Midgard
Skandynawia, 2001
Planer postów


    Frederik Tiedemann vs. Eitri Soelberg

    2 posters
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    14.01.2001

    Ćwierćfinały
    Frederik Tiedemann vs. Eitri Soelberg

    1. Każdy uczestnik ma maksymalnie 48 godzin na odpowiedź w temacie, zalecamy jednak, aby rozgrywka miała obecnie formę priorytetową. Po upłynięciu przewidzianego zakresu, w przypadku gdy jeden gracz nie powiadomi członków administracji o swojej nieobecności – jego postać automatycznie przegrywa na korzyść przeciwnika. Posty powinny być krótkie, najlepiej na maksymalnie 300 słów. W pojedynkach nie obowiązuje minimalna objętość posta na korzyść dynamiczności potyczki (dopuszczalne są wiadomości nawet na kilka linijek).

    2. Można korzystać z zaklęć z dowolnych dziedzin magii, nie tylko użytkowej, należy jednak pamiętać, że stosowanie magii zakazanej skutkuje natychmiastowym aresztowaniem przez Kruczą Straż. Wymagane jest, aby w dolnej części posta za pomocą czcionki rozmiaru 10 umieścić sumę uzyskaną przez postać tj. równanie k100 + statystyka + ewentualny atut = ostateczny wynik.

    3. Maski i stroje, stosowane przez uczestników pojedynków zapewniają zupełną anonimowość. Nie można rozpoznać drugiej osoby po głosie, ani określić jej płci.

    4. UWAGA. Po zakończeniu każdej jednej tury (kolejki), należy oznaczyć na specjalnie utworzonym kanale na discordzie rolę Proroka. Jeden z mistrzów gry sprawdzi czy kolejka przebiegła prawidłowo, bez żadnych, ewentualnych niedociągnięć czy błędnych interpretacji. Po uzyskaniu zwrotnej wiadomości gracze mogą dalej prowadzić pojedynek. Nieprzestrzeganie tej reguły może skutkować unieważnieniem rozgrywki.

    5. Gra toczy się do 3 trafień lub użycia zaklęcia, które uniemożliwia przeciwnikowi dalsze prowadzenia ataku.

    6. Zanim dokona się rzutu kością należy mieć przygotowaną treść posta i wybrane zaklęcie. Zachęcamy do uczciwości i braku dostosowania reakcji pod określony rzut.

    7. Osoba broniąca się rzuca kośćmi początkowo wyłącznie na obronę (jeden rzut k100 i jeden rzut k6). Zgłosić należy się po pomyślnej lub nieudanej obronie. Jeśli obrona się uda, w następnym poście należy wybrać zaklęcie atakujące i rzucić ponownie kością. Post z uzupełnieniem dotyczącym ataku powinien być możliwie krótki (kilka, kilkanaście linijek), a najważniejszym jego elementem jest wybrany czar ofensywny. Podobnie jak w poprzednich przypadkach, powinien być napisany zanim wykona się rzut kośćmi k100 i k6, a nie uzupełniany i dostosowany do uzyskanego wyniku. Jeśli obrona się nie uda, w zależności od sytuacji drugi gracz dokonuje ponownego ataku lub pojedynek jest zakończony.
    Gość
    Anonymous


    Młody Tiedemann nie mógł doczekać się kolejnego pojedynku. Pierwszy z nich poszedł mu zaskakująco łatwo – trafił na przeciwnika, który nie był zbytnio obeznany w magii użytkowej, ledwo się przy tym broniąc przed jego zaklęciami. Frederik spodziewał się jednak, że im dalej w las, tym trudniej będzie mu walczyć. Chociaż był oficerem Kruczej Straży, to podejrzewał, że mogli być lepsi od niego – nie mówiąc już o tym, że w rzeczywistości wszystko zależało od szczęścia. Czy tym razem Norny będą po jego stronie? A może lada moment poniesie sromotną porażkę i pożegna się z wejściem do półfinału? Tiedemann nie znosił przegrywać, dlatego starał się skupić, by dobrze rozegrać początek tego pojedynku – w głowie miał kilka mniej lub bardziej zaawansowanych zaklęć, od których zwykle zaczynał zabawę. Tym razem nie było inaczej. Omiótł tylko bacznym wzrokiem swojego przeciwnika, by od razu przejść do działania:
    Blaðra! – Nie zamierzał się z nim patyczkować. Kimkolwiek by nie był, Frederik chciał go pokonać i zamierzał to zrobić w ekspresowym tempie, licząc, że pierwsze zaklęcie, którym celował prosto w brzuch, okaże się sukcesem. Nie pozostało mu nic innego, jak czekać na reakcję swojego oponenta. Czy nieznajomy, w przeciwieństwie do jego przeciwnika, będzie potrafił się bronić? A może po raz kolejny uda mu się wszystko zakończyć w dwóch, krótkich turach?

    Blaðra (próg: 60) – sprawia, że brzuch przeciwnika rośnie do znacznych rozmiarów, a on sam zaczyna unosić się nad ziemią jak balon.
    magia użytkowa: 30 + atut: miłośnik pojedynków (II): 5 + 56 = 91/60
    celność: 4 – przeciwnik zostaje poprawnie trafiony zaklęciem przez gracza;
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Frederik Tiedemann' has done the following action : kości


    #1 'k100' : 56

    --------------------------------

    #2 'k6' : 4
    Widzący
    Eitri Soelberg
    Eitri Soelberg
    https://midgard.forumpolish.com/t534-eitri-soelberghttps://midgard.forumpolish.com/t547-eitri-soelberghttps://midgard.forumpolish.com/t579-angerboda#1582https://midgard.forumpolish.com/f74-ivar-i-eitri-soelberg


    Jednak bogowie okazali łaskę i przeszedł do następnego etapu, choć wcześniejsza walka okupiona była frustracją. Nie tak miało to wyglądać, nie tak wyobrażał sobie potyczkę, nawet jeśli ostatecznie wygrał. Musiał jednak okazać pokorę, podobnie jak w prawdziwym życiu. Codzienność kruczych rzadko układała się niczym w bajce, rzadko mieli okazję do chwały nieobarczonej drobnymi potknięciami. To była dobra lekcja i zastanawiał się, jak Thor potraktuje go w następnym pojedynku. Nie zdołał nawet się skłonić, widział, że w ruchach przeciwnika wybrzmiewała jednoznacznie determinacja, bo atak nastąpił niemal natychmiast po otrzymaniu sygnału początku walki. Nie mieli mitrężyć czasu, dlatego nastawił się na obronę, by uniknąć złośliwego zaklęcia.
    Bughr!

    Próg zaklęcia: 91
    Koncentracja: ok
    Siła bariery: 53 (rzut k100) + 26 (statystyka) + 2 (złożenie ofiary) + 2 (atut) = 83


    Deep into that darkness peering — long I stood there, wondering, fearing, doubting, dreaming dreams no mortal ever dared to dream before.
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Eitri Soelberg' has done the following action : kości


    #1 'k6' : 3

    --------------------------------

    #2 'k100' : 53
    Gość
    Anonymous


    Pierwsze zaklęcie udało się bez większego problemu. Jego przeciwnikowi niespodziewanie zaczął rosnąć brzuch, choć nie do takich rozmiarów, jakby się tego spodziewał, co mimowolnie wywołało u Tiedemanna salwę śmiechu, której nie potrafił w żaden sposób powstrzymać. Nie sądził, że będzie to tak komicznie wyglądało, tym bardziej, że nieznajomy próbował utrzymać się na powierzchni. Mimo że nie obronił się całkowicie, a sędzia zaliczył to trafienie, to tarcza, którą rzucił, pochłonęła większość wiązki magii – był to dla niego znak, że miał on o wiele lepszy refleks niż jego poprzedni oponent. Frederik nie mógł jednak się zdekoncentrować, dlatego szybko spoważniał, próbując z powodzeniem rzucić kolejny czar. Musiał szybko zakończyć ten pojedynek. Był zdeterminowany, by wygrać, choć wiedział, że każda kolejna runda mogła być jego ostatnią. Ale nie mógł na to teraz pozwolić, gdyż ostatecznie chciał przejść chociaż do półfinałów.
    Hrinda! – krzyknął głośno Tiedemann, chcąc odrzucić nieznajomego z impetem na kilka metrów.

    Hrinda (próg: 45) – odrzuca z niemałym impetem przeciwnika na kilka metrów.
    magia użytkowa: 30 + atut: miłośnik pojedynków (II): 5 + 44 = 79/45
    celność: 4 – przeciwnik zostaje poprawnie trafiony zaklęciem przez gracza
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Frederik Tiedemann' has done the following action : kości


    #1 'k100' : 44

    --------------------------------

    #2 'k6' : 4
    Widzący
    Eitri Soelberg
    Eitri Soelberg
    https://midgard.forumpolish.com/t534-eitri-soelberghttps://midgard.forumpolish.com/t547-eitri-soelberghttps://midgard.forumpolish.com/t579-angerboda#1582https://midgard.forumpolish.com/f74-ivar-i-eitri-soelberg


    Niestety, jego obrona okazała się niewystarczająca. Część wiązek dosięgło jego ciała, przez co poczuł nieprzyjemne skutki zaklęcia. Brzuch pod warstwą ubrań powiększył mu się znacznie, co wywołało dyskomfort i znacznie utrudniło ruchy, bardzo szczupłemu kruczemu. Czuł się nieswojo, a kiedy usłyszał śmiech przeciwnika, zagryzł wargę niemal do krwi. Skupił się, bo wiedział, że w zamroczeniu przegapił szansę i zaraz miał na niego spaść kolejny atak. Miał nadzieję, że tym razem obrona zda egzamin.
    Bughr!

    Próg zaklęcia: 45
    Koncentracja: krytyczny sukces
    Siła bariery: 7 (rzut k100) + 26 (statystyka) + 2 (złożenie ofiary) + 2 (atut) = 37


    Deep into that darkness peering — long I stood there, wondering, fearing, doubting, dreaming dreams no mortal ever dared to dream before.
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Eitri Soelberg' has done the following action : kości


    #1 'k6' : 6

    --------------------------------

    #2 'k100' : 7
    Gość
    Anonymous


    Pojedynek rozpoczął się na dobre. Pierwsza wymiana zaklęć była już za nimi – Tiedemann miał za sobą dwa, zaskakująco udane ataki, co zaowocowało wynikiem na jego korzyść. Udało mu się odrzucić nieznajomego z impetem o kilka metrów, w związku z czym był z siebie bardzo zadowolony, choć w rzeczywistości nie wiedział, czego do końca spodziewać się po nim spodziewać, gdyż – mimo sromotnych porażek na koncie – zdawał się mieć o wiele lepszy refleks i doświadczenie w magii użytkowej niż jego przeciwnik z eliminacji. Frederik musiał być więc uważny i skupiony; nie mógł dać się wyprowadzić z równowagi, nie mógł też zlekceważyć swojego wroga, bo to ostatecznie mogło go kosztować wyjątkowo cenny punkt. Punkt, który mógłby pogrzebać jego wielkie plany wejścia do półfinałów. Na razie się na to nie zapowiadało, szala zwycięstwa była po stronie starszego oficera, lecz był dzisiaj przygotowany na każdy scenariusz.
    Spýja! – Frederik nie zamierzał dać swojemu przeciwnikowi chwili wytchnienia. Miał nadzieję, że tym zaklęciem uda mu się zakończyć pojedynek. Niewiele go dzieliło od zwycięstwa i dalszego awansu.

    Spýja (próg: 55) – wywołuje u ofiary nudności i zawroty głowy.
    magia użytkowa: 30 + atut: miłośnik pojedynków (II): 5  + 57 = 92/52
    celność: 3 – przeciwnik zostaje poprawnie trafiony zaklęciem przez gracza
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Frederik Tiedemann' has done the following action : kości


    #1 'k100' : 57

    --------------------------------

    #2 'k6' : 3
    Widzący
    Eitri Soelberg
    Eitri Soelberg
    https://midgard.forumpolish.com/t534-eitri-soelberghttps://midgard.forumpolish.com/t547-eitri-soelberghttps://midgard.forumpolish.com/t579-angerboda#1582https://midgard.forumpolish.com/f74-ivar-i-eitri-soelberg


    Kolejna porażka. Poczuł, że zaklęcie ciska nim na kilka metrów i na chwilę traci ostrość widzenia. Teraz każdy z ataków był bardzo precyzyjny. Trafił na godnego przeciwnika, choć błędy nadal wydawały mu się gorzkie i niewybaczalne. Rozproszył się, stracił panowanie. Prawdopodobne było, że już nie odzyska równowagi, lecz nie zamierzał się poddać. Zebrał się jakoś z ziemi i stając na równych nogach musiał wybronić kolejny, bardzo szybki atak.  
    Bughr!

    Próg zaklęcia: 92
    Koncentracja: w normie
    Siła bariery: 20 (rzut k100) + 26 (statystyka) + 2 (złożenie ofiary) + 2 (atut) = 50


    Deep into that darkness peering — long I stood there, wondering, fearing, doubting, dreaming dreams no mortal ever dared to dream before.
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    The member 'Eitri Soelberg' has done the following action : kości


    #1 'k6' : 2

    --------------------------------

    #2 'k100' : 20
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    Wynik eliminacji
    Frederik Tiedemann vs Eitri Soelberg


    3:0


    Po zaciętej walce Frederik Tiedemann wygrywa pojedynek z Eitrim Soelbergiem i przechodzi do następnej rundy. Serdecznie gratulujemy!




    Styl wykonali Einar i Björn na podstawie uproszczenia Blank Theme by Geniuspanda. Nagłówek został wykonany przez Björna. Midgard jest kreacją autorską, inspirowaną przede wszystkim mitologią nordycką, trylogią „Krucze Pierścienie” Siri Pettersen i światem magii autorstwa J. K. Rowling. Obowiązuje zakaz kopiowania treści forum.