:: Forum :: Dział techniczny :: Wydarzenia fabularne :: Wydarzenia fabularne :: Zakończone
Niespodziewane aberracje
+2
Rúna Nørgaard
Mistrz Gry
6 posters
Mistrz Gry
Niespodziewane aberracje Czw 4 Sty - 20:07
Niespodziewane aberracje
Zbliżające się, coroczne targi im. Erlinga Ovesena, ojca technologii magicznej, od zawsze wzbudzały duże zainteresowanie magicznej części społeczeństwa. Finansowane przez klan Vanhanenów wydarzenie odbywa się zawsze w Danii, ojczyźnie znanego naukowca, w galdryjskiej dzielnicy Kopenhagi, mieszczącej się nieopodal portu Nordhavnen. Na wspominanym targu można odnaleźć urządzenia tworzone przez znane, inżynierskie firmy jak również amatorskie projekty, pozwalające młodym wynalazcom na poszerzenie sławy i uzyskanie grona zaufanych klientów. Chociaż początkowo targi spotykały się z kontrowersyjnymi opiniami pochodzącymi zwłaszcza z konserwatywnych środowisk, obecnie korzysta z nich niemal każdy, tak samo jak w każdym domu znajdują się obecnie owoce technologii magicznej, znacznie ułatwiającej prozę codziennego życia. Zgodnie z zapewnieniami Komisji do Spraw Niemagicznych, zwiększoną aktywność na terenie kopenhaskiej enklawy uznano za całkowicie zamknięty, opanowany temat – rzecznik prasowy organizacji zapewniał, że skontrolowano i dodatkowo wzmocniono bariery odgradzające miejsce niestabilności magii od pozostałych terenów, w tym zajmowanych przez śniących.
Podstawowe informacje
Start wydarzenia
10.01.2023
Fabularna data
25.05.2001
Miejsce
zostanie podane
Ilość miejsc
nieograniczona*
Użyteczne statystyki
magia użytkowa, wiedza ogólna, charyzma, sprawność fizyczna
* – w przypadku większej ilości zapisanych osób zostaną utworzone grupy po 3-4 postaci
10.01.2023
Fabularna data
25.05.2001
Miejsce
zostanie podane
Ilość miejsc
nieograniczona*
Użyteczne statystyki
magia użytkowa, wiedza ogólna, charyzma, sprawność fizyczna
* – w przypadku większej ilości zapisanych osób zostaną utworzone grupy po 3-4 postaci
Targi im. Erlinga Ovesena są uznawane za jedne z większych, majowych wydarzeń w świecie galdrów. Tak jak co roku, są one finansowane przez klan Vanhanenów oraz obecnie żyjących potomków protoplasty technologii magicznej i stanowią doskonałą szansę na zakup użytecznych urządzeń oraz przekonanie się o nadchodzących wynalazkach. Mimo, że zasilane magią mechanizmy początkowo spotykały się z oporem konserwatystów, obecnie korzysta z nich każdy galdr przynajmniej w podstawowym zakresie. Tłumów chętnych nie zniechęciła nawet niekorzystna wiadomość podana na początku miesiąca przez dziennikarzy Orakel – według nich w enklawie mieszczącej się w Kopenhadze zaobserwowano niebezpieczną aktywność magiczną, co poskutkowało nawet interwencją czyścicieli. Sytuacja została jednak określona jako opanowana, pozwalając wszystkim niejako odetchnąć z ulgą.
Misja przeznaczona jest dla dowolnych postaci, bez względu na grupę i pochodzenie. Mile widziane będą osoby związane z Kruczą Strażą, Komisją do Spraw Niemagicznych, zainteresowane technologią magiczną oraz śniącymi.
Uwaga! Misja stwarza zagrożenie dla zdrowia i życia postaci, dlatego uczestnikom zabrania się prowadzenia rozgrywek datowanych na datę późniejszą niż podana na rozpisce wydarzenia.
Zapisy
Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy zgłosić się w tym temacie. Osoby, które dotąd w nich nie uczestniczyły, mają pierwszeństwo w zapisach.
Rúna Nørgaard
Re: Niespodziewane aberracje Czw 4 Sty - 20:30
Rúna NørgaardWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Aalborg, Dania
Wiek : 28 lat
Stan cywilny : panna
Status majątkowy : zamożny
Zawód : teoretyk magii runicznej w Instytucie Eihwaz, tłumacz języka runicznego
Wykształcenie : IV stopień wtajemniczenia
Totem : lis
Atuty : znawca transformacji (I), pasjonat run (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 16 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 10 / magia runiczna: 30 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 15 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 5 / charyzma: 10 / wiedza ogólna: 5
Zgłaszam się!
To dorosła kobieta, na dodatek czarownica i do tego ruda.
Nie powstrzymałbyś jej nawet, gdybyś chciał.
Nie powstrzymałbyś jej nawet, gdybyś chciał.
Ilmari Vanhanen
Re: Niespodziewane aberracje Czw 4 Sty - 23:14
Ilmari VanhanenWidzący
online
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Turku, Finlandia
Wiek : 28 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : zamożny
Zawód : inżynier magii, pracownik naukowy Instytutu Kenaz
Wykształcenie : IV stopień wtajemniczenia
Totem : krogulec
Atuty : obieżyświat (I), rzemieślnik (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 10 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 6 / magia runiczna: 8 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 10 / magia twórcza: 27 / sprawność fizyczna: 5 / charyzma: 5 / wiedza ogólna: 21
Ilmariego też można dopisać.
Isabella de' Medici
Re: Niespodziewane aberracje Pon 8 Sty - 21:31
Isabella de' MediciWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Midgard, Norwegia
Wiek : 30 lat
Stan cywilny : wdowa
Status majątkowy : zamożny
Zawód : koroner w Kruczej Straży
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : szczur
Atuty : odporny (II), awanturnik (I)
Statystyki : alchemia: 15 / magia użytkowa: 23 / magia lecznicza: 10 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 10 / charyzma: 10 / wiedza ogólna: 20
Magnus Eggen
Re: Niespodziewane aberracje Sro 10 Sty - 18:31
Magnus EggenŚlepcy
Gif :
Grupa : ślepcy
Miejsce urodzenia : Alta, Norwegia
Wiek : 36 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : przeciętny
Zawód : Niegdyś łowca Gleipniru. Dziś przestępca — najemnik, lichwiarz, morderca, złowrogi duch Przesmyku Lokiego; wierny kundel służący człowiekowi, któremu zawdzięcza zaślepienie.
Wykształcenie : I stopień wtajemniczenia
Totem : niedźwiedź
Atuty : obrońca (I), zaślepiony (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 10 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 36 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 15 / charyzma: 10 / wiedza ogólna: 5
Zagrożenie życia i zdrowia? Niech będzie, że i Magnus się zjawi!
p u r p o s e
— that's all any of us want now, every single one of us. Not answers, not Löve — just a reason to exist.
Prorok
Re: Niespodziewane aberracje Nie 14 Sty - 23:22
ProrokKonta specjalne
Prorok
Prorok
Gif :
Grupa : konto specjalne
Misja rozpoczyna się tutaj – zapraszam!
Mistrz Gry
Re: Niespodziewane aberracje Nie 17 Mar - 10:53
Podsumowanie
Tegoroczna celebracja najświeższych osiągnięć i aspiracji technologii magicznej miała być zarazem okazją, by zobaczyć najnowszy klejnot kopenhaskich ogrodów botanicznych – szklany pałac zaprojektowany został przez sławnych ze smykałki architektonicznej Vanhanenów, a wzniesiono go w dużej mierze na szczodrości majętnych Oldenburgów. Zachwycająca konstrukcja miała być niezapomnianą scenerią dla uczestników targów i w istocie długo jeszcze pozostanie przez nich niezapomniana, jednak nie przez zachwyt – budowla stała się miejscem, w którym uwinęła gniazdo jedna z większych katastrof magicznych obecnych czasów. Galdrowie teoretyzują, że natężenie magii w źródłach stosowanych do napędu technologicznych wynalazków musiało spowodować ekspansję pobliskiej enklawy, która pozostawała dotąd i pozostaje pod czujną obserwacją naukowców i równie czujną ochroną Komisji do Spraw Niemagicznych. Natura tych zjawisk jest jednak wciąż nieprzewidywalna i pełna nierozwikłanych tajemnic; nikt nie przewidywał, że przemieni jedno z największych wydarzeń magicznej społeczności w przerażającą tragedię, w której wielu straci ufność do magii, a niektórzy – życie. Aberracje sprawiły, że nieodzowne galdrom zaklęcia stały się pułapką zastawianą na siebie samych zatrzaskującą ich w sercu katastrofy, stały się żartami Lokiego, boga oszustw, zdrady i zmienności, przebrzmiewającymi w powietrzu krzykiem przerażenia. Zawodziły zaklęcia teleportacyjne, uzdrawiające i wzywające pomoc – zgromadzeni pod szczątkami szklanego sufitu zostali sami, porzuceni przez dar płynący im w żyłach. Zanim wreszcie nadeszła pomoc, na ich oczach celebracja możliwości magii stała się przerażającą demonstracją jej zwodniczości i okrucieństwa. Gdyby serce, rodzące się z ciemności między lamentem i panicznym strachem, nie zostało zniszczone, jakim potworem okazałaby się jej córka?
Rúna Nørgaard, Ilmari Vanhanen, Isabella de’ Medici i Magnus Eggen za aktywny udział w misji otrzymują po 75 PD i 1 punkt do dowolnej statystyki wykorzystanej w trakcie wydarzenia. Dodatkowo mogą zgłosić się po 1 punkt do reputacji, w przypadku Magnusa – po 1 punkt ujemny. Ilmari i Magnus uzyskują także po 2 punkty do rozpoznawalności. Ilmari w wyniku podjętych decyzji wchodzi w posiadanie magicznego kryształu. Po nagrody należy obowiązkowo zgłosić się w aktualizacjach rozwoju postaci oraz aktualizacjach reputacji i rozpoznawalności.
Nagrody
Rúna Nørgaard, Ilmari Vanhanen, Isabella de’ Medici i Magnus Eggen za aktywny udział w misji otrzymują po 75 PD i 1 punkt do dowolnej statystyki wykorzystanej w trakcie wydarzenia. Dodatkowo mogą zgłosić się po 1 punkt do reputacji, w przypadku Magnusa – po 1 punkt ujemny. Ilmari i Magnus uzyskują także po 2 punkty do rozpoznawalności. Ilmari w wyniku podjętych decyzji wchodzi w posiadanie magicznego kryształu. Po nagrody należy obowiązkowo zgłosić się w aktualizacjach rozwoju postaci oraz aktualizacjach reputacji i rozpoznawalności.