Stara Twierdza (I)
Mistrz Gry
Stara Twierdza (I) Pon 14 Gru - 20:29
Stara Twierdza (I)
W głąb jeziora Golddajávri mieści się tajemnicza wyspa Nyttland, na którejś niegdyś znajdowała się twierdza należąca do jednego z bogatszych jarlów. W połowie XVI wieku została doszczętnie zniszczona z nieznanych bliżej przyczyn; dopiero początek XX wieku przyczynił się do odkrycia na nowo Starej Twierdzy, gdyż była chroniona potężnymi zaklęciami, które z biegiem lat niespodziewanie osłabły. Częściowo została zrabowana, niemniej jednak niektóre z eksponatów zostały umieszczone w muzeum. Z twierdzy, którą niegdyś zbudowano na planie nieregularnego nieregularnego pięciokąta z siedmioma bastionami, można dziś ujrzeć cały Midgard – wystarczy tylko wspiąć się na wysokie mury lub pozostałości po dawnych wieżach. Warto jednak uważać na swoje bezpieczeństwo, gdyż budowla w żaden sposób nie została zabezpieczona.
Lokacja jest obarczona możliwością wystąpienia sytuacji ryzykownej, w związku z czym pierwsza osoba, która zaczyna sesję, obowiązkowo musi rzucić kością o nazwie Ingerencja. Dalsza rozgrywka zależy od jej wyniku. W przypadku wylosowania ingerencji Proroka, należy po nią obowiązkowo zgłosić się w tym temacie. W przeciwnym razie, można grać dalej.
W tym temacie możesz znaleźć ingrediencje. Aby je zdobyć, wystarczy napisać posta, wykonać rzut kością zgodny z mechaniką zbierania składników i rozliczyć się w aktualizacji rozwoju.
● Ingrediencje roślinne: czosnek syberyjski (I), borówka czarna (I), mak lekarski (I), muchomor czerwony (I), cis pospolity (II), mierznica czarna (II).
Kość Ingerencja (obowiązkowa)
Lokacja jest obarczona możliwością wystąpienia sytuacji ryzykownej, w związku z czym pierwsza osoba, która zaczyna sesję, obowiązkowo musi rzucić kością o nazwie Ingerencja. Dalsza rozgrywka zależy od jej wyniku. W przypadku wylosowania ingerencji Proroka, należy po nią obowiązkowo zgłosić się w tym temacie. W przeciwnym razie, można grać dalej.
Ingrediencje
W tym temacie możesz znaleźć ingrediencje. Aby je zdobyć, wystarczy napisać posta, wykonać rzut kością zgodny z mechaniką zbierania składników i rozliczyć się w aktualizacji rozwoju.
● Ingrediencje roślinne: czosnek syberyjski (I), borówka czarna (I), mak lekarski (I), muchomor czerwony (I), cis pospolity (II), mierznica czarna (II).