:: Midgard :: Okolice :: Lasy Północne
Wilcza Knieja (K)
Mistrz Gry
Wilcza Knieja (K) Pon 21 Gru - 17:11
Wilcza Knieja (K)
Wszyscy mieszkańcy Midgardu i okolic jednomyślnie każą wystrzegać się lasku w tej części malowniczego akwenu. Mimo że tutejszy krajobraz jest niepodważalnie pięknym, zapierającym dech w piersiach widokiem, od niemal zawsze krążą plotki, że grasuje tutaj wataha wargów niestosujących Księżycowego Wywaru. Zaprzeczają im jednak zwykle łowcy Gleipniru, którzy regularnie patrolują ten teren – mimo tym zapewnieniom, niektórym galdrom jest nadal ciężko przełamać strach. Drzewa, początkowo oddalone od siebie, zagęszczają się, tworząc kotłowaninę smukłych sylwetek, w których cieniu jak ciche rodzeństwo unoszą się krzewy i zioła. Miejsce jest bogate zarówno w składniki roślinne, jak i zwierzęce, dlatego część alchemików nie przejmuje się plotkami i tłumi niepokój.
1 – Jeśli szukasz składników zwierzęcych, znajdujesz ich dwa razy więcej.
2 – Zauważasz grupkę mężczyzn. Czy to łowcy Gleipniru, wargowie przed transformacją, a może zwyczajni złodzieje? Niezależnie od tego, czy spróbujesz się szybko oddalić czy wejść z nimi w interakcję, obowiązkowo zgłoś się do Proroka po ingerencję.
3 – Jeśli szukasz składników roślinnych, znajdujesz ich dwa razy więcej.
4 – Słyszysz dziwne wycie, przypominające wilka. Jeśli trwa pełnia, zauważasz krwiste tęczówki, świecące złowrogo w mroku. Nagle stajesz naprzeciw warga. Zgłoś się do Proroka po ingerencję.
5, 6 – Na szczęście nie zobaczyłeś niczego podejrzanego, lecz zostałeś ugryziony przez owada albo nieznane zwierzę. Nie potrafisz określić, co mogło cię zaatakować, jednak czujesz krew ściekającą cienkim strumieniem po twojej kostce.
W tym temacie możesz znaleźć ingrediencje. Aby je zdobyć, wystarczy napisać posta, wykonać rzut kością zgodny z mechaniką zbierania składników i rozliczyć się w aktualizacji rozwoju.
● Ingrediencje roślinne: tojad (I), wierzba lapońska (I), cis pospolity (II), mierznica czarna (II), monetka bukowa (II), muchomor biały (II), pokrzyk wilcza jagoda (II), mandragora lekarska (III), ręka diabła (III);
● Ingrediencje zwierzęce: berchty (III) – kieł, ogon, saliszak wełnisty (II) – krew, sierść.
Kość k6 (obowiązkowa)
1 – Jeśli szukasz składników zwierzęcych, znajdujesz ich dwa razy więcej.
2 – Zauważasz grupkę mężczyzn. Czy to łowcy Gleipniru, wargowie przed transformacją, a może zwyczajni złodzieje? Niezależnie od tego, czy spróbujesz się szybko oddalić czy wejść z nimi w interakcję, obowiązkowo zgłoś się do Proroka po ingerencję.
3 – Jeśli szukasz składników roślinnych, znajdujesz ich dwa razy więcej.
4 – Słyszysz dziwne wycie, przypominające wilka. Jeśli trwa pełnia, zauważasz krwiste tęczówki, świecące złowrogo w mroku. Nagle stajesz naprzeciw warga. Zgłoś się do Proroka po ingerencję.
5, 6 – Na szczęście nie zobaczyłeś niczego podejrzanego, lecz zostałeś ugryziony przez owada albo nieznane zwierzę. Nie potrafisz określić, co mogło cię zaatakować, jednak czujesz krew ściekającą cienkim strumieniem po twojej kostce.
Ingrediencje
W tym temacie możesz znaleźć ingrediencje. Aby je zdobyć, wystarczy napisać posta, wykonać rzut kością zgodny z mechaniką zbierania składników i rozliczyć się w aktualizacji rozwoju.
● Ingrediencje roślinne: tojad (I), wierzba lapońska (I), cis pospolity (II), mierznica czarna (II), monetka bukowa (II), muchomor biały (II), pokrzyk wilcza jagoda (II), mandragora lekarska (III), ręka diabła (III);
● Ingrediencje zwierzęce: berchty (III) – kieł, ogon, saliszak wełnisty (II) – krew, sierść.