Midgard
Skandynawia, 2001
Planer postów


    Propozycje użytkowników

    3 posters
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    Propozycje użytkowników
    Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje ze strony użytkowników. Jeżeli masz pomysł na nowe przedmioty magiczne, zwierzęta, rośliny, eliksiry, zaklęcia, klątwy, rytuały, misje czy osiągnięcia fabularne – jest to odpowiedni temat dla ciebie. Każdy zaakceptowany pomysł nagradzamy odpowiednią ilością punktów doświadczenia.

    Kod:
    [b]Nazwa propozycji: [/b]wpisz
    [b]Opis propozycji: [/b]wpisz
    Widzący
    Nik Holt
    Nik Holt
    https://midgard.forumpolish.com/t3451-niklas-holthttps://midgard.forumpolish.com/t3474-nik-holthttps://midgard.forumpolish.com/t3475-sansahttps://midgard.forumpolish.com/f94-nik-holt


    Nazwa propozycji: Skape (Creo)
    Opis propozycji: zaklęcie z zakresu magii twórczej, pozwalające stworzyć z kilku rzeczy jeden przedmiot. Np z kilku patyków stworzyć drabinę, z kilku kartek papieru kartonowe pudełko itp.


    Dance with the waves
    Move with the sea.
    Let the rhythm of the water
    Set your soul free.
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    Nik, dziękujemy za propozycję. Zaklęcie zostało dodane do spisu. Możesz zgłosić się po 2 PD do aktualizacji rozwoju postaci.
    Ślepcy
    Verner Forsberg
    Verner Forsberg
    https://midgard.forumpolish.com/t3662-verner-forsberg#37169https://midgard.forumpolish.com/t3673-verner-forsberghttps://midgard.forumpolish.com/t3672-konwalia#37290https://midgard.forumpolish.com/f128-verner-forsberg


    Nazwa propozycji: atut klanowy (dla klanu Forsberg, ale nie widzę powodu by nie rozszerzyć go na inne) - jako opcjonalny, do wykupienia (?)
    Opis propozycji:
    inni z kolei są zdania, że Forsbergowie ponoć wykazują się szczególnym talentem do alchemii, gdyż – podobnie jak ich protoplasta – są całkowicie odporni na rozmaite trucizny, choć nikt nigdy im tego nie udowodnił.
    Propozycja jest zainspirowana cytatem z opisu klanu - uwielbiam grać na tej legendzie, ale miałam trochę problem z tym jak ugryźć ją w praktyce (jako, że nie udowodniono im tej odporności czyli pewnie nie wiadomo czy istnieje). Rozgrywałam to tak, że moja postać od wczesnej młodości eksperymentuje z mitrydatyzmvm (https://pl.wikipedia.org/wiki/Mitrydatyzm - stopniowe podawania sobie mikrodawek różnych toksyn, linkuję bo sama nie znałam fachowego terminu na to...), ale zastanawiam się też nad jakimś mechanicznym bonusem dla chętnych Forsbergów (chętnych, bo nie chciałabym proponować niczego overpower; a np. ich klanowa choroba genetyczna jest tylko dla chętnych!).
    Może byłby możliwy do wykupienia atut "Odporny na trucizny - twoi przodkowie byli odporni na trucizny, co [tutaj można dać opis albo o objawieniu się tego u tego potomka, albo uwzględniający sposób pielęgnacji tego daru]" - dający odporność częściową lub całkowitą, zastępujący jeden z atutów I lub II stopnia? Istniejący członkowie klanu mogliby albo dokupić go za PD albo z uwagi na nowość propozycji "podmienić" na niego jeden ze swoich obecnych darmowych atutów, a nowo powstający Forsbergowie mogliby go wybrać jako jeden z atutów na start (nie dodatkowy, jak te z genetyk)?
    Oczywiście, propozycję opcjonalnego klanowego atutu można rozszerzyć na inne klany jeśli posiadają podobnie unikatowe legendy o sobie.
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    Vernerze, dziękujemy bardzo za propozycję. Na ten moment nie zamierzamy wprowadzać klanowych atutów, gdyż w naszym odczuciu mogłoby to wprowadzić niemałe zamieszanie, biorąc pod uwagę aktualną ilość klanowiczów i prawdopodobną chęć zmiany na nową umiejętność. Przychylając się jednak do Twojej prośby i posiłkując się istniejącym już od początku atutem Odporny na forum, proponujemy dwa nowe, które zostaną zaraz dodane do spisu.

    Odporny na trucizny (I) – postać posiada wyjątkowo silny organizm, który jest w stanie łagodzić efekty toksyn, co sprawia, że rzadziej ulega ich negatywnym skutkom. Dzięki tej umiejętności, postać może podjąć próbę uniknięcia pełnych konsekwencji przy wdychaniu toksyn i wypiciu trucizn z I poziomu. Przy każdej próbie ma możliwość rzutu kością k6 (5, 6 oznaczają sukces).

    Odporny na trucizny (II) – postać posiada wyjątkowo silny organizm, który jest w stanie łagodzić efekty toksyn, co sprawia, że rzadziej ulega ich negatywnym skutkom. Dzięki tej umiejętności, postać może podjąć próbę uniknięcia pełnych konsekwencji przy wdychaniu toksyn i wypiciu trucizn z I poziomu. Przy każdej próbie ma możliwość rzutu kością k6 (4, 5, 6 oznaczają sukces).

    Za pomysł na atut otrzymujesz 10 PD, które możesz odebrać w aktualizacji rozwoju postaci.


    Styl wykonali Einar i Björn na podstawie uproszczenia Blank Theme by Geniuspanda. Nagłówek został wykonany przez Björna. Midgard jest kreacją autorską, inspirowaną przede wszystkim mitologią nordycką, trylogią „Krucze Pierścienie” Siri Pettersen i światem magii autorstwa J. K. Rowling. Obowiązuje zakaz kopiowania treści forum.