:: Forum :: Arena pojedynków :: Zakończone pojedynki
Agnar Eriksen vs. Anne-Marie Ahlström
2 posters
Mistrz Gry
Agnar Eriksen vs. Anne-Marie Ahlström Sro 20 Lip - 21:49
14.01.2001
Eliminacje
Agnar Eriksen vs. Anne-Marie Ahlström
1. Każdy uczestnik ma maksymalnie 48 godzin na odpowiedź w temacie, zalecamy jednak, aby rozgrywka miała obecnie formę priorytetową. Po upłynięciu przewidzianego zakresu, w przypadku gdy jeden gracz nie powiadomi członków administracji o swojej nieobecności – jego postać automatycznie przegrywa na korzyść przeciwnika. Posty powinny być krótkie, najlepiej na maksymalnie 300 słów. W pojedynkach nie obowiązuje minimalna objętość posta na korzyść dynamiczności potyczki (dopuszczalne są wiadomości nawet na kilka linijek).
2. Można korzystać z zaklęć z dowolnych dziedzin magii, nie tylko użytkowej, należy jednak pamiętać, że stosowanie magii zakazanej skutkuje natychmiastowym aresztowaniem przez Kruczą Straż. Wymagane jest, aby w dolnej części posta za pomocą czcionki rozmiaru 10 umieścić sumę uzyskaną przez postać tj. równanie k100 + statystyka + ewentualny atut = ostateczny wynik.
3. Maski i stroje, stosowane przez uczestników pojedynków zapewniają zupełną anonimowość. Nie można rozpoznać drugiej osoby po głosie, ani określić jej płci.
4. UWAGA. Po zakończeniu każdej jednej tury (kolejki), należy oznaczyć na specjalnie utworzonym kanale na discordzie rolę Proroka. Jeden z mistrzów gry sprawdzi czy kolejka przebiegła prawidłowo, bez żadnych, ewentualnych niedociągnięć czy błędnych interpretacji. Po uzyskaniu zwrotnej wiadomości gracze mogą dalej prowadzić pojedynek. Nieprzestrzeganie tej reguły może skutkować unieważnieniem rozgrywki.
5. Gra toczy się do 3 trafień lub użycia zaklęcia, które uniemożliwia przeciwnikowi dalsze prowadzenia ataku.
6. Zanim dokona się rzutu kością należy mieć przygotowaną treść posta i wybrane zaklęcie. Zachęcamy do uczciwości i braku dostosowania reakcji pod określony rzut.
7. Osoba broniąca się rzuca kośćmi początkowo wyłącznie na obronę (jeden rzut k100 i jeden rzut k6). Zgłosić należy się po pomyślnej lub nieudanej obronie. Jeśli obrona się uda, w następnym poście należy wybrać zaklęcie atakujące i rzucić ponownie kością. Post z uzupełnieniem dotyczącym ataku powinien być możliwie krótki (kilka, kilkanaście linijek), a najważniejszym jego elementem jest wybrany czar ofensywny. Podobnie jak w poprzednich przypadkach, powinien być napisany zanim wykona się rzut kośćmi k100 i k6, a nie uzupełniany i dostosowany do uzyskanego wyniku. Jeśli obrona się nie uda, w zależności od sytuacji drugi gracz dokonuje ponownego ataku lub pojedynek jest zakończony.
Gość
Re: Agnar Eriksen vs. Anne-Marie Ahlström Czw 21 Lip - 12:25
GośćGość
Gość
Gość
Nie wiedzieć czemu – Anne-Marie również pojawiła się na arenie pojedynków, nie bacząc być może na to, że dziedziny magii ofensywnej wydawały się znajdować poza obszarami jej zainteresowań. Potraktowała to jako niewinną rozrywkę? Kolejną możliwość wsławienia się w galdryjskim świecie? Okazję na pokazania się jako już rozwódki, która wciąż pozostawała do wzięcia?
Kto wie, na ten moment i tak nie mogła przecież jeszcze przyznać się do swojej tożsamości – była zamaskowana, ubrana od stóp do głów, tak jak reszta z nich, a dodatkowo – wbrew wszystkiemu, gotowa do walki. Skłoniła głowę, spod maski oglądając swojego konkurenta, niepewna czy może określić nawet jego płeć.
- Powodzenia – pożyczyła, nim jeszcze się zmierzyli. Chyba właśnie tak wypadało. – Niech wygra lepszy – oczywista oczywistość, a potem… A potem już zaklęcie.
- Slá – zdecydowała się na dobór dość prostego, aczkolwiek złośliwego zaklęcia, wycelowanego prosto w stojącego przed nią przeciwnika.
Powodzenie Slá - 45 + 15 = 60
Celność - 4 - przeciwnik zostaje poprawnie trafiony zaklęciem przez gracza;
Kto wie, na ten moment i tak nie mogła przecież jeszcze przyznać się do swojej tożsamości – była zamaskowana, ubrana od stóp do głów, tak jak reszta z nich, a dodatkowo – wbrew wszystkiemu, gotowa do walki. Skłoniła głowę, spod maski oglądając swojego konkurenta, niepewna czy może określić nawet jego płeć.
- Powodzenia – pożyczyła, nim jeszcze się zmierzyli. Chyba właśnie tak wypadało. – Niech wygra lepszy – oczywista oczywistość, a potem… A potem już zaklęcie.
- Slá – zdecydowała się na dobór dość prostego, aczkolwiek złośliwego zaklęcia, wycelowanego prosto w stojącego przed nią przeciwnika.
Powodzenie Slá - 45 + 15 = 60
Celność - 4 - przeciwnik zostaje poprawnie trafiony zaklęciem przez gracza;
Mistrz Gry
Re: Agnar Eriksen vs. Anne-Marie Ahlström Czw 21 Lip - 12:25
The member 'Anne-Marie Ahlström' has done the following action : kości
#1 'k100' : 45
--------------------------------
#2 'k6' : 4
#1 'k100' : 45
--------------------------------
#2 'k6' : 4
Agnar Eriksen
Re: Agnar Eriksen vs. Anne-Marie Ahlström Czw 21 Lip - 17:20
Agnar EriksenWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Tromsø, Norwegia
Wiek : 37 lat
Stan cywilny : wdowiec
Status majątkowy : zamożny
Zawód : łowca Gleipniru w stopniu specjalisty
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : ryś
Atuty : twardziel (I), myśliwy (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 16 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 25 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 20 / charyzma: 10 / wiedza ogólna: 5
Pojedynki magiczne, w trakcie których nie masz szans rozpoznać swojego przeciwnika. Ciekawa sprawa, która pozwoliła wziąć udział każdemu. Nawet tym, na których polował; a jednak, nie potrafił sobie odmówić partycypowania w rzeczonym wydarzeniu. To zawsze kolejny trening i ciekawe doświadczenie kiedy w pełni zamaskowany nie był do rozpoznania, tak samo jak jego przeciwnik. Dopiero gdy się odezwała zrozumiał, że pojedynkował się z kobietą. W niczym mu to nie przeszkadzało, ponieważ to nie płeć była odpowiedzialna za umiejętności magiczne galdra.
-Życzę szczęścia. - Odpowiedział w podobnym tonie, bo przecież nie walczyli na śmierć i życie. Miała być to czysta rozrywka, oderwanie się od obowiązków życia codziennego, coś nowego, co miało umilić mu dzień.
Kobieta zaatakowała jako pierwsza, co zmusiło go do przyjęcia obrony, ponieważ wyczuł, że energia magiczna była jej uległą.
-Bughr - Wypowiedział oczywiste zaklęcie obronne, które miało wytworzyć tarczę. Oby na tyle silną by zatrzymać lecący w niego atak.
|Bughr st.60, +15 magia użytkowa + 3 z autu Myśliwy II do dowolnego zaklęcia z magii użytkowej.
-Życzę szczęścia. - Odpowiedział w podobnym tonie, bo przecież nie walczyli na śmierć i życie. Miała być to czysta rozrywka, oderwanie się od obowiązków życia codziennego, coś nowego, co miało umilić mu dzień.
Kobieta zaatakowała jako pierwsza, co zmusiło go do przyjęcia obrony, ponieważ wyczuł, że energia magiczna była jej uległą.
-Bughr - Wypowiedział oczywiste zaklęcie obronne, które miało wytworzyć tarczę. Oby na tyle silną by zatrzymać lecący w niego atak.
|Bughr st.60, +15 magia użytkowa + 3 z autu Myśliwy II do dowolnego zaklęcia z magii użytkowej.
Mistrz Gry
Re: Agnar Eriksen vs. Anne-Marie Ahlström Czw 21 Lip - 17:20
The member 'Agnar Eriksen' has done the following action : kości
#1 'k100' : 13
--------------------------------
#2 'k6' : 5
#1 'k100' : 13
--------------------------------
#2 'k6' : 5
Gość
Re: Agnar Eriksen vs. Anne-Marie Ahlström Pią 22 Lip - 11:07
GośćGość
Gość
Gość
Przeciwnik padający ofiarą czaru i bijący się po twarzy satysfakcjonował w dziwny sposób. Być może nie spodziewano się doboru takiego czaru, stąd nie zdołano postawić mu odpowiedniego oporu… To jednak nie ważne. Anne-Marie miała skorzystać z kolejnej okazji na wyprowadzenie ataku ku zamaskowanemu. Kolejny zabawny, ironiczny czar.
- Danzleikr – wydobyło się z jej ust. Celowała w kończyny dolne, jakby chcąc podkreślić, że zmusić ma jego nogi do tańca.
Powodzenie Danzleikr - 66+15 = 81
Celność - 6 – postać trafia przeciwnika, jednak niezgodnie z pierwotnym zamierzeniem, w związku z czym dane zaklęcie ma osłabioną siłę.
- Danzleikr – wydobyło się z jej ust. Celowała w kończyny dolne, jakby chcąc podkreślić, że zmusić ma jego nogi do tańca.
Powodzenie Danzleikr - 66+15 = 81
Celność - 6 – postać trafia przeciwnika, jednak niezgodnie z pierwotnym zamierzeniem, w związku z czym dane zaklęcie ma osłabioną siłę.
Mistrz Gry
Re: Agnar Eriksen vs. Anne-Marie Ahlström Pią 22 Lip - 11:07
The member 'Anne-Marie Ahlström' has done the following action : kości
#1 'k100' : 66
--------------------------------
#2 'k6' : 6
#1 'k100' : 66
--------------------------------
#2 'k6' : 6
Agnar Eriksen
Re: Agnar Eriksen vs. Anne-Marie Ahlström Pią 22 Lip - 11:16
Agnar EriksenWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Tromsø, Norwegia
Wiek : 37 lat
Stan cywilny : wdowiec
Status majątkowy : zamożny
Zawód : łowca Gleipniru w stopniu specjalisty
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : ryś
Atuty : twardziel (I), myśliwy (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 16 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 25 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 20 / charyzma: 10 / wiedza ogólna: 5
Nie udało mu się obronić. Był za wolny, zbyt pewny siebie. Nim się spostrzegł pięść sama się uniosła i bardzo mocno oraz szybko uderzył się w twarz. Poczuł własny cios dość mocny i pewny. Zagryzł zęby rozumiejąc, że bardzo szybko magia może go pokonać i za chwilę będzie siedział na ławce przegranych.
Nim się zorientował przeciwniczka znów zepchnęła go do defensywy.
-Bughr - Tym razem miał nadzieję, że uda mu się obronić ale coś czuł, że siła tego zaklęcia jest mocniejsza od poprzedniego.
Bughr st.81, +15 magia użytkowa + 3 z autu Myśliwy II do dowolnego zaklęcia z magii użytkowej.
Nim się zorientował przeciwniczka znów zepchnęła go do defensywy.
-Bughr - Tym razem miał nadzieję, że uda mu się obronić ale coś czuł, że siła tego zaklęcia jest mocniejsza od poprzedniego.
Bughr st.81, +15 magia użytkowa + 3 z autu Myśliwy II do dowolnego zaklęcia z magii użytkowej.
Mistrz Gry
Re: Agnar Eriksen vs. Anne-Marie Ahlström Pią 22 Lip - 11:16
The member 'Agnar Eriksen' has done the following action : kości
#1 'k100' : 47
--------------------------------
#2 'k6' : 1
#1 'k100' : 47
--------------------------------
#2 'k6' : 1
Gość
Re: Agnar Eriksen vs. Anne-Marie Ahlström Pią 22 Lip - 13:18
GośćGość
Gość
Gość
Gdy ciałem przeciwnika wstrząsnęły lekko taneczne ruchy, Anne-Marie poczuła przypływ niepoprawnej ekscytacji. Jednostronna na ten moment potyczka wydawała się przynosić jej nielada przyjemność, a chociaż nie widać było tego pod maską - ta uśmiechała się szeroko widząc działania czaru, chociaż nie trafił tam gdzie powinien, wciąż odniósł efekt. Kolejny atak przyszedł momentalnie:
- Sǫngr - było bicie się po twarzy, był taniec, teraz widocznie przyszła pora na śmiech. O ile pewność siebie jaka zyskała Ahlström w trakcie potyczki nie okaże się dla niej zgubna....
Powodzenie Sǫngr - 15+78 = 93
Celność - 3
- Sǫngr - było bicie się po twarzy, był taniec, teraz widocznie przyszła pora na śmiech. O ile pewność siebie jaka zyskała Ahlström w trakcie potyczki nie okaże się dla niej zgubna....
Powodzenie Sǫngr - 15+78 = 93
Celność - 3
Mistrz Gry
Re: Agnar Eriksen vs. Anne-Marie Ahlström Pią 22 Lip - 13:18
The member 'Anne-Marie Ahlström' has done the following action : kości
#1 'k100' : 78
--------------------------------
#2 'k6' : 3
#1 'k100' : 78
--------------------------------
#2 'k6' : 3
Agnar Eriksen
Re: Agnar Eriksen vs. Anne-Marie Ahlström Pią 22 Lip - 14:33
Agnar EriksenWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Tromsø, Norwegia
Wiek : 37 lat
Stan cywilny : wdowiec
Status majątkowy : zamożny
Zawód : łowca Gleipniru w stopniu specjalisty
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : ryś
Atuty : twardziel (I), myśliwy (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 16 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 25 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 20 / charyzma: 10 / wiedza ogólna: 5
Westchnął zrezygnowany gdy obrona znów go zawiodła. To był szybki turniej, co uświadomiło mu, że chyba czas przyłożyć się do walki za pomocą magii bo niedługo koledzy będą go zeskrobywać z ziemi.
Nogi same zaczęły plasać znacznie utrudniając mu działanie. Był niemal pewny, że nie uda mu się obronic przed kolejnym czarem, ponieważ kończyny robiły co chciały. Obracał się, podskakiwał i nie mógł z tym nic zrobić.
Pozostało mu godnie przyjąć porażkę i cieszyć się, że to nie prawdziwa walka na śmierć i życie.
-Bughr - wypowiedział po raz trzeci już zrezgnowany i marzący o szklance czegoś mocniejszego.
Bughr st.93, +15 magia użytkowa + 3 z autu Myśliwy II do dowolnego zaklęcia z magii użytkowej.
Nogi same zaczęły plasać znacznie utrudniając mu działanie. Był niemal pewny, że nie uda mu się obronic przed kolejnym czarem, ponieważ kończyny robiły co chciały. Obracał się, podskakiwał i nie mógł z tym nic zrobić.
Pozostało mu godnie przyjąć porażkę i cieszyć się, że to nie prawdziwa walka na śmierć i życie.
-Bughr - wypowiedział po raz trzeci już zrezgnowany i marzący o szklance czegoś mocniejszego.
Bughr st.93, +15 magia użytkowa + 3 z autu Myśliwy II do dowolnego zaklęcia z magii użytkowej.
Mistrz Gry
Re: Agnar Eriksen vs. Anne-Marie Ahlström Pią 22 Lip - 14:33
The member 'Agnar Eriksen' has done the following action : kości
#1 'k100' : 26
--------------------------------
#2 'k6' : 6
#1 'k100' : 26
--------------------------------
#2 'k6' : 6
Mistrz Gry
Re: Agnar Eriksen vs. Anne-Marie Ahlström Pią 22 Lip - 14:38
Wynik eliminacji
Agnar Eriksen vs Anne-Marie Ahlström
0:3
Po zaciętej walce Anne-Marie Ahlström wygrywa pojedynek z Agnarem Eriksenem i przechodzi do następnej rundy. Serdecznie gratulujemy!