Krucza fontanna (K)
Mistrz Gry
Krucza fontanna (K) Nie 13 Gru - 20:17
Krucza fontanna (K)
Kruki bez wątpienia odgrywają istotną rolę w skandynawskiej kulturze, gdyż uchodzą za zwierzęta obdarzone niezwykłą mądrością i absolutną pamięcią. Sam Odyn, najważniejszy bóg panteonu nordyckiego, ma dwóch kruczych towarzyszy, którzy informują go o wszystkich, dziejących się wydarzeniach. Nie ulega wątpliwości, że stworzenia te upodobały sobie wyjątkowo fontannę, mieszczącą się w urokliwym parku na peryferiach dzielnicy Ymira Starszego. Chociaż sama fontanna jest od dawna nieczynna, zwierzęta niezwykle często tu przesiadują w grupach. Mówi się, że kruki zaczynają głośno krakać, jeśli usłyszą, że ktoś w pobliżu ich kłamie.
1, 2 – Na szczęście albo nieszczęście, nie spotykasz żadnych kruków;
3, 4, 5, 6 – Kruki nagle zaczynają gromadzić się przy fontannie. Lepiej zachowaj ostrożność, jeśli chcesz kogoś oszukać.
Kość k6 (obowiązkowa)
1, 2 – Na szczęście albo nieszczęście, nie spotykasz żadnych kruków;
3, 4, 5, 6 – Kruki nagle zaczynają gromadzić się przy fontannie. Lepiej zachowaj ostrożność, jeśli chcesz kogoś oszukać.