:: Strefa postaci :: Niezbędnik gracza :: Archiwum :: Archiwum: inne
Rzemiosło i działalność naukowa
2 posters
Mistrz Gry
Rzemiosło i działalność naukowa Wto 1 Gru - 1:48
Rzemiosło i działalność naukowa
Proces tworzenia przedmiotów i prowadzenia prac badawczych został wstępnie opisany w mechanice fabularnej. Zachęcamy do angażowania się w podobne czynności, gdyż są one kluczem do osiągnięcia przez postać fabularnego awansu. W obecnym temacie zostaną przedstawione gotowe instrukcje na wykonanie przedmiotów i aktualne, trwające prace badawcze oraz ich tematyka. Jeśli nie ma instrukcji na przedmiot, który twoja postać ma w zamiarze wykonać, napisz specjalne zgłoszenie. Mistrz Gry przygotuje etapy, z których będą mogli w przyszłości korzystać też inni użytkownicy. W przypadku działań naukowych sytuacja przedstawia się w nieco odmienny sposób – wszystko podlega indywidualnym ustaleniom, które są zwykle przesyłane drogą prywatną.
Zgłoszenie się po instrukcję
- Kod:
[u]Imię i nazwisko: [/u]wpisz
[u]Przedmiot: [/u]wpisz
Zgłoszenie działalności naukowej
- Kod:
[u]Tematyka: [/u]wpisz temat pracy badawczej
[u]Imiona i nazwiska badaczy: [/u]maksymalnie trzech graczy
Wykonanie etapu przedmiotu
- Kod:
[u]Imię i nazwisko: [/u]wpisz
[u]Wykonywany przedmiot: [/u]wpisz
[u]Numer zakończonego etapu: [/u][url=https://midgard.forumpolish.com/LINKDOROZGRYWKI]wpisz[/url]
Zakończenie etapu pracy badawczej
- Kod:
[u]Tematyka: [/u]wpisz
[u]Imiona i nazwiska badaczy: [/u]wpisz
[u]Zakończony etap: [/url] [url=https://midgard.forumpolish.com/]link do rozgrywki[/url]
Spis treści
Mistrz Gry
Re: Rzemiosło i działalność naukowa Wto 1 Gru - 1:48
Instrukcje
Na ten moment jeszcze nie ma żadnych gotowych, utworzonych instrukcji. Pamiętaj, że zawsze możesz zgłosić chęć wykonania przedmiotu, odpowiednio wypełniając pierwszy z podanych powyżej wzorów.
Mistrz Gry
Re: Rzemiosło i działalność naukowa Czw 10 Gru - 20:05
Trwające prace badawcze
Na ten moment jeszcze nie ma żadnych trwających prac naukowych.
Isak Bergman
Re: Rzemiosło i działalność naukowa Pon 6 Gru - 20:32
Isak BergmanŚlepcy
Gif :
Grupa : ślepcy
Miejsce urodzenia : Göteborg, Szwecja
Wiek : 58 lat, oficjalnie 40
Stan cywilny : wdowiec
Status majątkowy : przeciętny
Zawód : snycerz, szkutnik – wytwórca magicznych langskipów
Wykształcenie : I stopień wtajemniczenia
Totem : mewa
Atuty : miłośnik pojedynków (I), wiking (I), zaślepiony (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 6 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 10 / magia zakazana: 30 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 15 / sprawność fizyczna: 15 / charyzma: 10 / wiedza ogólna: 6
Imię i nazwisko: Fárbauti Bergman
Przedmiot: Magiczny langskip (drakkar)
W trakcie realizacji
Przedmiot: Magiczny langskip (drakkar)
There's a shadow just behind me
Shrouding every step I take
Shrouding every step I take
Making every promise empty
Pointing every finger at me
Pointing every finger at me
Isak Bergman
Re: Rzemiosło i działalność naukowa Pią 8 Kwi - 15:00
Isak BergmanŚlepcy
Gif :
Grupa : ślepcy
Miejsce urodzenia : Göteborg, Szwecja
Wiek : 58 lat, oficjalnie 40
Stan cywilny : wdowiec
Status majątkowy : przeciętny
Zawód : snycerz, szkutnik – wytwórca magicznych langskipów
Wykształcenie : I stopień wtajemniczenia
Totem : mewa
Atuty : miłośnik pojedynków (I), wiking (I), zaślepiony (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 6 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 10 / magia zakazana: 30 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 15 / sprawność fizyczna: 15 / charyzma: 10 / wiedza ogólna: 6
Imię i nazwisko: Fárbauti Bergman
Wykonywany przedmiot: Magiczny langskip (drakkar)
Numer zakończonego etapu: 1. Zaprojektuj plan budowy okrętu, wybierz odpowiednie drewno oraz zbierz potrzebne Ci materiały – możesz zrobić to we własnej pracowni lub dowolnym miejscu o podobnym przeznaczeniu, wykonując w pierwszym poście rzut kością k100 na magię twórczą. Im wyższy wynik, liczony łącznie z punktami w odpowiedniej statystyce oraz psującym atutem, tym lepsza podstawa dla Twojej budowy. Etap ten może zostać napisany jednopostowo lub rozegrany z innym graczem.
Wykonywany przedmiot: Magiczny langskip (drakkar)
Numer zakończonego etapu: 1. Zaprojektuj plan budowy okrętu, wybierz odpowiednie drewno oraz zbierz potrzebne Ci materiały – możesz zrobić to we własnej pracowni lub dowolnym miejscu o podobnym przeznaczeniu, wykonując w pierwszym poście rzut kością k100 na magię twórczą. Im wyższy wynik, liczony łącznie z punktami w odpowiedniej statystyce oraz psującym atutem, tym lepsza podstawa dla Twojej budowy. Etap ten może zostać napisany jednopostowo lub rozegrany z innym graczem.
There's a shadow just behind me
Shrouding every step I take
Shrouding every step I take
Making every promise empty
Pointing every finger at me
Pointing every finger at me