:: Strefa postaci :: Niezbędnik gracza :: Archiwum :: Archiwum: inne
Zadania stronnictwa – widzący i śniący
4 posters
Mistrz Gry
Zadania stronnictwa – widzący i śniący Nie 28 Mar - 19:42
Stronnictwo – widzący i śniący
Pierwszy cień katastrofy przybrał kształt pociemniałej, burzowej chmury, zawisłej nad światem galdrów. Coraz więcej wydarzeń mogło dostarczyć zarówno widzącym, jak śniącym przyczyn do niepokoju – pod maską pozornej, dzierżonej nadal kontroli, kryły się kolejne zaginięcia oraz niewyjaśnione incydenty. Dodatkowym zagrożeniem, swoistą kością niezgody, stawali się również Wyzwoleni, podsycający w konserwatywnych środowiskach awersję wobec osób obdarzonych genetykami. Zachowanie neutralności było w tym momencie zadaniem trudnym i niemal nieosiągalnym w obliczu rozgrywających się niefortunnych wydarzeń, ekscesów, przy jakich nadmiernie budziły się podejrzenia, karmiące głodny niepokój, pełzający wytrwale na pograniczu świadomości oraz intuicji.
Coraz więcej widzących i śniących mogło stać się świadkami niepokojących sytuacji; mieli oprócz tego sposobność nieść innym pomoc, czy to w przypadkowych, nieprzewidzianych wydarzeniach czy zgłaszając się dobrowolnie do instytucji potrzebujących wsparcia. Każde z identycznych doświadczeń mogło mieć bez wątpienia wpływ na poglądy poszczególnych jednostek, zakorzeniając je w tajnikach kwestii dziejących się za plecami obywateli.
1. Aby otrzymać maksymalną ilość punktów za zadanie, tj. 20 PD, gracz musi spełnić warunek 2 i 3. W przypadku niespełnienia jednego z poniższych wymagań otrzymuje jedynie 5 PD. Dodatkowo za zadanie z gwiazdką graczowi przysługują 3 punkty stronnictwa, podczas gdy za zadanie bez gwiazdki otrzymuje 1 punkt.
2. Zadania stronnictwa powinny być rozgrywką priorytetową, która musi być rozpoczęta w przeciągu dwóch tygodni od wylosowania zadania.
3. Wybrane zadanie powinno być obowiązkowo wykonane do końca miesiąca fabularnego.
4. Jeżeli zadanie zostało rozpoczęte przed końcem miesiąca fabularnego, gracz otrzymuje dodatkowo dwa tygodnie na dokończenie rozgrywki, by otrzymać całość punktów. Inne, poszczególne przypadki będą rozpatrywane indywidualnie przez administrację.
5. Każde z zadań można prowadzić w maksymalnie trzyosobowych grupach i na koncie należy mieć tylko dwie aktywne rozgrywki.
6. Zadania, przy których znajduje się * są zadaniami jednorazowymi, a co za tym idzie, może wykonać je tylko jedna grupa.
7. Za dwa wykonane zadania stronnictwa, gracz może dodatkowo rzucić na nagrodę losu w postaci lokacji, które są oznaczone symbolem (Z).
Uwaga! Każdy gracz ma możliwość poproszenia o spersonalizowane dla danej postaci zadanie stronnictwa. Wystarczy wypełnić formularz i zaznaczyć wyraźnie swoją prośbę, a Mistrzowie Gry nakreślą zadanie na życzenia gracza w przeciągu 48h.
Podstawowe informacje
Fabularna data | marzec |
Ilość miejsc | nieograniczona |
Coraz więcej widzących i śniących mogło stać się świadkami niepokojących sytuacji; mieli oprócz tego sposobność nieść innym pomoc, czy to w przypadkowych, nieprzewidzianych wydarzeniach czy zgłaszając się dobrowolnie do instytucji potrzebujących wsparcia. Każde z identycznych doświadczeń mogło mieć bez wątpienia wpływ na poglądy poszczególnych jednostek, zakorzeniając je w tajnikach kwestii dziejących się za plecami obywateli.
Regulamin
1. Aby otrzymać maksymalną ilość punktów za zadanie, tj. 20 PD, gracz musi spełnić warunek 2 i 3. W przypadku niespełnienia jednego z poniższych wymagań otrzymuje jedynie 5 PD. Dodatkowo za zadanie z gwiazdką graczowi przysługują 3 punkty stronnictwa, podczas gdy za zadanie bez gwiazdki otrzymuje 1 punkt.
2. Zadania stronnictwa powinny być rozgrywką priorytetową, która musi być rozpoczęta w przeciągu dwóch tygodni od wylosowania zadania.
3. Wybrane zadanie powinno być obowiązkowo wykonane do końca miesiąca fabularnego.
4. Jeżeli zadanie zostało rozpoczęte przed końcem miesiąca fabularnego, gracz otrzymuje dodatkowo dwa tygodnie na dokończenie rozgrywki, by otrzymać całość punktów. Inne, poszczególne przypadki będą rozpatrywane indywidualnie przez administrację.
5. Każde z zadań można prowadzić w maksymalnie trzyosobowych grupach i na koncie należy mieć tylko dwie aktywne rozgrywki.
6. Zadania, przy których znajduje się * są zadaniami jednorazowymi, a co za tym idzie, może wykonać je tylko jedna grupa.
7. Za dwa wykonane zadania stronnictwa, gracz może dodatkowo rzucić na nagrodę losu w postaci lokacji, które są oznaczone symbolem (Z).
- Kod:
[u]Imiona i nazwiska postaci:[/u]
[u]Edycja zadań:[/u]
[u]Numer zadania:[/u] (zaznacz, czy zadanie jest z gwiazdką)
[u]Wymagana ingerencja Proroka: [/u]tak / nie
[u]Opis:[/u]
[u]Status:[/u] niewykonane / w trakcie / wykonane
Uwaga! Każdy gracz ma możliwość poproszenia o spersonalizowane dla danej postaci zadanie stronnictwa. Wystarczy wypełnić formularz i zaznaczyć wyraźnie swoją prośbę, a Mistrzowie Gry nakreślą zadanie na życzenia gracza w przeciągu 48h.
Eitri Soelberg
Re: Zadania stronnictwa – widzący i śniący Pią 1 Lip - 0:33
Eitri SoelbergWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Göteborg, Szwecja
Wiek : 29 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : zamożny
Genetyka : medium
Zawód : oficer Kruczej Straży, inspektor w Wydziale Kryminalno-Śledczym
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : łasica
Atuty : mistrz pościgów (I), odporny (II), między światami
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 27 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 26 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 25 / charyzma: 12 / wiedza ogólna: 10
Imiona i nazwiska postaci: Eitri Soelberg, Frederik Tiedemann
Edycja zadań: #1
Numer zadania: 6*
Wymagana ingerencja Proroka: tak (jednopostowa ingerencja)
Opis: Razem z inną, towarzyszącą ci osobą, dokonujesz makabrycznego odkrycia. Dotychczasowo spokojną przechadzkę przerywa widok wisielca. Jeśli podejdziecie bliżej, zauważycie, że jego ciało jest przystrojone runami. Nie zawahajcie się zgłosić znaleziska oficerom Kruczej Straży.
Status: wykonane
Edycja zadań: #1
Numer zadania: 6*
Wymagana ingerencja Proroka: tak (jednopostowa ingerencja)
Opis: Razem z inną, towarzyszącą ci osobą, dokonujesz makabrycznego odkrycia. Dotychczasowo spokojną przechadzkę przerywa widok wisielca. Jeśli podejdziecie bliżej, zauważycie, że jego ciało jest przystrojone runami. Nie zawahajcie się zgłosić znaleziska oficerom Kruczej Straży.
Status: wykonane
Ivar Soelberg
Re: Zadania stronnictwa – widzący i śniący Pią 19 Sie - 9:56
Ivar SoelbergWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Göteborg, Szwecja
Wiek : 31 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : zamożny
Zawód : starszy oficer Kruczej Straży (Wysłannicy Forsetiego)
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : borsuk
Atuty : miłośnik pojedynków (I), odporny (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 36 / magia lecznicza: 10 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 27 / charyzma: 12 / wiedza ogólna: 10
Imiona i nazwiska postaci: Ivar Soelberg, Funi Hilmirson
Edycja zadań: #1
Numer zadania: 4
Wymagana ingerencja Proroka: opcjonalnie
Opis: W ostatnich dniach nie możesz pozbyć się uporczywego wrażenia, że ktoś cię śledzi. Czy zaczynasz popadać w paranoję, a może stałeś się kolejnym celem ślepców? Rozgrywka wymaga udziału Proroka i/lub postaci innego gracza będącej ślepcem. W przypadku drugiego wariantu wymagana jest konsultacja z administracją na temat charakteru wątku.
Status: wykonane
Edycja zadań: #1
Numer zadania: 4
Wymagana ingerencja Proroka: opcjonalnie
Opis: W ostatnich dniach nie możesz pozbyć się uporczywego wrażenia, że ktoś cię śledzi. Czy zaczynasz popadać w paranoję, a może stałeś się kolejnym celem ślepców? Rozgrywka wymaga udziału Proroka i/lub postaci innego gracza będącej ślepcem. W przypadku drugiego wariantu wymagana jest konsultacja z administracją na temat charakteru wątku.
Status: wykonane
Folke Baantjer
Re: Zadania stronnictwa – widzący i śniący Wto 28 Mar - 22:47
Folke BaantjerWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Miðvágur, Wyspy Owcze
Wiek : 30 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : przeciętny
Zawód : była gwiazda filmowa
Wykształcenie : II stopień wtajemniczenia
Totem : zając
Atuty : artysta: aktorstwo (I), odporny (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 10 / magia lecznicza: 20 / magia natury: 16 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 15 / sprawność fizyczna: 5 / charyzma: 20 / wiedza ogólna: 15
Imiona i nazwiska postaci: Folke Baantjer, Untamo Sorsa
Edycja zadań: #2
Numer zadania: 8
Wymagana ingerencja Proroka: nie
Opis: Niepokoisz się długą nieobecnością lub brakiem kontaktu z jednym ze swoich przyjaciół – kiedy w końcu decydujesz się go odwiedzić, by upewnić się, czy wszystko w porządku, jego mieszkanie okazuje się puste i wszystko wskazuje na to, że było takie przynajmniej od kilku dni. Postanawiasz zgłosić zaginięcie na komisariacie Kruczej Straży.
Status: w trakcie
Edycja zadań: #2
Numer zadania: 8
Wymagana ingerencja Proroka: nie
Opis: Niepokoisz się długą nieobecnością lub brakiem kontaktu z jednym ze swoich przyjaciół – kiedy w końcu decydujesz się go odwiedzić, by upewnić się, czy wszystko w porządku, jego mieszkanie okazuje się puste i wszystko wskazuje na to, że było takie przynajmniej od kilku dni. Postanawiasz zgłosić zaginięcie na komisariacie Kruczej Straży.
Status: w trakcie
YOU'RE GROWING TIRED OF ME
you love me so hard and I still can't sleep
sorry, l don't want your touch
It's not that I don't want you, It's just that
I fell in love with a war and it left a scar
nobody told me it ended