PD na prezenty (łącznie). Nie zgłaszamy się po ich odbiór, ani nie otrzymujemy niewykorzystanej puli do własnego użytku.
W przypadku przekroczenia granicy 100 PD, należy zamieścić posta w rozliczeniach podpisując wydane punkty jako „naddatek na prezenty”.
Można korzystać z przedmiotów obecnych stale w sklepiku, przedmiotów z ekwipunku z wyjątkiem startowych lub dokonać zakupów z tymczasowego sklepu. Nie można wręczać przedmiotów dużych, takich jak środki transportu ani przesyłać zwierząt.
Kod, który należy wysłać na skrzynkę prywatną Proroka, został zamieszczony poniżej.
W przypadku otrzymania prezentu należy zgłosić ten fakt w rozwoju postaci.
Za wysłanie prezentu przysługuje jednokrotna nagroda w postaci 5 PD.
Link do sklepiku z prezentami: klik.
W jednym, dostarczonym pakunku mogą znajdować się maksymalnie trzy przedmioty.
Aby zachować klimatyczność i lekką tajemnicę, prosimy, aby zgłoszenia były wysyłane na prywatną skrzynkę Proroka. Mistrzowie gry będą systematycznie rozsyłać wasze podarki.
Każde konto może wykorzystać darmowe 100 PD na prezenty (łącznie). Nie zgłaszamy się po ich odbiór, ani nie otrzymujemy niewykorzystanej puli do własnego użytku.
W przypadku przekroczenia granicy 100 PD, należy zamieścić posta w rozliczeniach podpisując wydane punkty jako „naddatek na prezenty”.
Można korzystać z przedmiotów obecnych stale w sklepiku, przedmiotów z ekwipunku z wyjątkiem startowych lub dokonać zakupów z tymczasowego sklepu. Nie można wręczać przedmiotów dużych, takich jak środki transportu ani przesyłać zwierząt.
Kod, który należy wysłać na skrzynkę prywatną Proroka, został zamieszczony poniżej.
- Kod:
[u]Imię i nazwisko nadawcy: [/u]Wpisz
[u]Imię i nazwisko adresata: [/u]Wpisz
[u]Zawartość prezentu: [/u]Przedmiot (wartość PD)
[u]Podpis, życzenia: [/u]Opcjonalne, w przypadku niewypełnienia pakunek zostanie wysłany jako anonimowy
W przypadku otrzymania prezentu należy zgłosić ten fakt w rozwoju postaci.
Za wysłanie prezentu przysługuje jednokrotna nagroda w postaci 5 PD.
Link do sklepiku z prezentami: klik.
Lista świątecznych zadań
Niemal każdy galdr wykonuje określone czynności podczas nadejścia Jul, pragnąc w ten sposób dopełnić przygotowań oraz następnie, należycie przeżyć niezwykle istotne i pełne radości święto. Poniżej znajduje się lista zadań, na których motywach można oprzeć rozgrywki i dzięki temu otrzymać dodatkowe 10 PD za każdy zakończony wątek na minimum 5 postów na osobę. Można wykorzystać i rozliczyć dowolną ilość rozgrywek (każda z różnym motywem, nie można rozliczać tego samego zadania więcej niż jednokrotnie). Zadania nie podlegają losowaniu, każdy wybiera te, jakie będą mu najbardziej odpowiadać. Uwaga! Jednocześnie można prowadzić maksymalnie dwa scenariusze. Zabrania się uczestnictwa w większej ilości rozgrywek bez ukończenia poprzednich, bez względu na to, czy jest się osobą rozpoczynającą czy nie. Zadania należy zgłaszać w tym temacie po wypełnieniu poniższego wzoru. Może to uczynić dowolna osoba z pary. W poście należy podlinkować rozgrywkę.
- Kod:
[u]Imiona i nazwiska postaci: [/u]
[u]Numer zadania: [/u]
[u]Status: [/u]Niewykonane / W trakcie / Wykonane
Zadania
1 – W twoim odczuciu nastał najwyższy czas, aby zacząć przygotowywać świąteczne potrawy oraz wypieki. Tradycyjną potrawą jest pieczone mięso z dzika lub świni. Jako przystawkę spożywa się warzywa, szczególnie opiekane w ziołach ziemniaki. Nieodłącznym dodatkiem stały się także marynowane jabłka. Klasycznymi ciastkami są pepparkakor, czyli pochodzące ze Szwecji pierniczki, cienkie, kruche, o ostrym posmaku przypraw korzennych. Galdrowie korzystają przede wszystkim z foremek w kształcie zwierząt. Pamiętaj, że jeśli nie masz zdolności kulinarnych, możesz zawsze postanowić podszkolić się albo zwyczajnie pomóc innym osobom w mniejszym lub większym stopniu.
2 – Udaj się z drugą osobą na niezbędne zakupy, aby nabyć podarki przeznaczone dla bliskich. Kto wie, może oboje macie trudność z dobraniem jakiegoś prezentu i będziecie w związku z tym potrzebować porady?
3 – Jak na nieszczęście, w drugiej połowie grudnia dopadła cię uporczywa dolegliwość lub doznałeś napadu swojej genetycznej choroby. Ktoś postanowił odwiedzić cię w twoim domu oraz podnieść na duchu, że zdołasz szybko wyzdrowieć.
4 – Podczas Jul galdrowie wypijają bardzo duże ilości alkoholu. Udaj się z kimś do dowolnego lokalu, spędź czas w dobrym towarzystwie i zamów swój ulubiony trunek.
5 – Rozegraj świąteczne spotkanie w dowolnym gronie istotnych dla ciebie ludzi. Możesz również złożyć wizytę osobie, która będzie w tym okresie samotna.
6 – Udaj się z kimś na zewnątrz, aby powitać nadejście Nowego Roku. Nie zapomnij, zgodnie ze starym zwyczajem, rozpalić ogniska albo przynieść pochodni. Możesz posłużyć się zaklęciem Kyndill z dziedziny magii natury.
7 – Jeszcze kilka dni temu słyszałeś opowieść o jólakötturze, kocie zdolnym mierzyć nawet trzy metry wysokości, który poluje na osoby, jakie nie otrzymały w prezencie nic nowego do ubrania i nie przebłagały go za pomocą jedzenia. Postanowiłeś wybrać się na spacer po okolicach Midgardu i jak na złość dotyczącą twojego wcześniejszego sceptycyzmu, słyszysz niezadowolone miauczenie. (Rozgrywka prowadzona przez Proroka. Zadanie jest limitowane, może zgłosić się po nie maksymalnie jedna grupa graczy. Status: nieaktualne).
8 – W okresie przesilenia zimowego panuje noc polarna. Wyrusz poza tereny Midgardu, aby podziwiać malownicze zjawisko zorzy.
9 – Wiedziony ciekawością lub namówiony przez drugą osobę, decydujesz się sprawdzić świąteczne zwyczaje śniących oraz wykorzystywane przez nich, tradycyjne symbole. Udaj się do dowolnego miasta, odwiedź rynek, sklepy i inne, dowolne miejsca. Pamiętaj, że jeśli dysponujesz poziomem I wiedzy o śniących, będziesz znacznie zagubiony w ich środowisku i technologii.
10 – Niespodziewanie spotykasz na swojej drodze osobę, z którą nie widziałeś się już od dłuższego czasu. Porozmawiajcie na temat ostatnich wydarzeń z życia oraz nie zapomnijcie złożyć sobie nawzajem życzeń.
11 – Otrzymałeś niepokojący, anonimowy prezent; księgę, która prawdopodobnie zawiera treści związane z zakazaną magią. Czy zdecydujesz się udać do Kruczej Straży, a może jedynie opowiesz o znalezisku zaufanej osobie?
12 – Na terenie Midgardu w ostatnim czasie doszło do zaburzenia magii. Niestety, w jego wyniku we wnętrzu twojego domu zapanował chaos. Wszystkie, rozplanowane dekoracje znajdują się w przypadkowych miejscach. Jedna z szyb została wybita, a kilka talerzy stłuczonych. Poszukaj osoby, która razem z tobą posprząta opisany bałagan.
13 – W związku z podwyższeniem aktywności magicznej podczas Jul i obecnością bestii w biały dzień, organizacja Wyzwolonych wbrew żywionym nadziejom wcale nie próżnuje. Kiedy przechadzasz się w mniej uczęszczanym miejscu, zostajesz sprowokowany przez dwóch mężczyzn oskarżających cię o bycie wargiem i polowanie na niewinnych mieszkańców. Co zrobisz? Czy postanowisz załagodzić sytuację, a może pozwolisz się sprowokować i wdasz się z nieznajomymi w bójkę? (Rozgrywka prowadzona przez Proroka. Zadanie jest limitowane, może zgłosić się po nie maksymalnie jedna grupa graczy. Status: nieaktualne).
14 – Jul jest okresem, podczas którego pamięta się o osobach zmarłych. Podejmujesz decyzję, by udać się na cmentarz i odwiedzić grób kogoś, kto jest dla ciebie istotny. Czy to nostalgia czy zwykłe przyzwyczajenie, zobojętnione wraz z czasem?
15 – Miałeś sen, w jakim zupełnie zapomniałeś o takim święcie jak Jul. Jesteś podirytowany i zdumiony, kiedy w twoich progach, niespodziewanie pojawia się osoba z prezentem i życzeniami. Dzięki jej opowieściom odzyskujesz pamięć i przypominasz sobie, że jeszcze kilka dni temu kupiłeś dla niej podarek. Sny, po odpowiednim oznaczeniu, rozgrywa się w retrospekcjach.
16 – Pewna poczciwa staruszka skarży ci się, że kupiony przez nią, oznakowany runami pień drzewa, zamiast przynosić szczęście, przynosi tylko konflikty, złe samopoczucie, koszmary i inne nieszczęścia doświadczane w progach jej domu. Zdaniem kobiety na pień nałożono klątwę i prosi cię o potwierdzenie lub zaprzeczenie jej bezustannym obawom. (Rozgrywka prowadzona przez Proroka. Zadanie jest limitowane, może zgłosić się po nie maksymalnie jedna grupa graczy. Status: nieaktualne).
17 – Midgard od kilku tygodni trwa skuty w kajdanach mrozu. Pewnego poranka, kiedy wyruszasz na zakupy, zauważasz przestraszonego kota, psa albo inne, domowe zwierzę. Stworzenie, początkowo nieśmiałe, zaczyna nabierać ufności, kiedy częstujesz je pożywieniem. Ze względu na surowe warunki, podejmujesz decyzję, by użyczyć mu schronienia w swoim domu. Porozmawiaj ze znajomą osobą, czy zatrzymać je lub rozpocząć poszukiwania opiekunów, jakim nieszczęśliwie mógł uciec.
2 – Udaj się z drugą osobą na niezbędne zakupy, aby nabyć podarki przeznaczone dla bliskich. Kto wie, może oboje macie trudność z dobraniem jakiegoś prezentu i będziecie w związku z tym potrzebować porady?
3 – Jak na nieszczęście, w drugiej połowie grudnia dopadła cię uporczywa dolegliwość lub doznałeś napadu swojej genetycznej choroby. Ktoś postanowił odwiedzić cię w twoim domu oraz podnieść na duchu, że zdołasz szybko wyzdrowieć.
4 – Podczas Jul galdrowie wypijają bardzo duże ilości alkoholu. Udaj się z kimś do dowolnego lokalu, spędź czas w dobrym towarzystwie i zamów swój ulubiony trunek.
5 – Rozegraj świąteczne spotkanie w dowolnym gronie istotnych dla ciebie ludzi. Możesz również złożyć wizytę osobie, która będzie w tym okresie samotna.
6 – Udaj się z kimś na zewnątrz, aby powitać nadejście Nowego Roku. Nie zapomnij, zgodnie ze starym zwyczajem, rozpalić ogniska albo przynieść pochodni. Możesz posłużyć się zaklęciem Kyndill z dziedziny magii natury.
7 – Jeszcze kilka dni temu słyszałeś opowieść o jólakötturze, kocie zdolnym mierzyć nawet trzy metry wysokości, który poluje na osoby, jakie nie otrzymały w prezencie nic nowego do ubrania i nie przebłagały go za pomocą jedzenia. Postanowiłeś wybrać się na spacer po okolicach Midgardu i jak na złość dotyczącą twojego wcześniejszego sceptycyzmu, słyszysz niezadowolone miauczenie. (Rozgrywka prowadzona przez Proroka. Zadanie jest limitowane, może zgłosić się po nie maksymalnie jedna grupa graczy. Status: nieaktualne).
8 – W okresie przesilenia zimowego panuje noc polarna. Wyrusz poza tereny Midgardu, aby podziwiać malownicze zjawisko zorzy.
9 – Wiedziony ciekawością lub namówiony przez drugą osobę, decydujesz się sprawdzić świąteczne zwyczaje śniących oraz wykorzystywane przez nich, tradycyjne symbole. Udaj się do dowolnego miasta, odwiedź rynek, sklepy i inne, dowolne miejsca. Pamiętaj, że jeśli dysponujesz poziomem I wiedzy o śniących, będziesz znacznie zagubiony w ich środowisku i technologii.
10 – Niespodziewanie spotykasz na swojej drodze osobę, z którą nie widziałeś się już od dłuższego czasu. Porozmawiajcie na temat ostatnich wydarzeń z życia oraz nie zapomnijcie złożyć sobie nawzajem życzeń.
11 – Otrzymałeś niepokojący, anonimowy prezent; księgę, która prawdopodobnie zawiera treści związane z zakazaną magią. Czy zdecydujesz się udać do Kruczej Straży, a może jedynie opowiesz o znalezisku zaufanej osobie?
12 – Na terenie Midgardu w ostatnim czasie doszło do zaburzenia magii. Niestety, w jego wyniku we wnętrzu twojego domu zapanował chaos. Wszystkie, rozplanowane dekoracje znajdują się w przypadkowych miejscach. Jedna z szyb została wybita, a kilka talerzy stłuczonych. Poszukaj osoby, która razem z tobą posprząta opisany bałagan.
13 – W związku z podwyższeniem aktywności magicznej podczas Jul i obecnością bestii w biały dzień, organizacja Wyzwolonych wbrew żywionym nadziejom wcale nie próżnuje. Kiedy przechadzasz się w mniej uczęszczanym miejscu, zostajesz sprowokowany przez dwóch mężczyzn oskarżających cię o bycie wargiem i polowanie na niewinnych mieszkańców. Co zrobisz? Czy postanowisz załagodzić sytuację, a może pozwolisz się sprowokować i wdasz się z nieznajomymi w bójkę? (Rozgrywka prowadzona przez Proroka. Zadanie jest limitowane, może zgłosić się po nie maksymalnie jedna grupa graczy. Status: nieaktualne).
14 – Jul jest okresem, podczas którego pamięta się o osobach zmarłych. Podejmujesz decyzję, by udać się na cmentarz i odwiedzić grób kogoś, kto jest dla ciebie istotny. Czy to nostalgia czy zwykłe przyzwyczajenie, zobojętnione wraz z czasem?
15 – Miałeś sen, w jakim zupełnie zapomniałeś o takim święcie jak Jul. Jesteś podirytowany i zdumiony, kiedy w twoich progach, niespodziewanie pojawia się osoba z prezentem i życzeniami. Dzięki jej opowieściom odzyskujesz pamięć i przypominasz sobie, że jeszcze kilka dni temu kupiłeś dla niej podarek. Sny, po odpowiednim oznaczeniu, rozgrywa się w retrospekcjach.
16 – Pewna poczciwa staruszka skarży ci się, że kupiony przez nią, oznakowany runami pień drzewa, zamiast przynosić szczęście, przynosi tylko konflikty, złe samopoczucie, koszmary i inne nieszczęścia doświadczane w progach jej domu. Zdaniem kobiety na pień nałożono klątwę i prosi cię o potwierdzenie lub zaprzeczenie jej bezustannym obawom. (Rozgrywka prowadzona przez Proroka. Zadanie jest limitowane, może zgłosić się po nie maksymalnie jedna grupa graczy. Status: nieaktualne).
17 – Midgard od kilku tygodni trwa skuty w kajdanach mrozu. Pewnego poranka, kiedy wyruszasz na zakupy, zauważasz przestraszonego kota, psa albo inne, domowe zwierzę. Stworzenie, początkowo nieśmiałe, zaczyna nabierać ufności, kiedy częstujesz je pożywieniem. Ze względu na surowe warunki, podejmujesz decyzję, by użyczyć mu schronienia w swoim domu. Porozmawiaj ze znajomą osobą, czy zatrzymać je lub rozpocząć poszukiwania opiekunów, jakim nieszczęśliwie mógł uciec.
Folke Baantjer
Re: Jul w Midgardzie Nie 6 Mar - 16:03
Folke BaantjerWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Miðvágur, Wyspy Owcze
Wiek : 30 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : przeciętny
Zawód : była gwiazda filmowa
Wykształcenie : II stopień wtajemniczenia
Totem : zając
Atuty : artysta: aktorstwo (I), odporny (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 10 / magia lecznicza: 20 / magia natury: 16 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 15 / sprawność fizyczna: 5 / charyzma: 20 / wiedza ogólna: 15
YOU'RE GROWING TIRED OF ME
you love me so hard and I still can't sleep
sorry, l don't want your touch
It's not that I don't want you, It's just that
I fell in love with a war and it left a scar
nobody told me it ended
Vivian Sørensen
Re: Jul w Midgardzie Wto 15 Mar - 13:32
Vivian SørensenWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Odense, Dania
Wiek : 25 lat
Stan cywilny : panna
Status majątkowy : przeciętny
Zawód : złotnik w sklepie jubilerskim Sørensen w Midgardzie
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : długowłosy kot
Atuty : twórca (II), złotousty (I)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 16 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 15 / magia twórcza: 15 / sprawność fizyczna: 10 / charyzma: 21 / wiedza ogólna: 10
Imiona i nazwiska postaci: Karl Sørensen, Vivian Sørensen
Numer zadania: 2
Status: Zakończone
Imiona i nazwiska postaci: Zacharias Damgaard, Vivian Sørensen
Numer zadania: 4
Status: Zakończone
Imiona i nazwiska postaci: Villemo Holmsen, Vivian Sørensen
Numer zadania: 7
Status: Zakończone
Imiona i nazwiska postaci: Yasmin Forfang, Vivian Sørensen
Numer zadania: 9
Status: Zakończone
Numer zadania: 2
Status: Zakończone
Imiona i nazwiska postaci: Zacharias Damgaard, Vivian Sørensen
Numer zadania: 4
Status: Zakończone
Imiona i nazwiska postaci: Villemo Holmsen, Vivian Sørensen
Numer zadania: 7
Status: Zakończone
Imiona i nazwiska postaci: Yasmin Forfang, Vivian Sørensen
Numer zadania: 9
Status: Zakończone
Gość
Re: Jul w Midgardzie Sro 16 Mar - 13:07
GośćGość
Gość
Gość
Imiona i nazwiska postaci: Lofn Völsung, Niklaus Lundqvist
Numer zadania: 4
Status: Niewykonane
Numer zadania: 4
Status: Niewykonane
Gość
Re: Jul w Midgardzie Sro 16 Mar - 13:42
GośćGość
Gość
Gość
Imiona i nazwiska postaci: Lofn Völsung, Gert Molander, Gerda Molander.
Numer zadania: 1.
Status: W trakcie.
Numer zadania: 1.
Status: W trakcie.
Eitri Soelberg
Re: Jul w Midgardzie Pon 11 Kwi - 21:32
Eitri SoelbergWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Göteborg, Szwecja
Wiek : 29 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : zamożny
Genetyka : medium
Zawód : oficer Kruczej Straży, inspektor w Wydziale Kryminalno-Śledczym
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : łasica
Atuty : mistrz pościgów (I), odporny (II), między światami
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 27 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 26 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 25 / charyzma: 12 / wiedza ogólna: 10
Imiona i nazwiska postaci: Ivar Soelberg, Safír Fenrisson, Eitri Soelberg
Numer zadania: 6
Status: Zakończone
Numer zadania: 6
Status: Zakończone
Folke Baantjer
Re: Jul w Midgardzie Sob 30 Kwi - 13:20
Folke BaantjerWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Miðvágur, Wyspy Owcze
Wiek : 30 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : przeciętny
Zawód : była gwiazda filmowa
Wykształcenie : II stopień wtajemniczenia
Totem : zając
Atuty : artysta: aktorstwo (I), odporny (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 10 / magia lecznicza: 20 / magia natury: 16 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 15 / sprawność fizyczna: 5 / charyzma: 20 / wiedza ogólna: 15
YOU'RE GROWING TIRED OF ME
you love me so hard and I still can't sleep
sorry, l don't want your touch
It's not that I don't want you, It's just that
I fell in love with a war and it left a scar
nobody told me it ended
Dahlia Tordenskiold
Re: Jul w Midgardzie Pon 6 Cze - 12:11
Dahlia TordenskioldWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Sztokholm, Szwecja
Wiek : 29 lat
Stan cywilny : zamężna
Status majątkowy : bogaty
Zawód : twórczyni perfum, właścicielka "Vanadis Atelier", alchemiczka, żona i matka
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : kot
Atuty : złotousty (I), kulturowy (II)
Statystyki : alchemia: 20 / magia użytkowa: 6 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 10 / sprawność fizyczna: 15 / charyzma: 16 / wiedza ogólna: 15
Imiona i nazwiska postaci: Dahlia Tordenskiold, Halvard Tordenskiold, Lasse Nørgaard, Silje Nørgaard, Irene Engberg
Numer zadania: 5
Status: W trakcie
Numer zadania: 5
Status: W trakcie
FAMILY, DUTY, HONOR
Zacharias Damgaard
Re: Jul w Midgardzie Pon 6 Cze - 12:32
Zacharias DamgaardWidzący
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Odense, Dania
Wiek : 33 lata
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : zamożny
Zawód : były pracownik naukowy i wykładowca instytutu Ansuz (teoria magii przemiany), obecnie przedstawiciel E.Damgaard Kaffe
Wykształcenie : IV stopień wtajemniczenia
Totem : kot
Atuty : złotousty (I), znawca transformacji (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 10 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 25 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 8 / charyzma: 15 / wiedza ogólna: 18
Isak Bergman
Re: Jul w Midgardzie Pon 6 Cze - 12:35
Isak BergmanŚlepcy
Gif :
Grupa : ślepcy
Miejsce urodzenia : Göteborg, Szwecja
Wiek : 58 lat, oficjalnie 40
Stan cywilny : wdowiec
Status majątkowy : przeciętny
Zawód : snycerz, szkutnik – wytwórca magicznych langskipów
Wykształcenie : I stopień wtajemniczenia
Totem : mewa
Atuty : miłośnik pojedynków (I), wiking (I), zaślepiony (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 6 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 10 / magia zakazana: 30 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 15 / sprawność fizyczna: 15 / charyzma: 10 / wiedza ogólna: 6
There's a shadow just behind me
Shrouding every step I take
Shrouding every step I take
Making every promise empty
Pointing every finger at me
Pointing every finger at me