Opuszczony młyn (I)
Mistrz Gry
Opuszczony młyn (I) Nie 20 Gru - 15:12
Opuszczony młyn (I)
Stary młyn wodny znajduje się na samych obrzeżach miasta, tuż nad rzeką, która, płynąca z wolna pomiędzy krzakami zarośniętej chwastami polany, z daleka jest prawie niewidoczna. Ze względu na to, że budynek znajduje się z dala od centralnych arterii Midgardu, mało kto wie o jego położeniu, a co za tym idzie, wewnątrz wciąż stoi wiele zardzewiałych wprawdzie, acz nieuszkodzonych maszyn oraz narzędzi. W środku, poza pajęczynami i grubym prześcieradłem kurzu, spotkać można często dzikie zwierzęta, zarówno te magiczne, jak i pospolite. Mało kto wie, jak dawno młyn ten został zbudowany oraz od kiedy bądź dlaczego obecnie jest już nieczynny – stwierdzić jednak śmiało można, że wnętrze tego obiektu zatrzymało się w czasie dawno temu.
Lokacja jest obarczona możliwością wystąpienia sytuacji ryzykownej, w związku z czym pierwsza osoba, która zaczyna sesję, obowiązkowo musi rzucić kością o nazwie Ingerencja. Dalsza rozgrywka zależy od jej wyniku. W przypadku wylosowania ingerencji Proroka, należy po nią obowiązkowo zgłosić się w tym temacie. W przeciwnym razie, można grać dalej.
W tym temacie możesz znaleźć ingrediencje. Aby je zdobyć, wystarczy napisać posta, wykonać rzut kością zgodny z mechaniką zbierania składników i rozliczyć się w aktualizacji rozwoju.
● Ingrediencje roślinne: borówka czarna (I), wierzbówka kiprzyca (I), dzięgiel litwor (II), piestrzenica kasztanowata (II), mandragora lekarska (III);
● Ingrediencje zwierzęce: bjära (I) – sierść, język, oko, czarokot (I) – sierść, zęby, gardvorden (I) – włosy, łachotki (I) – kości łachotek, skrzydła, jólaköttur (II) – sierść, język, serce krew.
Kość Ingerencja (obowiązkowa)
Lokacja jest obarczona możliwością wystąpienia sytuacji ryzykownej, w związku z czym pierwsza osoba, która zaczyna sesję, obowiązkowo musi rzucić kością o nazwie Ingerencja. Dalsza rozgrywka zależy od jej wyniku. W przypadku wylosowania ingerencji Proroka, należy po nią obowiązkowo zgłosić się w tym temacie. W przeciwnym razie, można grać dalej.
Ingrediencje
W tym temacie możesz znaleźć ingrediencje. Aby je zdobyć, wystarczy napisać posta, wykonać rzut kością zgodny z mechaniką zbierania składników i rozliczyć się w aktualizacji rozwoju.
● Ingrediencje roślinne: borówka czarna (I), wierzbówka kiprzyca (I), dzięgiel litwor (II), piestrzenica kasztanowata (II), mandragora lekarska (III);
● Ingrediencje zwierzęce: bjära (I) – sierść, język, oko, czarokot (I) – sierść, zęby, gardvorden (I) – włosy, łachotki (I) – kości łachotek, skrzydła, jólaköttur (II) – sierść, język, serce krew.