Midgard
Skandynawia, 2001
Planer postów


    Mikkel Guldbrandsen vs Sigurd Landvserk

    2 posters
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    15.01.2001

    Półfinały
    Mikkel Guldbrandsen vs. Sigurd Landsverk

    1. Każdy uczestnik ma maksymalnie 48 godzin na odpowiedź w temacie, zalecamy jednak, aby rozgrywka miała obecnie formę priorytetową. Po upłynięciu przewidzianego zakresu, w przypadku gdy jeden gracz nie powiadomi członków administracji o swojej nieobecności – jego postać automatycznie przegrywa na korzyść przeciwnika. Posty powinny być krótkie, najlepiej na maksymalnie 300 słów. W pojedynkach nie obowiązuje minimalna objętość posta na korzyść dynamiczności potyczki (dopuszczalne są wiadomości nawet na kilka linijek).

    2. Można korzystać z zaklęć z dowolnych dziedzin magii, nie tylko użytkowej, należy jednak pamiętać, że stosowanie magii zakazanej skutkuje natychmiastowym aresztowaniem przez Kruczą Straż. Wymagane jest, aby w dolnej części posta za pomocą czcionki rozmiaru 10 umieścić sumę uzyskaną przez postać tj. równanie k100 + statystyka + ewentualny atut = ostateczny wynik.

    3. Maski i stroje, stosowane przez uczestników pojedynków zapewniają zupełną anonimowość. Nie można rozpoznać drugiej osoby po głosie, ani określić jej płci.

    4. UWAGA. Po zakończeniu każdej jednej tury (kolejki), należy oznaczyć na specjalnie utworzonym kanale na discordzie rolę Proroka. Jeden z mistrzów gry sprawdzi czy kolejka przebiegła prawidłowo, bez żadnych, ewentualnych niedociągnięć czy błędnych interpretacji. Po uzyskaniu zwrotnej wiadomości gracze mogą dalej prowadzić pojedynek. Nieprzestrzeganie tej reguły może skutkować unieważnieniem rozgrywki.

    5. Gra toczy się do 3 trafień lub użycia zaklęcia, które uniemożliwia przeciwnikowi dalsze prowadzenia ataku.

    6. Zanim dokona się rzutu kością należy mieć przygotowaną treść posta i wybrane zaklęcie. Zachęcamy do uczciwości i braku dostosowania reakcji pod określony rzut.

    7. Osoba broniąca się rzuca kośćmi początkowo wyłącznie na obronę (jeden rzut k100 i jeden rzut k6). Zgłosić należy się po pomyślnej lub nieudanej obronie. Jeśli obrona się uda, w następnym poście należy wybrać zaklęcie atakujące i rzucić ponownie kością. Post z uzupełnieniem dotyczącym ataku powinien być możliwie krótki (kilka, kilkanaście linijek), a najważniejszym jego elementem jest wybrany czar ofensywny. Podobnie jak w poprzednich przypadkach, powinien być napisany zanim wykona się rzut kośćmi k100 i k6, a nie uzupełniany i dostosowany do uzyskanego wyniku. Jeśli obrona się nie uda, w zależności od sytuacji drugi gracz dokonuje ponownego ataku lub pojedynek jest zakończony.
    Gość
    Anonymous


    Czekała go kolejna runda pojedynku. Każdy jeden przeciwnik był coraz cięższy, ale na szczęście udało mu się jakoś wygrać. Lata doświadczenia robiły swoje, lecz jak będzie w tym przypadku? Czy i tym razem uda mu się dociągnąć do końca i będzie mógł zawalczyć w finale?
    - Powodzenia. - rzucił tylko do swojego nowego przeciwnika, przygotowując się do rozpoczęcia. Po usłyszeniu gotowości jako pierwszy rzucił zaklęcie ofensywne.
    - Hrinda! - zaatakował wcelowując się w oponenta.

    Hrinda (próg: 45)
    97 (kość) + 35 (statystyki) + 5 (miłośnik pojedynków) = 137 (udane)
    k6 - 4 – przeciwnik zostaje poprawnie trafiony zaklęciem przez gracza;
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Sigurd Landsverk' has done the following action : kości


    #1 'k100' : 97

    --------------------------------

    #2 'k6' : 4
    Widzący
    Mikkel Guldbrandsen
    Mikkel Guldbrandsen
    https://midgard.forumpolish.com/t1222-mikkel-guldbrandsenhttps://midgard.forumpolish.com/t1260-mikkel-guldbrandsen#10014https://midgard.forumpolish.com/t1261-tyr#10020https://midgard.forumpolish.com/f125-mikkel-guldbrandsen


    Zdążył się już niemal pożegnać z wizją zwycięstwa w turnieju Thursblot, nie czując przez to wstydu; nie pokonał go przecież byle kto, znów zwyciężyło doświadczenie. Gratulował Nystromowi i miał zamiar kibicować mu w finale, gdy poinformowano Guldbrandsena, że mimo wszystko otrzymuje promocję do następnego etapu turnieju. Nie protestował. Dostał od Norn kolejną szansę i pragnął wykorzystać ją jak najlepiej. Stanął więc naprzeciw zamaskowanego przeciwnika, który okazał się szybszy i wymierzył w niego potężny czar.
    - Sænkva - zawołał Mikkel z zamiarem rozproszenia wiązki silnego zaklęcia przeciwnika zanim w ogóle znajdzie się zbyt blisko.


    Sænkva (Pulvis) – rozprasza podstawowe zaklęcia rzucone przez przeciwnika (dotyczy zaklęć poziomu I).
    Próg: 55.
    48 (k100) + 32 (m. użytkowa) + 5 (atut Miłośnik pojedynków II) = 85/55

    5 - krytyczny sukces, zaklęcie defensywne odbija dany atak przeciwnika. Przeciwnik rzuca z kolei w tej kolejce kośćmi na obronę (wówczas stosuje się wcześniej wyrzucony wynik odbitego zaklęcia).


    when I say innocent
    I should say naive
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Mikkel Guldbrandsen' has done the following action : kości


    #1 'k100' : 48

    --------------------------------

    #2 'k6' : 5
    Widzący
    Mikkel Guldbrandsen
    Mikkel Guldbrandsen
    https://midgard.forumpolish.com/t1222-mikkel-guldbrandsenhttps://midgard.forumpolish.com/t1260-mikkel-guldbrandsen#10014https://midgard.forumpolish.com/t1261-tyr#10020https://midgard.forumpolish.com/f125-mikkel-guldbrandsen


    Miał spore szczęście. Potężny czar oponenta nie zatrzymał się na magicznej barierze, bo nigdy nie dotarł na tyle blisko Guldbrandsena, by móc mu zagrozić. Użyte przezeń zaklęcie całkowicie rozproszyło Hrindę; wciąż stał twardo na nogach i nie śpieszyło mu się do wyskoków w powietrze. Jeśli liczył jeszcze na coś w tym turnieju, musiał być bardziej skupiony, musiał myśleć o wszystkim. Nie czekając aż oponent powtórzy inkantację, spróbował wyprowadzić atak przed nim.
    - Blindr!

    Blindr (Caecus) – oślepia bardzo mocnym światłem przeciwnika na pięć minut.
    Próg: 60.
    27 (k100) + 32 (m. użytkowa) + 5 (atut Miłośnik pojedynków II) = 64/60
    3 - przeciwnik zostaje poprawnie trafiony zaklęciem przez gracza;


    when I say innocent
    I should say naive
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Mikkel Guldbrandsen' has done the following action : kości


    #1 'k100' : 27

    --------------------------------

    #2 'k6' : 3
    Gość
    Anonymous


    Czar który użył przeciwnik całkowicie zaskoczył Sigurda. Rzucił naprawdę potężne zaklęcie, dzięki czemu tylko za pomocą rozproszenia można było się mu przeciwstawić. To już nie były przelewki. Coraz potężni przeciwnicy co też wymagało zupełnie innej taktyki. Niestety teraz został zmuszony do defensywy dlatego też musiał się bronić.
    - Bughr!- rzucił zaklęcie tarczy.

    Bughr (próg: 64)
    69 (kość) + 35 (statystyki) + 5 (miłośnik pojedynków) = 109 (udane)
    k6 - 2 – wyniki neutralne, zaklęcie defensywne zostaje rzucone poprawnie;;
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Sigurd Landsverk' has done the following action : kości


    #1 'k100' : 69

    --------------------------------

    #2 'k6' : 2
    Gość
    Anonymous


    Jego zaklęcie tarczy okazało się skuteczne. Miał odpowiednią motywacje, gdyż nie chciałby oberwać zaklęciem rzuconym przez przeciwnika. Czuł, że ten pojedynek może ciągnąć się bardzo długo, lub zakończyć się jednym, potężnym zaklęciem. Właśnie na takim poziomie byli obydwoje. Sigurd nie chciał zostawać w tyle i także musiał zacząć używać potężniejszych ataków. Istniała duża szansa, że mu się to nie uda, ale nie miał zbyt dużego wyboru.
    - Hvíla! - skoncentrował się i rzucił zaklęciem w stronę oponenta.

    Hvíla (próg: 65) - sprawia, że przeciwnik zapada w sen na piętnaście minut.
    73 (kość) + 35 (statystyki) + 5 (miłośnik pojedynków) + 5 (k6) = 118 (udane)
    k6 - 5 – krytyczny sukces, postać trafia przeciwnika zgodnie ze swoim zamiarem i otrzymuje bonus +5 do rzutu na dane zaklęcie (gracz musi przekroczyć próg zaklęcia, by uzyskać krytyczny sukces);
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Sigurd Landsverk' has done the following action : kości


    #1 'k100' : 73

    --------------------------------

    #2 'k6' : 5
    Widzący
    Mikkel Guldbrandsen
    Mikkel Guldbrandsen
    https://midgard.forumpolish.com/t1222-mikkel-guldbrandsenhttps://midgard.forumpolish.com/t1260-mikkel-guldbrandsen#10014https://midgard.forumpolish.com/t1261-tyr#10020https://midgard.forumpolish.com/f125-mikkel-guldbrandsen


    Czuł, że musi dać z siebie więcej niż wcześniej. Miał niebywałe szczęście, że wylosowano go do kolejnego etapu, mimo porażki odniesionej w pojedynku z Janem-Erikiem. Czy stał znów naprzeciwko niego? Nie był pewien przez maski, wydawało mu się, że to ktoś inny, lecz bez wątpienia po raz kolejny miał do czynienia z przeciwnikiem doświadczonym i silnym. Dowiodły tego potężne zaklęcie, przed którym Guldbrandsen musiał bronić się sprytem, mocna tarcza jaka osłoniła go przed oślepiającym błyskiem; nie odpuszczał, atakował dalej, po raz wtóry zmuszając Mikkela do obrony.
    - Bughr! - zawołał, chcąc pozostać na jawie.

    Bughr (Scutia) – tworzy magiczną tarczę, która pochłania wiązki rzuconych zaklęć (dotyczy zaklęć z I i II poziomu i magii zakazanej z I poziomu).
    63 (k100) + 32 (m. użytkowa) + 5 (atut) = 100/118
    1 - wyniki neutralne, zaklęcie defensywne zostaje rzucone poprawnie


    when I say innocent
    I should say naive
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Mikkel Guldbrandsen' has done the following action : kości


    #1 'k100' : 63

    --------------------------------

    #2 'k6' : 1
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    Wynik eliminacji
    Mikkel Guldbrandsen vs. Sigurd Landsverk


    0:1


    Po zaciętej walce Sigurd Landvserk wygrywa pojedynek z Mikkelem Guldbrandsenem i przechodzi do następnej rundy. Serdecznie gratulujemy!




    Styl wykonali Einar i Björn na podstawie uproszczenia Blank Theme by Geniuspanda. Nagłówek został wykonany przez Björna. Midgard jest kreacją autorską, inspirowaną przede wszystkim mitologią nordycką, trylogią „Krucze Pierścienie” Siri Pettersen i światem magii autorstwa J. K. Rowling. Obowiązuje zakaz kopiowania treści forum.