:: Forum :: Dział organizacyjny
Rezerwacja genetyk i umiejętności
Mistrz Gry
Rezerwacja genetyk i umiejętności Pon 7 Gru - 15:36
Rezerwacja genetyk i umiejętności
W tym temacie każdy użytkownik może dokonać rezerwacji genetyki i umiejętności dla swojej postaci. Trwa ona siedem dni od momentu dodania posta – istnieje jednak możliwość przedłużenia jej o kolejny tydzień po skontaktowaniu się z administracją. Znajdujący się poniżej spis zajętych genetyk ma wartość orientacyjną – w przypadku braku wolnych miejsc, należy napisać prywatną wiadomość do osoby z zarządu (do Mistrza Gry lub Einara Halvorsena) oraz umotywować, jaką rolę odgrywa genetyka w kreacji twojej postaci. Każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie pod względem posiadanego przez użytkownika pomysłu.
W jednej rodzinie może występować wyłącznie jedna genetyka dominująca. Nie jest możliwe stworzenie rodziny składającej się z takiego połączenia, jak np. niksa-huldra, fossegrim-selkie czy olbrzym-huldrekall. Istnieje za to możliwość, by w tej samej rodzinie, oprócz genów dominujących, objawiły się również geny recesywne.
Uwaga! Aby osoba, która utraciła genetykę, mogła ją odzyskać, musi rozegrać wątek fabularnym, gdzie korzysta ze swoich umiejętności.
Pokolenia stanowią istotny element dla takich genetyk jak fossegrim, huldra, huldrekall, niksa, selkie czy olbrzymy. Podzielone na cztery, stanowią one stopniowy przebieg ewolucji tych istot. Pokolenie I reprezentuje szczyt potęgi, gdzie postać odziedziczyła silne cechy charakterystyczne dla danej genetyki, zbliżone do pierwotnych istot. Ich ojców lub matki uważa się powszechnie za demony (z wyjątkiem olbrzymów będących osobną kategorią), którzy wybierają życie na odludziu, z dala od cywilizacji, preferując harmonię z naturą niż kontakty z ludźmi. Pokolenia II-IV wciąż niosą w sobie dziedzictwo swoich przodków, jednakże ich umiejętności z każdym pokoleniem stają się coraz słabsze. Nie ma to jednak odzwierciedlenia mechanicznego – pokolenia zostały wprowadzone na potrzeby fabularne. Geny dominujące zanikają po IV pokoleniu.
W jednej rodzinie może występować wyłącznie jedna genetyka dominująca. Nie jest możliwe stworzenie rodziny składającej się z takiego połączenia, jak np. niksa-huldra, fossegrim-selkie czy olbrzym-huldrekall. Istnieje za to możliwość, by w tej samej rodzinie, oprócz genów dominujących, objawiły się również geny recesywne.
Uwaga! Aby osoba, która utraciła genetykę, mogła ją odzyskać, musi rozegrać wątek fabularnym, gdzie korzysta ze swoich umiejętności.
Pokolenia
Pokolenia stanowią istotny element dla takich genetyk jak fossegrim, huldra, huldrekall, niksa, selkie czy olbrzymy. Podzielone na cztery, stanowią one stopniowy przebieg ewolucji tych istot. Pokolenie I reprezentuje szczyt potęgi, gdzie postać odziedziczyła silne cechy charakterystyczne dla danej genetyki, zbliżone do pierwotnych istot. Ich ojców lub matki uważa się powszechnie za demony (z wyjątkiem olbrzymów będących osobną kategorią), którzy wybierają życie na odludziu, z dala od cywilizacji, preferując harmonię z naturą niż kontakty z ludźmi. Pokolenia II-IV wciąż niosą w sobie dziedzictwo swoich przodków, jednakże ich umiejętności z każdym pokoleniem stają się coraz słabsze. Nie ma to jednak odzwierciedlenia mechanicznego – pokolenia zostały wprowadzone na potrzeby fabularne. Geny dominujące zanikają po IV pokoleniu.
Rezerwacja podstawowa: 7 dni
Rezerwacja genetyki
- Kod:
[b]Login postaci: [/b]wpisz
[b]Rezerwowana genetyka: [/b]wpisz (w przypadku genetyk fossegrim, huldra i huldrekall, niksa, selkie i olbrzym należy podać pokolenie)
Przywrócenie genetyki
- Kod:
[b]Login postaci: [/b]wpisz
[b]Rezerwowana genetyka: [/b]wpisz (w przypadku genetyk fossegrim, huldra i huldrekall, niksa, należy podać pokolenie)
[b]Rozegrana rozgrywka:[/b] wpisz (w tym miejscu wklej link do rozgrywki, w którym twoja postać używa nadzwyczajnych umiejętności)
Spis treści
Mistrz Gry
Re: Rezerwacja genetyk i umiejętności Pon 7 Gru - 15:36
Spis genetyk
Berserker (2/5)
Zezwala się na wyłącznie dwie postaci kobiece.
– Viggo Räikkönen
– Jāzeps Ešenvalds
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Jāzeps Ešenvalds
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
Fossegrim (1/5)
Maksymalnie 2 postaci mogą być z I pokolenia.
– Nik Holt (II pokolenie)
– Imię i nazwisko (pokolenie)
– Imię i nazwisko (pokolenie)
– Imię i nazwisko (pokolenie)
– Imię i nazwisko (pokolenie)
– Imię i nazwisko (pokolenie)
– Imię i nazwisko (pokolenie)
– Imię i nazwisko (pokolenie)
– Imię i nazwisko (pokolenie)
Huldra (0/4)
Maksymalnie 2 postaci mogą być z I pokolenia.
– Imię i nazwisko (pokolenie)
– Imię i nazwisko (pokolenie)
– Imię i nazwisko (pokolenie)
– Imię i nazwisko (pokolenie)
Huldrekall (2/3)
Maksymalnie 2 postaci mogą być z I pokolenia.
– Einar Halvorsen (I pokolenie)
– Halle Skov (II pokolenie)
– Imię i nazwisko (pokolenie)
– Halle Skov (II pokolenie)
– Imię i nazwisko (pokolenie)
Karzeł (0/5)
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
Kotołak (0/5)
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
Niksa (2/5)
Maksymalnie 2 postaci mogą być z I pokolenia.
– Villemo Holmsen (III pokolenie)
– Isla Löve (II pokolenie)
– Imię i nazwisko (pokolenie)
– Imię i nazwisko (pokolenie)
– Isla Löve (II pokolenie)
– Imię i nazwisko (pokolenie)
– Imię i nazwisko (pokolenie)
Medium (1/5)
– Iris Myklebust
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
Olbrzym (0/5)
Maksymalnie 1 postać może być z I pokolenia.
– Imię i nazwisko (pokolenie)
– Imię i nazwisko (pokolenie)
– Imię i nazwisko (pokolenie)
– Imię i nazwisko (pokolenie)
– Imię i nazwisko (pokolenie)
– Imię i nazwisko (pokolenie)
– Imię i nazwisko (pokolenie)
– Imię i nazwisko (pokolenie)
– Imię i nazwisko (pokolenie)
Selkie (1/5)
Maksymalnie 2 postaci mogą być z I pokolenia.
– Henrik Vestergaard (IV pokolenie)
– Imię i nazwisko (pokolenie)
– Imię i nazwisko (pokolenie)
– Imię i nazwisko (pokolenie)
– Imię i nazwisko (pokolenie)
Wyrocznia (2/5)
– Margrét Jäderholm
– Lovise Myhre
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
Zmiennokształtny (1/5)
– Toke Tougaard
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
Warg (1/5)
– Ulrik Enger
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
Zmora (1/5)
– Loke Sjöström
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
Zwierzęcoustny (1/5)
– Eira Bergdahl
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
Mistrz Gry
Re: Rezerwacja genetyk i umiejętności Wto 9 Lis - 15:02
Spis umiejętności
Dar Odyna
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
Hipnoza
– Loke Sjöström
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
Magia krwi
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
Magia naznaczenia
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
Magia przywołania
– Margrét Jäderholm
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
Magia Vidara
– Nik Holt
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
Oburęczność
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko
Przemiana w zwierzę
– Vivian Sørensen (kot)
– Esteban Barros (kajman)
– Blanca Vargas (ocelot wielki)
– Vaia Cortés da Barros (jaguarundi amerykański)
– Esteban Barros (kajman)
– Blanca Vargas (ocelot wielki)
– Vaia Cortés da Barros (jaguarundi amerykański)
Przybraniec
– Isla Löve
– Imię i nazwisko
– Imię i nazwisko