Morderczy wieczór
5 posters
Mistrz Gry
Morderczy wieczór Nie 2 Kwi - 20:46
Morderczy wieczór
Działalność tajemniczego mordercy spędzającego sen z powiek midgardczyków nie ustaje nawet na chwilę — nawet jeśli tymczasowo gazety wstrzymują się z publikowaniem nowych nekrologów, a po trzewiach miasta nie rozchodzą się łamiące serce wieści o kolejnych śmierciach, mieszkańcy świadomi są pojawiających się informacji o trudnych do wyjaśnienia, nieoczekiwanych zaginięciach, a każdy dzień zwłoki powoduje, że nadzieje na szczęśliwe zakończenie poszukiwań nikną w natłoku strachu: że jeśli nie sąsiad czy krewniak, samemu można stać się następną linijką wciśniętą w codzienny nekrolog.
Nie tak miał się zakończyć ten dzień — powrót do domu miał przebiec tak, jak poprzednio, jak za każdym razem. A jednak inkantacja pozbawiająca przytomności to jedyne, co wyraźnie wybrzmiewa w głowach trójki osób: ofiary i oprawców. Do tego momentu wszystko szło dobrze, lecz następne godziny dla całej trójki były nie takie, jakie sobie zaplanowali.
Misja obarczona jest zagrożeniem zdrowia i życia postaci, stąd też do jej zakończenia nie wolno prowadzić rozgrywek z późniejszą datą. Dodatkowo dwie z biorących w niej udział postaci powinny być ślepcami, jedna zaś widzącym, który ma zostać złożony w ofierze i jedna galdrem, który był świadkiem porwania i zdecydował się na interwencję. Statystyki niezbędne w misji w przypadku ślepców to magia zakazana i magia rytualna, zaś w przypadku pozostałych postaci: magia użytkowa i sprawność fizyczna.
Aby wziąć udział w misji pobocznej, należy zgłosić się w tym temacie. Osoby, które dotąd nie uczestniczyły w misjach, mają pierwszeństwo w zapisach.
Podstawowe informacje
Fabularna data | marzec 2001, do negocjacji |
Realne rozpoczęcie | do negocjacji |
Ilość miejsc | 0/4 |
Lokacja startowa | Zostanie podana |
Nie tak miał się zakończyć ten dzień — powrót do domu miał przebiec tak, jak poprzednio, jak za każdym razem. A jednak inkantacja pozbawiająca przytomności to jedyne, co wyraźnie wybrzmiewa w głowach trójki osób: ofiary i oprawców. Do tego momentu wszystko szło dobrze, lecz następne godziny dla całej trójki były nie takie, jakie sobie zaplanowali.
Misja obarczona jest zagrożeniem zdrowia i życia postaci, stąd też do jej zakończenia nie wolno prowadzić rozgrywek z późniejszą datą. Dodatkowo dwie z biorących w niej udział postaci powinny być ślepcami, jedna zaś widzącym, który ma zostać złożony w ofierze i jedna galdrem, który był świadkiem porwania i zdecydował się na interwencję. Statystyki niezbędne w misji w przypadku ślepców to magia zakazana i magia rytualna, zaś w przypadku pozostałych postaci: magia użytkowa i sprawność fizyczna.
Zapisy
Aby wziąć udział w misji pobocznej, należy zgłosić się w tym temacie. Osoby, które dotąd nie uczestniczyły w misjach, mają pierwszeństwo w zapisach.
Egon Munch
Re: Morderczy wieczór Wto 11 Kwi - 23:37
Egon MunchŚlepcy
Gif :
Grupa : ślepcy
Miejsce urodzenia : Måløy, Norwegia
Wiek : 27 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : biedny
Zawód : złodziej, oszust, dyletant i były akrobata
Wykształcenie : I stopień wtajemniczenia
Totem : rosomak
Atuty : akrobata (I), intrygant (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 15 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 6 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 22 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 10 / sprawność fizyczna: 15 / charyzma: 20 / wiedza ogólna: 6
dajcie mi przemoc
Funi Hilmirson
Re: Morderczy wieczór Wto 11 Kwi - 23:38
Funi HilmirsonŚlepcy
Gif :
Grupa : ślepcy
Miejsce urodzenia : Höfn, Islandia
Wiek : 23 lata
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : biedny
Zawód : dorywczy pracownik do niczego, prawie kapłan, augur
Wykształcenie : II stopień wtajemniczenia
Totem : kuna
Atuty : zaślepiony (I), intrygant (I)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 21 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 17 / magia zakazana: 17 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 10 / charyzma: 10 / wiedza ogólna: 6
czas napsocić w imię rzeczy ważnych
( oh I know they call me crazy )
there will be no turning back
I don't care if things get ugly
once the word of god is spoken
there's no way to take it back
there will be no turning back
I don't care if things get ugly
once the word of god is spoken
there's no way to take it back
Ursula Frisk
Re: Morderczy wieczór Pią 14 Kwi - 9:13
Ursula FriskWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Midgard, Norwegia
Wiek : 20 lat
Stan cywilny : panna
Status majątkowy : zamożny
Genetyka : medium
Zawód : studentka Instytutu Eihwaz (magia rytualna, I rok)
Wykształcenie : II stopień wtajemniczenia
Totem : wąż
Atuty : mistrz rytuałów (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 14 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 15 / magia runiczna: 25 / magia zakazana: 5 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 6 / charyzma: 5 / wiedza ogólna: 5
ulka będzię idealną damę w opałach
Prorok
Re: Morderczy wieczór Nie 23 Kwi - 9:40
ProrokKonta specjalne
Prorok
Prorok
Gif :
Grupa : konto specjalne
Misja rozpoczyna się w tym temacie.
Mistrz Gry
Re: Morderczy wieczór Nie 17 Mar - 10:51
Podsumowanie
Szczęście jednych jest nieszczęściem dla innych; mimo nieudanej próby rozeznania sytuacji przez Ingvara, Ursuli udało się uciec z rąk jej oprawców; kobieta nie stała się ofiarą rytuału, do jakiego miała zostać przeznaczona dzięki niespodziewanej śmierci łącznika z Magisterium. Kaprysy Norn stały się ewidentnie widoczne razem z rozwojem sytuacji, począwszy od niepojawienia się ślepca znającego dokładną lokalizację ołtarzu w Koselig, gdzie należało poświęcić życie widzącego, skończywszy na samej, przeklętej zaraźnicy oraz ucieczce Guildensterna mogącej zaalarmować niezwłocznie Kruczą Straż. Wieczór przeznaczony na ofiary obył się ostatecznie bez ofiar, bez zwycięzców i bez ponoszących klęskę, choć każdy uczestnik wydarzenia zdołał z pewnością odkryć, jak istotna staje się ostrożność i przygotowanie na każdy z możliwych gatunków ewentualności, nawet tych pozornie odległych i mało prawdopodobnych.
Ingvara z uwagi na odniesione obrażenia obowiązuje napisanie przynajmniej 1 posta na minimum 500 słów w szpitalu im. Alberta Lindgrena lub rozegranie wątku z inną postacią o odbywanym leczeniu.
Egon i Funi mają z kolei obowiązek napisać maksymalnie do końca fabularnego kwietnia posta minimum 500 słów na osobę o wizycie u felczera lub medyka albo rozegrać wątek z innym graczem.
Ursula Frisk, Egon Munch i Funi Hilmirson za aktywny udział w misji pobocznej otrzymują po 50 PD i 1 punkt statystyk do wyboru z podanych kolejno dziedzin: magia użytkowa/sprawność (Funi Hilmirson), magia użytkowa/magia zakazana (Egon Munch), magia natury/sprawność (Ursula Frisk). Ingvar Guildenstern za udział w misji otrzymuje 30 PD. Po nagrody należy obowiązkowo zgłosić się w rozwoju postaci.
Ingvara z uwagi na odniesione obrażenia obowiązuje napisanie przynajmniej 1 posta na minimum 500 słów w szpitalu im. Alberta Lindgrena lub rozegranie wątku z inną postacią o odbywanym leczeniu.
Egon i Funi mają z kolei obowiązek napisać maksymalnie do końca fabularnego kwietnia posta minimum 500 słów na osobę o wizycie u felczera lub medyka albo rozegrać wątek z innym graczem.
Nagrody
Ursula Frisk, Egon Munch i Funi Hilmirson za aktywny udział w misji pobocznej otrzymują po 50 PD i 1 punkt statystyk do wyboru z podanych kolejno dziedzin: magia użytkowa/sprawność (Funi Hilmirson), magia użytkowa/magia zakazana (Egon Munch), magia natury/sprawność (Ursula Frisk). Ingvar Guildenstern za udział w misji otrzymuje 30 PD. Po nagrody należy obowiązkowo zgłosić się w rozwoju postaci.