:: Strefa postaci :: Niezbędnik gracza :: Archiwum :: Archiwum: inne :: Archiwum: zadania
Zimowo-świąteczne wyzwania
3 posters
Mistrz Gry
Zimowo-świąteczne wyzwania Czw 24 Gru - 14:00
Zimowo-świąteczne wyzwania
Z okazji świąt Bożego Narodzenia ekipa Midgardu życzy wam wszystkiego dobrego – miłych chwil, spędzonych w gronie najbliższych, dużo literackiego natchnienia i realizacji samych zajmujących pomysłów. Cieszymy się, że jesteście z nami oraz mamy nadzieję, że zostaniecie na dłużej. W związku z tym, że na forum fabularnie panuje wrzesień, a wszystkim z nas w pewnym stopniu udziela się klimat grudnia, zbliżającego się Nowego Roku i obchodzonych tradycji, postanowiliśmy stworzyć specjalną edycję zimowo-świątecznych wyzwań. Funkcjonują one na podobnej zasadzie, co wyzwania Norn (jeśli do tej pory ich nie odkryliście, zachęcamy do odwiedzenia wskazanego tematu). Zimowo-świąteczne wyzwania należy rozgrywać w temacie retrospekcji. Nie muszą być to ostatnie święta, obchodzone przez postać, data rozgrywki może być dowolna. Galdrowie obchodzą święto Jul, o którym więcej można poczytać w temacie religii i mitologii nordyckiej.
Za wykonanie zadania ze specjalnej loterii przysługuje wam nagroda w postaci 30 PD z możliwością dodatkowego rozliczenia za pełny wątek na minimum 5 postów (10 PD). Co więcej, każdy, kto wypełni zadanie, otrzyma specjalną odznakę do karty rozwoju – więcej informacji już wkrótce. Zimowo-świąteczne wątki można rozpocząć maksymalnie do 20.01, 23:59. Obecnie nie przewidujemy odgórnej daty na ukończenie rozgrywek świątecznych. Można wykonać więcej niż jedno wyzwanie, lecz nagroda przysługuje tylko raz.
Rzucamy kością k15. Liczba oczek odpowiada konkretnemu zadaniu, których lista znajduje się poniżej.
Za wykonanie zadania ze specjalnej loterii przysługuje wam nagroda w postaci 30 PD z możliwością dodatkowego rozliczenia za pełny wątek na minimum 5 postów (10 PD). Co więcej, każdy, kto wypełni zadanie, otrzyma specjalną odznakę do karty rozwoju – więcej informacji już wkrótce. Zimowo-świąteczne wątki można rozpocząć maksymalnie do 20.01, 23:59. Obecnie nie przewidujemy odgórnej daty na ukończenie rozgrywek świątecznych. Można wykonać więcej niż jedno wyzwanie, lecz nagroda przysługuje tylko raz.
Rzucamy kością k15. Liczba oczek odpowiada konkretnemu zadaniu, których lista znajduje się poniżej.
- Kod:
[u]Imię i nazwisko: [/u]wpisz
[u]Wynik rzutu: [/u]wpisz
[u]Status: [/u]niewykonane/w trakcie/wykonane
Lista
Numer: 1
Opis: Masz problem z doborem podarku dla dowolnej osoby – krewnego lub przyjaciela. Postanawiasz wyruszyć na zakupy z inną postacią, gdzie wspólnie głowicie się nad najlepszym prezentem.
Numer: 2
Opis: Skorzystaj z pełni panującej pory roku, udaj się na lodowisko lub wypróbuj innego zimowego sportu. Nie musi to być twoja inicjatywa – zawsze możesz dać się namówić swojemu znajomemu.
Numer: 3
Opis: Pchany ciekawością i świątecznym przepychem, postanawiasz odwiedzić jedną z dzielnic śniących. Zaciekawienie wiąże się jednak z pewną ceną – jeśli masz poziom wiedzy o śniących mniejszy niż III, gubisz się w dużym centrum handlowym.
Numer: 4
Opis: Krucza Straż ostrzega przed grupą dowcipnisiów, którzy w kawiarniach i klubach dodają niepostrzeżenie domieszki ulepszonej formuły Włochacza. Każdemu, kto tylko wypije napój z tym niechcianym dodatkiem, wyrasta bujna broda, przypominająca tę posiadaną przez znanego śniącym świętego Mikołaja. Niestety, padasz ich ofiarą i musisz rozwiązać nieprzychylność losu, kontaktując się z medykiem lub sporządzając eliksir cofający objawy.
Numer: 5
Opis: Źródło magiczne miało w ostatnim czasie awarię. Doświadczyłeś jej w wyjątkowo niekorzystny sposób – chwilowe wyładowanie magii spowodowało przywołanie silnych porywów wiatru, które zniszczyły całe zimowe dekoracje w mieszkaniu. Dobierz sobie pomocnika, z którym posprzątasz cały ten nieporządek.
Numer: 6
Opis: Zima, zwłaszcza w dzieciństwie, odznacza się wyjątkowym urokiem. Rozegraj dowolny wątek z tego okresu, kiedy twoja postać była jeszcze dzieckiem.
Numer: 7
Opis: Od jakiegoś czasu zmagasz się z cichym wielbicielem. Co kilka dni, w czasie poprzedzającym Jul, zostawia pod drzwiami twojego mieszkania zapakowane, drobne upominki z załączonym liścikiem, życzeniami i miłosnymi deklaracjami. Opowiedz o tym wszystkim dowolnej osobie – a może domyślasz się tożsamości jegomościa?
Numer: 8
Opis: Razem z inną osobą (lub osobami) wybierasz się na wycieczkę, aby podziwiać piękno zorzy polarnej. W drodze do punktu widokowego, odkrywacie park lodowych rzeźb autorstwa nieznanego artysty, pozostawiony w tle dzikiego krajobrazu natury.
Numer: 9
Opis: To twój pechowy dzień. Podczas świątecznego spotkania ze znajomą postacią, odwiedza cię irytujący krewny lub inna, natarczywa osoba. Zaczyna opowiadać zawstydzające rzeczy z twojego dzieciństwa i na koniec wręcza ci wyjątkowo paskudny sweter – nalega, abyś go przy wszystkich przymierzył. Gracze mogą kierować nieproszonym gościem wedle swojego upodobania
Numer: 10
Opis: Zima to idealny okres na zabawy w śniegu. Rozegraj bitwę na śnieżki, zrób orła albo ulep bałwana z dowolnym towarzyszem.
Numer: 11
Opis: Rozegraj, w jaki sposób twoja postać obchodziła nadejście Nowego Roku. Czy była na przyjęciu, spędziła czas w kameralnym gronie, upiła się w samotności z butelką wina, a może zdecydowała się na samotny spacer, na którym kogoś spotkała?
Numer: 12
Opis: Nieważne, czy poślizgnąłeś się i złamałeś nogę, czy zachorowałeś na wicherię lub inną, uporczywą dolegliwość. Jesteś zmuszony spędzić część zimowego okresu w domu, ponieważ medyk zalecił ci odpoczynek. Może ktoś jednak postanowi cię w tym okresie odwiedzić i dotrzymać ci towarzystwa?
Numer: 13
Opis: Decydujesz się na samotną przechadzkę po parku. Podczas spaceru spotykasz inną osobę – rozmowa przebiega wam bardzo dobrze, do czasu, aż odkrywacie nieznaną dotąd fascynację i zauroczenie rozmówcą. Sytuacja staje się coraz bardziej niezręczna; okazuje się, że jesteście pod wpływem rzadkiej, zaczarowanej jemioły, która rośnie na okolicznym drzewie.
Numer: 14
Opis: Twoja sąsiadka ostrzegła cię przed złodziejem jedzenia. Potraktowałeś jej uwagi pobłażliwie, nie wierząc w istnienie rzekomego włamywacza. Wszystko zmienia się jednak, gdy zauważasz, że twoje potrawy przygotowane na grudniowe obchody Jul całkowicie zniknęły. Możesz pożalić się znajomemu, spróbować na nowo przyrządzić dania i ciasta lub usiłować znaleźć złodziejaszka (okaże się, że to mały byttingen, odmieniec, który na domiar złego posiadł jeszcze zdolność teleportacji).
Numer: 15
Opis: Postanawiasz odpocząć podczas zimowego okresu. Wyjeżdżasz na kilka dni, zostawiając swoje miejsce zamieszkania i troski. Odwiedź dowolne miasto lub miejsce na terenie Europy Północnej.
Opis: Masz problem z doborem podarku dla dowolnej osoby – krewnego lub przyjaciela. Postanawiasz wyruszyć na zakupy z inną postacią, gdzie wspólnie głowicie się nad najlepszym prezentem.
Numer: 2
Opis: Skorzystaj z pełni panującej pory roku, udaj się na lodowisko lub wypróbuj innego zimowego sportu. Nie musi to być twoja inicjatywa – zawsze możesz dać się namówić swojemu znajomemu.
Numer: 3
Opis: Pchany ciekawością i świątecznym przepychem, postanawiasz odwiedzić jedną z dzielnic śniących. Zaciekawienie wiąże się jednak z pewną ceną – jeśli masz poziom wiedzy o śniących mniejszy niż III, gubisz się w dużym centrum handlowym.
Numer: 4
Opis: Krucza Straż ostrzega przed grupą dowcipnisiów, którzy w kawiarniach i klubach dodają niepostrzeżenie domieszki ulepszonej formuły Włochacza. Każdemu, kto tylko wypije napój z tym niechcianym dodatkiem, wyrasta bujna broda, przypominająca tę posiadaną przez znanego śniącym świętego Mikołaja. Niestety, padasz ich ofiarą i musisz rozwiązać nieprzychylność losu, kontaktując się z medykiem lub sporządzając eliksir cofający objawy.
Numer: 5
Opis: Źródło magiczne miało w ostatnim czasie awarię. Doświadczyłeś jej w wyjątkowo niekorzystny sposób – chwilowe wyładowanie magii spowodowało przywołanie silnych porywów wiatru, które zniszczyły całe zimowe dekoracje w mieszkaniu. Dobierz sobie pomocnika, z którym posprzątasz cały ten nieporządek.
Numer: 6
Opis: Zima, zwłaszcza w dzieciństwie, odznacza się wyjątkowym urokiem. Rozegraj dowolny wątek z tego okresu, kiedy twoja postać była jeszcze dzieckiem.
Numer: 7
Opis: Od jakiegoś czasu zmagasz się z cichym wielbicielem. Co kilka dni, w czasie poprzedzającym Jul, zostawia pod drzwiami twojego mieszkania zapakowane, drobne upominki z załączonym liścikiem, życzeniami i miłosnymi deklaracjami. Opowiedz o tym wszystkim dowolnej osobie – a może domyślasz się tożsamości jegomościa?
Numer: 8
Opis: Razem z inną osobą (lub osobami) wybierasz się na wycieczkę, aby podziwiać piękno zorzy polarnej. W drodze do punktu widokowego, odkrywacie park lodowych rzeźb autorstwa nieznanego artysty, pozostawiony w tle dzikiego krajobrazu natury.
Numer: 9
Opis: To twój pechowy dzień. Podczas świątecznego spotkania ze znajomą postacią, odwiedza cię irytujący krewny lub inna, natarczywa osoba. Zaczyna opowiadać zawstydzające rzeczy z twojego dzieciństwa i na koniec wręcza ci wyjątkowo paskudny sweter – nalega, abyś go przy wszystkich przymierzył. Gracze mogą kierować nieproszonym gościem wedle swojego upodobania
Numer: 10
Opis: Zima to idealny okres na zabawy w śniegu. Rozegraj bitwę na śnieżki, zrób orła albo ulep bałwana z dowolnym towarzyszem.
Numer: 11
Opis: Rozegraj, w jaki sposób twoja postać obchodziła nadejście Nowego Roku. Czy była na przyjęciu, spędziła czas w kameralnym gronie, upiła się w samotności z butelką wina, a może zdecydowała się na samotny spacer, na którym kogoś spotkała?
Numer: 12
Opis: Nieważne, czy poślizgnąłeś się i złamałeś nogę, czy zachorowałeś na wicherię lub inną, uporczywą dolegliwość. Jesteś zmuszony spędzić część zimowego okresu w domu, ponieważ medyk zalecił ci odpoczynek. Może ktoś jednak postanowi cię w tym okresie odwiedzić i dotrzymać ci towarzystwa?
Numer: 13
Opis: Decydujesz się na samotną przechadzkę po parku. Podczas spaceru spotykasz inną osobę – rozmowa przebiega wam bardzo dobrze, do czasu, aż odkrywacie nieznaną dotąd fascynację i zauroczenie rozmówcą. Sytuacja staje się coraz bardziej niezręczna; okazuje się, że jesteście pod wpływem rzadkiej, zaczarowanej jemioły, która rośnie na okolicznym drzewie.
Numer: 14
Opis: Twoja sąsiadka ostrzegła cię przed złodziejem jedzenia. Potraktowałeś jej uwagi pobłażliwie, nie wierząc w istnienie rzekomego włamywacza. Wszystko zmienia się jednak, gdy zauważasz, że twoje potrawy przygotowane na grudniowe obchody Jul całkowicie zniknęły. Możesz pożalić się znajomemu, spróbować na nowo przyrządzić dania i ciasta lub usiłować znaleźć złodziejaszka (okaże się, że to mały byttingen, odmieniec, który na domiar złego posiadł jeszcze zdolność teleportacji).
Numer: 15
Opis: Postanawiasz odpocząć podczas zimowego okresu. Wyjeżdżasz na kilka dni, zostawiając swoje miejsce zamieszkania i troski. Odwiedź dowolne miasto lub miejsce na terenie Europy Północnej.
Björn Guildenstern
Re: Zimowo-świąteczne wyzwania Czw 24 Gru - 14:18
Björn GuildensternŚlepcy
Gif :
Grupa : ślepcy
Miejsce urodzenia : Bergen, Norwegia
Wiek : 29 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : bogaty
Zawód : alchemik, doktorant alchemii w Instytucie Kenaz, właściciel Pracowni Alchemicznej i były członek Kompanii Morskiej
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : kawka
Atuty : złotousty (I), alchemik renesansu (II), alchemiczny kolekcjoner (I)
Statystyki : alchemia: 28 / magia użytkowa: 21 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 13 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 11 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 5 / charyzma: 5 / wiedza ogólna: 7
Mistrz Gry
Re: Zimowo-świąteczne wyzwania Czw 24 Gru - 14:18
The member 'Björn Guildenstern' has done the following action : Kości
'k15' : 1
'k15' : 1
Einar Halvorsen
Re: Zimowo-świąteczne wyzwania Czw 24 Gru - 14:40
Einar HalvorsenWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Trondheim, Norwegia
Wiek : 31 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : zamożny
Genetyka : huldrekall
Zawód : malarz, portrecista
Wykształcenie : II stopień wtajemniczenia
Totem : kot
Atuty : intrygant (I), artysta: malarstwo (II), odmieniec
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 5 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 30 / sprawność fizyczna: 5 / charyzma: 40 / wiedza ogólna: 10
there's a price to be paid
You're keeping in step In the line Got your chin held high and you feel just fine 'Cause you do What you're told But inside your heart it is black and it's hollow and it's cold just how deep do you believe?
Mistrz Gry
Re: Zimowo-świąteczne wyzwania Czw 24 Gru - 14:40
The member 'Einar Halvorsen' has done the following action : Kości
'k15' : 9
'k15' : 9