Midgard
Skandynawia, 2001
Planer postów


    Operacja Nagelfar

    +2
    Verner Forsberg
    Mistrz Gry
    6 posters
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    Operacja Nagelfar
    Od kilku miesięcy wśród ślepców krążyły plotki o powrocie Profety Trygve, legendarnego przywódcy z przeszłości, który miał być widziany na terenie Midgardu. Słuchy głosiły, że Trygve miał wrócić, aby przejąć przywództwo nad Magisterium, jednak czy te doniesienia były prawdziwe, czy też jedynie kolejnymi pogłoskami, nie było do końca jasne. Midgardzcy ślepcy, od długich tygodni rozproszeni i pozbawieni struktur po śmierci swojego lidera, żyli teraz w czasach niepewności. Powrót Profety Trygve miał być tym, czego wszyscy oczekiwali – symbolem nadziei i odbudowy, mimo iż niektórzy wątpili w prawdziwość tych doniesień, uważając to za pustą legendę lub manipulację. Konflikty między tymi, którzy wierzyli, a tymi, którzy nie ufali, zaczęły narastać, co jeszcze bardziej zwiększało napięcie w Midgardzie. Wtem pojawiła się kolejna plotka o Operacji Nagelfar. Plotka, według której ślepcy mieli spotkać się z Profetą Trygve i zadecydować o przyszłości Magisterium.


    Podstawowe informacje

    Fabularna data
    15.07.2001
    Realne rozpoczęcie
    07.07.2023
    Ilość miejsc
    0/4 lub 0/5
    Lokacja startowa
    Zostanie podana


    Operacja Nagelfar, o której mówiło się w ostatnich dniach coraz więcej w Przesmyku Lokiego i obskurnych zakątkach Ymira Starszego, miała symbolizować nowy etap w historii Magisterium pod przewodnictwem Profety Trygve. Nazwana na cześć legendy o upiornym statku pod wodzą Lokiego, miała dać społeczności ślepców nadzieję na to, że nowy przywódca może pomóc przynieść im jedność, siłę i sprawiedliwość, wskazując kierunek drogi. Miejsce spotkania do ostatniej chwili pozostawało nieznane, a tajemniczość wokół tego wydarzenia dodawała mu jeszcze większej wagi i magnetyzmu, podsycając oczekiwania i spekulacje wśród lokalnych ślepców.

    W trakcie w misji przydatne będzie korzystanie z takich statystyk jak wiedza ogólna i charyzma. Misja przeznaczona jest dla ślepców.


    Zapisy

    Aby wziąć udział w misji pobocznej, należy zgłosić się w tym temacie. Osoby, które dotąd nie uczestniczyły w misjach, mają pierwszeństwo.
    Ślepcy
    Verner Forsberg
    Verner Forsberg
    https://midgard.forumpolish.com/t3662-verner-forsberg#37169https://midgard.forumpolish.com/t3673-verner-forsberghttps://midgard.forumpolish.com/t3672-konwalia#37290https://midgard.forumpolish.com/f128-verner-forsberg


    Ślepcy
    Magnus Eggen
    Magnus Eggen
    https://midgard.forumpolish.com/t855-magnus-eggen#3742https://midgard.forumpolish.com/t3633-magnus-eggen#36747https://midgard.forumpolish.com/t3634-gunnr#36751https://midgard.forumpolish.com/f137-magnus-eggen


    Verner będzie nadrabiał za mnie w statystykach!, więc idę Operacja Nagelfar 2238224690




    p u r p o s e
    — that's all any of us want now, every single one of us. Not answers, not Löve — just a reason to exist.

    Ślepcy
    Halle Skov
    Halle Skov
    https://midgard.forumpolish.com/t3454-halle-skovhttps://midgard.forumpolish.com/t3542-halle-skov#35520https://midgard.forumpolish.com/t3541-bragi#35518https://midgard.forumpolish.com/


    no muszę……


    Don't give it a hand, offer it a soul
    Don't let it in with no intention to keep it, Jesus Christ, don't be kind to it. Honey, don't feed it, it will come back
    Ślepcy
    Asterin Eggen
    Asterin Eggen
    https://midgard.forumpolish.com/t3631-asterin-eggen#36721https://midgard.forumpolish.com/t3638-asterin-eggen#36796https://midgard.forumpolish.com/t3639-magnus#36803https://midgard.forumpolish.com/f119-asterin-eggen


    i adore all my children equally
    mafia, przesmyk, mord, magia zakazana, ślepcy i reads smudged writing on hand profeta tykwa
    Ślepcy
    Margrét Jäderholm
    Margrét Jäderholm
    https://midgard.forumpolish.com/t2130-margret-jaderholm#25194https://midgard.forumpolish.com/t3477-margret-jaderholm#34993https://midgard.forumpolish.com/t2151-ominis#25462https://midgard.forumpolish.com/f179-margret-jaderholmhttps://midgard.forumpolish.com/f179-margret-jaderholm


    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    Podsumowanie
    Operacja Nagelfar, o której plotki krążyły w Przesmyku Lokiego, dobiegła końca. Profeta Trygve po raz pierwszy ujawnił swoją obecność, gromadząc w nowo powstałej świątyni Lokiego zarówno nowych członków Magisterium, jak i przedstawicieli Kręgu. To wydarzenie miało dla nich ogromne znaczenie; Profeta z mocą i charyzmą mówił o celach Magisterium, przedstawiając wizję wspólnoty, która pragnie zgłębić tajemnice wszechświata oraz siły zakazanej magii. Choć nie wszyscy uczestnicy tego spotkania wyszli zadowoleni, wielu z nich, świadomych ryzyka, postanowiło podjąć współpracę. Zamiast rozczarowania, otrzymali nagrodę, na którą czekali – sekretne manuskrypty, zawierającymi  tajemnice, które mogły odmienić wzmocnić ich magiczny potencjał. Z entuzjazmem, ale i niepokojem patrzyli w przyszłość, zdając sobie sprawę, że ich decyzje mogą mieć dalekosiężne konsekwencje. Wszyscy wiedzieli, że za tą nową ścieżką mogą kryć się zarówno niezwykłe możliwości, jak i niebezpieczne pułapki, które przyjdzie im pokonać.


    Nagrody

    Asterin Eggen, Verner Forsberg i Magnus Eggen za aktywny udział w misji otrzymują po 75 PD oraz 2 punkty stronnictwa, Margrét Jäderholm – 50 PD i 1 punkt stronnictwa, a Halle Skov – 50 PD i utratę pamięci na temat ostatnich wydarzeń (oboje pominięcie po turze, stąd mniej punktów). Dodatkowo   Asterin, Verner, Magnus i Margrét otrzymują poniższe, zapieczętowane runami manuskrypty. Ponadto, Asterin za wcześniejsze spotkanie z Profetą Trygve otrzymuje bonus w postaci 1 punktu do rozpoznawalności. Po nagrody należy obowiązkowo zgłosić się w aktualizacjach rozwoju postaci.

    Aby otworzyć dany manuskrypt, należy fabularnie wyrzucić próg danej runy, która znajduje się w tym temacie. Postać może zacząć używać swobodnie danego zaklęcia/eliksiru/rytuału tylko wtedy, jeśli przeprowadzi wcześniejszy trening, uzyskując przy tym dany próg powodzenia.

    Informacjami z manuskryptów można się wymieniać fabularnie.

    Verner Forsberg – Mannaz
    Zaklęcie: Stenhrófa (Cutius Lapis) – wywołuje twardnienie skóry, przekształcając ją w kamień w miejscach, gdzie zostanie dotknięta. Efektem tego zaklęcia są bolesne pęknięcia i pęcherze, które mogą prowadzić do utraty wrażliwości i trwałych uszkodzeń, a także nieodwracalnych zmian.
    Dziedzina: magia zakazana
    Próg powodzenia: 65

    Eliksir: Mrok Pamięci to jeden z najbardziej niepokojących i zapomnianych przez świat galdrów eliksirów, stosowany w celach całkowitego usunięcia wspomnień u osoby, która go spożyje. Oryginalnie stworzony jako sposób leczenia traumy, szybko zyskał złą sławę z powodu swoich potencjalnych skutków ubocznych, a także możliwości nadużycia przez osoby, które pragną ukryć swoje działania, w związku z czym Rada postarała się, by zniszczyć wszystkie receptury. Działa stopniowo, zabierając wspomnienia od najświeższych ku starszym, aż do momentu całkowitego „wyczyszczenia” umysłu. Trwałość efektu zależy od stężenia i dawkowania – jedna kropla może powodować jedynie chwilową dezorientację, natomiast większa ilość prowadzi do trwałego amnezji. Eliksir jest całkowicie bezbarwny, lecz posiada specyficzny, przytłaczający zapach przypominający spalone drewno. Jest trudny do rozpoznania po zażyciu, jednak wywołuje chwilowe zmętnienie wzroku i charakterystyczne drżenie dłoni.
    Składniki: 4x tojad, 2x stoplamek (III), 2x starzec nierównozębny (III), 2x mimikra przedziwna (S)
    Próg powodzenia: 70
    Asterin Eggen – Sowilo
    Zaklęcie: Stenhrófa (Cutius Lapis) – wywołuje twardnienie skóry, przekształcając ją w kamień w miejscach, gdzie zostanie dotknięta. Efektem tego zaklęcia są bolesne pęknięcia i pęcherze, które mogą prowadzić do utraty wrażliwości i trwałych uszkodzeń, a także nieodwracalnych zmian.
    Dziedzina: magia zakazana
    Próg powodzenia: 65
    Dziedzina: magia zakazana
    Próg: 65

    Zaklęcie: Myrkva – znane jako „Ciemność”, to mało znane zaklęcie defensywne magii użytkowej, które wytwarza gęsty mrok wokół rzucającego, skutecznie ograniczając widoczność przeciwników na II tury. W promieniu kilku metrów od osoby rzucającej zaklęcie, wszelkie źródła światła zostają stłumione, a otoczenie przyjmuje mroczną, niemal nieprzeniknioną barwę. Przeciwnicy, znajdujący się w obszarze działania zaklęcia, mają trudności z dostrzeganiem nie tylko samego rzucającego, ale również ich własnych towarzyszy, co może prowadzić do dezorientacji i nieporozumień w szeregach wrogów. Dodatkowo, Myrkva powoduje niemałe zaburzenie słuchu, co sprawia, że dźwięki stają się nieczytelne przez II tury i osłabiają siłę rzucanych przez przeciwników zaklęć (-10 do rzutu)*.
    Dziedzina: magia użytkowa
    Próg: 70 / 71+*
    Magnus Eggen – Uruz
    Zaklęcie: Stenhrófa (Cutius Lapis) – wywołuje twardnienie skóry, przekształcając ją w kamień w miejscach, gdzie zostanie dotknięta. Efektem tego zaklęcia są bolesne pęknięcia i pęcherze, które mogą prowadzić do utraty wrażliwości i trwałych uszkodzeń, a także nieodwracalnych zmian.
    Dziedzina: magia zakazana
    Próg powodzenia: 65
    Próg: 65

    W manuskrypcie znajdują się istotne informacje na temat podstaw nekromancji, jak i obowiązkowych technik konserwowania zwłok. Daje on także dostęp do podstawowego rytuału przyzwania szkieletów. Aby poznać nekromancję i posługiwać się poniższym rytuałem, należy mieć 15 punktów w dziedzinie magii zakazanej i 10 w magii runicznej.

    Rytuał: Rytuał przyzwania szkieletu
    Próg I etapu: 30
    Próg II etapu: 45
    Opis: Stosunkowo prosty i szybki do wykonania rytuał, wykonywany w przypadku konieczności walki przez nekromantów. Wpierw, za pomocą magii, wywołują oni okoliczne trzęsienie ziemi. Następnie, należy pokryć wewnętrzne strony rąk sproszkowanymi, ludzkimi kośćmi i dotknąć nimi podłoża. Istnieje oprócz tego możliwość zastosowania zwierzęcych szczątków. Szkielety przyjmują daną formę w zależności od gatunku, z jakiego kości sporządzony był proszek. Miarę potencjału nekromanty określa się w liczbie możliwych do przywołania naraz szkieletów. Szkielety to jedni z najsłabszych nieumarłych, nie można ich nauczyć strategii, reagują tylko na podstawowe polecenia i bardzo łatwo się rozpadają.
    Margrét Jäderholm – Gebo
    Zaklęcie: Stenhrófa (Cutius Lapis) – wywołuje twardnienie skóry, przekształcając ją w kamień w miejscach, gdzie zostanie dotknięta. Efektem tego zaklęcia są bolesne pęknięcia i pęcherze, które mogą prowadzić do utraty wrażliwości i trwałych uszkodzeń, a także nieodwracalnych zmian.
    Dziedzina: magia zakazana
    Próg powodzenia: 65
    Próg: 65

    Rytuał: Rytuał Helheim
    Próg I etapu: 70
    Próg II etapu: 90
    Opis: Mówi się, że rytuał przywołania demonów z krainy Helheim jest jednym z najniebezpieczniejszych i zapomnianych rytuałów, które przez ostatnie dekady nie były wykonywane. W związku z tym jego konsekwencje pozostają niejasne i budzą lęk. Aby go przeprowadzić, osoba musi znaleźć opuszczone miejsce, gdzie należy rozpocząć odpowiednie przygotowania. Kluczowym elementem jest stworzenie kręgu z kości, symbolizującego granicę między światem żywych a otchłanią. Mogą one pochodzić z różnych zwierząt lub nawet z ofiar ludzkich, co podkreśla powagę i niebezpieczeństwo tego przedsięwzięcia. Każda z nich powinna być starannie ułożona, aby utworzyć idealny okrąg, a uczestnicy muszą wykazać się precyzją i skupieniem. Kiedy krąg jest już gotowy, zapala się czarne świece i recytuje inkantację, co ma celu otwarcie bramy do innego wymiaru, z którego wyłonią się potwory pragnące wydostać się na powierzchnię. Uwaga! Rytuał do przeprowadzenia pod okiem Mistrza Gry
     



    Styl wykonali Einar i Björn na podstawie uproszczenia Blank Theme by Geniuspanda. Nagłówek został wykonany przez Björna. Midgard jest kreacją autorską, inspirowaną przede wszystkim mitologią nordycką, trylogią „Krucze Pierścienie” Siri Pettersen i światem magii autorstwa J. K. Rowling. Obowiązuje zakaz kopiowania treści forum.