:: Forum :: Arena pojedynków :: Zakończone pojedynki
Strona 2 z 2 • 1, 2
Lofn Völsung vs. Eitri Soelberg
2 posters
Mistrz Gry
Lofn Völsung vs. Eitri Soelberg Sro 20 Lip - 21:57
First topic message reminder :
1. Każdy uczestnik ma maksymalnie 48 godzin na odpowiedź w temacie, zalecamy jednak, aby rozgrywka miała obecnie formę priorytetową. Po upłynięciu przewidzianego zakresu, w przypadku gdy jeden gracz nie powiadomi członków administracji o swojej nieobecności – jego postać automatycznie przegrywa na korzyść przeciwnika. Posty powinny być krótkie, najlepiej na maksymalnie 300 słów. W pojedynkach nie obowiązuje minimalna objętość posta na korzyść dynamiczności potyczki (dopuszczalne są wiadomości nawet na kilka linijek).
2. Można korzystać z zaklęć z dowolnych dziedzin magii, nie tylko użytkowej, należy jednak pamiętać, że stosowanie magii zakazanej skutkuje natychmiastowym aresztowaniem przez Kruczą Straż. Wymagane jest, aby w dolnej części posta za pomocą czcionki rozmiaru 10 umieścić sumę uzyskaną przez postać tj. równanie k100 + statystyka + ewentualny atut = ostateczny wynik.
3. Maski i stroje, stosowane przez uczestników pojedynków zapewniają zupełną anonimowość. Nie można rozpoznać drugiej osoby po głosie, ani określić jej płci.
4. UWAGA. Po zakończeniu każdej jednej tury (kolejki), należy oznaczyć na specjalnie utworzonym kanale na discordzie rolę Proroka. Jeden z mistrzów gry sprawdzi czy kolejka przebiegła prawidłowo, bez żadnych, ewentualnych niedociągnięć czy błędnych interpretacji. Po uzyskaniu zwrotnej wiadomości gracze mogą dalej prowadzić pojedynek. Nieprzestrzeganie tej reguły może skutkować unieważnieniem rozgrywki.
5. Gra toczy się do 3 trafień lub użycia zaklęcia, które uniemożliwia przeciwnikowi dalsze prowadzenia ataku.
6. Zanim dokona się rzutu kością należy mieć przygotowaną treść posta i wybrane zaklęcie. Zachęcamy do uczciwości i braku dostosowania reakcji pod określony rzut.
7. Osoba broniąca się rzuca kośćmi początkowo wyłącznie na obronę (jeden rzut k100 i jeden rzut k6). Zgłosić należy się po pomyślnej lub nieudanej obronie. Jeśli obrona się uda, w następnym poście należy wybrać zaklęcie atakujące i rzucić ponownie kością. Post z uzupełnieniem dotyczącym ataku powinien być możliwie krótki (kilka, kilkanaście linijek), a najważniejszym jego elementem jest wybrany czar ofensywny. Podobnie jak w poprzednich przypadkach, powinien być napisany zanim wykona się rzut kośćmi k100 i k6, a nie uzupełniany i dostosowany do uzyskanego wyniku. Jeśli obrona się nie uda, w zależności od sytuacji drugi gracz dokonuje ponownego ataku lub pojedynek jest zakończony.
14.01.2001
Eliminacje
Lofn Völsung vs. Eitri Soelberg
1. Każdy uczestnik ma maksymalnie 48 godzin na odpowiedź w temacie, zalecamy jednak, aby rozgrywka miała obecnie formę priorytetową. Po upłynięciu przewidzianego zakresu, w przypadku gdy jeden gracz nie powiadomi członków administracji o swojej nieobecności – jego postać automatycznie przegrywa na korzyść przeciwnika. Posty powinny być krótkie, najlepiej na maksymalnie 300 słów. W pojedynkach nie obowiązuje minimalna objętość posta na korzyść dynamiczności potyczki (dopuszczalne są wiadomości nawet na kilka linijek).
2. Można korzystać z zaklęć z dowolnych dziedzin magii, nie tylko użytkowej, należy jednak pamiętać, że stosowanie magii zakazanej skutkuje natychmiastowym aresztowaniem przez Kruczą Straż. Wymagane jest, aby w dolnej części posta za pomocą czcionki rozmiaru 10 umieścić sumę uzyskaną przez postać tj. równanie k100 + statystyka + ewentualny atut = ostateczny wynik.
3. Maski i stroje, stosowane przez uczestników pojedynków zapewniają zupełną anonimowość. Nie można rozpoznać drugiej osoby po głosie, ani określić jej płci.
4. UWAGA. Po zakończeniu każdej jednej tury (kolejki), należy oznaczyć na specjalnie utworzonym kanale na discordzie rolę Proroka. Jeden z mistrzów gry sprawdzi czy kolejka przebiegła prawidłowo, bez żadnych, ewentualnych niedociągnięć czy błędnych interpretacji. Po uzyskaniu zwrotnej wiadomości gracze mogą dalej prowadzić pojedynek. Nieprzestrzeganie tej reguły może skutkować unieważnieniem rozgrywki.
5. Gra toczy się do 3 trafień lub użycia zaklęcia, które uniemożliwia przeciwnikowi dalsze prowadzenia ataku.
6. Zanim dokona się rzutu kością należy mieć przygotowaną treść posta i wybrane zaklęcie. Zachęcamy do uczciwości i braku dostosowania reakcji pod określony rzut.
7. Osoba broniąca się rzuca kośćmi początkowo wyłącznie na obronę (jeden rzut k100 i jeden rzut k6). Zgłosić należy się po pomyślnej lub nieudanej obronie. Jeśli obrona się uda, w następnym poście należy wybrać zaklęcie atakujące i rzucić ponownie kością. Post z uzupełnieniem dotyczącym ataku powinien być możliwie krótki (kilka, kilkanaście linijek), a najważniejszym jego elementem jest wybrany czar ofensywny. Podobnie jak w poprzednich przypadkach, powinien być napisany zanim wykona się rzut kośćmi k100 i k6, a nie uzupełniany i dostosowany do uzyskanego wyniku. Jeśli obrona się nie uda, w zależności od sytuacji drugi gracz dokonuje ponownego ataku lub pojedynek jest zakończony.
Mistrz Gry
Re: Lofn Völsung vs. Eitri Soelberg Sob 23 Lip - 15:24
The member 'Lofn Völsung' has done the following action : kości
#1 'k100' : 57
--------------------------------
#2 'k6' : 2
#1 'k100' : 57
--------------------------------
#2 'k6' : 2
Eitri Soelberg
Re: Lofn Völsung vs. Eitri Soelberg Sob 23 Lip - 15:37
Eitri SoelbergWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Göteborg, Szwecja
Wiek : 29 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : zamożny
Genetyka : medium
Zawód : oficer Kruczej Straży, inspektor w Wydziale Kryminalno-Śledczym
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : łasica
Atuty : mistrz pościgów (I), odporny (II), między światami
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 27 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 26 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 25 / charyzma: 12 / wiedza ogólna: 10
Coś drgnęło, nagła zmiana podziałała ożywiająco, zwłaszcza, że powoli zaczynał tracić nadzieję na łaskę bogów. Zaklęcie, które wystrzeliło w kierunku przeciwnika okazało się wyjątkowo celne, choć okupione kilkoma wcześniejszymi, nieudanymi próbami. Tarcza magiczna nie pochłonęła go, więc był pewien, że osoba naprzeciwko poczuła nieprzyjemne skutki wychłodzenia organizmu. Znów przejął inicjatywę i mógł zaatakować ponownie. Wiedział, że jeśli teraz rozegra wszystko dobrze, uda mu się zakończyć pojedynek z naprawdę dobrym wynikiem, nie chciał być jednak przesadnie pewny, bo ilekroć zyskiwał punkt, Thor na nowo wystawiał jego cierpliwość na próbę. Miał obecnie jedną szansę.
— Hrinda — zaatakował ponownie zaklęciem, które miało dopaść oponenta doskwierającym chłodem.
Hrinda (Repello) – odrzuca z niemałym impetem przeciwnika na kilka metrów.
Próg zaklęcia: 45
Atak: udany
Siła zaklęcia: 46 (rzut k100) + 26 (statystyka) + 2 (złożenie ofiary) + 2 (atut) = 76
— Hrinda — zaatakował ponownie zaklęciem, które miało dopaść oponenta doskwierającym chłodem.
Hrinda (Repello) – odrzuca z niemałym impetem przeciwnika na kilka metrów.
Próg zaklęcia: 45
Atak: udany
Siła zaklęcia: 46 (rzut k100) + 26 (statystyka) + 2 (złożenie ofiary) + 2 (atut) = 76
Mistrz Gry
Re: Lofn Völsung vs. Eitri Soelberg Sob 23 Lip - 15:37
The member 'Eitri Soelberg' has done the following action : kości
#1 'k6' : 2
--------------------------------
#2 'k100' : 46
#1 'k6' : 2
--------------------------------
#2 'k100' : 46
Gość
Re: Lofn Völsung vs. Eitri Soelberg Sob 23 Lip - 15:46
GośćGość
Gość
Gość
Los ewidentnie się od niej odwrócił, gdy obrona została przełamana a Lofn oberwała zaklęciem. Poczuła to obezwładniające zimno, które momentalnie zmroziło jej ciało, wnętrzności, aż po kości. Zdecydowanie nie należało to do najprzyjemniejszych uczuć i o wiele bardziej wolałaby po prostu oberwać zwykłym ciosem niż tym przeszywającym chłodem, który mroził krew w żyłach, metaforycznie i dosłownie. Czasu na reakcję nie miała zbyt wiele, ponieważ roztropny przeciwnik zaraz wykonał kolejny atak, a jej nie pozostał nic innego jak się ponownie bronić.
- Bughr.
_____________
Bughr (Scutia) – tworzy magiczną tarczę, która pochłania wiązki rzuconych zaklęć.
Próg zaklęcia - 76.
Obrona - 59 (rzut k100) + 10 (magia użytkowa) + 3 (do magii użytkowej - atut Myśliwy II) = 72.
Obrona nieudana.
- Bughr.
_____________
Bughr (Scutia) – tworzy magiczną tarczę, która pochłania wiązki rzuconych zaklęć.
Próg zaklęcia - 76.
Obrona - 59 (rzut k100) + 10 (magia użytkowa) + 3 (do magii użytkowej - atut Myśliwy II) = 72.
Obrona nieudana.
Mistrz Gry
Re: Lofn Völsung vs. Eitri Soelberg Sob 23 Lip - 15:46
The member 'Lofn Völsung' has done the following action : kości
#1 'k6' : 4
--------------------------------
#2 'k100' : 59
#1 'k6' : 4
--------------------------------
#2 'k100' : 59
Mistrz Gry
Re: Lofn Völsung vs. Eitri Soelberg Sob 23 Lip - 19:18
Wynik eliminacji
Lofn Völsung vs. Eitri Soelberg
1:3
Po zaciętej walce Eitri Soelberg wygrywa pojedynek z Lofn Völsung i przechodzi do następnej rundy. Serdecznie gratulujemy!
Strona 2 z 2 • 1, 2