:: Forum :: Dział organizacyjny
Propozycje użytkowników
3 posters
Mistrz Gry
Propozycje użytkowników Wto 1 Gru - 0:16
Propozycje użytkowników
Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje ze strony użytkowników. Jeżeli masz pomysł na nowe przedmioty magiczne, zwierzęta, rośliny, eliksiry, zaklęcia, klątwy, rytuały, misje czy osiągnięcia fabularne – jest to odpowiedni temat dla ciebie. Każdy zaakceptowany pomysł nagradzamy odpowiednią ilością punktów doświadczenia.
- Kod:
[b]Nazwa propozycji: [/b]wpisz
[b]Opis propozycji: [/b]wpisz
Nik Holt
Re: Propozycje użytkowników Nie 14 Kwi - 21:47
Nik HoltWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Kohtla-Järve, Estonia
Wiek : 24 lata (udaje, że ma 29)
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : przeciętny
Genetyka : fossegrim
Zawód : łowca roślin i właściciel sklepu z roślinami
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : kruk
Atuty : Miłośnik pojedynków (I), Znawca natury (II), Duch wodospadu
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 25 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 20 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 8 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 11 / sprawność fizyczna: 7 / charyzma: 10 / wiedza ogólna: 5
Nazwa propozycji: Skape (Creo)
Opis propozycji: zaklęcie z zakresu magii twórczej, pozwalające stworzyć z kilku rzeczy jeden przedmiot. Np z kilku patyków stworzyć drabinę, z kilku kartek papieru kartonowe pudełko itp.
Opis propozycji: zaklęcie z zakresu magii twórczej, pozwalające stworzyć z kilku rzeczy jeden przedmiot. Np z kilku patyków stworzyć drabinę, z kilku kartek papieru kartonowe pudełko itp.
Dance with the waves
Move with the sea.
Let the rhythm of the water
Set your soul free.
Move with the sea.
Let the rhythm of the water
Set your soul free.
Mistrz Gry
Re: Propozycje użytkowników Wto 16 Kwi - 22:17
Nik, dziękujemy za propozycję. Zaklęcie zostało dodane do spisu. Możesz zgłosić się po 2 PD do aktualizacji rozwoju postaci.
Verner Forsberg
Re: Propozycje użytkowników Pon 20 Maj - 0:29
Verner ForsbergŚlepcy
Gif :
Grupa : ślepcy
Miejsce urodzenia : Karlstad, Szwecja
Wiek : 30 lat
Stan cywilny : wdowiec
Status majątkowy : bogaty
Zawód : toksykolog
Wykształcenie : IV stopień wtajemniczenia
Totem : wąż
Atuty : truciciel (I), odporny na trucizny (II)
Statystyki : alchemia: 28 / magia użytkowa: 5 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 20 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 5 / charyzma: 21 / wiedza ogólna: 10
Nazwa propozycji: atut klanowy (dla klanu Forsberg, ale nie widzę powodu by nie rozszerzyć go na inne) - jako opcjonalny, do wykupienia (?)
Opis propozycji:
Może byłby możliwy do wykupienia atut "Odporny na trucizny - twoi przodkowie byli odporni na trucizny, co [tutaj można dać opis albo o objawieniu się tego u tego potomka, albo uwzględniający sposób pielęgnacji tego daru]" - dający odporność częściową lub całkowitą, zastępujący jeden z atutów I lub II stopnia? Istniejący członkowie klanu mogliby albo dokupić go za PD albo z uwagi na nowość propozycji "podmienić" na niego jeden ze swoich obecnych darmowych atutów, a nowo powstający Forsbergowie mogliby go wybrać jako jeden z atutów na start (nie dodatkowy, jak te z genetyk)?
Oczywiście, propozycję opcjonalnego klanowego atutu można rozszerzyć na inne klany jeśli posiadają podobnie unikatowe legendy o sobie.
Opis propozycji:
Propozycja jest zainspirowana cytatem z opisu klanu - uwielbiam grać na tej legendzie, ale miałam trochę problem z tym jak ugryźć ją w praktyce (jako, że nie udowodniono im tej odporności czyli pewnie nie wiadomo czy istnieje). Rozgrywałam to tak, że moja postać od wczesnej młodości eksperymentuje z mitrydatyzmvm (https://pl.wikipedia.org/wiki/Mitrydatyzm - stopniowe podawania sobie mikrodawek różnych toksyn, linkuję bo sama nie znałam fachowego terminu na to...), ale zastanawiam się też nad jakimś mechanicznym bonusem dla chętnych Forsbergów (chętnych, bo nie chciałabym proponować niczego overpower; a np. ich klanowa choroba genetyczna jest tylko dla chętnych!).inni z kolei są zdania, że Forsbergowie ponoć wykazują się szczególnym talentem do alchemii, gdyż – podobnie jak ich protoplasta – są całkowicie odporni na rozmaite trucizny, choć nikt nigdy im tego nie udowodnił.
Może byłby możliwy do wykupienia atut "Odporny na trucizny - twoi przodkowie byli odporni na trucizny, co [tutaj można dać opis albo o objawieniu się tego u tego potomka, albo uwzględniający sposób pielęgnacji tego daru]" - dający odporność częściową lub całkowitą, zastępujący jeden z atutów I lub II stopnia? Istniejący członkowie klanu mogliby albo dokupić go za PD albo z uwagi na nowość propozycji "podmienić" na niego jeden ze swoich obecnych darmowych atutów, a nowo powstający Forsbergowie mogliby go wybrać jako jeden z atutów na start (nie dodatkowy, jak te z genetyk)?
Oczywiście, propozycję opcjonalnego klanowego atutu można rozszerzyć na inne klany jeśli posiadają podobnie unikatowe legendy o sobie.
Mistrz Gry
Re: Propozycje użytkowników Pon 20 Maj - 22:12
Vernerze, dziękujemy bardzo za propozycję. Na ten moment nie zamierzamy wprowadzać klanowych atutów, gdyż w naszym odczuciu mogłoby to wprowadzić niemałe zamieszanie, biorąc pod uwagę aktualną ilość klanowiczów i prawdopodobną chęć zmiany na nową umiejętność. Przychylając się jednak do Twojej prośby i posiłkując się istniejącym już od początku atutem Odporny na forum, proponujemy dwa nowe, które zostaną zaraz dodane do spisu.
Odporny na trucizny (I) – postać posiada wyjątkowo silny organizm, który jest w stanie łagodzić efekty toksyn, co sprawia, że rzadziej ulega ich negatywnym skutkom. Dzięki tej umiejętności, postać może podjąć próbę uniknięcia pełnych konsekwencji przy wdychaniu toksyn i wypiciu trucizn z I poziomu. Przy każdej próbie ma możliwość rzutu kością k6 (5, 6 oznaczają sukces).
Odporny na trucizny (II) – postać posiada wyjątkowo silny organizm, który jest w stanie łagodzić efekty toksyn, co sprawia, że rzadziej ulega ich negatywnym skutkom. Dzięki tej umiejętności, postać może podjąć próbę uniknięcia pełnych konsekwencji przy wdychaniu toksyn i wypiciu trucizn z I poziomu. Przy każdej próbie ma możliwość rzutu kością k6 (4, 5, 6 oznaczają sukces).
Za pomysł na atut otrzymujesz 10 PD, które możesz odebrać w aktualizacji rozwoju postaci.
Odporny na trucizny (I) – postać posiada wyjątkowo silny organizm, który jest w stanie łagodzić efekty toksyn, co sprawia, że rzadziej ulega ich negatywnym skutkom. Dzięki tej umiejętności, postać może podjąć próbę uniknięcia pełnych konsekwencji przy wdychaniu toksyn i wypiciu trucizn z I poziomu. Przy każdej próbie ma możliwość rzutu kością k6 (5, 6 oznaczają sukces).
Odporny na trucizny (II) – postać posiada wyjątkowo silny organizm, który jest w stanie łagodzić efekty toksyn, co sprawia, że rzadziej ulega ich negatywnym skutkom. Dzięki tej umiejętności, postać może podjąć próbę uniknięcia pełnych konsekwencji przy wdychaniu toksyn i wypiciu trucizn z I poziomu. Przy każdej próbie ma możliwość rzutu kością k6 (4, 5, 6 oznaczają sukces).
Za pomysł na atut otrzymujesz 10 PD, które możesz odebrać w aktualizacji rozwoju postaci.