:: Forum :: Dział techniczny :: Zadania
Strona 1 z 2 • 1, 2
Wyzwania Norn
+13
Ulrik Enger
Einar Halvorsen
Alexander Hallberg
Bylgja Hallström
Rúna Nørgaard
Urmas Laine
Gretchen Holzinger
Halle Skov
Toke Tougaard
Mildri Rovelstad
Mistrz Gry
Nik Holt
Isabella de' Medici
17 posters
Mistrz Gry
Wyzwania Norn Pon 11 Gru - 16:03
Wyzwania Norn
Są to specjalne, pełne losowości zadania, za których wykonanie przysługują graczowi od 5 do 20 PD i nagroda w postaci możliwości wykonania rzutu na jedną lokację zamkniętą. Wyzwania są losowane z listy, która jest aktualizowana co okres fabularny. Rzucamy kością k15. Wynik jest przypisany do określonego scenariusza.
1. Aby otrzymać maksymalną ilość punktów za zadanie, tj. 20 PD, gracz musi spełnić warunek 2 i 3. W przypadku niespełnienia jednego z poniższych wymagań otrzymuje jedynie 5 PD.
2. Wyzwania Norn powinny być rozgrywką priorytetową, która musi być rozpoczęta w przeciągu dwóch tygodni od wylosowania zadania.
3. Wylosowane zadanie powinno być obowiązkowo wykonane do końca miesiąca fabularnego.
4. Jeżeli zadanie zostało rozpoczęte przed końcem miesiąca fabularnego, gracz otrzymuje dodatkowo dwa tygodnie na dokończenie rozgrywki, by otrzymać całość punktów. Inne, poszczególne przypadki będą rozpatrywane indywidualnie przez administrację.
5. Gracz ma możliwość ze zrezygnowania z zadania, aktualizując status.
6. Aby rzucić kolejny raz, należy rozliczyć się z wykonanego zadania.
- Kod:
[b]Imię i nazwisko: [/b]wpisz
[b]Okres fabularny: [/b]wpisz
[b]Wynik rzutu: [/b]wpisz
[b]Opis:[/b] wpisz
[b]Status: [/b]niewykonane/w trakcie/wykonane/rezygnuję
Regulamin
1. Aby otrzymać maksymalną ilość punktów za zadanie, tj. 20 PD, gracz musi spełnić warunek 2 i 3. W przypadku niespełnienia jednego z poniższych wymagań otrzymuje jedynie 5 PD.
2. Wyzwania Norn powinny być rozgrywką priorytetową, która musi być rozpoczęta w przeciągu dwóch tygodni od wylosowania zadania.
3. Wylosowane zadanie powinno być obowiązkowo wykonane do końca miesiąca fabularnego.
4. Jeżeli zadanie zostało rozpoczęte przed końcem miesiąca fabularnego, gracz otrzymuje dodatkowo dwa tygodnie na dokończenie rozgrywki, by otrzymać całość punktów. Inne, poszczególne przypadki będą rozpatrywane indywidualnie przez administrację.
5. Gracz ma możliwość ze zrezygnowania z zadania, aktualizując status.
6. Aby rzucić kolejny raz, należy rozliczyć się z wykonanego zadania.
Spis treści
Mistrz Gry
Re: Wyzwania Norn Pon 11 Gru - 16:14
Wyzwania Norn
maj-czerwiec 2001
maj-czerwiec 2001
Numer: 1
Opis: Któregoś dnia podczas zakupów zostałeś niesprawiedliwie oskarżony o kradzież przez starszą kobietę, zarzekającą się, że chwilę wcześniej minąłeś ją na ulicy i zdarłeś jej z dłoni srebrną bransoletkę. Niezależnie, czy jesteś człowiekiem o czystym sercu, czy ciężkim sumieniu – byłeś niewinny, co wkrótce przyznał wezwany Kruczy Strażnik i mogłeś spokojnie dokończyć zakupy, nie myśląc o sprawie więcej. Jednak dziś nieoczekiwanie wpadłeś, jak natychmiast pomyślałeś, na przyczynę tamtego zdarzenia: na ulicy wpadasz na człowieka podobnego do ciebie kropla w kroplę, jedynie jego zaskoczenie sprawia, że przez chwilę skradzione ci rysy zmieniają się obcym grymasem. Jak skonfrontujesz się ze złodziejem bransoletki i twojej twarzy? Zależnie od podejmowanych działań, rozgrywka do rozegrania z innym użytkownikiem, Bezimiennym lub Prorokiem.
Numer: 2
Opis: Podczas wizyty w ogrodzie botanicznym, otrzymałeś sadzonkę egzotycznej rośliny – poradzono ci, aby doniczkę z nowym kwiatem postawić na parapecie, gdzie będzie miała dużo światła słonecznego. Następnego dnia, po powrocie do mieszkania, łodygi rozrosły się jednak nie tylko wzdłuż twojej okiennicy, ale po całym pokoju, oplatając meble i pnąc się po suficie. Sam wypielisz nowy ogródek czy może skorzystasz z pomocy znajomego?
Numer: 3
Opis: Przechodząc późnym wieczorem obok jednego z wielu miejskich pomników, dostrzegasz grupkę młodych ludzi malujących prześmiewcze rysunki na jego powierzchni. Niestety, jeśli decydujesz się nie reagować, jeden z nich dostrzega cię również i próbuje cię przepłoszyć niegrzecznymi odzywkami. Wyraźnie widać po nim, że nie ma więcej niż szesnaście lat. Rozegraj rozgrywkę fabularną, w której reagujesz na tą sytuację lub też odnieś się do sytuacji pobocznie przy okazji innego wątku.
Numer: 4
Opis: Podczas dowolnej rozgrywki, zauważasz, że od dłuższego czasu podąża za tobą, niczym cień, drobne bezpańskie zwierzę i nie wydaje się spłoszone twoją uwagę, choć sprawia wrażenie nieśmiałego. Przegonisz je, przygarniesz, oddasz do właściwej instytucji czy przekażesz komuś, kto się nim odpowiednio zajmie? Wyzwanie pozwala na nieodpłatne zdobycie niemagicznego małego zwierzęcia, co należy zgłosić w rozwoju postaci.
Numer: 5
Opis: Tego dnia wybrałeś się na targ (lub jedną z lokacji związanej z handlem) i szczęśliwym wypadkiem ktoś potrącił cię na chodniku. Kiedy się odwracasz, zauważasz jednak jedynie plecy szybko oddalającej się postaci, a kiedy dostrzegasz mały woreczek na ziemi, osoba ta znika ci z oczu. Jeśli zdecydujesz się zajrzeć do środka i zachować zawartość, przysługuje ci jednokrotny rzut na ingrediencje I poziomu lub możliwość wyboru drobnego przedmiotu ze sklepu Mistrza Gry, którego cena nie przekracza 30 PD.
Numer: 6
Opis: Jedna z osób w twoim otoczeniu potrzebuje pomocy przy wykonaniu zaklęcia lub czynności wymagającej sprawności fizycznej. Jeśli zdecydujesz się jej pomóc i odniesiesz sukces, uzyskasz jednorazowy 50% rabat do ceny punktu adekwatnej statystyki.
Numer: 7
Opis: Schodząc po schodach starej kamienicy, wkładasz dłoń do kieszeni płaszcza i ku twojemu przerażeniu twoje palce natykają się na coś ruchliwego, co kąsa cię boleśnie w opuszkę. Kiedy wyciągasz dłoń, okazuje się, że to mała szkaradna łachotka, próbująca wykraść ci z kieszeni zbłąkanego talara – razem ze swoją zdobyczą czym prędzej ucieka, wzlatując na wyższe kondygnacje, zapewne na strych, gdzie lubią się zalęgać. Spróbujesz odzyskać własność, pozbyć się problemu w zarodku, który wkrótce da się we znaki mieszkańcom, czy zostawisz im ten kłopot?
Numer: 8
Opis: Twój dzień zapowiadał się dobrze, dopóki nie wpadłeś na psotne dzieciaki z sąsiedztwa – mogłeś zauważyć znajomą umorusaną buzię jednego z nich, wychylającą się zza winkla, chwilę przed tym jak podeszwy twoich butów przykleiły się żartobliwym zaklęciem do podłoża, unieruchamiając cię w miejscu.
Numer: 9
Opis: Twoja wiewiórka musiała być tego dnia wyjątkowo żarłoczna, bo na swoim biurku znajdujesz strzępy dostarczonego pod twoją nieobecność listu – próby ułożenia ich w całość niestety nie pozwalają na odczytanie treści, udaje ci się na szczęście odnaleźć skrawek zawierający podpis nadawcy. Rozegraj rozgrywkę, w której dopytujesz tę osobę o zniszczoną wiadomość.
Numer: 10
Opis: Wspinając się po schodach w miejskiej przestrzeni, stajesz się przypadkiem świadkiem, jak osoba idącą przed tobą potyka się i traci równowagę. Na szczęście, posiadasz wystarczająco sprawny refleks, by uchronić ją przed bolesnym upadkiem. Okazuje się, że jest to ktoś znany – członek jednego z klanów lub bardziej znany artysta, a zdarzenie zostało zauważone przez ludzi. Rozegraj rozgrywkę, w której odgrywasz zaistniałą sytuację i odbierz punkt rozpoznawalności lub reputacji w aktualizacji rozwoju postaci. Możesz również rozegrać i rozliczyć wyzwanie, jeśli rozegrasz sytuację z inną postacią, jeśli jednak nie posiada ona rozpoznawalności na poziomie co najmniej 30, wyzwanie rozliczane jest już bez dodatkowych nagród.
Numer: 11
Opis: Od kilku dni prześladują cię uporczywe koszmary – masz trudności w zaśnięciu, a sny w wyjątkowo obrazowy sposób przedstawiają twoje największe lęki. Zwierz się ze swoich problemów dowolnej osobie i spróbuj odnaleźć na nowo spokój w odpoczynku. Jak myślisz, czy może padłeś chwilowo ofiarą zmory?
Numer: 12
Opis: Stajesz się świadkiem sytuacji, w której sprzedawca stanowczo odmawia osobie śniącej sprzedaży pocztowej wiewiórki, nie próbując nawet urywać swoich uprzedzeń i prześmiewczej postawy. Niezrażony śniący równie stanowczo argumentuje, że pochodzi z rodziny galdrów i że – o ile mu wiadomo – prawo posiadania wiewiórki nie jest przywilejem zagwarantowanym wyłącznie widzącym. Po której stronie sporu staniesz?
Numer: 13
Opis: Postanowiłeś wybrać się na jeden z midgardzkich targów, przy jednym ze stoisk wybuchła jednak gwałtowna sprzeczka – zanim zdałeś sobie sprawę z tego, co dzieje się wokół ciebie, pechowo rzucone zaklęcie, zamiast w awanturującego się galdra, trafiło w ciebie, powodując pięciominutową utratę zmysłu słuchu oraz powonienia (efekt zaklęcia utrzymuje się przez II tury fabularne).
Numer: 14
Opis: Podczas spaceru po lesie postanawiasz zboczyć z głównej ścieżki i oddalić się głębiej pomiędzy gęste, sosnowe drzewa. Pech chciał, że krocząc przez gęste zarośla, nie miałeś szansy zauważyć zastawionych wśród mchu sideł, prawdopodobnie ukrytych w tym miejscu przez kłusowników. Wnyki zaciskają ci się wokół kostki, powodując poważne obrażenia – odegraj rozgrywkę fabularną, na której ktoś pomaga ci uwolnić się z pułapki lub też opatruje nogę w miejscu zranienia.
Numer: 15
Opis: W dzielnicy Ymira Starszego zaczepia cię nachalny mężczyzna, który prosi o ofiarowanie mu kilku talarów – kiedy z dowolnego powodu postanawiasz mu odmówić, zaczyna ci grozić, a następnie rzuca na ciebie zaklęcie, sprawiające, że przez okres II tur zostajesz przemieniony w zwierzę (decyzja należy do ciebie). Rozegraj fabułę, podczas której usiłujesz uzyskać pomoc od znajomego, który nie jest świadomy twojej zwierzęcej formy.
Opis: Któregoś dnia podczas zakupów zostałeś niesprawiedliwie oskarżony o kradzież przez starszą kobietę, zarzekającą się, że chwilę wcześniej minąłeś ją na ulicy i zdarłeś jej z dłoni srebrną bransoletkę. Niezależnie, czy jesteś człowiekiem o czystym sercu, czy ciężkim sumieniu – byłeś niewinny, co wkrótce przyznał wezwany Kruczy Strażnik i mogłeś spokojnie dokończyć zakupy, nie myśląc o sprawie więcej. Jednak dziś nieoczekiwanie wpadłeś, jak natychmiast pomyślałeś, na przyczynę tamtego zdarzenia: na ulicy wpadasz na człowieka podobnego do ciebie kropla w kroplę, jedynie jego zaskoczenie sprawia, że przez chwilę skradzione ci rysy zmieniają się obcym grymasem. Jak skonfrontujesz się ze złodziejem bransoletki i twojej twarzy? Zależnie od podejmowanych działań, rozgrywka do rozegrania z innym użytkownikiem, Bezimiennym lub Prorokiem.
Numer: 2
Opis: Podczas wizyty w ogrodzie botanicznym, otrzymałeś sadzonkę egzotycznej rośliny – poradzono ci, aby doniczkę z nowym kwiatem postawić na parapecie, gdzie będzie miała dużo światła słonecznego. Następnego dnia, po powrocie do mieszkania, łodygi rozrosły się jednak nie tylko wzdłuż twojej okiennicy, ale po całym pokoju, oplatając meble i pnąc się po suficie. Sam wypielisz nowy ogródek czy może skorzystasz z pomocy znajomego?
Numer: 3
Opis: Przechodząc późnym wieczorem obok jednego z wielu miejskich pomników, dostrzegasz grupkę młodych ludzi malujących prześmiewcze rysunki na jego powierzchni. Niestety, jeśli decydujesz się nie reagować, jeden z nich dostrzega cię również i próbuje cię przepłoszyć niegrzecznymi odzywkami. Wyraźnie widać po nim, że nie ma więcej niż szesnaście lat. Rozegraj rozgrywkę fabularną, w której reagujesz na tą sytuację lub też odnieś się do sytuacji pobocznie przy okazji innego wątku.
Numer: 4
Opis: Podczas dowolnej rozgrywki, zauważasz, że od dłuższego czasu podąża za tobą, niczym cień, drobne bezpańskie zwierzę i nie wydaje się spłoszone twoją uwagę, choć sprawia wrażenie nieśmiałego. Przegonisz je, przygarniesz, oddasz do właściwej instytucji czy przekażesz komuś, kto się nim odpowiednio zajmie? Wyzwanie pozwala na nieodpłatne zdobycie niemagicznego małego zwierzęcia, co należy zgłosić w rozwoju postaci.
Numer: 5
Opis: Tego dnia wybrałeś się na targ (lub jedną z lokacji związanej z handlem) i szczęśliwym wypadkiem ktoś potrącił cię na chodniku. Kiedy się odwracasz, zauważasz jednak jedynie plecy szybko oddalającej się postaci, a kiedy dostrzegasz mały woreczek na ziemi, osoba ta znika ci z oczu. Jeśli zdecydujesz się zajrzeć do środka i zachować zawartość, przysługuje ci jednokrotny rzut na ingrediencje I poziomu lub możliwość wyboru drobnego przedmiotu ze sklepu Mistrza Gry, którego cena nie przekracza 30 PD.
Numer: 6
Opis: Jedna z osób w twoim otoczeniu potrzebuje pomocy przy wykonaniu zaklęcia lub czynności wymagającej sprawności fizycznej. Jeśli zdecydujesz się jej pomóc i odniesiesz sukces, uzyskasz jednorazowy 50% rabat do ceny punktu adekwatnej statystyki.
Numer: 7
Opis: Schodząc po schodach starej kamienicy, wkładasz dłoń do kieszeni płaszcza i ku twojemu przerażeniu twoje palce natykają się na coś ruchliwego, co kąsa cię boleśnie w opuszkę. Kiedy wyciągasz dłoń, okazuje się, że to mała szkaradna łachotka, próbująca wykraść ci z kieszeni zbłąkanego talara – razem ze swoją zdobyczą czym prędzej ucieka, wzlatując na wyższe kondygnacje, zapewne na strych, gdzie lubią się zalęgać. Spróbujesz odzyskać własność, pozbyć się problemu w zarodku, który wkrótce da się we znaki mieszkańcom, czy zostawisz im ten kłopot?
Numer: 8
Opis: Twój dzień zapowiadał się dobrze, dopóki nie wpadłeś na psotne dzieciaki z sąsiedztwa – mogłeś zauważyć znajomą umorusaną buzię jednego z nich, wychylającą się zza winkla, chwilę przed tym jak podeszwy twoich butów przykleiły się żartobliwym zaklęciem do podłoża, unieruchamiając cię w miejscu.
Numer: 9
Opis: Twoja wiewiórka musiała być tego dnia wyjątkowo żarłoczna, bo na swoim biurku znajdujesz strzępy dostarczonego pod twoją nieobecność listu – próby ułożenia ich w całość niestety nie pozwalają na odczytanie treści, udaje ci się na szczęście odnaleźć skrawek zawierający podpis nadawcy. Rozegraj rozgrywkę, w której dopytujesz tę osobę o zniszczoną wiadomość.
Numer: 10
Opis: Wspinając się po schodach w miejskiej przestrzeni, stajesz się przypadkiem świadkiem, jak osoba idącą przed tobą potyka się i traci równowagę. Na szczęście, posiadasz wystarczająco sprawny refleks, by uchronić ją przed bolesnym upadkiem. Okazuje się, że jest to ktoś znany – członek jednego z klanów lub bardziej znany artysta, a zdarzenie zostało zauważone przez ludzi. Rozegraj rozgrywkę, w której odgrywasz zaistniałą sytuację i odbierz punkt rozpoznawalności lub reputacji w aktualizacji rozwoju postaci. Możesz również rozegrać i rozliczyć wyzwanie, jeśli rozegrasz sytuację z inną postacią, jeśli jednak nie posiada ona rozpoznawalności na poziomie co najmniej 30, wyzwanie rozliczane jest już bez dodatkowych nagród.
Numer: 11
Opis: Od kilku dni prześladują cię uporczywe koszmary – masz trudności w zaśnięciu, a sny w wyjątkowo obrazowy sposób przedstawiają twoje największe lęki. Zwierz się ze swoich problemów dowolnej osobie i spróbuj odnaleźć na nowo spokój w odpoczynku. Jak myślisz, czy może padłeś chwilowo ofiarą zmory?
Numer: 12
Opis: Stajesz się świadkiem sytuacji, w której sprzedawca stanowczo odmawia osobie śniącej sprzedaży pocztowej wiewiórki, nie próbując nawet urywać swoich uprzedzeń i prześmiewczej postawy. Niezrażony śniący równie stanowczo argumentuje, że pochodzi z rodziny galdrów i że – o ile mu wiadomo – prawo posiadania wiewiórki nie jest przywilejem zagwarantowanym wyłącznie widzącym. Po której stronie sporu staniesz?
Numer: 13
Opis: Postanowiłeś wybrać się na jeden z midgardzkich targów, przy jednym ze stoisk wybuchła jednak gwałtowna sprzeczka – zanim zdałeś sobie sprawę z tego, co dzieje się wokół ciebie, pechowo rzucone zaklęcie, zamiast w awanturującego się galdra, trafiło w ciebie, powodując pięciominutową utratę zmysłu słuchu oraz powonienia (efekt zaklęcia utrzymuje się przez II tury fabularne).
Numer: 14
Opis: Podczas spaceru po lesie postanawiasz zboczyć z głównej ścieżki i oddalić się głębiej pomiędzy gęste, sosnowe drzewa. Pech chciał, że krocząc przez gęste zarośla, nie miałeś szansy zauważyć zastawionych wśród mchu sideł, prawdopodobnie ukrytych w tym miejscu przez kłusowników. Wnyki zaciskają ci się wokół kostki, powodując poważne obrażenia – odegraj rozgrywkę fabularną, na której ktoś pomaga ci uwolnić się z pułapki lub też opatruje nogę w miejscu zranienia.
Numer: 15
Opis: W dzielnicy Ymira Starszego zaczepia cię nachalny mężczyzna, który prosi o ofiarowanie mu kilku talarów – kiedy z dowolnego powodu postanawiasz mu odmówić, zaczyna ci grozić, a następnie rzuca na ciebie zaklęcie, sprawiające, że przez okres II tur zostajesz przemieniony w zwierzę (decyzja należy do ciebie). Rozegraj fabułę, podczas której usiłujesz uzyskać pomoc od znajomego, który nie jest świadomy twojej zwierzęcej formy.
Mistrz Gry
Re: Wyzwania Norn Pon 11 Gru - 16:14
Ranking
Tu będzie ranking.
Isabella de' Medici
Re: Wyzwania Norn Sob 16 Gru - 14:43
Isabella de' MediciWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Midgard, Norwegia
Wiek : 30 lat
Stan cywilny : wdowa
Status majątkowy : zamożny
Zawód : koroner w Kruczej Straży
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : szczur
Atuty : odporny (II), awanturnik (I)
Statystyki : alchemia: 15 / magia użytkowa: 23 / magia lecznicza: 10 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 10 / charyzma: 10 / wiedza ogólna: 20
Okres fabularny: maj-czerwiec 2001
Wynik rzutu: 2
Opis: Podczas wizyty w ogrodzie botanicznym, otrzymałeś sadzonkę egzotycznej rośliny – poradzono ci, aby doniczkę z nowym kwiatem postawić na parapecie, gdzie będzie miała dużo światła słonecznego. Następnego dnia, po powrocie do mieszkania, łodygi rozrosły się jednak nie tylko wzdłuż twojej okiennicy, ale po całym pokoju, oplatając meble i pnąc się po suficie. Sam wypielisz nowy ogródek czy może skorzystasz z pomocy znajomego?
Status: wykonane
Wynik rzutu: 2
Opis: Podczas wizyty w ogrodzie botanicznym, otrzymałeś sadzonkę egzotycznej rośliny – poradzono ci, aby doniczkę z nowym kwiatem postawić na parapecie, gdzie będzie miała dużo światła słonecznego. Następnego dnia, po powrocie do mieszkania, łodygi rozrosły się jednak nie tylko wzdłuż twojej okiennicy, ale po całym pokoju, oplatając meble i pnąc się po suficie. Sam wypielisz nowy ogródek czy może skorzystasz z pomocy znajomego?
Status: wykonane
Mistrz Gry
Re: Wyzwania Norn Sob 16 Gru - 14:43
The member 'Isabella de' Medici' has done the following action : kości
'k15' : 2
'k15' : 2
Nik Holt
Re: Wyzwania Norn Nie 17 Gru - 15:32
Nik HoltWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Kohtla-Järve, Estonia
Wiek : 24 lata (udaje, że ma 29)
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : przeciętny
Genetyka : fossegrim
Zawód : łowca roślin i właściciel sklepu z roślinami
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : kruk
Atuty : Miłośnik pojedynków (I), Znawca natury (II), Duch wodospadu
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 25 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 20 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 8 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 10 / sprawność fizyczna: 7 / charyzma: 10 / wiedza ogólna: 5
Imię i nazwisko: Nik Holt
Okres fabularny: maj-czerwiec 2001
Wynik rzutu: 5
Opis: Tego dnia wybrałeś się na targ (lub jedną z lokacji związanej z handlem) i szczęśliwym wypadkiem ktoś potrącił cię na chodniku. Kiedy się odwracasz, zauważasz jednak jedynie plecy szybko oddalającej się postaci, a kiedy dostrzegasz mały woreczek na ziemi, osoba ta znika ci z oczu. Jeśli zdecydujesz się zajrzeć do środka i zachować zawartość, przysługuje ci jednokrotny rzut na ingrediencje I poziomu lub możliwość wyboru drobnego przedmiotu ze sklepu Mistrza Gry, którego cena nie przekracza 30 PD.
Status: wykonane
Okres fabularny: maj-czerwiec 2001
Wynik rzutu: 5
Opis: Tego dnia wybrałeś się na targ (lub jedną z lokacji związanej z handlem) i szczęśliwym wypadkiem ktoś potrącił cię na chodniku. Kiedy się odwracasz, zauważasz jednak jedynie plecy szybko oddalającej się postaci, a kiedy dostrzegasz mały woreczek na ziemi, osoba ta znika ci z oczu. Jeśli zdecydujesz się zajrzeć do środka i zachować zawartość, przysługuje ci jednokrotny rzut na ingrediencje I poziomu lub możliwość wyboru drobnego przedmiotu ze sklepu Mistrza Gry, którego cena nie przekracza 30 PD.
Status: wykonane
Dance with the waves
Move with the sea.
Let the rhythm of the water
Set your soul free.
Move with the sea.
Let the rhythm of the water
Set your soul free.
Mistrz Gry
Re: Wyzwania Norn Nie 17 Gru - 15:32
The member 'Nik Holt' has done the following action : kości
'k15' : 5
'k15' : 5
Mildri Rovelstad
Re: Wyzwania Norn Nie 17 Gru - 15:44
Mildri RovelstadWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Tønsberg, Norwegia
Wiek : 23 lata
Stan cywilny : panna
Status majątkowy : przeciętny
Genetyka : kotołak
Zawód : studentka botaniki
Wykształcenie : II stopień wtajemniczenia
Totem : kot norweski leśny
Atuty : botanik (I), kulturowy (I), błogosławieństwo Frei
Statystyki : alchemia: 10 / magia użytkowa: 5 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 20 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 10 / magia twórcza: 5 / sprawność: 5 / charyzma: 11 / wiedza ogólna: 15
Imię i nazwisko: Mildri Rovelstad
Okres fabularny: maj-czerwiec 2001
Wynik rzutu: 1
Opis: Któregoś dnia podczas zakupów zostałeś niesprawiedliwie oskarżony o kradzież przez starszą kobietę, zarzekającą się, że chwilę wcześniej minąłeś ją na ulicy i zdarłeś jej z dłoni srebrną bransoletkę. Niezależnie, czy jesteś człowiekiem o czystym sercu, czy ciężkim sumieniu – byłeś niewinny, co wkrótce przyznał wezwany Kruczy Strażnik i mogłeś spokojnie dokończyć zakupy, nie myśląc o sprawie więcej. Jednak dziś nieoczekiwanie wpadłeś, jak natychmiast pomyślałeś, na przyczynę tamtego zdarzenia: na ulicy wpadasz na człowieka podobnego do ciebie kropla w kroplę, jedynie jego zaskoczenie sprawia, że przez chwilę skradzione ci rysy zmieniają się obcym grymasem. Jak skonfrontujesz się ze złodziejem bransoletki i twojej twarzy? Zależnie od podejmowanych działań, rozgrywka do rozegrania z innym użytkownikiem, Bezimiennym lub Prorokiem.
Status: w trakcie
Okres fabularny: maj-czerwiec 2001
Wynik rzutu: 1
Opis: Któregoś dnia podczas zakupów zostałeś niesprawiedliwie oskarżony o kradzież przez starszą kobietę, zarzekającą się, że chwilę wcześniej minąłeś ją na ulicy i zdarłeś jej z dłoni srebrną bransoletkę. Niezależnie, czy jesteś człowiekiem o czystym sercu, czy ciężkim sumieniu – byłeś niewinny, co wkrótce przyznał wezwany Kruczy Strażnik i mogłeś spokojnie dokończyć zakupy, nie myśląc o sprawie więcej. Jednak dziś nieoczekiwanie wpadłeś, jak natychmiast pomyślałeś, na przyczynę tamtego zdarzenia: na ulicy wpadasz na człowieka podobnego do ciebie kropla w kroplę, jedynie jego zaskoczenie sprawia, że przez chwilę skradzione ci rysy zmieniają się obcym grymasem. Jak skonfrontujesz się ze złodziejem bransoletki i twojej twarzy? Zależnie od podejmowanych działań, rozgrywka do rozegrania z innym użytkownikiem, Bezimiennym lub Prorokiem.
Status: w trakcie
pretty little girl, she shines knowing she is young. silly little girl, she tries thinking she is good and wise
Mistrz Gry
Re: Wyzwania Norn Nie 17 Gru - 15:44
The member 'Mildri Rovelstad' has done the following action : kości
'k15' : 1
'k15' : 1
Toke Tougaard
Re: Wyzwania Norn Nie 17 Gru - 19:36
Toke TougaardŚlepcy
Gif :
Grupa : ślepcy
Miejsce urodzenia : Aarhus, Dania
Wiek : 29 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : przeciętny
Genetyka : zmiennokształtny
Zawód : złodziej wspomnień, kontratenor
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : łasica
Atuty : akrobata (I), złotousty (II), dziecko Lokiego
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 20 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 10 / magia przemiany: 15 / magia twórcza: 15 / sprawność fizyczna: 5 / charyzma: 10 / wiedza ogólna: 5
Imię i nazwisko: Toke Tougaard
Okres fabularny: maj - czerwiec
Wynik rzutu: 1
Opis: Któregoś dnia podczas zakupów zostałeś niesprawiedliwie oskarżony o kradzież przez starszą kobietę, zarzekającą się, że chwilę wcześniej minąłeś ją na ulicy i zdarłeś jej z dłoni srebrną bransoletkę. Niezależnie, czy jesteś człowiekiem o czystym sercu, czy ciężkim sumieniu – byłeś niewinny, co wkrótce przyznał wezwany Kruczy Strażnik i mogłeś spokojnie dokończyć zakupy, nie myśląc o sprawie więcej. Jednak dziś nieoczekiwanie wpadłeś, jak natychmiast pomyślałeś, na przyczynę tamtego zdarzenia: na ulicy wpadasz na człowieka podobnego do ciebie kropla w kroplę, jedynie jego zaskoczenie sprawia, że przez chwilę skradzione ci rysy zmieniają się obcym grymasem. Jak skonfrontujesz się ze złodziejem bransoletki i twojej twarzy? Zależnie od podejmowanych działań, rozgrywka do rozegrania z innym użytkownikiem, Bezimiennym lub Prorokiem.
Status: w trakcie
Okres fabularny: maj - czerwiec
Wynik rzutu: 1
Opis: Któregoś dnia podczas zakupów zostałeś niesprawiedliwie oskarżony o kradzież przez starszą kobietę, zarzekającą się, że chwilę wcześniej minąłeś ją na ulicy i zdarłeś jej z dłoni srebrną bransoletkę. Niezależnie, czy jesteś człowiekiem o czystym sercu, czy ciężkim sumieniu – byłeś niewinny, co wkrótce przyznał wezwany Kruczy Strażnik i mogłeś spokojnie dokończyć zakupy, nie myśląc o sprawie więcej. Jednak dziś nieoczekiwanie wpadłeś, jak natychmiast pomyślałeś, na przyczynę tamtego zdarzenia: na ulicy wpadasz na człowieka podobnego do ciebie kropla w kroplę, jedynie jego zaskoczenie sprawia, że przez chwilę skradzione ci rysy zmieniają się obcym grymasem. Jak skonfrontujesz się ze złodziejem bransoletki i twojej twarzy? Zależnie od podejmowanych działań, rozgrywka do rozegrania z innym użytkownikiem, Bezimiennym lub Prorokiem.
Status: w trakcie
Mistrz Gry
Re: Wyzwania Norn Nie 17 Gru - 19:36
The member 'Toke Tougaard' has done the following action : kości
'k15' : 1
'k15' : 1
Halle Skov
Re: Wyzwania Norn Wto 19 Gru - 21:42
Halle SkovNieaktywni
Gif :
Grupa : ślepcy
Miejsce urodzenia : Midgard, Norwegia
Wiek : 26 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : biedny
Genetyka : huldrekall
Zawód : muzyk, kompozytor, upadła gwiazda
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : kuna
Atuty : zaślepiony (I), arysta: muzyk (II), odmieniec
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 10 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 19 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 13 / sprawność fizyczna: 10 / charyzma: 18 / wiedza ogólna: 5
Imię i nazwisko: Halle Skov
Okres fabularny: maj/czerwiec 2001
Wynik rzutu: 11
Opis: Od kilku dni prześladują cię uporczywe koszmary – masz trudności w zaśnięciu, a sny w wyjątkowo obrazowy sposób przedstawiają twoje największe lęki. Zwierz się ze swoich problemów dowolnej osobie i spróbuj odnaleźć na nowo spokój w odpoczynku. Jak myślisz, czy może padłeś chwilowo ofiarą zmory?
Status: niewykonane
Okres fabularny: maj/czerwiec 2001
Wynik rzutu: 11
Opis: Od kilku dni prześladują cię uporczywe koszmary – masz trudności w zaśnięciu, a sny w wyjątkowo obrazowy sposób przedstawiają twoje największe lęki. Zwierz się ze swoich problemów dowolnej osobie i spróbuj odnaleźć na nowo spokój w odpoczynku. Jak myślisz, czy może padłeś chwilowo ofiarą zmory?
Status: niewykonane
Don't give it a hand, offer it a soul
Don't let it in with no intention to keep it, Jesus Christ, don't be kind to it. Honey, don't feed it, it will come back
Mistrz Gry
Re: Wyzwania Norn Wto 19 Gru - 21:42
The member 'Halle Skov' has done the following action : kości
'k15' : 11
'k15' : 11
Gretchen Holzinger
Re: Wyzwania Norn Sob 23 Gru - 20:31
Gretchen HolzingerWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : okolice Salzburga
Wiek : 24 lata
Stan cywilny : panna
Status majątkowy : bogaty
Genetyka : huldra
Zawód : aktorka, wschodząca gwiazda, skandalistka
Wykształcenie : II stopień wtajemniczenia
Totem : bażant
Atuty : intrygant (II), artysta: aktorstwo (I), odmieniec
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 5 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 6 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 10 / magia twórcza: 15 / sprawność fizyczna: 15 / charyzma: 30 / wiedza ogólna: 5
Imię i nazwisko: Gretchen Holzinger
Okres fabularny: maj-czerwiec 2001
Wynik rzutu: 9
Opis: Twoja wiewiórka musiała być tego dnia wyjątkowo żarłoczna, bo na swoim biurku znajdujesz strzępy dostarczonego pod twoją nieobecność listu – próby ułożenia ich w całość niestety nie pozwalają na odczytanie treści, udaje ci się na szczęście odnaleźć skrawek zawierający podpis nadawcy. Rozegraj rozgrywkę, w której dopytujesz tę osobę o zniszczoną wiadomość.
Status: niewykonane
Okres fabularny: maj-czerwiec 2001
Wynik rzutu: 9
Opis: Twoja wiewiórka musiała być tego dnia wyjątkowo żarłoczna, bo na swoim biurku znajdujesz strzępy dostarczonego pod twoją nieobecność listu – próby ułożenia ich w całość niestety nie pozwalają na odczytanie treści, udaje ci się na szczęście odnaleźć skrawek zawierający podpis nadawcy. Rozegraj rozgrywkę, w której dopytujesz tę osobę o zniszczoną wiadomość.
Status: niewykonane
Gdziekolwiek jesteś
- bądź przy mnie
Cokolwiek czujesz
- czuj do mnie
Jakkolwiek nie spojrzysz
- patrz na mnie
Czymkolwiek jest miłość
- kochaj się we mnie
- bądź przy mnie
Cokolwiek czujesz
- czuj do mnie
Jakkolwiek nie spojrzysz
- patrz na mnie
Czymkolwiek jest miłość
- kochaj się we mnie
Mistrz Gry
Re: Wyzwania Norn Sob 23 Gru - 20:31
The member 'Gretchen Holzinger' has done the following action : kości
'k15' : 9
'k15' : 9
Urmas Laine
Re: Wyzwania Norn Sro 10 Sty - 2:36
Urmas LaineNieaktywni
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Kohtla-Järve, Estonia
Wiek : 29
Status majątkowy : biedny
Zawód : właściciel łaźni "Laguz Njorda" w Górach Bardal, twórca masek
Wykształcenie : II stopień wtajemniczenia
Totem : Leming
Atuty : Pasjonat run (I), Twórca (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 10 / magia lecznicza: 7 / magia natury: 8 / magia runiczna: 13 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 15 / magia twórcza: 22 / sprawność: 8 / charyzma: 5 / wiedza ogólna: 7
Imię i nazwisko: Urmas Laine
Okres fabularny: maj-czerwiec 2001
Wynik rzutu: 9
Opis: Twoja wiewiórka musiała być tego dnia wyjątkowo żarłoczna, bo na swoim biurku znajdujesz strzępy dostarczonego pod twoją nieobecność listu – próby ułożenia ich w całość niestety nie pozwalają na odczytanie treści, udaje ci się na szczęście odnaleźć skrawek zawierający podpis nadawcy. Rozegraj rozgrywkę, w której dopytujesz tę osobę o zniszczoną wiadomość.
Status: niewykonane
Okres fabularny: maj-czerwiec 2001
Wynik rzutu: 9
Opis: Twoja wiewiórka musiała być tego dnia wyjątkowo żarłoczna, bo na swoim biurku znajdujesz strzępy dostarczonego pod twoją nieobecność listu – próby ułożenia ich w całość niestety nie pozwalają na odczytanie treści, udaje ci się na szczęście odnaleźć skrawek zawierający podpis nadawcy. Rozegraj rozgrywkę, w której dopytujesz tę osobę o zniszczoną wiadomość.
Status: niewykonane
My river's slowing down
Know where you'll wind up
Cross my water 'til you drown
I feel it
Mistrz Gry
Re: Wyzwania Norn Sro 10 Sty - 2:36
The member 'Urmas Laine' has done the following action : kości
'k15' : 9
'k15' : 9
Rúna Nørgaard
Re: Wyzwania Norn Nie 14 Sty - 16:17
Rúna NørgaardWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Aalborg, Dania
Wiek : 28 lat
Stan cywilny : panna
Status majątkowy : zamożny
Zawód : teoretyk magii runicznej w Instytucie Eihwaz, tłumacz języka runicznego
Wykształcenie : IV stopień wtajemniczenia
Totem : lis
Atuty : znawca transformacji (I), pasjonat run (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 16 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 10 / magia runiczna: 30 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 15 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 5 / charyzma: 10 / wiedza ogólna: 5
Imię i nazwisko: Rúna Nørgaard
Okres fabularny: maj-czerwiec 2001
Wynik rzutu: 12
Opis: Stajesz się świadkiem sytuacji, w której sprzedawca stanowczo odmawia osobie śniącej sprzedaży pocztowej wiewiórki, nie próbując nawet urywać swoich uprzedzeń i prześmiewczej postawy. Niezrażony śniący równie stanowczo argumentuje, że pochodzi z rodziny galdrów i że – o ile mu wiadomo – prawo posiadania wiewiórki nie jest przywilejem zagwarantowanym wyłącznie widzącym. Po której stronie sporu staniesz?
Status: w trakcie
Okres fabularny: maj-czerwiec 2001
Wynik rzutu: 12
Opis: Stajesz się świadkiem sytuacji, w której sprzedawca stanowczo odmawia osobie śniącej sprzedaży pocztowej wiewiórki, nie próbując nawet urywać swoich uprzedzeń i prześmiewczej postawy. Niezrażony śniący równie stanowczo argumentuje, że pochodzi z rodziny galdrów i że – o ile mu wiadomo – prawo posiadania wiewiórki nie jest przywilejem zagwarantowanym wyłącznie widzącym. Po której stronie sporu staniesz?
Status: w trakcie
To dorosła kobieta, na dodatek czarownica i do tego ruda.
Nie powstrzymałbyś jej nawet, gdybyś chciał.
Nie powstrzymałbyś jej nawet, gdybyś chciał.
Mistrz Gry
Re: Wyzwania Norn Nie 14 Sty - 16:17
The member 'Rúna Nørgaard' has done the following action : kości
'k15' : 12
'k15' : 12
Bylgja Hallström
Re: Wyzwania Norn Nie 21 Sty - 0:16
Bylgja HallströmWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Bergen, Norwegia
Wiek : 31 lat
Stan cywilny : zamężna
Status majątkowy : bogaty
Zawód : badaczka morskiej flory i fauny, wykładowczyni w instytucie, idealna córka, żona i matka
Wykształcenie : IV stopień wtajemniczenia
Totem : żmija zygzakowata
Atuty : lider (I), uczony (II)
Imię i nazwisko: Bylgja Hallström
Okres fabularny: Maj/czerwiec 2001
Wynik rzutu: 6
Opis:Jedna z osób w twoim otoczeniu potrzebuje pomocy przy wykonaniu zaklęcia lub czynności wymagającej sprawności fizycznej. Jeśli zdecydujesz się jej pomóc i odniesiesz sukces, uzyskasz jednorazowy 50% rabat do ceny punktu adekwatnej statystyki.
Status: niewykonane
Okres fabularny: Maj/czerwiec 2001
Wynik rzutu: 6
Opis:Jedna z osób w twoim otoczeniu potrzebuje pomocy przy wykonaniu zaklęcia lub czynności wymagającej sprawności fizycznej. Jeśli zdecydujesz się jej pomóc i odniesiesz sukces, uzyskasz jednorazowy 50% rabat do ceny punktu adekwatnej statystyki.
Status: niewykonane
Mistrz Gry
Re: Wyzwania Norn Nie 21 Sty - 0:16
The member 'Bylgja Hallström' has done the following action : kości
'k15' : 6
'k15' : 6
Alexander Hallberg
Re: Wyzwania Norn Sro 7 Lut - 18:46
Alexander HallbergWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Ankarede, Szwecja
Wiek : 28 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : zamożny
Genetyka : berserker
Zawód : konsultant Kruczej Straży w zakresie wywiadu, tatuator
Wykształcenie : III stopień wtajemniczenia
Totem : niedźwiedź brunatny
Atuty : wiking (I), odporny (II), niedźwiedzia furia
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 10 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 13 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 10 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 18 / charyzma: 14 / wiedza ogólna: 5
Imię i nazwisko: Alexander Hallberg
Okres fabularny: maj-czerwiec 2001
Wynik rzutu: 14
Opis: Podczas spaceru po lesie postanawiasz zboczyć z głównej ścieżki i oddalić się głębiej pomiędzy gęste, sosnowe drzewa. Pech chciał, że krocząc przez gęste zarośla, nie miałeś szansy zauważyć zastawionych wśród mchu sideł, prawdopodobnie ukrytych w tym miejscu przez kłusowników. Wnyki zaciskają ci się wokół kostki, powodując poważne obrażenia – odegraj rozgrywkę fabularną, na której ktoś pomaga ci uwolnić się z pułapki lub też opatruje nogę w miejscu zranienia.
Status: w trakcie
Okres fabularny: maj-czerwiec 2001
Wynik rzutu: 14
Opis: Podczas spaceru po lesie postanawiasz zboczyć z głównej ścieżki i oddalić się głębiej pomiędzy gęste, sosnowe drzewa. Pech chciał, że krocząc przez gęste zarośla, nie miałeś szansy zauważyć zastawionych wśród mchu sideł, prawdopodobnie ukrytych w tym miejscu przez kłusowników. Wnyki zaciskają ci się wokół kostki, powodując poważne obrażenia – odegraj rozgrywkę fabularną, na której ktoś pomaga ci uwolnić się z pułapki lub też opatruje nogę w miejscu zranienia.
Status: w trakcie
Mistrz Gry
Re: Wyzwania Norn Sro 7 Lut - 18:46
The member 'Alexander Hallberg' has done the following action : kości
'k15' : 14
'k15' : 14
Einar Halvorsen
Re: Wyzwania Norn Pią 16 Lut - 20:27
Einar HalvorsenWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Trondheim, Norwegia
Wiek : 30 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : zamożny
Genetyka : huldrekall
Zawód : malarz, portrecista
Wykształcenie : II stopień wtajemniczenia
Totem : kot
Atuty : intrygant (I), artysta: malarstwo (II), odmieniec
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 5 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 30 / sprawność fizyczna: 5 / charyzma: 40 / wiedza ogólna: 10
Imię i nazwisko: Einar Halvorsen
Okres fabularny: maj/czerwiec 2001
Wynik rzutu: 3
Opis: Przechodząc późnym wieczorem obok jednego z wielu miejskich pomników, dostrzegasz grupkę młodych ludzi malujących prześmiewcze rysunki na jego powierzchni. Niestety, jeśli decydujesz się nie reagować, jeden z nich dostrzega cię również i próbuje cię przepłoszyć niegrzecznymi odzywkami. Wyraźnie widać po nim, że nie ma więcej niż szesnaście lat. Rozegraj rozgrywkę fabularną, w której reagujesz na tą sytuację lub też odnieś się do sytuacji pobocznie przy okazji innego wątku.
Status: niewykonane
Okres fabularny: maj/czerwiec 2001
Wynik rzutu: 3
Opis: Przechodząc późnym wieczorem obok jednego z wielu miejskich pomników, dostrzegasz grupkę młodych ludzi malujących prześmiewcze rysunki na jego powierzchni. Niestety, jeśli decydujesz się nie reagować, jeden z nich dostrzega cię również i próbuje cię przepłoszyć niegrzecznymi odzywkami. Wyraźnie widać po nim, że nie ma więcej niż szesnaście lat. Rozegraj rozgrywkę fabularną, w której reagujesz na tą sytuację lub też odnieś się do sytuacji pobocznie przy okazji innego wątku.
Status: niewykonane
there's a price to be paid
You're keeping in step In the line Got your chin held high and you feel just fine 'Cause you do What you're told But inside your heart it is black and it's hollow and it's cold just how deep do you believe?
Mistrz Gry
Re: Wyzwania Norn Pią 16 Lut - 20:27
The member 'Einar Halvorsen' has done the following action : kości
'k15' : 3
'k15' : 3
Ulrik Enger
Re: Wyzwania Norn Wto 20 Lut - 22:18
Ulrik EngerWidzący
Gif :
Grupa : widzący
Miejsce urodzenia : Kopenhaga, Dania
Wiek : 32 lata
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : biedny
Genetyka : warg
Zawód : łowca zwierząt, były łowca Gleipniru
Wykształcenie : II stopień wtajemniczenia
Totem : wiewiórka
Atuty : siłacz (I), myśliwy (II), wilczy instynkt
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 20 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 20 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 0 / magia przemiany: 10 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 20 / charyzma: 5 / wiedza ogólna: 5
Imię i nazwisko: Ulrik Enger
Okres fabularny: maj/czerwiec 2001
Wynik rzutu: 10
Opis: Wspinając się po schodach w miejskiej przestrzeni, stajesz się przypadkiem świadkiem, jak osoba idącą przed tobą potyka się i traci równowagę. Na szczęście, posiadasz wystarczająco sprawny refleks, by uchronić ją przed bolesnym upadkiem. Okazuje się, że jest to ktoś znany – członek jednego z klanów lub bardziej znany artysta, a zdarzenie zostało zauważone przez ludzi. Rozegraj rozgrywkę, w której odgrywasz zaistniałą sytuację i odbierz punkt rozpoznawalności lub reputacji w aktualizacji rozwoju postaci. Możesz również rozegrać i rozliczyć wyzwanie, jeśli rozegrasz sytuację z inną postacią, jeśli jednak nie posiada ona rozpoznawalności na poziomie co najmniej 30, wyzwanie rozliczane jest już bez dodatkowych nagród.
Status: w trakcie
Okres fabularny: maj/czerwiec 2001
Wynik rzutu: 10
Opis: Wspinając się po schodach w miejskiej przestrzeni, stajesz się przypadkiem świadkiem, jak osoba idącą przed tobą potyka się i traci równowagę. Na szczęście, posiadasz wystarczająco sprawny refleks, by uchronić ją przed bolesnym upadkiem. Okazuje się, że jest to ktoś znany – członek jednego z klanów lub bardziej znany artysta, a zdarzenie zostało zauważone przez ludzi. Rozegraj rozgrywkę, w której odgrywasz zaistniałą sytuację i odbierz punkt rozpoznawalności lub reputacji w aktualizacji rozwoju postaci. Możesz również rozegrać i rozliczyć wyzwanie, jeśli rozegrasz sytuację z inną postacią, jeśli jednak nie posiada ona rozpoznawalności na poziomie co najmniej 30, wyzwanie rozliczane jest już bez dodatkowych nagród.
Status: w trakcie
Mistrz Gry
Re: Wyzwania Norn Wto 20 Lut - 22:18
The member 'Ulrik Enger' has done the following action : kości
'k15' : 10
'k15' : 10
Asterin Eggen
Re: Wyzwania Norn Czw 22 Lut - 22:42
Asterin EggenŚlepcy
online
Gif :
Grupa : ślepcy
Miejsce urodzenia : Alta, Norwegia
Wiek : 30 lat
Stan cywilny : panna
Status majątkowy : przeciętny
Zawód : dawniej prostytutka, obecnie dilerka
Wykształcenie : I stopień wtajemniczenia
Totem : borsuk
Atuty : Alchemiczny kolekcjoner (I), Zaślepiony (II)
Statystyki : alchemia: 21 / magia użytkowa: 10 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 31 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 5 / charyzma: 10 / wiedza ogólna: 5
Imię i nazwisko: Asterin Eggen
Okres fabularny: maj/czerwiec
Wynik rzutu: 7
Opis: Schodząc po schodach starej kamienicy, wkładasz dłoń do kieszeni płaszcza i ku twojemu przerażeniu twoje palce natykają się na coś ruchliwego, co kąsa cię boleśnie w opuszkę. Kiedy wyciągasz dłoń, okazuje się, że to mała szkaradna łachotka, próbująca wykraść ci z kieszeni zbłąkanego talara – razem ze swoją zdobyczą czym prędzej ucieka, wzlatując na wyższe kondygnacje, zapewne na strych, gdzie lubią się zalęgać. Spróbujesz odzyskać własność, pozbyć się problemu w zarodku, który wkrótce da się we znaki mieszkańcom, czy zostawisz im ten kłopot?
Status: wykonane
Okres fabularny: maj/czerwiec
Wynik rzutu: 7
Opis: Schodząc po schodach starej kamienicy, wkładasz dłoń do kieszeni płaszcza i ku twojemu przerażeniu twoje palce natykają się na coś ruchliwego, co kąsa cię boleśnie w opuszkę. Kiedy wyciągasz dłoń, okazuje się, że to mała szkaradna łachotka, próbująca wykraść ci z kieszeni zbłąkanego talara – razem ze swoją zdobyczą czym prędzej ucieka, wzlatując na wyższe kondygnacje, zapewne na strych, gdzie lubią się zalęgać. Spróbujesz odzyskać własność, pozbyć się problemu w zarodku, który wkrótce da się we znaki mieszkańcom, czy zostawisz im ten kłopot?
Status: wykonane
Mistrz Gry
Re: Wyzwania Norn Czw 22 Lut - 22:42
The member 'Asterin Eggen' has done the following action : kości
'k15' : 7
'k15' : 7
Magnus Eggen
Re: Wyzwania Norn Wto 5 Mar - 2:05
Magnus EggenNieaktywni
Gif :
Grupa : ślepcy
Miejsce urodzenia : Alta, Norwegia
Wiek : 36 lat
Stan cywilny : kawaler
Status majątkowy : przeciętny
Zawód : Niegdyś łowca Gleipniru. Dziś przestępca — najemnik, lichwiarz, morderca, złowrogi duch Przesmyku Lokiego; wierny kundel służący człowiekowi, któremu zawdzięcza zaślepienie.
Wykształcenie : I stopień wtajemniczenia
Totem : niedźwiedź
Atuty : obrońca (I), zaślepiony (II)
Statystyki : alchemia: 5 / magia użytkowa: 10 / magia lecznicza: 5 / magia natury: 5 / magia runiczna: 5 / magia zakazana: 35 / magia przemiany: 5 / magia twórcza: 5 / sprawność fizyczna: 15 / charyzma: 10 / wiedza ogólna: 5
Imię i nazwisko: Magnus Eggen
Okres fabularny: maj-czerwiec 2001
Wynik rzutu: 10
Opis: Wspinając się po schodach w miejskiej przestrzeni, stajesz się przypadkiem świadkiem, jak osoba idącą przed tobą potyka się i traci równowagę. Na szczęście, posiadasz wystarczająco sprawny refleks, by uchronić ją przed bolesnym upadkiem. Okazuje się, że jest to ktoś znany – członek jednego z klanów lub bardziej znany artysta, a zdarzenie zostało zauważone przez ludzi. Rozegraj rozgrywkę, w której odgrywasz zaistniałą sytuację i odbierz punkt rozpoznawalności lub reputacji w aktualizacji rozwoju postaci. Możesz również rozegrać i rozliczyć wyzwanie, jeśli rozegrasz sytuację z inną postacią, jeśli jednak nie posiada ona rozpoznawalności na poziomie co najmniej 30, wyzwanie rozliczane jest już bez dodatkowych nagród.
Status: niewykonane/w trakcie/wykonane/rezygnuję
Okres fabularny: maj-czerwiec 2001
Wynik rzutu: 10
Opis: Wspinając się po schodach w miejskiej przestrzeni, stajesz się przypadkiem świadkiem, jak osoba idącą przed tobą potyka się i traci równowagę. Na szczęście, posiadasz wystarczająco sprawny refleks, by uchronić ją przed bolesnym upadkiem. Okazuje się, że jest to ktoś znany – członek jednego z klanów lub bardziej znany artysta, a zdarzenie zostało zauważone przez ludzi. Rozegraj rozgrywkę, w której odgrywasz zaistniałą sytuację i odbierz punkt rozpoznawalności lub reputacji w aktualizacji rozwoju postaci. Możesz również rozegrać i rozliczyć wyzwanie, jeśli rozegrasz sytuację z inną postacią, jeśli jednak nie posiada ona rozpoznawalności na poziomie co najmniej 30, wyzwanie rozliczane jest już bez dodatkowych nagród.
Status: niewykonane/w trakcie/wykonane/rezygnuję
…
Strona 1 z 2 • 1, 2