Puszczeni za dymem
4 posters
Mistrz Gry
Puszczeni za dymem Czw 11 Lut - 20:07
Puszczeni za dymem
– Dobra. Do rzeczy, bo Odyn mi świadkiem, jak nienawidzę się powtarzać. – Szorstki od chrypy tembr głosu starego Hallgrima przeniknął przez zmechaconą tkaninę innych rozmów i śmiechów, niosących się po obskurnym wnętrzu lokalu. – Moi ludzie wykryli złoża marmuru. – Krzesło jęknęło; krępa sylwetka mężczyzny nachyliła się w odrobinę konspiracyjnym odruchu, namaszczając właściwym tonem dryfujące w powietrzu słowo. Marmur. Dymiący marmur. Kąciki ust, osaczone przez gęsty zarost, nieznacznie drgnęły w przedsmaku nadchodzącego triumfu.
– Jest jednak problem – nuta niezadowolenia przebiła się mimowolnie przez dalszą część wypowiedzi – jak pewnie się domyślacie, dlatego was wynajmuję. Trolle. Ha… Kto by pomyślał, że tym tępakom przypadnie do gustu krążąca wokoło mgiełka – odchrząknął. – Powiem tak. Większość ludzi sra w gacie jak widzi te kreatury. Nie żebym im się dziwił. Płacę dużo. Przynieście tyle marmuru, ile będziecie w stanie.
Hallgrim Odland jest cieszącym się respektem w półświatku handlarzem magicznymi narkotykami. Uchodzi za jednego z najlepszych alchemików, którzy starannie wykonują swoją pracę. Zew Boga, pochodzący z pracowni Odlanda jest stosunkowo kosztowny, ale nabywca może w zamian być pewny, że mikstura nie zawiera żadnych oszukańczych domieszek. Dostarczyciele składników donieśli alchemikowi o dużych złożach dymiącego marmuru, jaki jest rdzeniem najsilniejszego z magicznych środków odurzających. Zaznaczyli miejsce na mapie, gdyż sami nie mieli odwagi zbliżyć się do poszukiwanych skał; w międzyczasie odkryli, że nieopodal złoża znajduje się siedlisko trolli. Co więcej, własności kłębów dymu, wydzielanych przez skały, spodobały się tym niegrzeszącym inteligencją stworzeniom, jakie zaczęły przesiadywać w ich pobliżu, toczyć między sobą bójki oraz wpadać w stan otępienia.
Misja poboczna jest dedykowana dla osób związanych z nielegalnymi interesami. Pożądane statystyki to przede wszystkim magia natury, zaklęcia użytkowe, alchemia. Odland dla uczestników oferuje również podstawowy ekwipunek. Są to: mapa, wskazująca położenie złoża w obrębie gór Bardal, torba bez dna, pozwalająca przenosić duże ilości dymiącego marmuru bez odczuwania jego realnej wagi oraz specjalne chusty na twarz, powstrzymujące przed toksycznym, odurzającym działaniem mgły, wydzielanej przez dymiący marmur. Przedmioty zostaną zwrócone po zakończeniu misji, jednak dla śmiałków, którym powiedzie się, czeka obiecywana nagroda.
Aby wziąć udział w misji pobocznej, należy zgłosić się w tym temacie.
– Jest jednak problem – nuta niezadowolenia przebiła się mimowolnie przez dalszą część wypowiedzi – jak pewnie się domyślacie, dlatego was wynajmuję. Trolle. Ha… Kto by pomyślał, że tym tępakom przypadnie do gustu krążąca wokoło mgiełka – odchrząknął. – Powiem tak. Większość ludzi sra w gacie jak widzi te kreatury. Nie żebym im się dziwił. Płacę dużo. Przynieście tyle marmuru, ile będziecie w stanie.
Podstawowe informacje
Fabularna data | 27.09.2000 |
Realne rozpoczęcie | 18.02.2021 |
Ilość miejsc | 0/3 |
Lokacja startowa | Zostanie podana |
Hallgrim Odland jest cieszącym się respektem w półświatku handlarzem magicznymi narkotykami. Uchodzi za jednego z najlepszych alchemików, którzy starannie wykonują swoją pracę. Zew Boga, pochodzący z pracowni Odlanda jest stosunkowo kosztowny, ale nabywca może w zamian być pewny, że mikstura nie zawiera żadnych oszukańczych domieszek. Dostarczyciele składników donieśli alchemikowi o dużych złożach dymiącego marmuru, jaki jest rdzeniem najsilniejszego z magicznych środków odurzających. Zaznaczyli miejsce na mapie, gdyż sami nie mieli odwagi zbliżyć się do poszukiwanych skał; w międzyczasie odkryli, że nieopodal złoża znajduje się siedlisko trolli. Co więcej, własności kłębów dymu, wydzielanych przez skały, spodobały się tym niegrzeszącym inteligencją stworzeniom, jakie zaczęły przesiadywać w ich pobliżu, toczyć między sobą bójki oraz wpadać w stan otępienia.
Misja poboczna jest dedykowana dla osób związanych z nielegalnymi interesami. Pożądane statystyki to przede wszystkim magia natury, zaklęcia użytkowe, alchemia. Odland dla uczestników oferuje również podstawowy ekwipunek. Są to: mapa, wskazująca położenie złoża w obrębie gór Bardal, torba bez dna, pozwalająca przenosić duże ilości dymiącego marmuru bez odczuwania jego realnej wagi oraz specjalne chusty na twarz, powstrzymujące przed toksycznym, odurzającym działaniem mgły, wydzielanej przez dymiący marmur. Przedmioty zostaną zwrócone po zakończeniu misji, jednak dla śmiałków, którym powiedzie się, czeka obiecywana nagroda.
Zapisy
Aby wziąć udział w misji pobocznej, należy zgłosić się w tym temacie.
Björn Guildenstern
Re: Puszczeni za dymem Czw 11 Lut - 21:38
Björn GuildensternŚlepcy
Gif :
Grupa : ślepcy
Miejsce urodzenia : Bergen, Norwegia
Wiek : 29 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : bogaty
Zawód : alchemik, doktorant alchemii w Instytucie Kenaz, właściciel Pracowni Alchemicznej i były członek Kompanii Morskiej
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : kawka
Atuty : złotousty (I), alchemik renesansu (II), alchemiczny kolekcjoner (I)
Statystyki : alchemia: 28 / magia użytkowa: 21 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 13 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 11 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 5 / charyzma: 5 / wiedza ogólna: 7
Zgłaszam Björna.
Mistrz Gry
Re: Puszczeni za dymem Czw 18 Lut - 21:31
Zapisy na misję są przedłużone do 21.02 (niedziela), 23:59
Magnus Eggen
Re: Puszczeni za dymem Nie 21 Lut - 23:47
Magnus EggenŚlepcy
Gif :
Grupa : ślepcy
Miejsce urodzenia : Alta, Norwegia
Wiek : 36 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : przeciętny
Zawód : Niegdyś łowca Gleipniru. Dziś przestępca — najemnik, lichwiarz, morderca, złowrogi duch Przesmyku Lokiego; wierny kundel służący człowiekowi, któremu zawdzięcza zaślepienie.
Wykształcenie : I stopień wtajemniczenia
Totem : niedźwiedź
Atuty : obrońca (I), zaślepiony (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 10 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 36 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 15 / charyzma: 10 / wiedza ogólna: 5
Magnus idzie narobić zamieszania!
p u r p o s e
— that's all any of us want now, every single one of us. Not answers, not Löve — just a reason to exist.
Prorok
Re: Puszczeni za dymem Wto 23 Lut - 21:45
ProrokKonta specjalne
Prorok
Prorok
Gif :
Grupa : konto specjalne
Misja zaczyna się w tej lokacji!
Mistrz Gry
Re: Puszczeni za dymem Nie 4 Kwi - 22:55
Podsumowanie
Hallgrim Odland był niezwykle uradowany z przyniesionych mu odłamków marmuru. W rzeczywistości, więcej nie potrzebował do szczęścia i zrozumienia, że przyszłe wyprawy będą wymagać większej, złożonej grupy najemników. Mając wobec was dług wdzięczności, postarał się o sowite wynagrodzenie.
Björn Guildenstern, Sanne Nygaard, Magnus Eggen: każdy z was otrzymuje 50 PD, +1 punkt statystyk (do wyboru: magia natury lub alchemia), -1 punkt do reputacji, buteleczka z Zewem Boga (pozwala na jedno użycie). Po odbiór nagród zgłaszacie się w rozwoju postaci.
Pamiętajcie o rozwiązaniu kwestii waszego stanu zdrowia.
Nagrody
Björn Guildenstern, Sanne Nygaard, Magnus Eggen: każdy z was otrzymuje 50 PD, +1 punkt statystyk (do wyboru: magia natury lub alchemia), -1 punkt do reputacji, buteleczka z Zewem Boga (pozwala na jedno użycie). Po odbiór nagród zgłaszacie się w rozwoju postaci.
Pamiętajcie o rozwiązaniu kwestii waszego stanu zdrowia.