Polowanie
2 posters
Mistrz Gry
Polowanie Nie 6 Mar - 13:17
Polowanie
- Chcę go dopaść. Chcę go mieć! Zrobię z jego futra dywan, a resztę wykorzystam na eliksir jednorękiego! – Złość w głosie Asgera Højgaarda miała w sobie siłę równą gromom ciskanym przez samego Thora. Nic dziwnego, skoro skrzętnie obmyślane plany zdominowania rynku rzadkich ingrediencji wzięły w łeb, kiedy w czasie jednej z wielu zwyczajowych wypraw po składniki jego brat, a jednocześnie wspólnik, padł ofiarą ataku tajemniczego stworzenia. Mężczyzna, gdziekolwiek w ostatnim czasie by się nie pojawił, nie szczędził gorzkich słów pod adresem Kruczej Straży, uważając ich działania za niezwykle opieszałe, a nie zamierzał zostawić sprawy bez jakiegokolwiek rozwiązania, kiedy ciało jego krewnego stygło dwa metry pod ściśniętą mrozem ziemią – zdecydował się zwrócić do fachowców, dla których podjęcie jakiegokolwiek ryzyka związanego z polowaniami na bardziej lub mniej magiczne stworzenia było codziennością i niewinną igraszką. Jego złości mogły zaradzić wyłącznie fachowcy.
Niespełna trzydziestoletni Asger Højgaard znany jest w środowisku handlarzy ingrediencjami z tego, że do celu, jakikolwiek by nie był, dąży po trupach i, mimo że często porywa się w tym z motyką na słońce, nigdy nie szczędzi środków na realizację własnych planów. Tym razem nie jest inaczej – suma talarów, jaką zamierza przeznaczyć jako nagrodę za przyniesienie mu cielska stworzenia, które przyczyniło się do śmierci jego brata, potrafi zakręcić w głowie, Asger zaś zarzeka się, że to jedynie przedsmak korzyści, jakie otrzymają śmiałkowie, którzy zdecydują się podjąć zadania zapolowania na zagadkowego potwora.
Zalecane, rozwinięte statystyki to magia natury i sprawność fizyczna.
Aby wziąć udział w misji pobocznej, należy zgłosić się w tym temacie. Osoby, które dotąd nie uczestniczyły w misjach, mają pierwszeństwo w zapisach. Uwaga! Misja jest obarczona ryzykiem otrzymania poważnych obrażeń.
Podstawowe informacje
Fabularna data | 19.12.2000 |
Realne rozpoczęcie | 11.03.2022 |
Ilość miejsc | 0/3 |
Lokacja startowa | Zostanie podana |
Niespełna trzydziestoletni Asger Højgaard znany jest w środowisku handlarzy ingrediencjami z tego, że do celu, jakikolwiek by nie był, dąży po trupach i, mimo że często porywa się w tym z motyką na słońce, nigdy nie szczędzi środków na realizację własnych planów. Tym razem nie jest inaczej – suma talarów, jaką zamierza przeznaczyć jako nagrodę za przyniesienie mu cielska stworzenia, które przyczyniło się do śmierci jego brata, potrafi zakręcić w głowie, Asger zaś zarzeka się, że to jedynie przedsmak korzyści, jakie otrzymają śmiałkowie, którzy zdecydują się podjąć zadania zapolowania na zagadkowego potwora.
Zalecane, rozwinięte statystyki to magia natury i sprawność fizyczna.
Zapisy
Aby wziąć udział w misji pobocznej, należy zgłosić się w tym temacie. Osoby, które dotąd nie uczestniczyły w misjach, mają pierwszeństwo w zapisach. Uwaga! Misja jest obarczona ryzykiem otrzymania poważnych obrażeń.
Gość
Re: Polowanie Pią 11 Mar - 16:06
GośćGość
Gość
Gość
O widzę, że tutaj jest jeszcze miejsce to chętnie się zgłoszę!
Prorok
Re: Polowanie Sob 26 Mar - 10:16
ProrokKonta specjalne
Prorok
Prorok
Gif :
Grupa : konto specjalne
Misja rozpoczęła się tutaj!
Mistrz Gry
Re: Polowanie Czw 30 Cze - 14:39
Podsumowanie
Lofn, Sanne i Halvarowi udało się pomścić brata Asgera Højgaarda. Alchemik czuł satysfakcję, kiedy dowiedział się, że wszystko przebiegło zgodnie z powierzonym zamiarem. Højgaard okazał się słowny, nagradzając drużynę za jej działania. Wyzwanie, któremu sprostali było bez wątpienia trudne i obarczone niemałą dozą ryzyka, dlatego wszelka zapłata stawała się jak najbardziej zasłużona.
Halvard Tordenskiold, Lofn Völsung i Sanne Nygaard: za aktywny udział w misji pobocznej każdy z uczestników otrzymuje 50 PD i +1 punkt do magii natury. Po nagrody należy obowiązkowo zgłosić się w rozwoju postaci.
Nagrody
Halvard Tordenskiold, Lofn Völsung i Sanne Nygaard: za aktywny udział w misji pobocznej każdy z uczestników otrzymuje 50 PD i +1 punkt do magii natury. Po nagrody należy obowiązkowo zgłosić się w rozwoju postaci.