Midgard
Skandynawia, 2001
Planer postów


    Jan-Erik Nystrom vs Mikkel Guldbrandsen

    2 posters
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    15.01.2001

    Półfinały
    Jan-Erik Nystrom vs. Mikkel Guldbrandsen

    1. Każdy uczestnik ma maksymalnie 48 godzin na odpowiedź w temacie, zalecamy jednak, aby rozgrywka miała obecnie formę priorytetową. Po upłynięciu przewidzianego zakresu, w przypadku gdy jeden gracz nie powiadomi członków administracji o swojej nieobecności – jego postać automatycznie przegrywa na korzyść przeciwnika. Posty powinny być krótkie, najlepiej na maksymalnie 300 słów. W pojedynkach nie obowiązuje minimalna objętość posta na korzyść dynamiczności potyczki (dopuszczalne są wiadomości nawet na kilka linijek).

    2. Można korzystać z zaklęć z dowolnych dziedzin magii, nie tylko użytkowej, należy jednak pamiętać, że stosowanie magii zakazanej skutkuje natychmiastowym aresztowaniem przez Kruczą Straż. Wymagane jest, aby w dolnej części posta za pomocą czcionki rozmiaru 10 umieścić sumę uzyskaną przez postać tj. równanie k100 + statystyka + ewentualny atut = ostateczny wynik.

    3. Maski i stroje, stosowane przez uczestników pojedynków zapewniają zupełną anonimowość. Nie można rozpoznać drugiej osoby po głosie, ani określić jej płci.

    4. UWAGA. Po zakończeniu każdej jednej tury (kolejki), należy oznaczyć na specjalnie utworzonym kanale na discordzie rolę Proroka. Jeden z mistrzów gry sprawdzi czy kolejka przebiegła prawidłowo, bez żadnych, ewentualnych niedociągnięć czy błędnych interpretacji. Po uzyskaniu zwrotnej wiadomości gracze mogą dalej prowadzić pojedynek. Nieprzestrzeganie tej reguły może skutkować unieważnieniem rozgrywki.

    5. Gra toczy się do 3 trafień lub użycia zaklęcia, które uniemożliwia przeciwnikowi dalsze prowadzenia ataku.

    6. Zanim dokona się rzutu kością należy mieć przygotowaną treść posta i wybrane zaklęcie. Zachęcamy do uczciwości i braku dostosowania reakcji pod określony rzut.

    7. Osoba broniąca się rzuca kośćmi początkowo wyłącznie na obronę (jeden rzut k100 i jeden rzut k6). Zgłosić należy się po pomyślnej lub nieudanej obronie. Jeśli obrona się uda, w następnym poście należy wybrać zaklęcie atakujące i rzucić ponownie kością. Post z uzupełnieniem dotyczącym ataku powinien być możliwie krótki (kilka, kilkanaście linijek), a najważniejszym jego elementem jest wybrany czar ofensywny. Podobnie jak w poprzednich przypadkach, powinien być napisany zanim wykona się rzut kośćmi k100 i k6, a nie uzupełniany i dostosowany do uzyskanego wyniku. Jeśli obrona się nie uda, w zależności od sytuacji drugi gracz dokonuje ponownego ataku lub pojedynek jest zakończony.
    Widzący
    Mikkel Guldbrandsen
    Mikkel Guldbrandsen
    https://midgard.forumpolish.com/t1222-mikkel-guldbrandsenhttps://midgard.forumpolish.com/t1260-mikkel-guldbrandsen#10014https://midgard.forumpolish.com/t1261-tyr#10020https://midgard.forumpolish.com/f125-mikkel-guldbrandsen


    Drugi raz już schodził z podestu bez najmniejszego śladu, zwyciężył po raz wtóry i uśmiechał się lekko, ściągając maskę, lecz nie cieszył przedwcześnie. Oznaczało to wciąż jedynie tyle, że czekały na niego kolejne potyczki i najprawdopodobniej jeszcze trudniejsze.  Kolejny triumf pobudził apetyt na więcej. Z ciekawością obserwował inne starcia z trybun, oczekując na ćwierćfinały, nieświadom tożsamości uczestników przez maski, mógł ocenić jedynie czy ma do czynienia z kobietą lub mężczyzną, względnie. Był wręcz ciekaw, czy do kolejnego etapu przejdzie widząca; drugi pojedynek stoczył z przedstawicielką płci pięknej i nie mógł odmówić jej niezłego refleksu, zmusiła go do użycia tarczy.
    Wystarczyło jedno spojrzenie, aby przekonać się, że w ćwierćfinale zmierzy się z widzącym. Nie miał pojęcia kim - a gdyby wiedział, to nie czułby się zaskoczony - w tych okolicznościach jednak wydawało się to wręcz ekscytujące. Stanąwszy na drugiej stronie areny skłonił się przeciwnikowi lekko, oczekując na sygnał sędziego; wtedy też od razu uniósł dłonie, próbując wyprowadzić celny atak.
    - Danzleikr!

    36 (k100) + 32 (m. użytkowa) + 5 (atut: Miłośnik pojedynków II) + 5 (krytyczny sukces) = 78
    5 – krytyczny sukces, postać trafia przeciwnika zgodnie ze swoim zamiarem i otrzymuje bonus +5 do rzutu na dane zaklęcie;


    when I say innocent
    I should say naive
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Mikkel Guldbrandsen' has done the following action : kości


    #1 'k100' : 36

    --------------------------------

    #2 'k6' : 5
    Gość
    Anonymous


    Pojedynek nie jest tylko kwestią jego ambicji, znacznie większe znacznie ma tu honor. Nie musi udowadniać wygranej innym, lecz chce ją udowodnić sobie. Ubrany w maskę mającą zgubić jego osobę, uczynić do reszty anonimowym, staje na arenie naprzeciw niemalże bezkształtnego przeciwnika. Jest dobrym obserwatorem, nie raz po ruchu nadgarstków, ustawieniu stóp, czy spojrzeniu jest w stanie zidentyfikować następne ruchy przeciwnika, Odyn sprezentował mu swój największy dar, lecz tutaj odcięty jest od tych bodźców. Niemalże wszystko jest dziełem przypadku, a Jan-Erik szczęśliwcem nie jest. Słysząc pierwszy czar, jaki pada z ust przeciwnika, chmurzy czoło. Czy to możliwe by tamten młodzieniec, z którym przegrał dwie rundy temu, wciąż był w grze? Czy usiłuje korzystać z tej samej nędznej sztuczki?
    Bughr — wypowiada szybko, osłaniając się wiodącą dłonią.

    Bughr (Scutia) – tworzy magiczną tarczę, która pochłania wiązki rzuconych zaklęć. Próg: 78

    88 (rzut k100) + 32 (statystyka) + 5 (atut: Miłośnik pojedynków II) + 2 (złożenie ofiary) = 127
    k6: 5 (5-6 – krytyczny sukces, zaklęcie defensywne odbija dany atak przeciwnika. Przeciwnik rzuca z kolei w tej kolejce kośćmi na obronę (wówczas stosuje się wcześniej wyrzucony wynik odbitego zaklęcia).
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Jan-Erik Nystrom' has done the following action : kości


    #1 'k100' : 88

    --------------------------------

    #2 'k6' : 5
    Widzący
    Mikkel Guldbrandsen
    Mikkel Guldbrandsen
    https://midgard.forumpolish.com/t1222-mikkel-guldbrandsenhttps://midgard.forumpolish.com/t1260-mikkel-guldbrandsen#10014https://midgard.forumpolish.com/t1261-tyr#10020https://midgard.forumpolish.com/f125-mikkel-guldbrandsen


    Zadziałał szybko, instynktownie i znów udało mu się zaatakować jako pierwszemu; czuł jak wiązka z zaklęcia z dużą mocą wymyka się spomiędzy palców i mknie w stronę przeciwnika, którego pragnął ujrzeć w tanecznych pląsach choć przez parę chwil, lecz wybór tego zaklęcia najwyraźniej był błędem. Pozwolił sobie na dowcipność i sam mógł paść tego ofiarą. Przeciwnik nie tylko zasłonił się tarczą, ale wyczarował ją na tyle silną, aby odbiła czar Guldbrandsena w jego własną stronę. Brwi ściągnęły się pod maską, a jego dłonie starały ukształtować tarczę. Wciąż dość kiepsko tańczył.
    - Bughr - powiedział spokojnie.

    Bughr (Scutia) – tworzy magiczną tarczę, która pochłania wiązki rzuconych zaklęć. Próg: 78
    5 (k100) + 32 (m. użytkowa) + 5 (atut: Miłośnik pojedynków II) = 42
    6 – krytyczny sukces, zaklęcie defensywne odbija dany atak przeciwnika. Przeciwnik rzuca z kolei w tej kolejce kośćmi na obronę (wówczas stosuje się wcześniej wyrzucony wynik odbitego zaklęcia).


    when I say innocent
    I should say naive
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Mikkel Guldbrandsen' has done the following action : kości


    #1 'k100' : 5

    --------------------------------

    #2 'k6' : 6
    Gość
    Anonymous


    Z dumą spogląda jak odbity czar, mknie w kierunku przeciwnika i w końcu dopada go tam. Tak się kończy butność i dowcipki, pokonany zostaje swoją własną bronią. Jan-Erik nie napawa się jednak długo widokiem tańczącego oponenta, nie interesują go żarty i podobne młodzieżowe wybryki. Do całego pojedynku ma podejście nader poważne, wszak nie chodzi tu o wygraną samego starcia, a honor i cześć oddaną bogom. To dla niego najwyższa wartość. Kruczy ma dostatecznie wiele doświadczenia nabytego przez trzydzieści lat pracy, ciężko jest się z nim konfrontować, zwłaszcza gdy nie zamierza popuszczać, gdy ma podejrzenia, że to znów ten sam dureń. Wtedy dał mu szansę na dodatkowy atak, aby pojedynek był choć trochę wyrównany. Teraz nie ma zamiaru czynić podobnie.
    Blindr — wypowiada trudny czar, celując w przeciwnika i zaraz potem przesuwa się w bok, aby, jeśli ten trafi, zdezorientowany wróg miał problemy z celowaniem.

    Blindr (Caecus) – oślepia bardzo mocnym światłem przeciwnika na pięć minut.
    Próg: 60.

    77 (rzut k100) + 32 (statystyka) + 5 (atut: Miłośnik pojedynków II) + 2 (złożenie ofiary) = 116
    k6: 2 (2-4 – przeciwnik zostaje poprawnie trafiony zaklęciem przez gracza)
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Jan-Erik Nystrom' has done the following action : kości


    #1 'k100' : 77

    --------------------------------

    #2 'k6' : 2
    Widzący
    Mikkel Guldbrandsen
    Mikkel Guldbrandsen
    https://midgard.forumpolish.com/t1222-mikkel-guldbrandsenhttps://midgard.forumpolish.com/t1260-mikkel-guldbrandsen#10014https://midgard.forumpolish.com/t1261-tyr#10020https://midgard.forumpolish.com/f125-mikkel-guldbrandsen


    Guldbrandsen prędko pożałował wyboru pierwszego zaklęcia. Mógł spodziewać się, że w półfinale trafi na kogoś, kto miał doświadczenie w pojedynkach, a nie amatora. Tarcza okazała się na tyle mocna, że odbiła jego własne zaklęcie, a on nie zdołał się przed nim obronić - ku chwale ironii. Wiązka złośliwego uroku trafiła go w pierś, nogi zaś same zaczęły nieskoordynowane pląsy, nad którymi Mikkel nie potrafił zapanować. Zacisnął ze złości zęby i starał się opanować chociaż dłonie, aby móc obronić się przed zaklęciem, które pędziło z mocą w jego stronę. Jeśli do tego wszystkiego oślepnie, to jego szanse na zwycięstwo byłyby już właściwie żadne.
    - Bughr - zawołał, chcąc obronić się przed oślepiającym błyskiem.

    Bughr (Scutia) – tworzy magiczną tarczę, która pochłania wiązki rzuconych zaklęć. Próg: 116
    79 (k100) + 32 (m. użytkowa) + 5 (atut: Miłośnik pojedynków II) = 116
    2 - wyniki neutralne, zaklęcie defensywne zostaje rzucone poprawnie;


    when I say innocent
    I should say naive
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Mikkel Guldbrandsen' has done the following action : kości


    #1 'k100' : 79

    --------------------------------

    #2 'k6' : 2
    Widzący
    Mikkel Guldbrandsen
    Mikkel Guldbrandsen
    https://midgard.forumpolish.com/t1222-mikkel-guldbrandsenhttps://midgard.forumpolish.com/t1260-mikkel-guldbrandsen#10014https://midgard.forumpolish.com/t1261-tyr#10020https://midgard.forumpolish.com/f125-mikkel-guldbrandsen


    Niełatwo się obronić, gdy nogi same wciąż pląsają mimowolnie i byle jak, nie do rytmu, bez porządku; złośliwy urok nie przejmował kontroli nad dłońmi, którymi wciąż mógł rozciągnąć przed sobą tarczę. Guldbrandsen uczynił to chyba w ostatniej chwili. Wiązka oślepiającego błysku zatrzymała się na jego barierze i lekkie westchnienie ulgi wyrwało się spomiędzy wąskich warg. Musiał się odbić i to jak najprędzej. Zmarszczył brwi w skupieniu i skoncentrował na zaklęciu, dzięki któremu zwyciężał w poprzednich pojedynkach.
    - Hrinda! - wyrzekł z mocą, chcąc celnie posłać czar w kierunku oponenta, zobaczyć go w powietrzu.

    Hrinda (Repello) – odrzuca z niemałym impetem przeciwnika na kilka metrów. Próg: 45.
    90 (k100) + 32 (m. użytkowa) + 5 (atut: Miłośnik pojedynków II) - 5 (k6) = 122
    6 – postać trafia przeciwnika, jednak niezgodnie z pierwotnym zamierzeniem, w związku z czym odejmuje się -5 na dane zaklęcie.


    when I say innocent
    I should say naive
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Mikkel Guldbrandsen' has done the following action : kości


    #1 'k100' : 90

    --------------------------------

    #2 'k6' : 6
    Gość
    Anonymous


    Wreszcie starcie zaczyna przypominać pojedynek, a nie błazenadę. Z nadzieją spogląda na lecący w stronę przeciwnika wyjątkowo potężny czar, lecz ten w ostatniej jakby sekundzie tworzy tarczę, która pochłania wszelką jego moc. Jan-Erik uśmiecha się kącikiem ust, na podobną adrenalinę tu liczy, a być może jednak nie staje znów oko w oko z tamtym pierwszym gamoniem, a widnieje przed nim nawet i swoisty talent, który gdyby nie początkowa butność, tak rozważałby w roli oponenta na równym poziomie. Szybko orientuje się, że bezkształtny galdr po przeciwnej stronie areny ma jeszcze wiele do pokazania, lecz Nystrom nie przychodzi tutaj przegrywać.
    Sænkva — rzuca w eter, wykonując ruch dłonią jakby rozpraszający wiązkę czaru przeciwnika.

    Sænkva (Pulvis) – rozprasza podstawowe zaklęcia rzucone przez przeciwnika (dotyczy zaklęć poziomu I).
    Próg: 55.

    3 (rzut k100) + 32 (statystyka) + 5 (atut: Miłośnik pojedynków II) + 2 (złożenie ofiary) = 42
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Jan-Erik Nystrom' has done the following action : kości


    'k100' : 3
    Widzący
    Mikkel Guldbrandsen
    Mikkel Guldbrandsen
    https://midgard.forumpolish.com/t1222-mikkel-guldbrandsenhttps://midgard.forumpolish.com/t1260-mikkel-guldbrandsen#10014https://midgard.forumpolish.com/t1261-tyr#10020https://midgard.forumpolish.com/f125-mikkel-guldbrandsen


    Stanąwszy wreszcie równo na obu nogach poczuł się pewniej. Wziął głęboki oddech, obserwując jak wiązka silnego czaru trafia bezimiennego mężczyznę, wyrzuca go z mocą do tyłu. Uniósł brodę wyżej, lecz był daleki od radości i poczuciu, że wygraną ma w kieszeni, bo tak nie było. Udało mu się wyrównać, lecz przekonał się już, że po drugiej stronie areny stoi godny przeciwnik. Taki, który może jeszcze narobić mu problemów. Guldbrandsen musiał iść za ciosem i to właśnie zamierzał uczynić, chcąc odpłacić się oponentowi pięknym za nadobne.
    - Blindr!

    Blindr (Caecus) – oślepia bardzo mocnym światłem przeciwnika na pięć minut. Próg: 60. II poziom.
    1 (k100) + 32 (m. użytkowa) + 5 (atut: Miłośnik pojedynków II) - 5 (k6) =  38
    6 – postać trafia przeciwnika, jednak niezgodnie z pierwotnym zamierzeniem, w związku z czym odejmuje się -5 na dane zaklęcie.


    when I say innocent
    I should say naive
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Mikkel Guldbrandsen' has done the following action : kości


    #1 'k100' : 1

    --------------------------------

    #2 'k6' : 6
    Gość
    Anonymous


    Siła uderzenia w starego człowieka jest nie do powstrzymania, poryw wiatru i jakby pięść olbrzyma przydzwania w końcu w tuszę Nystroma, którego z kolei odrzuca na kilka metrów w tył. Warkot wściekłości wydobywa się z jego ust, choć prawda jest taka, że jest nawet pod wrażeniem sprawnie wystosowanego czaru przeciwnika, gdy jego sam zawodzi. Podnosi się z ziemi i pochyla czoło w przód, patrząc na przeciwnika z ambicjonalną potrzebą odpłacenia się za jego ruch. Przekręca jeszcze głowę w bok, co wywołuje ciche strzyknięcie i wypowiada swój czar:
    Efasemd — pada z jego ust, ma swoje własne taktyki na podobne starcia.

    Efasemd (Dubitatio) – osłabia agresję, zniechęca przeciwnika do ataku, powoduje u niego moralne rozterki (-20 do rzutu przez II kolejne tury).
    Próg: 70.

    79 (rzut k100) + 32 (statystyka) + 5 (atut: Miłośnik pojedynków II) + 2 (złożenie ofiary) = 118
    k6: 3 (2-4 – przeciwnik zostaje poprawnie trafiony zaklęciem przez gracza)
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Jan-Erik Nystrom' has done the following action : kości


    #1 'k100' : 79

    --------------------------------

    #2 'k6' : 3
    Widzący
    Mikkel Guldbrandsen
    Mikkel Guldbrandsen
    https://midgard.forumpolish.com/t1222-mikkel-guldbrandsenhttps://midgard.forumpolish.com/t1260-mikkel-guldbrandsen#10014https://midgard.forumpolish.com/t1261-tyr#10020https://midgard.forumpolish.com/f125-mikkel-guldbrandsen


    Mocno się przeliczył. Nawet najdrobniejsza iskra nie pojawiła się pomiędzy palcami, mimo woli skumulowania mocy między palcami, ukształtowania jej w oślepiający błysk, podobny temu, którym zaatakował go oponent. Zawiódł, a przeciwnik wykorzystał moment, podniósłszy się z desek podestu szybko i żwawo. Usłyszawszy formułę czaru, którego użył poczuł głęboki niepokój. To mogło zmniejszyć jego szanse diametralnie.
    - Bughr - powiedział, nie licząc który to już raz, chcąc znów rozciągnąć przed sobą tarczę.

    Bughr (Scutia) – tworzy magiczną tarczę, która pochłania wiązki rzuconych zaklęć. Próg: 118
    78 (k100) + 32 (m. użytkowa) + 5 (atut: Miłośnik pojedynków II) = 115
    2 – wyniki neutralne, zaklęcie defensywne zostaje rzucone poprawnie;


    when I say innocent
    I should say naive
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Mikkel Guldbrandsen' has done the following action : kości


    #1 'k100' : 78

    --------------------------------

    #2 'k6' : 2
    Gość
    Anonymous


    Z satysfakcją patrzy, jak czar słany w stronę przeciwnika przebija się przez jego tarczę, ta wyczarowana zostaje jakby ułamek sekundy za późno, a przynajmniej takie wrażenie odnosi Nystrom, obserwując potyczkę. Nie ma do czynienia z żółtodziobem, nie może bagatelizować umiejętności tego człowieka. Wydaje się jednak, że szala przechyla się na stronę Kruczego.
    Reip — wypowiada kolejny urok, świadom, że musi być szybki i bezlitosny we własnych ruchach, jeśli ma wygrać to starcie. Teraz liczy się dla niego prędkość ataku, nie jego poziom skomplikowania.

    Reip (Inurdus) – przywołuje niewidzialne sznury, które unieruchamiają przeciwnika.
    Próg: 70.

    45 (rzut k100) + 32 (statystyka) + 5 (atut: Miłośnik pojedynków II) + 2 (złożenie ofiary) = 84
    k6: 4 (2-4 – przeciwnik zostaje poprawnie trafiony zaklęciem przez gracza)
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Jan-Erik Nystrom' has done the following action : kości


    #1 'k100' : 45

    --------------------------------

    #2 'k6' : 4
    Widzący
    Mikkel Guldbrandsen
    Mikkel Guldbrandsen
    https://midgard.forumpolish.com/t1222-mikkel-guldbrandsenhttps://midgard.forumpolish.com/t1260-mikkel-guldbrandsen#10014https://midgard.forumpolish.com/t1261-tyr#10020https://midgard.forumpolish.com/f125-mikkel-guldbrandsen


    Spóźnił się. O włos, ale dokończył gest dłonią zbyt późno. Ułamek sekundy dzielił go od obrony, lecz cóż - okazał się zbyt wolny. Zaklęcie trafiło go prosto w pierś i Guldbrandsen natychmiast poczuł, że nie jest tam, gdzie powinien być. Czar przeciwnika namieszał mu w głowie. Wiedział, że bierze udział w turnieju magicznych pojedynków, ale... Czuł, że powinien stąd odejść. Przemoc dla zabawy? Tak mieli uczcić samego boga, Thora? Zaczął mieć poważne wątpliwości, czy to na miejscu. Zanim jednak podjął decyzję o rezygnacji, musiał się obronić - po raz kolejny. Mimo wszystko nie chciał skończyć unieruchomiony.
    -  Bughr - spróbował po raz kolejny.

    Bughr (Scutia) – tworzy magiczną tarczę, która pochłania wiązki rzuconych zaklęć. Próg: 84
    15 (k100) + 32 (m. użytkowa) + 5 (atut: Miłośnik pojedynków II) - 20 (Efasemd) = 32
    3 – wyniki neutralne, zaklęcie defensywne zostaje rzucone poprawnie;


    when I say innocent
    I should say naive
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Mikkel Guldbrandsen' has done the following action : kości


    #1 'k100' : 15

    --------------------------------

    #2 'k6' : 3
    Widzący
    Mikkel Guldbrandsen
    Mikkel Guldbrandsen
    https://midgard.forumpolish.com/t1222-mikkel-guldbrandsenhttps://midgard.forumpolish.com/t1260-mikkel-guldbrandsen#10014https://midgard.forumpolish.com/t1261-tyr#10020https://midgard.forumpolish.com/f125-mikkel-guldbrandsen


    Czar przeciwnika okazał się po raz kolejny dla niego zbyt silny. Z łatwością przerwał kształtującą się przed Guldbrandsenem barierę, a magiczne liny zaczęły go oplatać ze wszystkich stron, unieruchamiając nogi i ręce, co przywoływało nieprzyjemne wspomnienia z chwil, kiedy równało się to czemuś znacznie gorszemu niż przegrana w magicznym pojedynku. Bo już przegrał. Trafiony po raz trzeci usłyszał jedynie sygnał sędziego o końcu walki. Wciąż działający czar osłabiał złość, czuł nawet pewną ulgę, że to już koniec, bo przecież nie powinno się świętować w ten sposób. Zaraz mu przeszło, aż chciało mu się śmiać przez te myśli, ale duma piekła zbyt mocno. W chwili, gdy przeciwnik przerwał zaklęcie i zniknęły magiczne liny, podniósł się i ściągnął z twarzy maskę, tak jak uczynił to już dwukrotnie, ujawniając swoją tożsamość. Podszedł bliżej i wyciągnął ku mężczyźnie rękę, a kiedy ujrzał jego twarz i przekonał się z kim miał do czynienia, uśmiechnął się.
    - Przegrać z panem to nie wstyd, panie Nystrom. Dziękuję za pojedynek i gratuluję zwycięstwa. Proszę zwyciężyć w finale, aby duma piekła mnie trochę mniej - wyrzekł niemal żartobliwym tonem; znów odniósł porażkę w starciu z tym człowiekiem, lecz tym razem udało mu się trafić go chociaż raz. Uścisnął Nystromowi dłoń zanim opuścił arenę.


    when I say innocent
    I should say naive
    Gość
    Anonymous


    Przez krótki moment napawa się zwycięstwem, spoglądając, jak sznury oplatają przeciwnika, skutecznie uniemożliwiając mu kolejne ruchy. Oddycha ciężko i miarowo, wciąż odczuwając w plecach ból po odrzucie daleko o ziemię. Przerywa w końcu czar, nie jest wszak sadystą oczekującym na skomlenie ofiary i jej bóle, czy upokorzenie. Nie odrywa jednak stóp od ziemi, oczekując, aż konkurent się podniesie. Ten wkrótce ściąga maskę ze skroni i odsłania swoją twarz, idąc ku niemu. Drobne poczucie dumy nie z samego siebie, a osoby, która się przed nim ujawnia, rozrzuca ciepło po ciele starszego mężczyzny.
    Guldbrandsen. Tak czułem, że nie mam do czynienia z amatorem — wyciąga ku niemu dłoń, ściągając własną maskę. Choć twarz Nystroma nie wyraża wielu pozytywnych emocji, jak zwykle przecina ją gburowatość, tak policzki ma jakby gładsze, brodę przystrzyżoną. Mniej wygląda teraz na złego. — Ale jak jeszcze raz będziesz próbować wymusić na mnie taniec, to nie będę łaskawy — szybko chmurnieje, tak, że na krótki moment nie da się wyczuć czy żartuje. Niespodziewanie jednak się rozpogadza.
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    Wynik eliminacji
    Jan-Erik Nystrom vs. Mikkel Guldbrandsen


    3:1


    Po zaciętej walce Jan-Erik Nystrom wygrywa pojedynek z Mikkelem Guldbrandsen i przechodzi do następnej rundy. Serdecznie gratulujemy!




    Styl wykonali Einar i Björn na podstawie uproszczenia Blank Theme by Geniuspanda. Nagłówek został wykonany przez Björna. Midgard jest kreacją autorską, inspirowaną przede wszystkim mitologią nordycką, trylogią „Krucze Pierścienie” Siri Pettersen i światem magii autorstwa J. K. Rowling. Obowiązuje zakaz kopiowania treści forum.