Niebezpieczna substancja
4 posters
Mistrz Gry
Niebezpieczna substancja Sob 1 Paź - 12:28
Niebezpieczna substancja
To miał być spokojny wieczór – podobne, niosące wieść ukojenia myśli krążyły po głowie galdrów, jacy postanowili skierować kroki do słynnego pubu „Drakkar”. Ulubiony alkohol oraz chwila spędzona w wybornym towarzystwie lub upragnionej samotności. Ku rozczarowaniu każdego potencjalnego gościa (i nieuchronnemu, co za tym idzie, zaskoczeniu), zastany widok znacząco różnił się od znanego porządku.
– Wszystko... zdewastowane! – wykrzyknął rozżalony właściciel, wychylając się nieśmiało zza lady. Tawerna przypominała pobojowisko, zupełnie, jakby wtargnęła do niej co najmniej rozwścieczona bestia. Zapach rozlanego alkoholu mieszał się z potem i drobinami krwi; dookoła walało się potłuczone szkło, które niegdyś, w zgodnej całości tworzyło naczynia pełne oferowanych trunków. Pod wpływem impulsu, postanowiliście wdać się w rozmowę z mężczyzną, aby dowiedzieć się, co się dziś stało w lokalu.
Do pubu „Drakkar” udał się stały klient, marynarz, przyjaciel całej obsługi. Niestety, jego zachowanie znacząco różniło się od poprzednich wizyt; wpadł w niemal nieludzki szał, wdając się w bójkę i dewastując lokal. Uciekł, po zagrożeniu interwencją Kruczej Straży. Właściciel czuje do niego mimo wszystko sentyment, stąd opóźniał wezwanie oficerów, świadomy, że w tym wypadku jego przyjaciel prędko nie wyjdzie z celi. Musicie go odnaleźć i wyjaśnić sytuację. Z rozmowy dowiedzieliście się, że sprawca był w przeszłości uzależniony od magicznego narkotyku, Zewu Boga, zwanego potocznie Bożkiem. Nigdy jednak nie reagował z podobną agresją…
Zalecane, rozwinięte statystyki to magia lecznicza, magia użytkowa i charyzma. Co najmniej jedna postać z grupy powinna zajmować się medycyną.
Aby wziąć udział w misji, należy zgłosić się w tym temacie. Osoby, które dotąd nie uczestniczyły w misjach, mają pierwszeństwo w zapisach.
– Wszystko... zdewastowane! – wykrzyknął rozżalony właściciel, wychylając się nieśmiało zza lady. Tawerna przypominała pobojowisko, zupełnie, jakby wtargnęła do niej co najmniej rozwścieczona bestia. Zapach rozlanego alkoholu mieszał się z potem i drobinami krwi; dookoła walało się potłuczone szkło, które niegdyś, w zgodnej całości tworzyło naczynia pełne oferowanych trunków. Pod wpływem impulsu, postanowiliście wdać się w rozmowę z mężczyzną, aby dowiedzieć się, co się dziś stało w lokalu.
Podstawowe informacje
Fabularna data | 27.01.2001 |
Realne rozpoczęcie | 08.10.2022 |
Ilość miejsc | 0/3 |
Lokacja startowa | pub „Drakkar” |
Do pubu „Drakkar” udał się stały klient, marynarz, przyjaciel całej obsługi. Niestety, jego zachowanie znacząco różniło się od poprzednich wizyt; wpadł w niemal nieludzki szał, wdając się w bójkę i dewastując lokal. Uciekł, po zagrożeniu interwencją Kruczej Straży. Właściciel czuje do niego mimo wszystko sentyment, stąd opóźniał wezwanie oficerów, świadomy, że w tym wypadku jego przyjaciel prędko nie wyjdzie z celi. Musicie go odnaleźć i wyjaśnić sytuację. Z rozmowy dowiedzieliście się, że sprawca był w przeszłości uzależniony od magicznego narkotyku, Zewu Boga, zwanego potocznie Bożkiem. Nigdy jednak nie reagował z podobną agresją…
Zalecane, rozwinięte statystyki to magia lecznicza, magia użytkowa i charyzma. Co najmniej jedna postać z grupy powinna zajmować się medycyną.
Zapisy
Aby wziąć udział w misji, należy zgłosić się w tym temacie. Osoby, które dotąd nie uczestniczyły w misjach, mają pierwszeństwo w zapisach.
Gość
Re: Niebezpieczna substancja Sob 1 Paź - 15:49
GośćGość
Gość
Gość
Chętnie wezmę udział w misji :D
Isabella de' Medici
Re: Niebezpieczna substancja Sob 1 Paź - 19:33
Isabella de' MediciWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Midgard, Norwegia
Wiek : 30 lat
Stan cywilny : wdowa
Status majątkowy : zamożny
Zawód : koroner w Kruczej Straży
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : szczur
Atuty : odporny (II), awanturnik (I)
Statystyki : alchemia: 15 / magia użytkowa: 23 / magia lecznicza: 10 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 10 / charyzma: 10 / wiedza ogólna: 20
Zgłaszam się
Gerda Molander
Re: Niebezpieczna substancja Sob 8 Paź - 18:55
Gerda MolanderWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Tärnaby, Szwecja
Wiek : 24 lata
Stan cywilny : panna
Status majątkowy : przeciętny
Zawód : stażystka w wydziale administracyjnym KS
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : kowalik
Atuty : znawca transformacji (I), obrońca (II)
Statystyki : alchemia: 15 / magia użytkowa: 28 / magia lecznicza: 10 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 15 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 5 / charyzma: 5 / wiedza ogólna: 10
dziewczyny, dawać do boju
Prorok
Re: Niebezpieczna substancja Nie 16 Paź - 11:19
ProrokKonta specjalne
Prorok
Prorok
Gif :
Grupa : konto specjalne
Misja rozpoczyna się w tym temacie!
Mistrz Gry
Re: Niebezpieczna substancja Czw 16 Mar - 20:57
Podsumowanie
To miał być spokojny wieczór w pubie „Drakkar”, lecz cała sytuacja zmieniła się w mig, gdy Runo, młody marynarz, niedawno zwolniony z Kompanii Morskiej, wdał się w bójkę z tajemniczym mężczyzną, po czym uciekł z miejsca zdarzenia. Nieopodal baru przypadkowo znalazły się Isabella, Gerda i Astrid, które na prośbę właściciela lokalu postanowiły odszukać chłopaka i mu pomóc, znajdując go w mieszkaniu na ulicy Sjomenn. Początki nie były łatwe – bardzo szybko okazało się, że mężczyzna przez swoje uzależnienie od tajemniczej substancji popadł w długi, wchodząc w konflikt z niejakim Knutem, który zajmuje się przemytem narkotyków, a swoją siedzibę ma na wyspie Nyttland. Dziewczynom udało się jednak uspokoić niepoczytalnego Runo i powstrzymać go od pochopnych decyzji, ostatecznie doprowadzając go do Andersa i wyjaśniając całą sytuację, która została później zgłoszona Kruczej Straży.
Isabella de' Medici, Gerda Molander i Astrid Myklebust za aktywny udział w misji pobocznej otrzymują po 50 PD oraz 1 punkt do magii użytkowej, charyzmy lub – w przypadku Astrid – do magii leczniczej. Każda z was otrzymuje przy okazji po jednej fiolce z tajemniczą substancją o szkarłatnym kolorze, które zostały znalezione przez Gerdę, w związku z czym możecie zgłosić się po dodatkową sesję z Prorokiem i przebadać ją w laboratorium. Po wszystkie nagrody należy obowiązkowo zgłosić się w rozwoju postaci.
Nagrody
Isabella de' Medici, Gerda Molander i Astrid Myklebust za aktywny udział w misji pobocznej otrzymują po 50 PD oraz 1 punkt do magii użytkowej, charyzmy lub – w przypadku Astrid – do magii leczniczej. Każda z was otrzymuje przy okazji po jednej fiolce z tajemniczą substancją o szkarłatnym kolorze, które zostały znalezione przez Gerdę, w związku z czym możecie zgłosić się po dodatkową sesję z Prorokiem i przebadać ją w laboratorium. Po wszystkie nagrody należy obowiązkowo zgłosić się w rozwoju postaci.