:: Forum :: Arena pojedynków :: Zakończone pojedynki
Strona 2 z 2 • 1, 2
Neptúnus Finnurson vs. Ivar Soelberg
2 posters
Mistrz Gry
Neptúnus Finnurson vs. Ivar Soelberg Sro 20 Lip - 21:56
First topic message reminder :
1. Każdy uczestnik ma maksymalnie 48 godzin na odpowiedź w temacie, zalecamy jednak, aby rozgrywka miała obecnie formę priorytetową. Po upłynięciu przewidzianego zakresu, w przypadku gdy jeden gracz nie powiadomi członków administracji o swojej nieobecności – jego postać automatycznie przegrywa na korzyść przeciwnika. Posty powinny być krótkie, najlepiej na maksymalnie 300 słów. W pojedynkach nie obowiązuje minimalna objętość posta na korzyść dynamiczności potyczki (dopuszczalne są wiadomości nawet na kilka linijek).
2. Można korzystać z zaklęć z dowolnych dziedzin magii, nie tylko użytkowej, należy jednak pamiętać, że stosowanie magii zakazanej skutkuje natychmiastowym aresztowaniem przez Kruczą Straż. Wymagane jest, aby w dolnej części posta za pomocą czcionki rozmiaru 10 umieścić sumę uzyskaną przez postać tj. równanie k100 + statystyka + ewentualny atut = ostateczny wynik.
3. Maski i stroje, stosowane przez uczestników pojedynków zapewniają zupełną anonimowość. Nie można rozpoznać drugiej osoby po głosie, ani określić jej płci.
4. UWAGA. Po zakończeniu każdej jednej tury (kolejki), należy oznaczyć na specjalnie utworzonym kanale na discordzie rolę Proroka. Jeden z mistrzów gry sprawdzi czy kolejka przebiegła prawidłowo, bez żadnych, ewentualnych niedociągnięć czy błędnych interpretacji. Po uzyskaniu zwrotnej wiadomości gracze mogą dalej prowadzić pojedynek. Nieprzestrzeganie tej reguły może skutkować unieważnieniem rozgrywki.
5. Gra toczy się do 3 trafień lub użycia zaklęcia, które uniemożliwia przeciwnikowi dalsze prowadzenia ataku.
6. Zanim dokona się rzutu kością należy mieć przygotowaną treść posta i wybrane zaklęcie. Zachęcamy do uczciwości i braku dostosowania reakcji pod określony rzut.
7. Osoba broniąca się rzuca kośćmi początkowo wyłącznie na obronę (jeden rzut k100 i jeden rzut k6). Zgłosić należy się po pomyślnej lub nieudanej obronie. Jeśli obrona się uda, w następnym poście należy wybrać zaklęcie atakujące i rzucić ponownie kością. Post z uzupełnieniem dotyczącym ataku powinien być możliwie krótki (kilka, kilkanaście linijek), a najważniejszym jego elementem jest wybrany czar ofensywny. Podobnie jak w poprzednich przypadkach, powinien być napisany zanim wykona się rzut kośćmi k100 i k6, a nie uzupełniany i dostosowany do uzyskanego wyniku. Jeśli obrona się nie uda, w zależności od sytuacji drugi gracz dokonuje ponownego ataku lub pojedynek jest zakończony.
14.01.2001
Eliminacje
Neptúnus Finnurson vs. Ivar Soelberg
1. Każdy uczestnik ma maksymalnie 48 godzin na odpowiedź w temacie, zalecamy jednak, aby rozgrywka miała obecnie formę priorytetową. Po upłynięciu przewidzianego zakresu, w przypadku gdy jeden gracz nie powiadomi członków administracji o swojej nieobecności – jego postać automatycznie przegrywa na korzyść przeciwnika. Posty powinny być krótkie, najlepiej na maksymalnie 300 słów. W pojedynkach nie obowiązuje minimalna objętość posta na korzyść dynamiczności potyczki (dopuszczalne są wiadomości nawet na kilka linijek).
2. Można korzystać z zaklęć z dowolnych dziedzin magii, nie tylko użytkowej, należy jednak pamiętać, że stosowanie magii zakazanej skutkuje natychmiastowym aresztowaniem przez Kruczą Straż. Wymagane jest, aby w dolnej części posta za pomocą czcionki rozmiaru 10 umieścić sumę uzyskaną przez postać tj. równanie k100 + statystyka + ewentualny atut = ostateczny wynik.
3. Maski i stroje, stosowane przez uczestników pojedynków zapewniają zupełną anonimowość. Nie można rozpoznać drugiej osoby po głosie, ani określić jej płci.
4. UWAGA. Po zakończeniu każdej jednej tury (kolejki), należy oznaczyć na specjalnie utworzonym kanale na discordzie rolę Proroka. Jeden z mistrzów gry sprawdzi czy kolejka przebiegła prawidłowo, bez żadnych, ewentualnych niedociągnięć czy błędnych interpretacji. Po uzyskaniu zwrotnej wiadomości gracze mogą dalej prowadzić pojedynek. Nieprzestrzeganie tej reguły może skutkować unieważnieniem rozgrywki.
5. Gra toczy się do 3 trafień lub użycia zaklęcia, które uniemożliwia przeciwnikowi dalsze prowadzenia ataku.
6. Zanim dokona się rzutu kością należy mieć przygotowaną treść posta i wybrane zaklęcie. Zachęcamy do uczciwości i braku dostosowania reakcji pod określony rzut.
7. Osoba broniąca się rzuca kośćmi początkowo wyłącznie na obronę (jeden rzut k100 i jeden rzut k6). Zgłosić należy się po pomyślnej lub nieudanej obronie. Jeśli obrona się uda, w następnym poście należy wybrać zaklęcie atakujące i rzucić ponownie kością. Post z uzupełnieniem dotyczącym ataku powinien być możliwie krótki (kilka, kilkanaście linijek), a najważniejszym jego elementem jest wybrany czar ofensywny. Podobnie jak w poprzednich przypadkach, powinien być napisany zanim wykona się rzut kośćmi k100 i k6, a nie uzupełniany i dostosowany do uzyskanego wyniku. Jeśli obrona się nie uda, w zależności od sytuacji drugi gracz dokonuje ponownego ataku lub pojedynek jest zakończony.
Mistrz Gry
Re: Neptúnus Finnurson vs. Ivar Soelberg Sro 27 Lip - 19:25
The member 'Neptúnus Finnurson' has done the following action : kości
#1 'k100' : 53
--------------------------------
#2 'k6' : 5
--------------------------------
#3 'k6' : 5
#1 'k100' : 53
--------------------------------
#2 'k6' : 5
--------------------------------
#3 'k6' : 5
Ivar Soelberg
Re: Neptúnus Finnurson vs. Ivar Soelberg Sro 27 Lip - 19:33
Ivar SoelbergWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Göteborg, Szwecja
Wiek : 31 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : zamożny
Zawód : starszy oficer Kruczej Straży (Wysłannicy Forsetiego)
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : borsuk
Atuty : miłośnik pojedynków (I), odporny (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 36 / magia lecznicza: 10 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 27 / charyzma: 12 / wiedza ogólna: 10
Zupełnie się tego nie spodziewał, a cyrk jechał dalej.
Widząc, że przeciwnik odbija jego czar przez moment zaczął się zastanawiać, czym teraz go uraczy, jakąż to wymyślną klątwą pozbawi go tchu, a może resztki nadziei, jaka paliła się w duszy kruczego? Nie oczekiwał niczego ponadto, co prezentował jego rywal do tej pory, ale był przygotowany na najgorsze, chociaż sam nie mógł podejrzewać, jak zabawne zaklęci poleci w jego stronę.
– Bughr –
k100 Bughr
35 magia użytkowa + 3 atut (Miłośnik pojedynków (I)) + 3 + 5 = 64
k6 celność: 5
Widząc, że przeciwnik odbija jego czar przez moment zaczął się zastanawiać, czym teraz go uraczy, jakąż to wymyślną klątwą pozbawi go tchu, a może resztki nadziei, jaka paliła się w duszy kruczego? Nie oczekiwał niczego ponadto, co prezentował jego rywal do tej pory, ale był przygotowany na najgorsze, chociaż sam nie mógł podejrzewać, jak zabawne zaklęci poleci w jego stronę.
– Bughr –
k100 Bughr
35 magia użytkowa + 3 atut (Miłośnik pojedynków (I)) + 3 + 5 = 64
k6 celność: 5
Mistrz Gry
Re: Neptúnus Finnurson vs. Ivar Soelberg Sro 27 Lip - 19:33
The member 'Ivar Soelberg' has done the following action : kości
#1 'k100' : 21
--------------------------------
#2 'k6' : 5
#1 'k100' : 21
--------------------------------
#2 'k6' : 5
Mistrz Gry
Re: Neptúnus Finnurson vs. Ivar Soelberg Sro 27 Lip - 19:37
Wynik eliminacji
Neptúnus Finnurson vs Ivar Soelberg
3:0
Po zaciętej walce Neptúnus Finnurson wygrywa pojedynek z Ivarem Soelbergiem i przechodzi do następnej rundy. Serdecznie gratulujemy!
Strona 2 z 2 • 1, 2