:: Forum :: Arena pojedynków :: Zakończone pojedynki
Asta Mølgaard vs. Mikkel Guldbrandsen
2 posters
Mistrz Gry
Asta Mølgaard vs. Mikkel Guldbrandsen Sro 20 Lip - 21:50
14.01.2001
Eliminacje
Asta Mølgaard vs. Mikkel Guldbrandsen
1. Każdy uczestnik ma maksymalnie 48 godzin na odpowiedź w temacie, zalecamy jednak, aby rozgrywka miała obecnie formę priorytetową. Po upłynięciu przewidzianego zakresu, w przypadku gdy jeden gracz nie powiadomi członków administracji o swojej nieobecności – jego postać automatycznie przegrywa na korzyść przeciwnika. Posty powinny być krótkie, najlepiej na maksymalnie 300 słów. W pojedynkach nie obowiązuje minimalna objętość posta na korzyść dynamiczności potyczki (dopuszczalne są wiadomości nawet na kilka linijek).
2. Można korzystać z zaklęć z dowolnych dziedzin magii, nie tylko użytkowej, należy jednak pamiętać, że stosowanie magii zakazanej skutkuje natychmiastowym aresztowaniem przez Kruczą Straż. Wymagane jest, aby w dolnej części posta za pomocą czcionki rozmiaru 10 umieścić sumę uzyskaną przez postać tj. równanie k100 + statystyka + ewentualny atut = ostateczny wynik.
3. Maski i stroje, stosowane przez uczestników pojedynków zapewniają zupełną anonimowość. Nie można rozpoznać drugiej osoby po głosie, ani określić jej płci.
4. UWAGA. Po zakończeniu każdej jednej tury (kolejki), należy oznaczyć na specjalnie utworzonym kanale na discordzie rolę Proroka. Jeden z mistrzów gry sprawdzi czy kolejka przebiegła prawidłowo, bez żadnych, ewentualnych niedociągnięć czy błędnych interpretacji. Po uzyskaniu zwrotnej wiadomości gracze mogą dalej prowadzić pojedynek. Nieprzestrzeganie tej reguły może skutkować unieważnieniem rozgrywki.
5. Gra toczy się do 3 trafień lub użycia zaklęcia, które uniemożliwia przeciwnikowi dalsze prowadzenia ataku.
6. Zanim dokona się rzutu kością należy mieć przygotowaną treść posta i wybrane zaklęcie. Zachęcamy do uczciwości i braku dostosowania reakcji pod określony rzut.
7. Osoba broniąca się rzuca kośćmi początkowo wyłącznie na obronę (jeden rzut k100 i jeden rzut k6). Zgłosić należy się po pomyślnej lub nieudanej obronie. Jeśli obrona się uda, w następnym poście należy wybrać zaklęcie atakujące i rzucić ponownie kością. Post z uzupełnieniem dotyczącym ataku powinien być możliwie krótki (kilka, kilkanaście linijek), a najważniejszym jego elementem jest wybrany czar ofensywny. Podobnie jak w poprzednich przypadkach, powinien być napisany zanim wykona się rzut kośćmi k100 i k6, a nie uzupełniany i dostosowany do uzyskanego wyniku. Jeśli obrona się nie uda, w zależności od sytuacji drugi gracz dokonuje ponownego ataku lub pojedynek jest zakończony.
Mikkel Guldbrandsen
Re: Asta Mølgaard vs. Mikkel Guldbrandsen Czw 21 Lip - 11:40
Mikkel GuldbrandsenWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Tromsø, Norwegia
Wiek : 32 lata
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : zamożny
Zawód : wysłannik Forsetiego
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : sokół
Atuty : lider (I), miłośnik pojedynków (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 36 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 10 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 15 / charyzma: 15 / wiedza ogólna: 10
Guldbrandsena wychowano w wierze w Dziewięć Światów i poszanowaniu tradycji, o które w ich domu dbano, nigdy jednak nie pozwalała, aby wiara determinowała jego życiowe wybory, w przeciwieństwie do młodszej siostry, wierzącej Nornom bardziej niż komukolwiek innemu. Wierzył, że sam może być kowalem własnego losu, nie zapominał jednak o tradycyjnych obrzędach i uroczystościach. Odkąd wyrósł z wieku nastoletniego i osiągnął pełnoletność zawsze zgłaszał swój udział w magicznych pojedynkach, jakie odbywały się w styczniu, ku czci Thora. Nie tylko dla tradycji, ale i czystej praktyki oraz przyjemności; skłamałby mówiąc, że podobna rywalizacja nie wzbudzała w nim podekscytowania i nie rozbudzała żądzy zwycięstwa, nawet małego.
Na arenie pojedynków pojawił się jeszcze przed czasem, z ciekawością przyglądając się innym potyczkom, zanim ukrył swoją twarz za maską i spokojnym krokiem wkroczył na podest, oczekując na pojawienie się przeciwnika, którego mu wyznaczono. Nie mogli poznać własnej tożsamości, lecz po sylwetce odbijającej się pod ubraniem przypuszczał, że naprzeciw niego stanęła kobieta; nie było to Guldbrandsenowi w smak, krzyżowało nieco plany, nie zamierzał się jednak wycofywać. Musiała wiedzieć na co się pisze. Skinął przeciwniczce głową, pojedynkowej etykiety nauczono go już przed laty, zanim na odpowiedni sygnał uniósł dłonie, aby wymierzyć w nieznajomą zaklęcie.
- Blindr!
Blindr (Caecus) – oślepia bardzo mocnym światłem przeciwnika na pięć minut.
Próg: 60.
49 (k100) + 32 (m. użytkowa) + 5 (atut miłośnik pojedynków II) = 86
Na arenie pojedynków pojawił się jeszcze przed czasem, z ciekawością przyglądając się innym potyczkom, zanim ukrył swoją twarz za maską i spokojnym krokiem wkroczył na podest, oczekując na pojawienie się przeciwnika, którego mu wyznaczono. Nie mogli poznać własnej tożsamości, lecz po sylwetce odbijającej się pod ubraniem przypuszczał, że naprzeciw niego stanęła kobieta; nie było to Guldbrandsenowi w smak, krzyżowało nieco plany, nie zamierzał się jednak wycofywać. Musiała wiedzieć na co się pisze. Skinął przeciwniczce głową, pojedynkowej etykiety nauczono go już przed laty, zanim na odpowiedni sygnał uniósł dłonie, aby wymierzyć w nieznajomą zaklęcie.
- Blindr!
Blindr (Caecus) – oślepia bardzo mocnym światłem przeciwnika na pięć minut.
Próg: 60.
49 (k100) + 32 (m. użytkowa) + 5 (atut miłośnik pojedynków II) = 86
when I say innocent
I should say naive
I should say naive
Mistrz Gry
Re: Asta Mølgaard vs. Mikkel Guldbrandsen Czw 21 Lip - 11:40
The member 'Mikkel Guldbrandsen' has done the following action : kości
#1 'k100' : 49
--------------------------------
#2 'k6' : 4
#1 'k100' : 49
--------------------------------
#2 'k6' : 4
Gość
Re: Asta Mølgaard vs. Mikkel Guldbrandsen Pią 22 Lip - 7:05
GośćGość
Gość
Gość
Dopiero kiedy przywdziewam strój mający zapewnić każdemu uczestnikowi pojedynków pełną anonimowość, zaczyna docierać do mnie, że być może moje uczestnictwo w zmaganiach nie jest najlepszym z pomysłów, jakie kiedykolwiek przyszły mi do głowy. Dopiero kiedy z maską zakrywającą moją twarz staję na specjalnie przygotowanym podeście i kiedy czuję na sobie prześlizgujące się spojrzenia zebranych gapiów — tych samych, wśród których do tej pory również byłam ja, marząc że pewnego razu też zmierzę się z kimkolwiek, testując własne umiejętności i udowadniając, że w niczym nie jestem od reszty galdrów gorsza — uświadamiam sobie, że marzenia przeszłej mnie, a obecna rzeczywistość niekoniecznie idą w parze, a tym bardziej nie stanowią dobrego połączenia; że moja potrzeba wykazania się i dowiedzenia samej sobie, że również mogę być przydatna, że dla nikogo nie będę stanowiła wyłącznie balastu, jest bardzo egoistyczna i zamiast pożytku może przynieść tylko szkody.
I jeszcze nim z ust przeciwnika pada pierwsza inkantacja, na ułamek sekundy w głowie rodzi mi się myśl o oddaniu walki walkowerem. Lecz gdy zaklęcie wybrzmiewa w przestrzeni między nami, wszelkie wątpliwości natychmiast znikają, a czar obronny — pierwszy i jedyny, jaki w tym momencie skrapla mi się wyraźnie w świadomości — rozbrzmiewa samoistnie, a ja mam jedynie nadzieję, że oślepiająca wiązka światła mnie nie dosięgnie.
— Bughr!
Bughr (Scutia) – tworzy magiczną tarczę, która pochłania wiązki rzuconych zaklęć.
Próg: 86
atak: 45 (k100) + 15 (staty) + 2 (ze złożonej ofiary) = 62/86
koncentracja: 6 (krytyczny sukces, zaklęcie defensywne odbija dany atak przeciwnika)
I jeszcze nim z ust przeciwnika pada pierwsza inkantacja, na ułamek sekundy w głowie rodzi mi się myśl o oddaniu walki walkowerem. Lecz gdy zaklęcie wybrzmiewa w przestrzeni między nami, wszelkie wątpliwości natychmiast znikają, a czar obronny — pierwszy i jedyny, jaki w tym momencie skrapla mi się wyraźnie w świadomości — rozbrzmiewa samoistnie, a ja mam jedynie nadzieję, że oślepiająca wiązka światła mnie nie dosięgnie.
— Bughr!
Bughr (Scutia) – tworzy magiczną tarczę, która pochłania wiązki rzuconych zaklęć.
Próg: 86
atak: 45 (k100) + 15 (staty) + 2 (ze złożonej ofiary) = 62/86
koncentracja: 6 (krytyczny sukces, zaklęcie defensywne odbija dany atak przeciwnika)
Mistrz Gry
Re: Asta Mølgaard vs. Mikkel Guldbrandsen Pią 22 Lip - 7:05
The member 'Asta Mølgaard' has done the following action : kości
'k100' : 45
--------------------------------
#2 'k6' : 6
'k100' : 45
--------------------------------
#2 'k6' : 6
Mikkel Guldbrandsen
Re: Asta Mølgaard vs. Mikkel Guldbrandsen Pią 22 Lip - 10:04
Mikkel GuldbrandsenWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Tromsø, Norwegia
Wiek : 32 lata
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : zamożny
Zawód : wysłannik Forsetiego
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : sokół
Atuty : lider (I), miłośnik pojedynków (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 36 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 10 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 15 / charyzma: 15 / wiedza ogólna: 10
Pojedynki, które tradycyjnie organizowano w styczniu ku czci Thora Mikkel postrzegał jako doskonałą okazję do praktyki, choć bardziej traktował to jako rekreację niż właściwy trening. Tu, w kontrolowanych warunkach lista czarów była dość ograniczoną, przeciwnicy zaś, szczególnie w pierwszych rundach, pochodzili z różnych środowisk i miewali różne doświadczenie. Nikogo nie traktował lekceważąco, kto mógł wiedzieć, czy po drugiej stronie areny nie stoi oficerka Kruczej Straży? Nie wykluczał możliwości, gdzie schodzi z areny mocno poobijany, potrzebujący pomocy medyka.
Wiązka zaklęcia wymknęła się spomiędzy silnych palców pewnie i szybko, mknąc ku oponentowi, Guldbrandsen nie czekał, by przekonać się o jego działaniu. W ślad za pierwszą wiązką miał zamiar posłać kolejny promień czaru, aby jak najszybciej zyskać przewagę.
- Hrinda!
Hrinda (Repello) – odrzuca z niemałym impetem przeciwnika na kilka metrów.
Próg: 45.
32 (k100) + 32 (m. użytkowa) + 5 (atut miłośnik pojedynków II) = 69
Wiązka zaklęcia wymknęła się spomiędzy silnych palców pewnie i szybko, mknąc ku oponentowi, Guldbrandsen nie czekał, by przekonać się o jego działaniu. W ślad za pierwszą wiązką miał zamiar posłać kolejny promień czaru, aby jak najszybciej zyskać przewagę.
- Hrinda!
Hrinda (Repello) – odrzuca z niemałym impetem przeciwnika na kilka metrów.
Próg: 45.
32 (k100) + 32 (m. użytkowa) + 5 (atut miłośnik pojedynków II) = 69
when I say innocent
I should say naive
I should say naive
Mistrz Gry
Re: Asta Mølgaard vs. Mikkel Guldbrandsen Pią 22 Lip - 10:04
The member 'Mikkel Guldbrandsen' has done the following action : kości
#1 'k100' : 32
--------------------------------
#2 'k6' : 5
#1 'k100' : 32
--------------------------------
#2 'k6' : 5
Gość
Re: Asta Mølgaard vs. Mikkel Guldbrandsen Pią 22 Lip - 19:43
GośćGość
Gość
Gość
Nie bardzo zaskakują mnie pierwsze — kluczowe — sekundy pojedynku; nie zaskakuje mnie, że użyte zaklęcie obronne przepuszcza wiązkę czaru przeciwnika, a przeraźliwie oślepiający błysk światła drażni mi oczy, sprawiając że na kilka przeraźliwie długich chwil tracę z pola widzenia niemal wszystko. Nie daję się jednak ponieść narastającej z każdym uderzeniem serca panice, nie zaczynam bezradnie rozglądać się wokół — nie zmieniam w ogóle pozycji, sięgając ku radom, jakie jeszcze nie tak dawno temu sama powtarzałam Gertowi, gdy twierdził, że potrzebuje doszkolić się w zaklęciach codziennego użytku i staram się skoncentrować na wykonaniu jednego, konkretnego zadania: utrzymaniu się choć chwilę dłużej na nogach i wytworzeniu tarczy, dzięki której mogłabym nie tylko odeprzeć ofensywę oponenta, ale też wystosować własny atak.
Czcze marzenia.
— Bughr! — ponownie wypowiadam formułę zaklęcia, mając nadzieję, że tym razem będzie skuteczniejsze.
Bughr (Scutia) – tworzy magiczną tarczę, która pochłania wiązki rzuconych zaklęć.
Próg: 69
atak: 25 (k100) + 15 (staty) + 2 (ze złożonej ofiary) = 42/69
koncentracja: 5 (krytyczny sukces, zaklęcie defensywne odbija dany atak przeciwnika)
Czcze marzenia.
— Bughr! — ponownie wypowiadam formułę zaklęcia, mając nadzieję, że tym razem będzie skuteczniejsze.
Bughr (Scutia) – tworzy magiczną tarczę, która pochłania wiązki rzuconych zaklęć.
Próg: 69
atak: 25 (k100) + 15 (staty) + 2 (ze złożonej ofiary) = 42/69
koncentracja: 5 (krytyczny sukces, zaklęcie defensywne odbija dany atak przeciwnika)
Mistrz Gry
Re: Asta Mølgaard vs. Mikkel Guldbrandsen Pią 22 Lip - 19:43
The member 'Asta Mølgaard' has done the following action : kości
#1 'k100' : 25
--------------------------------
#2 'k6' : 5
#1 'k100' : 25
--------------------------------
#2 'k6' : 5
Mistrz Gry
Re: Asta Mølgaard vs. Mikkel Guldbrandsen Pią 22 Lip - 19:49
Wynik eliminacji
ASTA MØLGAARD VS. MIKKEL GULDBRANDSEN
0:2
Po zaciętej walce Mikkel Guldbransen wygrywa pojedynek z Astą Mølgaard i przechodzi do następnej rundy. Serdecznie gratulujemy!