Midgard
Skandynawia, 2001
Planer postów


    Tereny próby (K)

    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/



    Tereny próby (K)
    Większość zaawansowanych łowców oraz rekruci, którzy przeszli początkowy cykl ćwiczeń, preferuje treningi odbywające się na terenach próby. Jest to, w istocie, część lasu znajdująca się nieopodal Samotnej Wieży. Ćwiczenia, organizowane dla członków Gleipniru są rozmaite, począwszy od samej zdolności ukrycia się przed przeciwną drużyną, zakończywszy na upolowaniu zwierzyny. Głównym ich celem jest pewne poruszanie się w środowisku, gdzie można napotkać wargów i inne, mrożące krew w żyłach bestie. Łowcy muszą mieć odpowiedni refleks i nie zwracać na siebie uwagi możliwymi do uniknięcia szelestami czy odgłosami kroków. Chociaż zwierzyna coraz rzadziej zapuszcza się w te tereny, obfitują one w magiczne zioła i inną, przydatną alchemikom roślinność. Śmiałkowie, którzy decydują się ryzykować, muszą liczyć się z faktem, że łowcy, zwłaszcza rekruci, w ferworze walki są w stanie ich przypadkowo postrzelić z kuszy albo spętać zaklęciem. Kolejnym utrudnieniem jest fakt, że osoby postronne nie są zwyczajnie w tym miejscu mile widziane, a znaczna część łowców nie należy do miłośników negocjowania i kulturalnych rozmów.


    Kość k6 (obowiązkowa dla osób spoza Gleipniru)1, 2, 3 – szczęśliwie nie spotkałeś tym razem żadnego łowcy Gleipniru, ani tym samym nie stałeś się przypadkową ofiarą ich treningu.

    4, 5 – słyszysz odgłosy narady rekrutów, lepiej wycofaj się, póki możesz.

    6 –  zostałeś postrzelony w rękę. Jeśli jesteś wargiem, musisz możliwie najszybciej udać się do szpitala, ponieważ srebro wywoła toczącą ranę martwicę. Istnieje możliwość zgłoszenia się do Proroka lub gracza mającego postać łowcy celem dalszych interakcji.
    Kość k6 (nieobowiązkowa dla łowców Gleipniru)1, 2 – jedna drużyna ma obowiązek pozostać niewykrytą przez swoich rywali.

    3, 4 –  w pewnym momencie wasz mentor wypuścił umalowanego specjalnie dzika, którego musicie wytropić i upolować.

    5, 6 – macie za zadanie poruszać się szybko przez las, oddając możliwie najbardziej celne strzały do tarcz wiszących na drzewach.



    Styl wykonali Einar i Björn na podstawie uproszczenia Blank Theme by Geniuspanda. Nagłówek został wykonany przez Björna. Midgard jest kreacją autorską, inspirowaną przede wszystkim mitologią nordycką, trylogią „Krucze Pierścienie” Siri Pettersen i światem magii autorstwa J. K. Rowling. Obowiązuje zakaz kopiowania treści forum.