Na barykady
4 posters
Mistrz Gry
Na barykady Pią 25 Lis - 20:11
Na barykady
Głos wzywający do otworzenia się na całość mocy oferowanej przez magię nie cichnie ani na chwilę – co więcej, galdrowie zamieszkujący głównie Midgard mogą odnieść nieodparte wrażenie, że z każdym miesiącem starania ślepców w kierunku omamienia swoją ideologią każdego widzącego stają się coraz bardziej inwazyjne. Coraz więcej spotyka się przypadkowo umieszczanych w kawiarniach ulotek propagujących zakazane praktyki; podczas spacerów częściej natknąć można się na tak zwanych „nagabywaczy”, którzy niestrudzenie próbują szerzyć koncepcję nieszkodliwości magii zakazanej. Prawdopodobnie nikt jednak nie spodziewał się, że ignorowany głos wyklętej części magicznego społeczeństwa wybrzmi tak głośno na midgardzkich ulicach, stając się problemem nie tylko dla zwykłych mieszkańców, ale również dla Magisterium.
Chociaż ślepcy na ulicę miasta wychodzili, wychodzą i wychodzić będą bez względu na to, jak intensywne nie byłyby starania Kruczej Straży, by zapewnić mieszkańcom bezpieczeństwo, wydarzenie tego popołudnia bez dwóch zdań na długo zapisze się w pamięci galdrów, którzy przemieszczali się jedną z ulic Ostatniej Walkirii – żaden z mieszkańców nie myślach chyba nigdy, że na swojej drodze, w środku spokojnego dnia zetknie się nie tylko z liczną grupą ślepców, ale przede wszystkim z niebezpieczną armią nieumarłych.
Zalecane, rozwinięte statystyki to magia zakazana i magia użytkowa. Misja przeznaczona jest przede wszystkim dla postaci ślepców związanych fabularnie z Magisterium. Dopuszcza się dodatkowo obecność do dwóch postaci Kruczych Strażników. Misja jest obarczona zagrożeniem zdrowia i życia postaci, w związku z czym do jej zakończenia nie wolno prowadzić sesji z późniejszą datą.
Aby wziąć udział w misji, należy zgłosić się w tym temacie. Osoby, które dotąd nie uczestniczyły w misjach, mają pierwszeństwo w zapisach.
Podstawowe informacje
Fabularna data | 14.02.2001 |
Realne rozpoczęcie | 06.12.2022 |
Ilość miejsc | 0/4 |
Lokacja startowa | skwer im. Hedvig Walecznej |
Chociaż ślepcy na ulicę miasta wychodzili, wychodzą i wychodzić będą bez względu na to, jak intensywne nie byłyby starania Kruczej Straży, by zapewnić mieszkańcom bezpieczeństwo, wydarzenie tego popołudnia bez dwóch zdań na długo zapisze się w pamięci galdrów, którzy przemieszczali się jedną z ulic Ostatniej Walkirii – żaden z mieszkańców nie myślach chyba nigdy, że na swojej drodze, w środku spokojnego dnia zetknie się nie tylko z liczną grupą ślepców, ale przede wszystkim z niebezpieczną armią nieumarłych.
Zalecane, rozwinięte statystyki to magia zakazana i magia użytkowa. Misja przeznaczona jest przede wszystkim dla postaci ślepców związanych fabularnie z Magisterium. Dopuszcza się dodatkowo obecność do dwóch postaci Kruczych Strażników. Misja jest obarczona zagrożeniem zdrowia i życia postaci, w związku z czym do jej zakończenia nie wolno prowadzić sesji z późniejszą datą.
Zapisy
Aby wziąć udział w misji, należy zgłosić się w tym temacie. Osoby, które dotąd nie uczestniczyły w misjach, mają pierwszeństwo w zapisach.
Egon Munch
Re: Na barykady Sob 26 Lis - 13:59
Egon MunchŚlepcy
Gif :
Grupa : ślepcy
Miejsce urodzenia : Måløy, Norwegia
Wiek : 27 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : biedny
Zawód : złodziej, oszust, dyletant i były akrobata
Wykształcenie : I stopień wtajemniczenia
Totem : rosomak
Atuty : akrobata (I), intrygant (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 15 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 6 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 22 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 10 / sprawność fizyczna: 15 / charyzma: 20 / wiedza ogólna: 6
nie pozwolę, żeby mnie taka rozrywka ominęła
Funi Hilmirson
Re: Na barykady Sob 26 Lis - 16:33
Funi HilmirsonŚlepcy
Gif :
Grupa : ślepcy
Miejsce urodzenia : Höfn, Islandia
Wiek : 23 lata
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : biedny
Zawód : dorywczy pracownik do niczego, prawie kapłan, augur
Wykształcenie : II stopień wtajemniczenia
Totem : kuna
Atuty : zaślepiony (I), intrygant (I)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 21 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 17 / magia zakazana: 17 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 10 / charyzma: 10 / wiedza ogólna: 6
mnie by mialo nie byc, potrzymajcie mi soczek
( oh I know they call me crazy )
there will be no turning back
I don't care if things get ugly
once the word of god is spoken
there's no way to take it back
there will be no turning back
I don't care if things get ugly
once the word of god is spoken
there's no way to take it back
Prorok
Re: Na barykady Czw 22 Gru - 8:23
ProrokKonta specjalne
Prorok
Prorok
Gif :
Grupa : konto specjalne
Misja rozpoczyna się w tym temacie.
Mistrz Gry
Re: Na barykady Pią 16 Cze - 18:32
Podsumowanie
Jakie właściwie były zamiary ślepców, wywołujących chaos na skwerze im. Hedvig Walecznej? O powodach nie mówiły gazety, Rada stosowała taktykę drażniącego milczenia, a rodziny zmarłych Kruczych Strażników i młodych kobiet nie potrafiły dłużej nieusłyszane krzyczeć o sprawiedliwość. Dopiero przywołanie na miejsce zastępów służb porządkowych zdołało zmusić terrorystów do ucieczki – wraz z nimi uciec mieli Egon, Funi i Pekka, który wskutek pełnych paniki działań ludności, wkraczał w kolejne tygodnie z nową blizną. Z całej czwórki najmniej szczęścia wydawał się mieć Ragnar, pochwycony przez Kruczą Straż, przesłuchiwany i w końcu, po nieco zbyt długim na to czasie, wypuszczony z aresztu. Chaos ten nie był nikomu na rękę. Ktoś mógłby w końcu pomyśleć, że władza nie umiała dłużej zapewnić ludziom poczucia bezpieczeństwa.
Egon Munch, Funi Hilmirson i Pekka Dalhin za aktywny udział w misji pobocznej otrzymują po 50 PD, podczas gdy Ragnar Fenrisson – 40 PD. Dodatkowo każdy z was otrzymuje po 1 punkcie do wybranej statystyki, z której korzystał podczas misji. Co więcej, za swoje poczynania Pekka otrzymuje +2 do rozpoznawalności i -2 do reputacji, a Ragnar został pochwycony przez Kruczą Straż, w związku z czym otrzymuje -5 do reputacji. Po wszystkie nagrody należy obowiązkowo zgłosić się w rozwoju postaci.
Nagrody
Egon Munch, Funi Hilmirson i Pekka Dalhin za aktywny udział w misji pobocznej otrzymują po 50 PD, podczas gdy Ragnar Fenrisson – 40 PD. Dodatkowo każdy z was otrzymuje po 1 punkcie do wybranej statystyki, z której korzystał podczas misji. Co więcej, za swoje poczynania Pekka otrzymuje +2 do rozpoznawalności i -2 do reputacji, a Ragnar został pochwycony przez Kruczą Straż, w związku z czym otrzymuje -5 do reputacji. Po wszystkie nagrody należy obowiązkowo zgłosić się w rozwoju postaci.