Midgard
Skandynawia, 2001
Planer postów


    Tereny zielone

    2 posters
    Konta specjalne
    Mistrz Gry
    Mistrz Gry
    https://midgard.forumpolish.com/https://midgard.forumpolish.com/


    Tereny zielone
    Ogrody Jarlów, choć często postrzegane jako jedna całość, w rzeczywistości składają się na dwie wyraźnie zróżnicowane części. Ta dychotomiczna natura w rzeczywistości jest rzadko zauważana przez odwiedzających, ale istotna dla pełnego zrozumienia ich uroku i funkcji. Główna część znajduje się bezpośrednio przy Domu Jarlów, gdzie elegancja spotyka się z precyzją, z kolei druga jest bardziej dzika, naturalna i przechodzi w naturalny sposób w Ogrody Baldura. Oddalone od posiadłości tereny zielone są przede wszystkim zdominowane przez dziko rosnące rośliny, strumienie i skryte ścieżki. Tutaj natura ma bardziej swobodny przebieg, tworząc atmosferę bardziej kameralną, gdzie odwiedzający mogą odpocząć w cieniu drzew, spacerować wśród kwiatów i obserwować ptactwo.
    Konta specjalne
    Prorok
    Prorok


    W cieniu wysokich drzew, stał spory namiot uszyty z ciemnego, niemal czarnego płótna. Jego masywna konstrukcja była podtrzymywana przez grube, drewniane pale, ozdobione starannie wyrytymi symbolami i runami. Wejście do namiotu było zasłonięte ciężkim materiałem, który odgradzał zewnętrzny świat od tajemniczego wnętrza. Po przekroczeniu progu, pierwsze, co uderzało, to intensywny zapach kadzideł, które spalały się w misternie rzeźbionych kamiennych kadzielnicach ustawionych w rogach pomieszczenia. Aromaty żywic, ziół i egzotycznych przypraw tworzyły ciężką, niemal mistyczną atmosferę, która przenikała każdy zakamarek namiotu.
    W centralnej części namiotu stał wysoki stół wykonany z surowego drewna, na którym spoczywały kamienne misy. Każda misa była ozdobiona dokładnie wyrytymi runami, które zdawały się pulsować delikatnym blaskiem w migotliwym świetle licznych świec rozstawionych wokół. Świece te, woskowe i pachnące mieszanką miodu oraz ziół, rzucały ciepłe, złociste światło, tworząc cienie tańczące na ścianach namiotu. W powietrzu unosiła się tajemnicza mgiełka, która sprawiała, że kontury przedmiotów były lekko zamglone, jakby otoczone aurą niewyraźności. Ściany namiotu były wyłożone ciemnymi tkaninami, na których wisiały talizmany i amulety, wykonane z różnych materiałów - drewna, kamienia, kości i metalu. Na stole oprócz kamiennych mis znajdowały się również zwoje pergaminu, kałamarze z czarnym atramentem i pióra. Stare księgi, oprawione w skórę, były poukładane na drewnianych półkach przy ścianach namiotu. W głębi namiotu znajdowała się duża, wygodna poduszka z miękkiego materiału, otoczona przez liczne mniejsze poduszki i pledy. Było to miejsce medytacji i refleksji, gdzie można było usiąść i skupić się na swoich myślach, wdychając ciężki zapach kadzideł, który wypełniał płuca i umysł spokojem oraz kontemplacją. Wszystko w tym namiocie zdawało się być na swoim miejscu, tworząc przestrzeń pełną mistycyzmu i tajemnicy.
    Należało sięgnąć po kościane runy w jednej z mis i rzucić je na drewnianą tackę z intencją pytania o przeszłość, przyszłość lub teraźniejszość. Po czym spojrzeć w runy i czekać na wizję, która potrafiła przyjść niespodziewanie oraz nagle.

    INFORMACJE

    Witajcie w namiocie, gdzie możecie zadać pytanie o Przeszłość, Przyszłość i Teraźniejszość. To od waszych postaci zależy czy zapyta o wszystko, czy nie. Aby zajrzeć w runy należy je rzucić i czekać na wizję. Interpretacja wizji zależy wyłącznie od waszej postaci.

    Można grać do 30.09.2024




    Styl wykonali Einar i Björn na podstawie uproszczenia Blank Theme by Geniuspanda. Nagłówek został wykonany przez Björna. Midgard jest kreacją autorską, inspirowaną przede wszystkim mitologią nordycką, trylogią „Krucze Pierścienie” Siri Pettersen i światem magii autorstwa J. K. Rowling. Obowiązuje zakaz kopiowania treści forum.