Sklep „Edderkopp” (I)
Mistrz Gry
Sklep „Edderkopp” (I) Nie 20 Gru - 15:14
Sklep „Edderkopp” (I)
Sklep ten należy do miejsc, które mało kto odwiedza z przypadku, znajduje się on bowiem za starymi, drewnianymi drzwiami w piwnicy jednej z kamienic wśród szemranych okolic przedmieść. Atmosfera wewnątrz lokalu nie jednego przyprawić może o ciarki, sklep ten jest bowiem wiecznie pogrążony w pełnym grozy półmroku, gdzieniegdzie rozjaśnianym tylko przez blady połysk żółtych świec, pracująca tu za ladą Cathrine często pozwala natomiast, by jej magiczni podopieczni przechadzali się po terenie lokalu samopas. Sklep specjalizuje się przede wszystkim w sprzedaży amuletów, lecz znaleźć można tu również zaklęte księgi, zaczarowane talizmany oraz niezwykłą biżuterię, wszystkie zakupy realizowane są jednak wyłącznie na własną odpowiedzialność klientów.
Lokacja jest obarczona możliwością wystąpienia sytuacji ryzykownej, w związku z czym pierwsza osoba, która zaczyna sesję, obowiązkowo musi rzucić kością o nazwie Ingerencja. Dalsza rozgrywka zależy od jej wyniku. W przypadku wylosowania ingerencji Proroka, należy po nią obowiązkowo zgłosić się w tym temacie. W przeciwnym razie, można grać dalej.
Kość Ingerencja (obowiązkowa)
Lokacja jest obarczona możliwością wystąpienia sytuacji ryzykownej, w związku z czym pierwsza osoba, która zaczyna sesję, obowiązkowo musi rzucić kością o nazwie Ingerencja. Dalsza rozgrywka zależy od jej wyniku. W przypadku wylosowania ingerencji Proroka, należy po nią obowiązkowo zgłosić się w tym temacie. W przeciwnym razie, można grać dalej.